Mode & Beauty alle pijlers

Mascara

19-06-2011 23:05 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
het is weer tijd om nieuwe mascare te kopen maar nu wil ik eens een goede.

als ik mascara draag komt het in de loop van de dag altijd onder/boven (of allebei) mijn ogen te zitten. bestaat er een mascara waarbij dit niet gebeurt? waterproof heb ik al geprobeerd en maakt niks uit.
Dior Extase!
Ik gebruik al 5 jaar, Dior Show

Ik heb bij douglas gewerkt, en daar kreeg je altijd de nieuwste mascaras (en andere producten) om uit te proberen.

Ik heb altijd dior show de beste gevonden.

Neem niet blackout want die is vetter, en die loopt dus eerder uit.

Verder is lancome ook goed, ik weet alleen even de naam niet meer.
Love my life!
Ik gebruik de waterproof van Etos, die blijft bij mij de hele dag goed zitten.

Het scheelt wel als ik oogschaduw op heb, zonder gaat het vlekken vanwege het vettige van mijn dagcreme.

Draag je oogschaduw?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
BareMinerals flawless definition mascara, beste die ik ooit gehad heb. De non waterproof is regen en traan proof.
Ik zweer bij Magnascopic van Estee Lauder.
Lancome bevalt mij altijd erg goed. Kost wel wat meer.. +/- 23 euro.
Lancome of chanel
ok de duurdere merken dus...

betaal liever niet meer dan 15 euro voor mascara, is dat nog haalbaar?
Ik vind telescope oid van l'oreal prima, wel waterproof dan!
Ik heb die van 17,- vanYves Rocher, ben er heel erg tevreden mee! En, niet onbelangrijk, proefdiervrij:)
Je weet maar nooit
Ik heb jarenlang hypnôse drama van Lancome gebruikt en sinds kort heb ik Dior Extase, die vind ik veel beter. Klontert niet en is net zo duur, 28 euro geloof ik.
Ik heb van de week Double Wear van Estee Lauder gekocht, perfect! Volgens mij rond de 20 euro (ik had een kadobon dus hoefde maar iets bij te betalen) bij Ici Paris. Het is geen waterproof mascara maar blijft perfect zitten, brengt heel fijn aan en ook het afhalen is een eitje.
Ik ben mijn eigen bananenschil
heb het altijd gedaan met etos-mascara's, die kwamen toch ooit ook als beste uit de test(consumentenbond)? maar ja niet voor mij persoonlijk dus...

maar de stap naar een nieuw (duurder) merk is het proberen waard.
quote:ster89 schreef op 19 juni 2011 @ 23:20:

Ik vind telescope oid van l'oreal prima, wel waterproof dan!Me too, vind allebei goed, zowel de waterproof als de gewone. Beste mascare voor goede prijs.
Waterproof mascara van Rimmel
ik gebruik mascara van clinique, maar had dat ook ooit bij 1 van die mascara's. Volgens de verkoopster bij de ici paris kwam dat omdat die dan te vet voor mij was, dus nu heb ik een ander en die bevalt prima. Dus misschien een x met de mascara die je nu gebruikt naar een douglas/ici paris voor advies ofzo? iedereen kan hier wel merken gaan schreeuwen, maar wat voor mij prettig is kan voor jou weer vervelend zijn etc.
Ik heb na lang zoeken (met name onder de dure merken) een hele fijne gevonden, de intense look mascara van Rituals. Ik vind zelf de crème mascara fijner dan de waterproof. Mooiere volle wimpers. Vlgs mij is ie ie eurootje of 14
TO, misschien heeft het gegeven dat je de mascara onder en boven je ogen krijgt te maken met hoe je oog is gevormd.

Bij mij komt elke mascara uiteindelijk boven mijn oog terecht omdat ik diepliggende ogen heb en krullende wimpers. De wimpers komen dan gewoon snel tegen je huid aan. Daar kun je niet veel aan doen.

Bij mij werkt de telescope van L'Oreal ook het beste (vlekt het minst, zeg maar).
Ik gebruik verschillende 'goedkopere' mascara's en ik heb er eigenlijk nooit last van...

Ik gebruik de waterproof versies van:

- HEMA 3D

- l'Oreal telescopic

- Maybelline One by One
Ben heel tevreden over diverse Maybelline mascara's. Zowel de waterproof als de 'gewone'.
Ik gebruik al jaren Max Factor - 2000 calorie. Vlekt niet, terwijl andere mascara's dat mij ook vaak doen
Ik denk dat je gewoon zelf moet proberen wat jou het beste bevalt.

De Max factor 2000 calorie heb ik bijvoorbeeld gehad maar ik vond hem niet super.

Ik heb nu een blauwe mascara van Essence (te koop bij t kruidvat)

stays-on-en-on (ofzo iets..) ik moet zeggen, ik ben blij verrast.

Had er niet veel van verwacht maar ik vind dat ie z'n werk goed doet voor nog geen 3 euro. Heb duurdere mascara's gehad die veel minder goed waren.
Ik heb ook verschillende mascara's. Mijn vraag is hoe jullie teveel mascara aan het borsteltje verwijderen. Ik deed het altijd aan de hals van de huls, maar is niet zo fris na een paar keer.

Of is dit geen probleem bij de wat duurdere merken?

Ik vind die van esence stay on-and-on ook heel goed, alleen dat te veel aan je borsteltje vind ik zo zonde. Krijg je een klieder boel mee .
Kitty, ik gebruik altijd een tissue of stukje wc-papier om dat te veel aan het borsteltje te verwijderen. Werkt perfect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven