Trio MMV

12-09-2011 22:45 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft tips of ervaringen met contacten leggen wanneer je als stel er een 2e man bij wil hebben? Welke sites? Waar moet je op letten? Wat zijn de do's en de don'ts? Graag jullie reacties!!
even de zoek programma rechts in het viva forum
Elke site will do. Voor elk stel wat dat zoekt zijn 100 mannen te vinden.

Hoe meer je voor een site betalen moet, hoe betrouwbaarder; fakers betalen zelden voor een profiel.

Do's ; wat jullie willen.( al zou ik veilig vrijen een DO vinden ) Dont's ; wat jullie niet willen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Thanx!!

BGB heb je een paar voorbeelden van "elke site will do"?

En veilig sowieso!!!
Of ga naar de gigolo avond van de Fun4Two of naar de loverboy avonden bij Mystique. Op SDC kun je ook een proefprofiel maken en dan bv. single mannen zoeken die een aantal validaties hebben, dan weet je ook dat ze 'betrouwbaar' zijn en wat je ongeveer kan verwachten.
quote:MistyMe2U schreef op 12 september 2011 @ 23:18:

Thanx!!

BGB heb je een paar voorbeelden van "elke site will do"?

En veilig sowieso!!!Doe eens gek; typ op Google iets in als " betaalde datingsites" of " lid worden swingerssites ". Laat maar weten welke opties je krijgt.
Ga naar een parenclub. Mogen vaak ook mannen alleen naar binnen. Ze staan in de rij, ook voor mmv. En wat betreft veilig, nee is nee in een parenclub en de condooms liggen voor het grijpen.
BGB..... done that..... En door de bomen het bos niet meer zien.....
Na het contact leggen per mail stel ik altijd voor om even als mannen onder elkaar kennis te maken bij een kop koffie ergens op neutraal terrein. Dat voorkomt teleurstelling op de avond zelf. Heb al een aantal keren meegemaakt dat de kandidaat IRL enorm tegenviel.
.
En wat bedoel je dan met tegenvallen Jaap?
quote:MistyMe2U schreef op 12 september 2011 @ 23:33:

BGB..... done that..... En door de bomen het bos niet meer zien.....

Zoveel betaalde sexdatingsites zijn er nou toch ook niet?

Wat voor man zoeken jullie? Een ervaren iemand? Een maakt niet uit wat voor ras of graag een donkere man ?
quote:jaap70 schreef op 12 september 2011 @ 23:35:

mannen onder elkaarWaarom zonder vrouw? Zo kom je over als een man die onder het voorwendsel van een trio een man wil scoren.
Lastig.

Mannen dringen zich bijna op.

Ik zou in de bekenden en kennissen kring zoeken.
Ja, dat het niet iemand is waarmee je wilt dat je vrouw er sex mee heeft .... Niet verzorgd genoeg, gewoon niet leuk genoeg, noem maar op. Je kunt best kritisch zijn, kandidaten genoeg.
.
BGB Iemand voor extra... niks meer dan dat. Maakt niet uit wat voor uiterlijk al is een aantrekkelijk en verzorgd type natuurlijk een pré. Liefde heb ik bij en krijg ik van mijn vriend.... die extra man is er voor de pure lust!
Als je het belangrijk vindt om samen een specifieke man uit te zoeken, dan zou ik je aanraden om lid te worden van een site als SDC. Daar hebben heel veel mannen een profiel en kan je rustig op basis van de foto's en teksten samen met je vriend iemand uitzoeken. Alleen dat proces is al leuk: je komt precies van elkaar te weten welke wensen je hebt en welke mannen jullie leuk vinden. Vervolgens stuur je dan berichten naar de geselecteerde mannen en als zij ook geinteresseerd zijn dan is het verstandig overdag op een publieke plaats (zoals in een lichte kroeg) af te spreken. Als de man je bevalt kan je altijd een vervolgafspraak maken.

Als je liever gewoon in een club iemand wil tegenkomen en daar meteen mee 'aan de slag' wil gaan, dan is een parenclub de beste optie. Een club als de Fun4Two is relatief schoon en de mensen zijn meestal wel mooi. Succes ermee en veel plezier!
quote:houvanjezelf schreef op 12 september 2011 @ 23:44:

Ik zou in de bekenden en kennissen kring zoeken.Waarom?
quote:MistyMe2U schreef op 12 september 2011 @ 23:46:

BGB Iemand voor extra... niks meer dan dat. Maakt niet uit wat voor uiterlijk al is een aantrekkelijk en verzorgd type natuurlijk een pré. Liefde heb ik bij en krijg ik van mijn vriend.... die extra man is er voor de pure lust!En voor een site betalen is geen punt?
quote:ik_ben_maan schreef op 12 september 2011 @ 23:46:

dan is het verstandig overdag op een publieke plaats (zoals in een lichte kroeg) af te spreken.Waarom?
BGB: dat is volslagen onzin. Ik zoek geen man. Ik weet wat mijn partner een aantrekkelijke man vindt, dus daar let ik op en ik moet er wel een bepaalde klik mee hebben. Ben best wel kritisch wie er aan mijn vrouw zit.
.
Maar de 2e man moet ook weer niet tè aantrekkelijk zijn, lees: geen bedreiging voor partner......
quote:jaap70 schreef op 12 september 2011 @ 23:49:

BGB: dat is volslagen onzin. Ik zoek geen man. Ik weet wat mijn partner een aantrekkelijke man vindt, dus daar let ik op en ik moet er wel een bepaalde klik mee hebben. Ben best wel kritisch wie er aan mijn vrouw zit.

Dat snap ik. Maar snapt zo'n man dat ook die kennis maakt met jou? Waarom maken jullie niet samen kennis?

Als ik zou reageren op een trio en een man wil met mij ergens een bakkie doen om te kijken of ik wel leuk ben, zou ik ook niet denken dat er een vrouw bij die man hoort. Waarom zou een man dat in jullie geval wel denken?
quote:MistyMe2U schreef op 12 september 2011 @ 23:54:

Maar de 2e man moet ook weer niet tè aantrekkelijk zijn, lees: geen bedreiging voor partner......Dat vind ik onzin. Dan moet je zoiets niet doen.
Daar moet je niet bang voor zijn. Als dat gevaar er is moet je er niet aan beginnen. Overigens zou ik het niet in de vrienden en kennissenkring zoeken. De extra man is instrumenteel, dus na het sexen afscheid nemen en finito.
.
quote:MistyMe2U schreef op 12 september 2011 @ 23:54:

Maar de 2e man moet ook weer niet tè aantrekkelijk zijn, lees: geen bedreiging voor partner......www.lelijkemannenvooreentrio.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven