Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 7 september 2011 om 22:12
Nou ja, in die zin wijzer geworden, dat het verhaal een beetje oppervlakkig is verteld en de nadere uitwerking nog via mail verstuurd gaat worden. Wat mij wel opviel, is dat als iemand een kritische vraag stelde aan de ene manager (niet de nieuwe) hij behoorlijk omslachtig antwoordde, net alsof hij ook niet precies wist hoe of wat en zelfs behoorlijk in de verdediging schoot en geïrriteerd reageerde. Je krijgt gewoon echt het idee dat hij niet precies weet hoe of wat. Gelukkig een veel beter gevoel bij de nieuwe manager, pfoeeee.
Zo te horen zijn ze echt plotsklaps vertrokken he Dolphine, waarschijnlijk uit de woning gezet oid? Jeetje zeg, dat moet echt wel een zwijnenstal geweest zijn.
Zo te horen zijn ze echt plotsklaps vertrokken he Dolphine, waarschijnlijk uit de woning gezet oid? Jeetje zeg, dat moet echt wel een zwijnenstal geweest zijn.
donderdag 8 september 2011 om 19:34
Hmmm, blijft dus beetje vaag scarlet, dat verhaal van de neiuwe manager. Nu maar wachten op mail. Is wel een beetje onpersoonlijk.
Hoe vergaat het je knul op zijn stage, raakt hij al een beetje in zijn ritme? Die zal de eerste weken wel gesloopt zijn van alle nieuwe indrukken. Vandaag is onze nieuwe stagiaire ook begonnen. Ik vind dat altijd wel leuk hoor iemand die meeloopt en die alles moet leren. Vooral leuk als je ze gedurende het jaar ziet groeien.
IK heb vanmorgen een workshop over hechting gehad. Erg interssant, blijft een moeilijke stoornis hoor hechtingsproblematiek.
Vanmiddag ook nog 2 huisbezoeken gehad en nu lekker languit op de bank. Ben ook wel moe, zoonlief slaapt al 2 nachten onrustig en was er vanmorgen al weer om 5 uur en vind het nodig om mij toen wakker te maken. zucht......
Ik denk dat ze idd uit de woning zijn gezet met een huurschuld. En die kosten van het schoonmaken zullen ook wel weer op ons als brave burgers verhaalt worden, want die zullen zij echt niet betalen.
Gisteren zagen we trouwens 2 politiewagens met zwaailichten en sirenes, heb gisteren even op atv utrecht gekeken en nu blijkt er een overval zijn geweest bij een kunstenares. en dat op klaarlichte dag en die vrouw was gewoon thuis. Bah naar hoor, het kan hier dus ook gebeuren in dit gehucht.
Hoe vergaat het je knul op zijn stage, raakt hij al een beetje in zijn ritme? Die zal de eerste weken wel gesloopt zijn van alle nieuwe indrukken. Vandaag is onze nieuwe stagiaire ook begonnen. Ik vind dat altijd wel leuk hoor iemand die meeloopt en die alles moet leren. Vooral leuk als je ze gedurende het jaar ziet groeien.
IK heb vanmorgen een workshop over hechting gehad. Erg interssant, blijft een moeilijke stoornis hoor hechtingsproblematiek.
Vanmiddag ook nog 2 huisbezoeken gehad en nu lekker languit op de bank. Ben ook wel moe, zoonlief slaapt al 2 nachten onrustig en was er vanmorgen al weer om 5 uur en vind het nodig om mij toen wakker te maken. zucht......
Ik denk dat ze idd uit de woning zijn gezet met een huurschuld. En die kosten van het schoonmaken zullen ook wel weer op ons als brave burgers verhaalt worden, want die zullen zij echt niet betalen.
Gisteren zagen we trouwens 2 politiewagens met zwaailichten en sirenes, heb gisteren even op atv utrecht gekeken en nu blijkt er een overval zijn geweest bij een kunstenares. en dat op klaarlichte dag en die vrouw was gewoon thuis. Bah naar hoor, het kan hier dus ook gebeuren in dit gehucht.
donderdag 8 september 2011 om 21:32
Spanning en sensatie Dolphine! Brr, ja, enge dingen kunnen er gebeuren he..
Mijn knul is idd gesloopt na een werkdag. Helemaal happy is hij nog niet, heeft toch ook vaak niets te doen. Helaas was zijn stagecoordinator er de afgelopen 2 dagen niet, want hij heeft het wel aangegeven, hopelijk doen ze er iets mee.
In overleg begint hij bijv. al vroeg. Degene die hem de afgelopen 2 dagen begeleidde is er dan ook al, maar komt pas zo'n anderhalf uur later bij hem om iets uit te leggen, dus heeft hij daarvoor niets te doen. Ook heeft hij nog steeds niet alle programma's op de pc die hij nodig heeft, pff, typisch hoor (en herkenbaar, helaas) Hopelijk zijn het aanloopproblemen.
Moest vanavond ook nog trainen, het arme joch was echt doodop.
Het is raar, maar op de een of andere manier is het toch ander op kantoor. Hoe iemand ook een stempel kan drukken he..Het is net of het gemoedelijke verdwenen is, ik kan het niet goed uitleggen. Wat natuurlijk ook meespeelt is, is dat onze ex baas ons/mij enorm waardeerde en ook onze openheid en ik heb nog niet zo in de peiling hoe dat nu is.. Wij konden alles zeggen en heb toch het idee dat dat nu niet zo gewaardeerd wordt.
Hopelijk een kwestie van wennen!
Maar godzijdank bijna weekend, hoeraaa!
Ik zag dat er voor zondag toch ook wel regen voorspelt wordt, hoop echt dat dat meevalt hoor..
vrijdag 9 september 2011 om 21:24
Alle begin is moeilijk he scarlet. Dat geld voor jou als ook voor je knul. HIj zal ook moeten wennen aan zijn nieuwe plek en als hij een beetje is ingewerkt zal hij automatisch meer te doen krijgen. Zo gaat dat meestal met stages.
En jullie en je nieuwe chef zouden ook aan elkaar moeten en wennen en beetje zoeken hoe een ieder in ekaar steekt. Met je oude chef was het natuurijk heel vertrouwd allemaal.
Ik had vandaag even een vader van een vriendinnetje van zoonlief over de vloer gehad, had namelijk lakkage bij de wasmachine en steeds de hele badkamer blank. Hij zit in de keukens dus wilde wel even kijken. Gelukkig was het klein euvel in de aansluiting en is het weer gefixed. Prettig om weer gewoon te kunnen wassen, want ik had nu steeds de watertoevoer dicht gedraaid.
En jullie en je nieuwe chef zouden ook aan elkaar moeten en wennen en beetje zoeken hoe een ieder in ekaar steekt. Met je oude chef was het natuurijk heel vertrouwd allemaal.
Ik had vandaag even een vader van een vriendinnetje van zoonlief over de vloer gehad, had namelijk lakkage bij de wasmachine en steeds de hele badkamer blank. Hij zit in de keukens dus wilde wel even kijken. Gelukkig was het klein euvel in de aansluiting en is het weer gefixed. Prettig om weer gewoon te kunnen wassen, want ik had nu steeds de watertoevoer dicht gedraaid.
zaterdag 10 september 2011 om 15:38
[fgcolor=#5F0B8A]
Hey meisjes
Heeerlijk weekend! En nog mooi weer ook, zalig! Gisteren met mijn schoonzus een verzorgingshuis hier vlakbij wezen checken voor mijn tanteI(uit den haag). Ze woont daar nog helemaal alleen (wij zijn de enige familie) en haar gezondheid wordt behoorlijk slecht. Mijn schoonzus is al een tijdje bezig met het regelen en formulieren invullen etc., net vorige week ingevuld, was er nu al een plek in een aanleunwoning! Bij mij om de hoek ongeveer. Gisteren dus wezen kijken, al gaf mijn tante al aan dit wel heel erg snel te vinden (had gerekend op ongeveer een jaar), wat ik dan ook wel begrijp, het is natuurlijk een grote stap.
Enniewee..het huis was echt super, net nieuw, leuk appartementje, mooi uitzicht. Maar ja, ze wil het echt nog niet, dus tja..We kunnen haar moeilijk dwingen he! Geen idee hoe lang het nu nog gaat duren. Wij hebben toch het idee dat ze liever straks in een echt verzorgingshuis gaat wonen (dit was een seniorenwoning, maar ze kon via het huis wel extra zorg krijgen, moest je wel extra voor betalen), waar alles inclusief is.
Maar het huis was echt mooi, zou er later zelf wel willen wonen! Heel modern. Daarna nog met schoonzus even naar Tuinland geweest en weg was de middag. Was om 20.000 uur pas aan het eten.
Morgen honkbal en daarna hopelijk City moves. Dit weer zou toch wel perfect zijn geweest!
Fijn Dolphine, dat je weer gewoon lekker kunt wassen.
Hey meisjes
Heeerlijk weekend! En nog mooi weer ook, zalig! Gisteren met mijn schoonzus een verzorgingshuis hier vlakbij wezen checken voor mijn tanteI(uit den haag). Ze woont daar nog helemaal alleen (wij zijn de enige familie) en haar gezondheid wordt behoorlijk slecht. Mijn schoonzus is al een tijdje bezig met het regelen en formulieren invullen etc., net vorige week ingevuld, was er nu al een plek in een aanleunwoning! Bij mij om de hoek ongeveer. Gisteren dus wezen kijken, al gaf mijn tante al aan dit wel heel erg snel te vinden (had gerekend op ongeveer een jaar), wat ik dan ook wel begrijp, het is natuurlijk een grote stap.
Enniewee..het huis was echt super, net nieuw, leuk appartementje, mooi uitzicht. Maar ja, ze wil het echt nog niet, dus tja..We kunnen haar moeilijk dwingen he! Geen idee hoe lang het nu nog gaat duren. Wij hebben toch het idee dat ze liever straks in een echt verzorgingshuis gaat wonen (dit was een seniorenwoning, maar ze kon via het huis wel extra zorg krijgen, moest je wel extra voor betalen), waar alles inclusief is.
Maar het huis was echt mooi, zou er later zelf wel willen wonen! Heel modern. Daarna nog met schoonzus even naar Tuinland geweest en weg was de middag. Was om 20.000 uur pas aan het eten.
Morgen honkbal en daarna hopelijk City moves. Dit weer zou toch wel perfect zijn geweest!
Fijn Dolphine, dat je weer gewoon lekker kunt wassen.
zaterdag 10 september 2011 om 22:43
Het weer was echt super vandaag, maar nu niet meer, momenteel gaat het flink tekeer hier. Vanmorgen eerst naar de voetbal, toen was het al benauwd. Zoonlief heeft de 1e helft gekeept en de 2e helft gevoetbalt. Toch nog 2 doelpunten gescoord en weer gewonnen, dus ging lekker. Daarna als een speer naar het zwembad waar hij met het gras aan de knieen aankwam.
Ze zouden rond 3 uur worden thuisgebracht en ex was hier om half 4, maar toen was zoonlief nog niet thuis. Kwam om 4 uur thuis en is toen gelijk met zijn vader meegegaan.
Ik heb vanmiddag de auto helemaal uitgezogen en gewassen, 3 wassen gedraaid en ook al weer opgevouwen. Alleen nog even strijken morgen. Vanavond mossels gegeten bij mijn ouders en nu lekker thuis. nog even voetbal kijken en lekker naar bed straks.
Wouw scarlet, klinkt wel goed die woning. Jammer eigenlijk dat je tante er nog niet klaar voor is he. Zo groot is die doorstroming niet natuurlijk met dat soort woningen. maar ja als ze idd echt niet wil......
Ze zouden rond 3 uur worden thuisgebracht en ex was hier om half 4, maar toen was zoonlief nog niet thuis. Kwam om 4 uur thuis en is toen gelijk met zijn vader meegegaan.
Ik heb vanmiddag de auto helemaal uitgezogen en gewassen, 3 wassen gedraaid en ook al weer opgevouwen. Alleen nog even strijken morgen. Vanavond mossels gegeten bij mijn ouders en nu lekker thuis. nog even voetbal kijken en lekker naar bed straks.
Wouw scarlet, klinkt wel goed die woning. Jammer eigenlijk dat je tante er nog niet klaar voor is he. Zo groot is die doorstroming niet natuurlijk met dat soort woningen. maar ja als ze idd echt niet wil......
zondag 11 september 2011 om 19:22
Hallo meiden,
hier gaat het ietsje beter. Die nieuwe pijnmedicatie dekt de pijn maar het blijft zeuren. Bij mijn volgende cyclus toch maar even een verwijzing vragen naar de gyn voor een echo. Pfff het vreet energie en ik krijg ook een beetje een brak gevoel van die pillen. Maar goed vrijdag wel weer aan het werk gegaan en dit weekend natuurlijk ook gewerkt. Vandaag was het erg druk dus was blij dat ik thuis was, had me al helemaal ingesteld op een avondje heerlijk buisen op de bank. SYTYCD kijken. Maar helaas ik heb een afspraak vanavond, was ik helemaal vergeten. Dus ik moet zo de deur nog uit. Jakkes.
Heeft dat pubermonster ook nog eens een giga bui! Mèeèèèn wat een taal die uitsloeg, brrr. Nu heeft ie een week huisarrest en hij ligt in z'n bed. Hij geeft zelf aan dat ie niet weet hoe dat komt als die zo'n bui heeft, hij vind het zelf ook niet leuk natuurlijk. Maar ja dit gedrag accepteer ik onder geen beding!
Niet zo leuk dus. Ik ga straks als ik terug ben van afspraak nog maar even bij hem kijken.
Morgen gelukkig een dagje vrij, das wel lekker. Ik heb aankomende week sowieso een lekker weekje, niet zoveel diensten gelukkig. Das mooi want met die pijn hakt het er best in.
Dolphine, kan je bij ook niet even komen soppen en strijken !!!
Ik heb weer even bijgelezen hoor, ben amper achter pc geweest van de week. Lijkt sowieso wel dat ik tijd te kort kom steeds voor mezelf. Doe ik ook zelf natuurlijk, maar ja. Tijd maken voor mezelf lukt erg slecht momenteel.
Maar wat mij betreft mailen we nog even met elkaar voor wat betreft de 1e oktober. Hoe laat etc.
Dikke knuff
hier gaat het ietsje beter. Die nieuwe pijnmedicatie dekt de pijn maar het blijft zeuren. Bij mijn volgende cyclus toch maar even een verwijzing vragen naar de gyn voor een echo. Pfff het vreet energie en ik krijg ook een beetje een brak gevoel van die pillen. Maar goed vrijdag wel weer aan het werk gegaan en dit weekend natuurlijk ook gewerkt. Vandaag was het erg druk dus was blij dat ik thuis was, had me al helemaal ingesteld op een avondje heerlijk buisen op de bank. SYTYCD kijken. Maar helaas ik heb een afspraak vanavond, was ik helemaal vergeten. Dus ik moet zo de deur nog uit. Jakkes.
Heeft dat pubermonster ook nog eens een giga bui! Mèeèèèn wat een taal die uitsloeg, brrr. Nu heeft ie een week huisarrest en hij ligt in z'n bed. Hij geeft zelf aan dat ie niet weet hoe dat komt als die zo'n bui heeft, hij vind het zelf ook niet leuk natuurlijk. Maar ja dit gedrag accepteer ik onder geen beding!
Niet zo leuk dus. Ik ga straks als ik terug ben van afspraak nog maar even bij hem kijken.
Morgen gelukkig een dagje vrij, das wel lekker. Ik heb aankomende week sowieso een lekker weekje, niet zoveel diensten gelukkig. Das mooi want met die pijn hakt het er best in.
Dolphine, kan je bij ook niet even komen soppen en strijken !!!
Ik heb weer even bijgelezen hoor, ben amper achter pc geweest van de week. Lijkt sowieso wel dat ik tijd te kort kom steeds voor mezelf. Doe ik ook zelf natuurlijk, maar ja. Tijd maken voor mezelf lukt erg slecht momenteel.
Maar wat mij betreft mailen we nog even met elkaar voor wat betreft de 1e oktober. Hoe laat etc.
Dikke knuff
zondag 11 september 2011 om 20:37
Jaja meiden, 1 okt gaat het dan gebeuren dan komen jullie deze kant op.
Heb er zin in hoor.
Goh theetje wel balen dat het nog niet goed gaat. En dan je knul ook nog een puberbui. Tja het is een dooddoener als ik zeg dat het er bij hoort, maar je baalt er flink van. En idd zelf weten ze vaak ook niet waarom ze het doen of waarom ze bepaalde dingen zeggen. Veel sterkte ermee.
Ik hoop dat hij na vanavond weer even een poosje bijtrekt.
Heb er zin in hoor.
Goh theetje wel balen dat het nog niet goed gaat. En dan je knul ook nog een puberbui. Tja het is een dooddoener als ik zeg dat het er bij hoort, maar je baalt er flink van. En idd zelf weten ze vaak ook niet waarom ze het doen of waarom ze bepaalde dingen zeggen. Veel sterkte ermee.
Ik hoop dat hij na vanavond weer even een poosje bijtrekt.
maandag 12 september 2011 om 17:46
Haaa meisjes!
Hier is de party animal weer!!
Wat een geluk hadden wij met het weer zeg!! Echt perfect, droog, best nog warm, hoefde geen jas aan of mee, helemaal goed. Supergaaf was het weer, lekker staan swingen heel de middag/avond (nu wel zere beentjes..), leuke mensen, goeie sfeer, goeie muziek..Top! Hopelijk volgend jaar weer!
Bij honkbal 's morgens was het ook erg gezelly, wederom gewonnen (zijn geklommen van laatste plaats=8 naar plaats 4) en lekkere coachje kwam wedstrijd kijken. Leuk! Lol gehad.
Gisteren bij het dancefeest kwam ie op het laatst ook nog ineens het veld op lopen, alleen. Kwilde net op hem afstappen om een sigaretje te bietsen oid, wilde mijn vriendin eigenlijk wel naar huis...
Wat een topper is het toch he Dolphine, je mannetje! Ik zie m nog wel erg ver komen in de voetballerij hoor!!
He bah Theetje, nog steeds niet helemaal in orde he..En aarghhh, een afspraak die je eigenlijk vergeten was..wat zou ik daar van balen zeg, helemaal als je je ingesteld hebt op een avondje heerlijk voor de buis. Arme jij..En dan ook nog je puber"monster", haha. Hopelijk weer even van korte duur en is ie snel weer zichzelf.
Hoe is het eigenlijk met je zus? Heeft ze al bevalneigingen??
Ben ondertussen met het eten bezig, dus ga snel weer even kijken..
Fijne avond!
maandag 12 september 2011 om 21:05
Ook al schept hij het niet ver scarlet, dan nog is hij natuurlijk een toppertje. hahaha. Maar hij is momenteel lekker bezig het mannetje, dat merk je aan alles, dus ook op het voetbalveld. Ben vanavond nog even met hem langs de deuren gegaan om loten te verkopen. Bij mijn ouders in de straat, de buren en overburen enzo, dus hij heeft er toch nog aardig wat verkocht, dat is fijn voor hem.
Ik heb zo'n giga last van mijn linker nek/ schouder/ arm. Werd er gisteren mee wakker en kan niet zeggen dat het vandaag beter ging, eerder slechter. Heb zelfs 2 ibu's genomen omdat het niet te harden was. Had natuurlijk net vanmiddag 3 huisbezoeken en wist op het eind niet meer hoe ik zitten moest. Drama.....
Klinkt erg gezellig jouw dag gisteren scarlet. Fijn dat je er van genoten hebt. En je knul is lekker bezig met honkbal, zo ver opgeklommen.
ja theetje ik ben ook erg benieuwd naar de bevallingsneigingen van je zus... wordt spannend nu he.
Hoe is het met je pubermonster? Is hij al weer een beetje bijgetrokken?
Ik heb zo'n giga last van mijn linker nek/ schouder/ arm. Werd er gisteren mee wakker en kan niet zeggen dat het vandaag beter ging, eerder slechter. Heb zelfs 2 ibu's genomen omdat het niet te harden was. Had natuurlijk net vanmiddag 3 huisbezoeken en wist op het eind niet meer hoe ik zitten moest. Drama.....
Klinkt erg gezellig jouw dag gisteren scarlet. Fijn dat je er van genoten hebt. En je knul is lekker bezig met honkbal, zo ver opgeklommen.
ja theetje ik ben ook erg benieuwd naar de bevallingsneigingen van je zus... wordt spannend nu he.
Hoe is het met je pubermonster? Is hij al weer een beetje bijgetrokken?
dinsdag 13 september 2011 om 22:44
Dag dames,
hier was ik weer. even snel en kort, want duik zo mijn bed in. Zit in de lappenmand. Ik heb vanaf zondagochtend zo'n pijn in mijn linkerschouder. Nu heb ik dit wel vaker, dus ik heb het genegeerd. Gisteren na het werk trok het helemaal door naar mijn arm en vanmorgen kon ik bijna mijn bed niet uit. Elke beweging doet pijn. Kon gelukkig vanmorgen nog bij de huisarts terecht. Zij denkt aan een verkrampte spier. Heb nu ibuprufan 600 mg. die moet ik 3x per dag innemen met 2 paracetemol. Dan is de pijn dragelijk maar niet weg. kan ook niet autorijden (kan mijn hoofd niet fatsoenlijk draaien), dus vandaag thuis gebleven. en telefoontje gepleegd.
Toch wel erg vervelend hoor, echt elke beweging doet pijn en dat is niet handig met zoonlief. Ik hoop dat het snel beter wordt.
hier was ik weer. even snel en kort, want duik zo mijn bed in. Zit in de lappenmand. Ik heb vanaf zondagochtend zo'n pijn in mijn linkerschouder. Nu heb ik dit wel vaker, dus ik heb het genegeerd. Gisteren na het werk trok het helemaal door naar mijn arm en vanmorgen kon ik bijna mijn bed niet uit. Elke beweging doet pijn. Kon gelukkig vanmorgen nog bij de huisarts terecht. Zij denkt aan een verkrampte spier. Heb nu ibuprufan 600 mg. die moet ik 3x per dag innemen met 2 paracetemol. Dan is de pijn dragelijk maar niet weg. kan ook niet autorijden (kan mijn hoofd niet fatsoenlijk draaien), dus vandaag thuis gebleven. en telefoontje gepleegd.
Toch wel erg vervelend hoor, echt elke beweging doet pijn en dat is niet handig met zoonlief. Ik hoop dat het snel beter wordt.
woensdag 14 september 2011 om 14:33
Oe Dolphine, wat vervelend zeg..Sterkte meid, hoop ook dat het snel wat dragelijker wordt in elk geval. Zou fysio of masseur niet wat verlichting kunnen brengen? Enniewee..beterschap!
Het blijft een beetje onstuimig weer he..pfoeee zeg..
Morgenochtend een workshop over integriteit, buitenshuis met aansluitend een lunch. Ben benieuwd. Eigenlijk niets te melden verder, haha.
woensdag 14 september 2011 om 19:48
Vandaag ging het nog niet veel beter, ondanks de pijnstillers. Ik heb vanmorgen contact gehad met mijn sportschool en voor vrijdag een afspraak, dan wordt ik begeleid door een fysio. Maar er op dit moment aankomen? nee liever niet, ik ga al door de grond als ik gewoon op de bank zit, zonder dat er iemand aanzit. Heb voor vanavond mijn kaartje voor de wedstrijd ajax-lyon verkocht, zie het niet zitten om in het stadion te hangen (en er naar toe te rijden)
Morgen heb ik mijn 12,5 jarig jubileum bij het werk. Er is een receptie met buffet georganiseerd, dus daar wil ik natuurlijk wel graag bij zijn. Hoop dat het morgen zo dragelijk is dat dat kan.
Zoonlief logeert bij opa en oma, dat zou hij al omdat ik naar ajac zou gaan, maar nu ga ik niet en wilde hij natuurlijk toch graag logeren, dus mocht hij lekker komen.
Ik heb morgenochtend eigenlijk een themaochtend over seksualitiet, maar mijn baas heeft al aangegeven dat ze liever heeft dat ik eind van de middag wat fit aanwezig ben in plaats van 's morgens, dus maar even kijken hoe het morgen met opstaan is.
Morgen heb ik mijn 12,5 jarig jubileum bij het werk. Er is een receptie met buffet georganiseerd, dus daar wil ik natuurlijk wel graag bij zijn. Hoop dat het morgen zo dragelijk is dat dat kan.
Zoonlief logeert bij opa en oma, dat zou hij al omdat ik naar ajac zou gaan, maar nu ga ik niet en wilde hij natuurlijk toch graag logeren, dus mocht hij lekker komen.
Ik heb morgenochtend eigenlijk een themaochtend over seksualitiet, maar mijn baas heeft al aangegeven dat ze liever heeft dat ik eind van de middag wat fit aanwezig ben in plaats van 's morgens, dus maar even kijken hoe het morgen met opstaan is.
donderdag 15 september 2011 om 13:44
Ik ga sowieso naar mijn eigen jubileum straks hoor. Om 15.15 zoonlief uit school halen en dan rijden we met mijn ouders mee die kant op, die mogen nl ook komen. Maar helemaal pijnvrij ga ik het niet redden nee. Helaas ik merk nog weinig verbetering. Als het morgen nog zo is ga ik toch weer de huisarts bellen, dan wil ik vragen om een spierverslapper ofzo, want om nu zo het weekend in te moeten.
Ik ben vanmorgen wel naar die thema bijeenkomst geweest, daarna lekker thuis om uit te rusten.
En vandaag is het dus feest.l Ik ben benieuwd wat ze voor me in petto hebben want ze doen nogal geheimzinnig op het werk moet ik zeggen.
Ik ben vanmorgen wel naar die thema bijeenkomst geweest, daarna lekker thuis om uit te rusten.
En vandaag is het dus feest.l Ik ben benieuwd wat ze voor me in petto hebben want ze doen nogal geheimzinnig op het werk moet ik zeggen.
donderdag 15 september 2011 om 15:37
Sjeez Dolphine, jij dus ook aardig in de lappenmand !
Hier ook helaas, loop wederom krom van pijn in buik. Trekt door in rug en heb bonkende koppijn. Leuk hoor opoe op bezoek, maar dit is wel erg extreem. Die hele cyclus pijn lijden. Ik ben er gvd echt klaar mee . Goddank wel paar daagjes vrij nu. Had vandaag toch echt niet naar werk gekund hoor. Medicatie helpt nul komma nul. Wordt dus toch echt een rondje HA weer.
Gefeliciteerd met je jubileum Dolphine ! Ben ook wel erg benieuwd wat ze voor je in petto hebben! Een masseur (maar dan wel zo'n heel lekkere natuurlijk !) die uit een taart springt of zo, dat zou nu wel een leuke wezen!
Leuk toch zo'n workshop met lunch Scarlet. Vaak wel interressant en zo'n lunch erg lekker haha! lekker dagje uit ervan maken .
Mijn zus staat inderdaad op punt van... kan elk moment gebeuren nu. Ze is het ook echt heul erg zat. Ze teert in op d'r lijf, slaapt niet of nauwelijks. Dus het wordt ook echt de hoogste tijd! Laat maar komen hoor die griet, ze heeft nu wel lang genoeg in de buik gezeten!
Hier ook helaas, loop wederom krom van pijn in buik. Trekt door in rug en heb bonkende koppijn. Leuk hoor opoe op bezoek, maar dit is wel erg extreem. Die hele cyclus pijn lijden. Ik ben er gvd echt klaar mee . Goddank wel paar daagjes vrij nu. Had vandaag toch echt niet naar werk gekund hoor. Medicatie helpt nul komma nul. Wordt dus toch echt een rondje HA weer.
Gefeliciteerd met je jubileum Dolphine ! Ben ook wel erg benieuwd wat ze voor je in petto hebben! Een masseur (maar dan wel zo'n heel lekkere natuurlijk !) die uit een taart springt of zo, dat zou nu wel een leuke wezen!
Leuk toch zo'n workshop met lunch Scarlet. Vaak wel interressant en zo'n lunch erg lekker haha! lekker dagje uit ervan maken .
Mijn zus staat inderdaad op punt van... kan elk moment gebeuren nu. Ze is het ook echt heul erg zat. Ze teert in op d'r lijf, slaapt niet of nauwelijks. Dus het wordt ook echt de hoogste tijd! Laat maar komen hoor die griet, ze heeft nu wel lang genoeg in de buik gezeten!
donderdag 15 september 2011 om 17:37
Gefeliciteerd Dolphine!! Ik hoop echt dat je er van kunt genieten en ben heel benieuwd hoe of wat!
Wel erg balen dat het met de pijn nog niet zo opschiet zeg.
En jij ook Theetje, wel fijn dat je nu een paar dagen vrij hebt, maar om die nu met pijn te moeten doorbrengen..bah. Dat er nou toch niet een middel is wat afdoende helpt..
Erg spannend hoor, je zus!
De workshop was idd interessant, hoewel somige dingen ook erg voor de hand liggend en ook gezellig. Het was een halve dag, dus daarna nog een paar uur werken. Dan ben ik helemaal uit het ritme he..haha. Morgen nog even en dan weer lekker weekend. Zondag weer honkballen thuis, vlgs mij wordt het niet zulk mooi weer als nu het geval is..jammer! Echt lekker nu hier, zonnetje, weinig wind, prima nazomerweer.
donderdag 15 september 2011 om 21:44
Ik ben erg verwend vandaag door collega's en oud collega's. Was heel gezellig met borrel en lekker hapjes.
Mijn collega's hadden een lied ingestudeerd. Ze hadden allemaal iets oranjes aan en hadden op de wijs van wij houden van oranje een tekst geschreven. Erg komisch en leuk.
Mijn hele huis staat vol bloemen, verder cadeau bonnen, flessen wijn en een leuk boekje gehad.
Mijn directe collegas hadden allemaal wat geschreven op een ajaxshirt, dus die heb ik ook nog gekregen voor boven mijn bed.
Zoonlief vond het een beetje saai en had eigenlijk niet zo veel zin om te gaan, maar hij heeft zich super goed gedragen en moest erg lachen om het lied.
Al met al was het een geslaagd feestje.
Pff theetje, het valt voor jou ook niet mee, zo veel pijn steeds. Ik hoop toch echt dat ze snel wat kunnen doen tegen de pijn. Want dit is geen leven zo natuurlijk.
Goed zo scarlet dat de workshop leuk was. Waar ging het over als ik vragen mag? En om daarna weer aan je werk te moeten, dat valt niet mee nee.
Mijn collega's hadden een lied ingestudeerd. Ze hadden allemaal iets oranjes aan en hadden op de wijs van wij houden van oranje een tekst geschreven. Erg komisch en leuk.
Mijn hele huis staat vol bloemen, verder cadeau bonnen, flessen wijn en een leuk boekje gehad.
Mijn directe collegas hadden allemaal wat geschreven op een ajaxshirt, dus die heb ik ook nog gekregen voor boven mijn bed.
Zoonlief vond het een beetje saai en had eigenlijk niet zo veel zin om te gaan, maar hij heeft zich super goed gedragen en moest erg lachen om het lied.
Al met al was het een geslaagd feestje.
Pff theetje, het valt voor jou ook niet mee, zo veel pijn steeds. Ik hoop toch echt dat ze snel wat kunnen doen tegen de pijn. Want dit is geen leven zo natuurlijk.
Goed zo scarlet dat de workshop leuk was. Waar ging het over als ik vragen mag? En om daarna weer aan je werk te moeten, dat valt niet mee nee.
donderdag 15 september 2011 om 22:27
Klinkt echt supergoed Dolphine, je feestje! En lekker verwend door iedereen, is toch ook echt een blijk van waardering, zoiets.
Leuk, een lied, toch ook iets persoonlijks in elkaa geflanst, vind ik altijd wel heel leuk. En knap van je ventje hoor, dat ie het volgehouden heeft.
De workshop ging over integriteit en aan de hand van een aantal stellingen (dilemma's) moesten we in groepjes daar allerhande opdrachtjes meedoen, om daarover met elkaar in discussie te komen. Wij zijn bijv. wrs. de grootste databank van Nederland, qua adresgegevens etc. Dus wat is simpelerer om op deze manier voor iemand even een adresje oid op te zoeken..Streng verboden natuurlijk, maar het gebeurt toch. En wat doe je wanneer een goede vriend, die in een zeer benarde positie zit qua inkomen etc., vraagt of je zijn aanvraag met voorrang wilt behandelen. Al dat soort 'gewetensvraagjes".
vrijdag 16 september 2011 om 13:00
Aha scarlet, ik snap het. Ik vind het altijd erg interessant om over dit soort onderwerpen te discusseren, ik hou daar wel van.
Vanmorgen wezen sporten onder begeleiding van de fysio. Allemaal hele simpele oefeningen voor mijn schouder, ik hoop dat het snel resultaat gaat geven. Ondertussen trouw de pijnstillers slikken. Heb besloten om het dit weekend nog even aan te kijken en anders hang ik maandag weer aan de bel bij de huisarts.
Vanmorgen wezen sporten onder begeleiding van de fysio. Allemaal hele simpele oefeningen voor mijn schouder, ik hoop dat het snel resultaat gaat geven. Ondertussen trouw de pijnstillers slikken. Heb besloten om het dit weekend nog even aan te kijken en anders hang ik maandag weer aan de bel bij de huisarts.
vrijdag 16 september 2011 om 14:41
Ik hoop dat er een beetje snel verbetering optreedt Dolphine en inderdaad, anders gewoon weer naar de huisarts. Had je eigenlijk nog plannen gehad voor het weekend?
Hier wederom een verstopping van het toilet, pfff, belachelijk hoor, heb jaaaaaren hier gewoond zonder last te hebben en nu opeens al 2 jaar achter elkaar. Gelukkig was ik na de vorige x gelijk lid geworden van het ontstoppingsfonds, zit nu op die lui te wachten (tussen 14 en 16). Smerig gewoon weer, blehhhhh!
Kan ik daarna gelijk de douche weer uitsoppen...
Morgen komt mijn vriendin eten, gezellig. Straks nog wel boodschappen doen, maar ja, kan nu niet weg natuurlijk.
Mijn knul is nog op stage, maar hoeft ook nog maar 20 minuutjes. En dan is hij lekker ma en di dag vrij, bofferd!
Gaat de rest nl op Excell cursus, heeft ie op school al gehad en hoeft niet mee. Blij dat ie is!!! hahaha. Zijn fiets naar de fietsenmaker gebracht, trapt af en toe door, kan ie ook straks weer halen. Hopelijk valt het een beetje mee, want komt helemaal niet uit, natuurlijk...
vrijdag 16 september 2011 om 22:59
Heb niet echt plannen voor dit weekend nee. Heb mijn knul gezellig thuis, die moet morgenochtend voetballen en morgenmiddag naar een kinderfeestje (al weer). Die is dus onder de pannen. Ik wil mijn huisje poetsen maar moet even kijken hoe de schouder het gaat houden.
Mijn ouders zitten in parijs dit weekend en mijn broer nog in sevilla. Het is dus rustig dus. Al komt mijn broer morgen in de loop van de dag weer thuis.
He bah scarlet een verstopte wc, is het nog verholpen? Doet de woningbouw dat niet bij jullie? Ik kan daarvoor de woningbouw bellen, ideaal.
Ik ga voor een lekker rustig weekend die weekend.
Mijn ouders zitten in parijs dit weekend en mijn broer nog in sevilla. Het is dus rustig dus. Al komt mijn broer morgen in de loop van de dag weer thuis.
He bah scarlet een verstopte wc, is het nog verholpen? Doet de woningbouw dat niet bij jullie? Ik kan daarvoor de woningbouw bellen, ideaal.
Ik ga voor een lekker rustig weekend die weekend.
zaterdag 17 september 2011 om 11:06
Ik ben wel via de woningbouw lid van het ontstoppingsfonds (betaal dus via de huur een bedrag) maar moet ze wel zelf bellen. Gelukkig kwam die gast rond 1600 en is het weer in orde. Je mannetje alweer een feestje, haha. leuk. En verder dus lekker rustig, merk je meer verbetering in je schouder?
Straks ook even met de stofzuiger en doek door het huis, mijn vriendin komt vanmiddag en blijft dus eten, gezellig. Morgenochtend honkbal thuis en verder niets. Jammer dat het weer nu weer is omgeslagen he.Ik vond het gisteren zo'n lekkere nazomerdag, maar nu weer windy. We gaan naar de herfst toe!!
Straks ook even met de stofzuiger en doek door het huis, mijn vriendin komt vanmiddag en blijft dus eten, gezellig. Morgenochtend honkbal thuis en verder niets. Jammer dat het weer nu weer is omgeslagen he.Ik vond het gisteren zo'n lekkere nazomerdag, maar nu weer windy. We gaan naar de herfst toe!!
zaterdag 17 september 2011 om 15:53
Vanmorgen tijdens de voetbal hebben we het gelukkig droog gehouden, maar het was wel fris hoor. De boys hebben weer gewonnen, dus het gaat lekker met ze, heel anders dan vorig seizoen.
Zoonlief is lekker naar kids city met het feestje en is rond 7 uur weer thuis. Ik heb inmiddels de badkamer en wc gespot en alles gestofzuigd en gedweild. Lig nu op de bank, toch wel weer last van de schouder nu, maar heb het idee dat het wel beter gaat.
Net even mijn broer gebeld, die is vanmorgen vroeg thuis gekomen van vakantie. We gaan daar morgenmiddag voetbal kijken (psv-ajax) en gelijk even bij praten over zijn vakantie.
Zoonlief is lekker naar kids city met het feestje en is rond 7 uur weer thuis. Ik heb inmiddels de badkamer en wc gespot en alles gestofzuigd en gedweild. Lig nu op de bank, toch wel weer last van de schouder nu, maar heb het idee dat het wel beter gaat.
Net even mijn broer gebeld, die is vanmorgen vroeg thuis gekomen van vakantie. We gaan daar morgenmiddag voetbal kijken (psv-ajax) en gelijk even bij praten over zijn vakantie.
zondag 18 september 2011 om 15:33
Ik hoop dat het droog is bij jullie scarlet, ivm honkbal. Hier schijnt de zon wel, maar toch steeds buien hoor. Niet fijn.
Net voetbal gekeken bij mijn broer, die ging nog even de kroeg in, dus wij nu weer thuis.
Zoonlief is naar een vriendje.
Vanmorgen heeft hij geslapen tot kwart voor 8. We hebben gezellig een spelletje gedaan vanochtend en nu wilde hij nog even spelen.
Kijken of hij om half 6 thuis is, zoals we hebben afgesproken.
Net voetbal gekeken bij mijn broer, die ging nog even de kroeg in, dus wij nu weer thuis.
Zoonlief is naar een vriendje.
Vanmorgen heeft hij geslapen tot kwart voor 8. We hebben gezellig een spelletje gedaan vanochtend en nu wilde hij nog even spelen.
Kijken of hij om half 6 thuis is, zoals we hebben afgesproken.