Mode & Beauty alle pijlers

Mascara

19-06-2011 23:05 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
het is weer tijd om nieuwe mascare te kopen maar nu wil ik eens een goede.

als ik mascara draag komt het in de loop van de dag altijd onder/boven (of allebei) mijn ogen te zitten. bestaat er een mascara waarbij dit niet gebeurt? waterproof heb ik al geprobeerd en maakt niks uit.
Dank je wel Blusher. Vooral aan het einde van het borsteltje zit altijd zoveel . Ga es aan de slag met een tissue bij de hand
Mijn lijstje:

1) Lash queen feline blacks van Helena rubenstein. In eerste instantie gekocht omdat ik het zo'n mooie mascare vond (ja hallo, op veel méér kan ik niet afgaan :P) Maar het bleek een SUPER mascara te zijn, maakt je wimpers dik én lang, blijft lang zitten en ja ja, heel mooi.

2) Precious cells, Lancôme. Schijnt de wimpers te voeden, maar hij maakte m'n wimpers in ieder geval mooi lang.

3) Plush Lash van M.A.C., mooie en degelijke mascare.

De mascara's waar ik NIET zo'n fan van ben zijn die van Clinique. Misschien goed voor een heel neutrale look, maar ik vind ze vaak niet zo denderend.

Oh ja, ik buig m'n kopje van de mascare om aan de rand, zodat je hoek krijgt van 90 graden om makkelijker je ogen te doen. Verder zie ik zo vaak dames met mascararesten boven hun ogen, gebruik een wattenstaafje!!! En om uitlekken te voorkomen kun je misschien poeder gebruiken, maar idd, goede mascara's lekken niet.
up...

Ik heb net de nieuwe mascara van Lancome gekocht: Doll Eyes. Had hoge verwachtingen maar hij haalt het niet bij Magnascopique van Estee Lauder of Sublimage de Chanel. Jammer. Het is best een aardige mascara, houdt de haartjes goed uit elkaar, krult mooi, verlengt enigszins maar voor volume moet je er echt een héleboel keer overheen gaan (en dan nog haal je niet hetzelfde resultaat als met Magnascopique of Sublimage.
Mijn favoriete low-budget mascara van Essence is uit het assortiment gehaald!! Ik heb nu wel een andere gekocht maar die is helaas niet zo goed. Zucht, ik heb de fabrikant een mail gestuurd, waarom ze nou juist de beste mascara van het assortiment (naar mijn mening) eruit gooien! Ze weten nog niet of ie terugkomt onder een andere naam/verpakking...
Niet alle merken die waterproof beweren te zijn, maken dit waar.

Mijn favoriet: lÓreal Lash Architect waterproof. Loopt echt niet door, zelfs niet als het 35 graden is, heb ik onlangs in Griekenland gemerkt.
Ik heb echt onmogelijke wimpers...kort, weinig haar en ook nog eens recht vooruit staand.

Elke ochtend ben ik dus in de weer met een krultang en gebruikte daarbij verschillende mascara's van Maybelline.

Daarnaast heb ik de loop der jaren ook heel wat andere mascara's uitgeprobeerd. De enige die mijn wimpers echt goed deed krullen is die van de etos curl, maar dan alleen de waterproof variant want bij de gewone gaan ze weer recht vooruit staan. Alleen waterproof ben ik op een doorgaanse dag niet zo blij mee omdat het zo hardnekkig eraf te halen is en ik dan weer vaak wimpers mee neem.

Al goed, na al dat uitgeprobeer dacht ik me eens goed te laten adviseren bij de Ici paris, dan maar eens wat meer geld uit geven aan een goede mascara als die maar doet wat i beloofd.

Ze raadde me de nieuwe van Lancome aan; Doll eyes.

Ook ik had hoge verwachtingen...maar ik ben meer dan zwaar teleurgesteld,mijn wimpers gingen ook nog na het gebruiken van de winpertang weer recht vooruit staan. Ook moet je laag na laag blijven smeren wil je wat volume en echt de indruk dat er wat op je wimpers zit.

Jammer van zn dure mascara, bij mij ligt i al weer weken in de kast, misschien dat ik er nog een vriendin blij mee kan maken

Tja en dan zetten we de zoektocht maar weer voort....
Aspasiaa

Chanel zou je eens kunnen proberen, mocht je het nog een kans willen geven.
Heeft iemand de Benefit van Sephora al geprobeerd? Veel blogs zijn er lyrisch over. Ik wacht op het Prijzencircus.
Essence van Kruidvat

Paar euro, prima mascara
Pupa diva lashes,kost wel 16 euro,ik koop elke 4 maanden een nieuwe dus 4 euro per maand.

Hele dikke borstel,ik heb zelf hele korte blonde wimpers maar met deze mascara worden ze echt lang,dik,&gitzwart.en inderdaad even langs een tissue halen voor het teveel aan mascara.
Pupa geeft wel mooie wimpers, maar de huls is slecht gemaakt en brak bij mij. Ook had ik het idee wat irritatie ervan te krijgen en het droogde erg smerig op.
Dat van die huls klopt inderdaad, dat heb ik ook al een paar maal gehad. De mascara an sich vind ik wel geweldig.
Ik gebruik de mascara van de Hema en die loopt niet uit.

Als ik mascara aanbreng knoei ik soms iets en dat verwijder ik met een nat wattenstaafje. Ideaal.
Ik ben fan van alle producten van Bourjois, dus ook van de mascara. Ik gebruik de clubbing of volume glamour mascara.
waterproof vind ik zo'n troep.

Zelfs met van die oil remover pads heb je de volgende ochtend nog zwart omrande ogen.
Met tweefasenremover (schudden voor gebruik - combinatie van olie en lotion) vliegt ook waterproof mascara er af. Een paar seconden tegen je ooglid drukken en daarna wegvegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven