Entertainment alle pijlers

Bachelorette?

28-08-2011 21:44 199 berichten
Ik doe een poging, maar vind 't maar weird vooralsnog.

Zeker zonder forum.



Meer probeerders?
Ik heb 'r eerder niet gezien.



Misschien ongemak, of het hele circus
Alle reacties Link kopieren
Wat zou er gebeuren als één van die mannen de roos niet accepteerd? Ik heb nl nog nooit iemand die zien weigeren.
Ai, er vallen er best wat af en ze heeft de worstelaar én de bebrilde weirdo erbij :-s
haha shooter weg.



er zitten wel huiliez bij, gelukkig niet allemaal zo sneu
whoehoehoe, zeker dat dit niet nep(per) is? Al die bijna jankende mannen, pakken het slechte rop dan vrouwen. Maar is misschien de competentiedrang
jeumig, zó hoef ik al niet eens meer te kijken
Alle reacties Link kopieren
Zo ze gaat naar mooie plaatsen met die mannen.



Aii, één van die mannen heeft dus een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 28 augustus 2011 @ 23:20:

jeumig, zó hoef ik al niet eens meer te kijkenNee, ze geven wel erg veel weg. Zo weet je wie het wel of niet wordt.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook gekeken en vind haar wel wat weg hebben van chantal jansen

Ze staat nu op het punt om te trouwen met de winnaar ..leuk toch... niet googlen want je krijgt meteen de winnaar te zien

ik dacht al dat word hem...

Inmiddels is seizoen 7 op de tv [dit is 6]
Zo! Ik kijk ook eindelijk. Zo leuk hoe die mannen elkaar afmaken. En dan zeggen ze dat vrouwen erg zijn.



Ik ben voor Frank. (en nee, ik heb niet gegoogled (na de bachelor wel, maar ben vergeten met wie ze nu ging) dus ik hoef het nog niet te weten!
Alle reacties Link kopieren
Pfoe, die nep McDreamy (with the big hair) is wel heeel erg! Hij is alleen maar de anderen aan het afzeiken. Of zou hij er voor betaald worden om de boel flink op stelten te zetten? Doet het natuurlijk wel altijd goed, onderlinge strijd..
anoniem_41802 wijzigde dit bericht op 05-09-2011 14:50
Reden: woordje vergeten..
% gewijzigd
zit er nog iemand naar de soap (zo zie ik 't maar) te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook..
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Oh ik vind Roberto en Chris N cute :-)
Wie vond die Frank leuk (met bril toch)? Die gaat volgens mij flippen later in de serie. Vond 'm vanaf moment 1 al nogal weird.



Ze zullen wel expres Roberto hier niet bij hebben laten zijn?



Ik snap al dat gezoen (buiten die scene om) echt niet hoor. Wat stelt het nou voor dan
Ik hou ze alleen niet meer goed uit elkaar. Bij het 'voorstellen' vond ik 1 of 2 wel leuk, maar weet niet meer wie dat zijn.



Ik vind haar met Roberto wel leuk matchen iig.
Vrees voor de weerman dat ie er zo uitligt. Wat is zijn probleem in hemelsnaam??



En ik vind Frank leuk... ben bang dat andere mannen hem nu overschaduwen. Die Roberto is ook zo'n lekkertje.
Allemaal spermacellen in een badje
Ik vond die Frank er wel leuk uitzien, tot hij begon te praten.

En die weerman was ook erg vreemd hoor, in afl. 1. Vorige week heb ik trouwens niet gezien en kun je ook net terugkijken.



Haha, wel grappig, in dat zwembad terugkijken. Blijkbaar gescript zo, aangezien ineens dat scherm daar was. 'spontaan' er allemaal bij springen, jaja... Vond het ook wel erg lomp dat gelebber met al die andere mannen erbij.
deze is ook niet helemaal lekker hoor. Ik snap dat hij gefrustreerd is over die voet, maar jeumug.
nou jongens, waar blijven de excessen?
ja, STeve. Die vond ik volgens mij leuk, met hond ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Het zijn net wijven die kerels.
*lult verder tegen zichzelf*



ja schat, dat had je niet bedacht, dat Justin niks verteld had over die actie van 'm :-s Hoezo nep
Hahahaha ja, van die huiliez erbij ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven