Ik heb leuke vrienden
zondag 11 september 2011 om 20:46
Wat een blij topic!
Ik heb ze ook, van die leukerds!
En eens in de zoveel tijd plannen we een eet/drink middag
En toevallig was die vanmiddag
Heerlijk aan de vreet, heerlijk gedronken...
Zo fijn om zulke mensen om je heen te hebben
Demi, tegen echte vrienden hoef je ook niet vaak te zeggen dat je dol op ze bent...
Dat voelen ze...
Demi, tegen echte vrienden hoef je ook niet vaak te zeggen dat je dol op ze bent...
Dat voelen ze...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 11 september 2011 om 20:51
Je slaat de spijker op z'n kop Demissionaris!
Ik zei het ook veel te weinig.
Nu mijn vader pas overleden is, weet ik wat ik aan ze heb.
Even een kaartje, of ze komen zomaar even langs, het doet zo ontzettend goed!
Een vriendin nam me mee om even te 'winkelen', hebben we dus gewoon heel lang ouderwets gepraat, met koffie en gebak.
Ik ben ontzettend blij met ze, dat was ik al, maar nu merk je hoe fijn het is, als je vriendinnen hebt!
Een vriendin nam me mee om even te 'winkelen', hebben we dus gewoon heel lang ouderwets gepraat, met koffie en gebak.
Ik ben ontzettend blij met ze, dat was ik al, maar nu merk je hoe fijn het is, als je vriendinnen hebt!
zondag 11 september 2011 om 21:03
quote:journalista schreef op 11 september 2011 @ 20:53:
hier ook een applausje voor mijn vrienden, die echt altijd klaar staan als ik ze nodig heb. het zijn er maar een handvol echte, maar ik heb er wel vier Hie rook, maar daar kan je echt op bouwen!
hier ook een applausje voor mijn vrienden, die echt altijd klaar staan als ik ze nodig heb. het zijn er maar een handvol echte, maar ik heb er wel vier Hie rook, maar daar kan je echt op bouwen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 11 september 2011 om 21:14
Heerlijk, vrienden!
Gisteren ben ik met 8 stuks op stap geweest de hele dag, we hebben een besloten groep aangemaakt op facebook, om lekker te kunnen kleppen met elkaar en ik ben zo blij dat ze bestaan!
En dan te bedenken dat ik nóg een behoorlijk aantal écht hele goede vrienden heb, ik ben stinkend rijk, dus inderdaad Demi, hoera voor de vrienden!
Gisteren ben ik met 8 stuks op stap geweest de hele dag, we hebben een besloten groep aangemaakt op facebook, om lekker te kunnen kleppen met elkaar en ik ben zo blij dat ze bestaan!
En dan te bedenken dat ik nóg een behoorlijk aantal écht hele goede vrienden heb, ik ben stinkend rijk, dus inderdaad Demi, hoera voor de vrienden!
zondag 11 september 2011 om 21:16
quote:sistermoon schreef op 11 september 2011 @ 20:51:
Ik ben ontzettend blij met ze, dat was ik al, maar nu merk je hoe fijn het is, als je vriendinnen hebt!Meid, wat erg! Ik hoop dat je veel hebt aan je vriendin.Ik heb er veel aan. Ik heb hele lieve vrienden. Wist ik niet, nu wel.
Ik ben ontzettend blij met ze, dat was ik al, maar nu merk je hoe fijn het is, als je vriendinnen hebt!Meid, wat erg! Ik hoop dat je veel hebt aan je vriendin.Ik heb er veel aan. Ik heb hele lieve vrienden. Wist ik niet, nu wel.
zondag 11 september 2011 om 21:17
quote:eleonora schreef op 11 september 2011 @ 21:14:
Heerlijk, vrienden!
En dan te bedenken dat ik nóg een behoorlijk aantal écht hele goede vrienden heb, ik ben stinkend rijk, dus inderdaad Demi, hoera voor de vrienden!Wat een leuk bericht!!
Heerlijk, vrienden!
En dan te bedenken dat ik nóg een behoorlijk aantal écht hele goede vrienden heb, ik ben stinkend rijk, dus inderdaad Demi, hoera voor de vrienden!Wat een leuk bericht!!
zondag 11 september 2011 om 21:22
quote:sistermoon schreef op 11 september 2011 @ 20:51:
Ik ben ontzettend blij met ze, dat was ik al, maar nu merk je hoe fijn het is, als je vriendinnen hebt!Lieve vrouw jouw vriendin en ik wens jou sterkte.
Ik ben ontzettend blij met ze, dat was ik al, maar nu merk je hoe fijn het is, als je vriendinnen hebt!Lieve vrouw jouw vriendin en ik wens jou sterkte.
zondag 11 september 2011 om 21:36
quote:Summerdance schreef op 11 september 2011 @ 20:46:
Wat een blij topic!
Dat voelen ze...Ik weet dat ze het weten, maar toch....... als ik dood ben hoop ik dat ze een borrel drinken en niet aan de spa staan. Ik ga niet dood en ben trots op mijn vriendinnen. Ik ben heel erg blij met ze.Ik heb super vriendinnen. Ik zeg dat helaas niet vaak genoeg. Dat ga ik morgen veranderen.
Wat een blij topic!
Dat voelen ze...Ik weet dat ze het weten, maar toch....... als ik dood ben hoop ik dat ze een borrel drinken en niet aan de spa staan. Ik ga niet dood en ben trots op mijn vriendinnen. Ik ben heel erg blij met ze.Ik heb super vriendinnen. Ik zeg dat helaas niet vaak genoeg. Dat ga ik morgen veranderen.
zondag 11 september 2011 om 21:36
Lief van je, dank je.
We lachen ook heel wat af hoor.
Vanuit mijn opleiding tig jaar geleden heb ik ook een groepje van 8 overgehouden.
We zien elkaar niet heel vaak, maar we gaan elk jaar een weekend weg, alleen met de meiden.
dat is ook zo heerlijk!
Met een rosé op het strand, bespreken we dingen die we alleen met elkaar durven en kunnen bespreken.
Zo gezellig altijd!
En inderdaad, wat een heerlijk topic, goed geopend Demissionair!
We lachen ook heel wat af hoor.
Vanuit mijn opleiding tig jaar geleden heb ik ook een groepje van 8 overgehouden.
We zien elkaar niet heel vaak, maar we gaan elk jaar een weekend weg, alleen met de meiden.
dat is ook zo heerlijk!
Met een rosé op het strand, bespreken we dingen die we alleen met elkaar durven en kunnen bespreken.
Zo gezellig altijd!
En inderdaad, wat een heerlijk topic, goed geopend Demissionair!
zondag 11 september 2011 om 21:38
Ik heb trouwens mijn vriendinnen een kaartje gestuurd, zomaar, om ze te bedanken voor het meeleven, de praktische hulp en het opvangen van mijn kinderen.
Dat vonden ze fijn om te lezen.
En ik merkte dat het opschrijven ook anders was, dan het ze te vertellen.
Ik had ze al vaak bedankt, maar zo kwam het toch nog net wat anders over.
Dat vonden ze fijn om te lezen.
En ik merkte dat het opschrijven ook anders was, dan het ze te vertellen.
Ik had ze al vaak bedankt, maar zo kwam het toch nog net wat anders over.
zondag 11 september 2011 om 21:40
Hebben jullie ook verschillende types vrienden eigenlijk?
Nu ik erover nadenk, heb ik vrienden die ik mijn hele leven lang al ken, die alles van me weten,. waarmee ik mijn jeugd heb gedeeld.
Maar ook vrienden waar we vaak mee uit eten gaan, of vrienden waar ik niet zoveel contact heb, maar als het er is, dan is het ook gelijk goed.
En mijn buren, die zijn na 10 jaar ook vrienden geworden.
Nu ik erover nadenk, heb ik vrienden die ik mijn hele leven lang al ken, die alles van me weten,. waarmee ik mijn jeugd heb gedeeld.
Maar ook vrienden waar we vaak mee uit eten gaan, of vrienden waar ik niet zoveel contact heb, maar als het er is, dan is het ook gelijk goed.
En mijn buren, die zijn na 10 jaar ook vrienden geworden.
zondag 11 september 2011 om 21:42