Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
zondag 11 september 2011 om 14:48
Hoi meiden,
Ik heb elders op het forum geschreven dat mijn ex is overleden. Dat is dus geen groot geheim meer. Van me afschrijven doe ik liever op dat andere plekje. En serieus terugreageren lukt me ook nog een tijdje niet. Maar ik ben wel toe aan af en toe even iets anders dan dat.
Ga nu even liggen en mijn zoon tegen zichzelf laten mopperen.
Ik heb elders op het forum geschreven dat mijn ex is overleden. Dat is dus geen groot geheim meer. Van me afschrijven doe ik liever op dat andere plekje. En serieus terugreageren lukt me ook nog een tijdje niet. Maar ik ben wel toe aan af en toe even iets anders dan dat.
Ga nu even liggen en mijn zoon tegen zichzelf laten mopperen.
zondag 11 september 2011 om 16:13
Mamz, lekker van je af blijven schrijven op het andere medium.
En hier je gewone dingen meerplempen. Zoals altijd.
Ben benieuwd naar de foto van het zwembad Gold. Wel erg zonde. En dan ook de auto nog, ook al ben je ervoor verzekerd, het is toch jammer. Hier is er niets gebeurt. Nog geen flits gezien.
Stoofpeertjes invriezen?? Geen idee Coe.
En hier je gewone dingen meerplempen. Zoals altijd.
Ben benieuwd naar de foto van het zwembad Gold. Wel erg zonde. En dan ook de auto nog, ook al ben je ervoor verzekerd, het is toch jammer. Hier is er niets gebeurt. Nog geen flits gezien.
Stoofpeertjes invriezen?? Geen idee Coe.
zondag 11 september 2011 om 17:27
quote:coeberghmetijs schreef op 11 september 2011 @ 12:46:
Lijstje:
wassen,vouwen,strijken
keuken dweilen
2 dozen uitzoeken
stoffen en zuigen
wc poetsen
bed verschonen
voor mezelf!
Ook nog perenflappen gemaakt,smaakt best goed
En de frietpan schoongemaakt.
Zoeb,ik heb denk ik wel 10 kilo peren en weet niet zo goed wat ik ermee moet
dat klinkt best verwend he?!
Morgen krijg ik weer veel soeptomaten en paprika's en einde van de week weer een berg appels.
Deze week maar veel uit de vriezer eten,kan er weer wat winterkost in.
Lijstje:
wassen,vouwen,strijken
keuken dweilen
2 dozen uitzoeken
stoffen en zuigen
wc poetsen
bed verschonen
voor mezelf!
Ook nog perenflappen gemaakt,smaakt best goed
En de frietpan schoongemaakt.
Zoeb,ik heb denk ik wel 10 kilo peren en weet niet zo goed wat ik ermee moet
Morgen krijg ik weer veel soeptomaten en paprika's en einde van de week weer een berg appels.
Deze week maar veel uit de vriezer eten,kan er weer wat winterkost in.
zondag 11 september 2011 om 17:40
Coe, jij mazzelaar met al die lekker dingen van 'de krijg'!
Ik zou stoofpeertjes gewoon invriezen hoor (Met veel vocht erbij).
Appelmoes kan toch ook?
Voor de ladies die ik als vriend op Facebook heb, daar staat een foto van de hagelstenen.
Foto van de schade volgt nog wel.
Goldman is al een beetje gekalmeerd, maar loopt er nog steeds niet lekker van.
Mamzie:
Ik zou stoofpeertjes gewoon invriezen hoor (Met veel vocht erbij).
Appelmoes kan toch ook?
Voor de ladies die ik als vriend op Facebook heb, daar staat een foto van de hagelstenen.
Foto van de schade volgt nog wel.
Goldman is al een beetje gekalmeerd, maar loopt er nog steeds niet lekker van.
Mamzie:
zondag 11 september 2011 om 17:42
maandag 12 september 2011 om 09:31
maandag 12 september 2011 om 09:39
Mogguh
Wat naar Goldie, hier was het alleen maar een mooi gezicht, al die flitsen. Voor mij dan.
Vandaag: bellen en rouwen. Ik hoop dat er een boel tranen loskomt (niet nu, eerst bellen) zodat ik vanavond weer gerust in de buurt van de kinderen kan zijn. Die zijn toch al zo erg in de zorgmodus (niet allemaal hoor, en ook niet altijd).
Wat naar Goldie, hier was het alleen maar een mooi gezicht, al die flitsen. Voor mij dan.
Vandaag: bellen en rouwen. Ik hoop dat er een boel tranen loskomt (niet nu, eerst bellen) zodat ik vanavond weer gerust in de buurt van de kinderen kan zijn. Die zijn toch al zo erg in de zorgmodus (niet allemaal hoor, en ook niet altijd).
maandag 12 september 2011 om 10:16
Zo, net eindelijk mijn 'belofte' ingelost en gereageerd op van alles en nog wat op de BH, nu hier weer even mn neus laten zien.
Weekend was leuk maar druk, de normale dingen natuurlijk zoals boodschappen etc maar ook veel huiswerk, kadootjes kopen voor 2 jarigen, 2 verjaardagen waarvan een feestje tot een uurtje of 3.30 Supergezellig maar jeetje zeg, ik was me brak gisteren (wordt echt een oud wijf).
Gold, fijn dat je er weer bent (voor ons dan).
Wat ontzettend balen van je zwembad dekzeil-ding.... Gelukkig waren jullie net al op vakantie geweest, heb je dat alvast binnen. Maar wel heeeeel shit dat dit zo'n dure grap is.
Coe, fijn dat je telefoon het weer doet! Goed idee ook die perenflappen, waarom zou dat eigenlijk niet kunnen?
Zoeb, de katjes zijn ook echt rare beesten. We hebben allerlei speelgoedjes en een flinke klimpaal maar ze vinden een propje papier of een doos veeeeeeel leuker. En een van de 2 vindt het ook heel spannend om over het droogrek (boven het trapgat!!) te balanceren.. Dood-eng vind ik het en ik pluk hem er steeds vanaf maar binnen 2 tellen zit ie er weer. Grappig hoor, ik vind steeds sokken en onderbroeken onderaan de trap omdat hij die eraf gooit
En nu.. weer over tot de orde van de dag: werken dus!!
Weekend was leuk maar druk, de normale dingen natuurlijk zoals boodschappen etc maar ook veel huiswerk, kadootjes kopen voor 2 jarigen, 2 verjaardagen waarvan een feestje tot een uurtje of 3.30 Supergezellig maar jeetje zeg, ik was me brak gisteren (wordt echt een oud wijf).
Gold, fijn dat je er weer bent (voor ons dan).
Wat ontzettend balen van je zwembad dekzeil-ding.... Gelukkig waren jullie net al op vakantie geweest, heb je dat alvast binnen. Maar wel heeeeel shit dat dit zo'n dure grap is.
Coe, fijn dat je telefoon het weer doet! Goed idee ook die perenflappen, waarom zou dat eigenlijk niet kunnen?
Zoeb, de katjes zijn ook echt rare beesten. We hebben allerlei speelgoedjes en een flinke klimpaal maar ze vinden een propje papier of een doos veeeeeeel leuker. En een van de 2 vindt het ook heel spannend om over het droogrek (boven het trapgat!!) te balanceren.. Dood-eng vind ik het en ik pluk hem er steeds vanaf maar binnen 2 tellen zit ie er weer. Grappig hoor, ik vind steeds sokken en onderbroeken onderaan de trap omdat hij die eraf gooit
En nu.. weer over tot de orde van de dag: werken dus!!
maandag 12 september 2011 om 12:39
Mamz nog maar eens een dikke
Fuzzie ook.
Gold echt rot van je zwembad overdekking.
Wat hagel al niet kan doen.
Coe hoe is het gegaan met de tas?
Gelf, rare katten zijn het. Siep speelt ook alleen maar met dingen die toevallig op tafel liggen. Pennen, aanstekers en zoiets.
ik duik even mijn kast in. Om op te ruimen. Zo lastig iets uit de kast halen met die pols dus alles ligt er meer naast dan erin.
Ga maar eens orde in de chaos scheppen nu ik zeeën van tijd heb.
Fuzzie ook.
Gold echt rot van je zwembad overdekking.
Wat hagel al niet kan doen.
Coe hoe is het gegaan met de tas?
Gelf, rare katten zijn het. Siep speelt ook alleen maar met dingen die toevallig op tafel liggen. Pennen, aanstekers en zoiets.
ik duik even mijn kast in. Om op te ruimen. Zo lastig iets uit de kast halen met die pols dus alles ligt er meer naast dan erin.
Ga maar eens orde in de chaos scheppen nu ik zeeën van tijd heb.
maandag 12 september 2011 om 12:46
maandag 12 september 2011 om 20:19
Wanneer komen de foto's Gelfje?
Ik kreeg geld terug van de tas,verdieping lager een nieuwe uitgezocht van Converse,komen we bij de kassa,geeft de kassa 9 euro aan.Op het kaartje stond 49,95.
Mevrouw van de kassa was erg verbaasd en heeft gelijk iemand gevraagd of dat wel klopte,niet dus,maar ik kreeg hem ,zonder een woord van mijn kant,gewoon voor de 9 euro.
Moeten ze maar beter opletten,zei ze nog.
Nou,eehh bedankt!
Zoeb,kast lekker opgeruimd?
Goldie,jij weer werken vandaag.Je vakantie is wel voorbijgevlogen he?!
Mamz,ik hoop dat je je tranen hebt kunnen laten stromen,alles opkroppen is ook niet goed he!
Ik kreeg geld terug van de tas,verdieping lager een nieuwe uitgezocht van Converse,komen we bij de kassa,geeft de kassa 9 euro aan.Op het kaartje stond 49,95.
Mevrouw van de kassa was erg verbaasd en heeft gelijk iemand gevraagd of dat wel klopte,niet dus,maar ik kreeg hem ,zonder een woord van mijn kant,gewoon voor de 9 euro.
Moeten ze maar beter opletten,zei ze nog.
Nou,eehh bedankt!
Zoeb,kast lekker opgeruimd?
Goldie,jij weer werken vandaag.Je vakantie is wel voorbijgevlogen he?!
Mamz,ik hoop dat je je tranen hebt kunnen laten stromen,alles opkroppen is ook niet goed he!
dinsdag 13 september 2011 om 09:29
dinsdag 13 september 2011 om 09:45
Mogguh! Nog steeds/weer koppijn en griepgevoel, ben echt mega-gaar..
Zoeb, succes vandaag in Maastricht, ze gaan nu wel echt iets 'doen' toch?
Coe, hoe is het nou eigenlijk met jouw bof, heb je em of heb je em niet? En wat is het dan wel?
Goed dat middelste toch van school gaat veranderen, zo'n nieuwe impuls kan volgens mij heel goed werken.
Poeh, ik ga nog maar eens koffie halen en aan t werk. Vanavond nog uit eten, wel gezellig maar met zo'n watten-hoofd zou ik misschien liever vroeg in bed kruipen. Ach.. wat een luxe-probleem weer
Fijne dag!!
Zoeb, succes vandaag in Maastricht, ze gaan nu wel echt iets 'doen' toch?
Coe, hoe is het nou eigenlijk met jouw bof, heb je em of heb je em niet? En wat is het dan wel?
Goed dat middelste toch van school gaat veranderen, zo'n nieuwe impuls kan volgens mij heel goed werken.
Poeh, ik ga nog maar eens koffie halen en aan t werk. Vanavond nog uit eten, wel gezellig maar met zo'n watten-hoofd zou ik misschien liever vroeg in bed kruipen. Ach.. wat een luxe-probleem weer
Fijne dag!!
dinsdag 13 september 2011 om 12:30
Spannend voor je middelste Coe!
Hopelijk bevalt het hem op zijn nieuwe stek.
Is vanavond lekker uit eten en morgen op tijd naar bed een optie Gelfje?
Hoe is het met de poesjes en gaat het nu beter met op de bak gaan?
De schade aan het dek lijkt tóch gedekt te zijn!
We zijn nu voorzichtig optimistisch, eerst zien dan geloven, maar het schijnt toch onder de inboedel te vallen.
Het is in ieder geval in behandeling, nu wachten op bezoek van expert.
Vanmiddag staat mijn afspraak bij de osteopaat.
Ik kijk er naar uit!
Hopelijk bevalt het hem op zijn nieuwe stek.
Is vanavond lekker uit eten en morgen op tijd naar bed een optie Gelfje?
Hoe is het met de poesjes en gaat het nu beter met op de bak gaan?
De schade aan het dek lijkt tóch gedekt te zijn!
We zijn nu voorzichtig optimistisch, eerst zien dan geloven, maar het schijnt toch onder de inboedel te vallen.
Het is in ieder geval in behandeling, nu wachten op bezoek van expert.
Vanmiddag staat mijn afspraak bij de osteopaat.
Ik kijk er naar uit!
dinsdag 13 september 2011 om 13:42
Dat zou mooi zijn Goldie,als de schade toch gedekt is.Ik duim voor je!
Succes bij de osteopaat,ben benieuwd naar je verhaal.
Zoeb,jij ook succes vandaag in M!
Gelfje,leuk en lekker,vanavond uit eten!Kom jij eigenlijk nog naar de meet in Dordt volgende week?Zou wel leuk zijn
Ik heb geen bof,er zijn wel wat afwijkende waardes in mijn bloed maar geen idee wat dat precies is.Volgende week weer prikken.Sinds gister een verdrietig gevoel maar kan er de vinger niet opleggen waar dat vandaan komt.Ook vandaag zitten de tranen hoog.Raar dat dat komt op momenten dat ik juist het gevoel heb dat ik weer wat vrolijker ben.
Huisarts heeft voor middelste pilletjes voorgeschreven zodat hij op kamp niet in bed plast.Is voor hem(en mij)al een hele geruststelling.
Succes bij de osteopaat,ben benieuwd naar je verhaal.
Zoeb,jij ook succes vandaag in M!
Gelfje,leuk en lekker,vanavond uit eten!Kom jij eigenlijk nog naar de meet in Dordt volgende week?Zou wel leuk zijn
Ik heb geen bof,er zijn wel wat afwijkende waardes in mijn bloed maar geen idee wat dat precies is.Volgende week weer prikken.Sinds gister een verdrietig gevoel maar kan er de vinger niet opleggen waar dat vandaan komt.Ook vandaag zitten de tranen hoog.Raar dat dat komt op momenten dat ik juist het gevoel heb dat ik weer wat vrolijker ben.
Huisarts heeft voor middelste pilletjes voorgeschreven zodat hij op kamp niet in bed plast.Is voor hem(en mij)al een hele geruststelling.
dinsdag 13 september 2011 om 15:02
Mooi Gold als je de schade toch terug kon krijgen.
Hoe was het bij de osteopaat?
Coe soms hebben wij dat weleens. Wij zijn rare wezens wat dat betreft. Misschien toch ergens diep meer met Mamz en Fus bezig. En dan de andere school en het kamp. Toch meer dingen om verdrietig van te worden omdat het spannend is. ;hug:
Ik heb vandaag een algeheel onderzoek gehad. Van mijn tenen tot mijn kruin. Ik sta scheef, maar dat wist ik al. Mijn rechtse been is ietsje korter. Oud nieuws. Heb er verder geen last meer van. Mijn rechterhand en pols zijn redelijk beperkt.
Ik heb oefeningen mee gekregen voor thuis.En ik moest maar eens aan Yoga gaan denken. Toch Bo eens vragen.
]
Hoe was het bij de osteopaat?
Coe soms hebben wij dat weleens. Wij zijn rare wezens wat dat betreft. Misschien toch ergens diep meer met Mamz en Fus bezig. En dan de andere school en het kamp. Toch meer dingen om verdrietig van te worden omdat het spannend is. ;hug:
Ik heb vandaag een algeheel onderzoek gehad. Van mijn tenen tot mijn kruin. Ik sta scheef, maar dat wist ik al. Mijn rechtse been is ietsje korter. Oud nieuws. Heb er verder geen last meer van. Mijn rechterhand en pols zijn redelijk beperkt.
Ik heb oefeningen mee gekregen voor thuis.En ik moest maar eens aan Yoga gaan denken. Toch Bo eens vragen.
]