IK wil vaker dan HEM

12-09-2011 20:08 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik heb hier een vraagje over mijn relatie voor wat betreft de seks. Ik heb nu 2 jaar een relatie met mijn vriend. We zijn gelukkig samen, natuurlijk wel eens een meningsverschil. Ik heb graag seks met mijn vriend.. hij wil stukken minder. Ik geef dit aan maar hij zegt dat hij gewoon niet zo vaak zin heeft. Dit levert bij mij frustraties op, vooral op emotioneel gebied. Ik voel me afgewezen, lelijk en beledigd. Hij zoent ook niet graag. Knuffelen doen we wel heel erg veel. Maar dit is voor mij gewoon niet genoeg.. ik wil ook eens een lekkere partij zoenen met mijn vriend! Van zoenen houdt hij niet en veel zin om met mij naar bed te gaan heeft hij niet.

Heeft iemand tips? Ik heb zelf geen idee meer wat ik moet doen.
laat maar....
Tips?

Een andere vriend zoeken die wel op hetzelfde zoen en seks level zit dan jij..

Dat klinkt een beetje bot, maar als zijn behoeftes anders liggen dan die van jou ga je daar niet zo heel veel aan veranderen

JE zelf aanpassen is natuurlijk ook een optie

Wat ik me wel afvraag....hoe kan je twee jaar lang bij iemand blijven die niet van zoenen houdt?

Oprechte vraag hoor....ik zou niet zonder zoenen kunnen (ook niet met heel weinig zoenen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Intimiteit zoals zoenen en seks lijkt mij toch een belangrijk onderdeel van een relatie. Is het altijd zo geweest?
Ik wil vaker seks dan HIJ

Een vervelend probleem, wanneer het libido van je partner niet even hoog is als het jouwe.

Was dit in het begin van de relatie ook al zo?

Als je al van alles geprobeerd hebt en het werkt niet, dan zou je je misschien moeten gaan afvragen of je nog wel bij deze man wil blijven. Een andere mogelijkheid is om het te accepteren.
Ik begrijp je reactie. Echter ik wil mijn vriend echt niet kwijt en daarom ben ik ook 2 jaar bij hem gebleven. Want de keren dat we zoenen of seks hebben is het ook echt geweldig. Aanpassen heb ik gedaan.. alleen werkt dit niet voor mij. Ik heb geen zin om te wachten op hem en zelf elke x proberen en afgewezen worden is ook geen optie..
@ Dreamlogic:

Dat hij was ik al achter gekomen;)

In het begin van de relatie was dit helemaal niet zo.. was hij juist degene die mij versierde! Toen wilde hij juist de hele tijd en zoenden we wel veel. Ik wil echt graag bij hem blijven want op elk ander opzicht passen we heel goed bij elkaar en werkt het gewoon super.

Accepteren is moeilijker dan je denkt. Dit heb ik geprobeerd.. maar toch blijf je die verlangens houden.
Zo'n leuke Viva-vibrator?

Te vinden aan de rechterkant van je scherm!
Accepteren of de relatie verbreken. Meer opties zijn er niet.

Of nou ja, je neemt er een minnaar naast als jullie dat beiden zien zitten.
quote:needy schreef op 12 september 2011 @ 20:16:

Ik begrijp je reactie. Echter ik wil mijn vriend echt niet kwijt en daarom ben ik ook 2 jaar bij hem gebleven. Want de keren dat we zoenen of seks hebben is het ook echt geweldig. Aanpassen heb ik gedaan.. alleen werkt dit niet voor mij. Ik heb geen zin om te wachten op hem en zelf elke x proberen en afgewezen worden is ook geen optie..Als dit geen optie is en weggaan ook niet....wat dan wel in jouw ogen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 12 september 2011 @ 20:14:

Tips?

Een andere vriend zoeken die wel op hetzelfde zoen en seks level zit dan jij..

Dat klinkt een beetje bot, maar als zijn behoeftes anders liggen dan die van jou ga je daar niet zo heel veel aan veranderen

JE zelf aanpassen is natuurlijk ook een optie

Wat ik me wel afvraag....hoe kan je twee jaar lang bij iemand blijven die niet van zoenen houdt?

Oprechte vraag hoor....ik zou niet zonder zoenen kunnen (ook niet met heel weinig zoenen)Inderdaad, om die reden heb ik dus een relatie verbroken: Nooit zoenen (ja, op mijn wang) en weinig seks. We pasten in dat opzicht gewoon helemala niet bij elkaar...
quote:jo12345 schreef op 12 september 2011 @ 20:19:

Zo'n leuke Viva-vibrator?

Te vinden aan de rechterkant van je scherm!Dat vervangt echte seks niet
Dan hij.
Als hij eerst wel van zoenen hield, waarom nu dan ineens niet meer. Stink je misschien uit je mond? Vraag hem eens wat er aan scheelt. Dan kan je er tenminste wat aan doen.
@ hipslala

Het gaat me niet om de seks. Het gaan om de emotionele verbintenis die erachter zit. Dit mis ik in mijn relatie. Ik wil hem. Niet een of andere seks-toy.

@ Nammma

Ik begrijp dat ik hier een groot probleem heb en dat dit echt niet goed is voor een relatie. Ik zie zelf ook echt geen oplossing. Toch probeer ik ervoor te vechten. Ik wil een goede relatie niet verbreken om seks.
Als een man geen zin heeft is het nog lastiger dan bij een vrouw, hij moet tenslotte ook nog een erectie kunnen krijgen.

In begin van een relatie is de frequentie vaak anders, doordat je verliefde bent maak je bepaalde hormonen aan, mannen worden knuffeliger en vrouwen hebben vaak meer zin in sex, na verloop van tijd normaliseerd dat weer en wordt het zoals je van nature aan hormonen hebt, dat hij dus nu minder zoent is denk ik wat je in deze relatie moet verwachten.

Als uit elkaar gaan geen optie is, accepteren voor jou niet aanvaardbaar zie ik verder niet hoe je dat kan veranderen, ja die minnaar erbij maar dat moet je ook samen willen of kunnen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
@ Juf_achterbak

Hij zegt dat het niet aan mij ligt maar dat hij daar "gewoon" niet vaak zin in heeft. Ik heb zelf die dingen allemaal gecontroleerd.. of ik stink en dergelijke juist omdat hij me aan het twijfelen maakte.. Dit is niet het geval. (Btw, bij andere mannen had ik hier geen last van)
quote:hipslala schreef op 12 september 2011 @ 20:19:

Accepteren of de relatie verbreken. Meer opties zijn er niet.

Of nou ja, je neemt er een minnaar naast als jullie dat beiden zien zitten.

Tut tut, niet zo snel. Er zijn misschien niet meer opties, maar wel veel meer nuances.

Wel is het zo dat er nu eenmaal verschillende libido's bestaan, en ook verschillende voorkeuren. Maar je kunt het natuurlijk altijd een beetje middelen.

Qua hoe vaak jullie seks willen hebben kunnen jullie gewoon allebei water in de wijn doen. Jij wat minder dan je wil, hij wat meer. Al blijft het natuurlijk lastig om te neuken als je geen zin hebt, vooral voor een man.

Masturbeer je? Probeer eens te masturberen als hij erbij is. Als hij bijvoorbeeld geen zin heeft in seks, maar wel in knuffelen, kun je tijdens het knuffelen masturberen. Dat is ook erg intiem, en zo vang je misschien een deel van de frustratie op.

Misschien is het ook zo dat je in een soort vicieuze cirkel terecht bent gekomen. Hij wil minder, jij wil meer, jij uit je frustratie en legt zo een bepaalde verwachting bij hem neer, wat bij hem dan weer libidoverlagend werkt. And so on. Het is goed om daar uit te komen, en een van de dingen die je dan kan doen, is hem een aantal manieren in handen te geven waarop hij jou aan je trekken kan laten komen zonder dat daar meteen een neukpartij met alles erop en eraan bij nodig is. Iets meer laagdrempelig, zeg maar. Die knuffelmasturbatie is daar een goed voorbeeld van. Een goede dildo kopen is ook nooit weg. Hij kan je ook erotische verhalen voorlezen, enzovoorts, enzovoorts.

Dan het zoenen, tja, dat kan. Hij kan natuurlijk af en toe met je zoenen om jou een plezier te doen. Daar is niets mis mee, en volgens mij is het zelfs onontbeerlijk in een goede relatie, dat je af en toe iets doet omdat je partner dat zo fijn vindt. Jij doet dat ook vast voor hem, met andere seksdingen. De vraag is dan hoe erg hij niet van zoenen houdt. Het is altijd fijner om te zoenen met iemand die het zelf ook lekker vindt, natuurlijk. Misschien moet je je uiteindelijk afvragen of je het zoenen - altlhans het zoenen dat je in je hoofd hebt - vaarwel moet zeggen om bij hem te blijven, en of hij dat waard is.

Succes.

Shepherd
quote:needy schreef op 12 september 2011 @ 20:28:

Ik wil een goede relatie niet verbreken om seks.

dat hoeft ook niet,dan moet je het accepteren. een relatie is meer dan sex, als jij met deze man verder wil en je ziet een probleem dat niet te veranderen is moet en kun je er zelf voor zorgen het minder als probleem te zien. hoe groter jij dit als probleem maakt, hoe onmogelijker jullie relatie wordt.

Veranderen kun je alleen zelf door er anders tegen aan te kijken.
zoek het probleem niet bij jezelf, er is met jou niets mis, je vriend heeft gewoon minder behoefte dan jij. Hierin verschil je dat kan en mag toch? liefde heb je nu juist nodig om die verschillen te overbruggen, ondanks dat hou ik van je ipv omdat
quote:Shepherd schreef op 12 september 2011 @ 20:33:

[...]

Shepherdcomplimenten! je wist toch nog wat goede tips te verzinnen
@ Doddie en Shepherd

Dankjewel voor jullie tips en reacties. Dit is wel echt iets voor mij om over na te denken.
quote:needy schreef op 12 september 2011 @ 20:28:

Ik begrijp dat ik hier een groot probleem heb en dat dit echt niet goed is voor een relatie. Ik zie zelf ook echt geen oplossing. Toch probeer ik ervoor te vechten. Ik wil een goede relatie niet verbreken om seks.

Zou ik wel doen.

Je bent nog jong en hebt nooit seks. Jullie zoenen zelfs nooit.
dan hij (wil).
Misschien wil hij niet zoenen, omdat jij dan misschien meer verwacht, seks! En dat hij daarom ook het zoenen niet meer wil. Je, kan hem dan natuurlijk laten weten dat dit niet zo is en je daar dan ook aan houden natuurlijk.

Veel vrouwen die geen zin in seks hebben, willen daarom ook niet zoenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven