Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Moggu...

Zorgen dat Oudste naar school gaat en dan een afspraak maken bij huisarts.Kan bijna niet slikken en heb,ondanks paracetamol,nog steeds rond de 39,5.

Voel me belabberd dus.

Rare koortsdromen,eerst stond Rainz voor de deur,die kwam hier in de straat wonen en daarna middelste die van kamp was weggelopen
Oh Coe, je hebt echt goed koorts dan. Kun je nagaan waar je in je hoofd mee bezig bent geweest. Het klinkt als een fikse keelontsteking of zoiets.
Heb om 10u een afspraak,ik denk ook keelontsteking,kan bijna niet praten,piep een beetje (wel lekker rustig)

En mijn oren doen weer pijn,klieren opgezet en ik wankel steeds als ik opsta.

Zometeen douchen want dat gezweet van vannacht is echt vies.

Vriend is het bed aan het verschonen zodat ik straks weer in een droog en fris bed lig.
Ah wat lief van vriend. Dat wordt een fikse AB kuur Coe.

Sterkte straks bij de HA. En dan lekker je schone bedje weer in hé. (Sprak de strenge moeder).
Beterschap Coetje!

Mamzie:

Fuss, hoe is het nu met jou? Gaat het een beetje?

Ik ga vandaag een dagje werken.

Laterrr!
Coe ben je meteen je bed in gedoken? Zal best wel hé. Beterschap meis. Niks aan als je zo beroerd bent.

Mamzie ik kom maandag hoor. Ik hoor wel waar.
Stil hier.

Voel je ondertussen alweer wat beter Coetje?

Ik heb vandaag gewerkt.

Nieuws daarover op de BH.
Moggu...

Nee ik voel me nog niet beter,gister hele dag op bed gelegen en als Oudste zometeen naar school is duik ik er weer in.

Heb wel ab kuur gekregen dus hoop dat die vandaag zijn werk gaat doen.

Tot later lieverds.
K*t zeg Gold. en belachelijk.

Coetje lekker uitzieken. Er heerst dus een flinke griep of wat is het eigenlijk.
Foto van de jurk op de BH
Klote, Gold

Coetje, beterschap!

Mamz en Fus, ik denk aan jullie
Uh geen jurk en ik ben best heel erg nieuwsgierig MissM.
Nope, ik heb ook geen jurk gezien .

Nu moet ik aan het werk: De marathon-kermis begint.
Hij staat nu bij de krabbels :-)

Goldie veel succes en plezier op de kermis!
Haha maar nu kan ik niet op Hyves met mijn iphonestraks thuis snel kijken.

Ik zit alweer in de trein terug. Pfft zo'n half uur is helemaal niks. Morgen spierpijn in mijn linkse arm. En dinsdag moet ik hetzelfde met rechts. Nu mijn kracht gemeten.
Gold succes op de kermis.
Hoop dat je je nu wel beter voelt, Coetje.

Vandaag afscheid genomen, zie elders. Het was mooi zo met de kinderen en twee lieverds als steun erbij voor mij. De kist is dicht en dat blijft 'ie in elk geval hier in NL.
*breekt even in *

mamzelle een dikke knuffel voor jou en je kinderen.

*sluipt weer weg*
Mamz van mij ook nog een dikke knuffel. Goed dat je dit gedeelte al bijna af kan sluiten.
Moggu...

Ik ben nog steeds niet veel waard,heb nog koorts en ab lijkt niet echt aan te slaan.Ik lig al 2 dagen op bed,wat echt niks voor mij is.Uitzieken is het enige wat helpt denk ik...

Voor mij dus vandaag geen botenparade :( (ben al blij dat de meet pas volgende week is)

Ik zal straks even op de BH kijken voor de laatste ontwikkelingen.Nu duik ik mijn bed weer in.
Coe duik er maar weer in. Wat jammer van de botenparade.

Ik ben ook weer weg.

Scouting roept.
Yamuna is lief

Jullie ook trouwens. Ik voel me nu rustig al wil ik nog wel wat telefoontjes plegen om er zeker van te zijn dat er geen misverstanden zijn.

Ik heb gedaan wat ik kon.

Pfoeh, Coe, ik hoop 'alleen maar' een fikse griep. Wat zal je opgelucht zijn als je je weer beter voelt.
Fijn Mamzie dat je nu al rustiger bent. Je wordt ook wel geleefd lijkt mij. Het zijn altijd zulke rare dagen. En voor ons duren die maar maximaal een week en bij jou al anderhalf en dan maandag bijna twee. Lijkt me erg moeilijk, met de kinderen. Het is toch raar dat ze nu geen vader meer hebben.

MissM ben je nog voor schoenen geweest? Lijkt me wel een moeilijke kleur om schoenen bij te zoeken. Verder zeg ik niets hoor.

Coe nog aan het uitzieken?

Gelf heb je nu wel eens een rustig weekend?

Gold Zit je lekker op de kermis? Het is er best goed weer voor.
Ben sinds 18.00u weer uit bed en heb net wat bouillon op,gaat iets beter maar bahbah zeg,wat kun je je ellendig voelen met die koorts!

Vriend is met kinderen naar botenparade en ik ga zo weer slapen.
Slaap lekker Coetje. Wel jammer dat je de botenparade hebt gemist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven