Bachelorette?
maandag 29 augustus 2011 om 14:28
maandag 5 september 2011 om 14:50
Pfoe, die nep McDreamy (with the big hair) is wel heeel erg! Hij is alleen maar de anderen aan het afzeiken. Of zou hij er voor betaald worden om de boel flink op stelten te zetten? Doet het natuurlijk wel altijd goed, onderlinge strijd..
anoniem_41802 wijzigde dit bericht op 05-09-2011 14:50
Reden: woordje vergeten..
Reden: woordje vergeten..
% gewijzigd
zondag 11 september 2011 om 22:02
zondag 11 september 2011 om 22:13
Ik vond die Frank er wel leuk uitzien, tot hij begon te praten.
En die weerman was ook erg vreemd hoor, in afl. 1. Vorige week heb ik trouwens niet gezien en kun je ook net terugkijken.
Haha, wel grappig, in dat zwembad terugkijken. Blijkbaar gescript zo, aangezien ineens dat scherm daar was. 'spontaan' er allemaal bij springen, jaja... Vond het ook wel erg lomp dat gelebber met al die andere mannen erbij.
En die weerman was ook erg vreemd hoor, in afl. 1. Vorige week heb ik trouwens niet gezien en kun je ook net terugkijken.
Haha, wel grappig, in dat zwembad terugkijken. Blijkbaar gescript zo, aangezien ineens dat scherm daar was. 'spontaan' er allemaal bij springen, jaja... Vond het ook wel erg lomp dat gelebber met al die andere mannen erbij.