Trio MMV
maandag 12 september 2011 om 23:13
Elke site will do. Voor elk stel wat dat zoekt zijn 100 mannen te vinden.
Hoe meer je voor een site betalen moet, hoe betrouwbaarder; fakers betalen zelden voor een profiel.
Do's ; wat jullie willen.( al zou ik veilig vrijen een DO vinden ) Dont's ; wat jullie niet willen.
Hoe meer je voor een site betalen moet, hoe betrouwbaarder; fakers betalen zelden voor een profiel.
Do's ; wat jullie willen.( al zou ik veilig vrijen een DO vinden ) Dont's ; wat jullie niet willen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 12 september 2011 om 23:19
maandag 12 september 2011 om 23:22
quote:MistyMe2U schreef op 12 september 2011 @ 23:18:
Thanx!!
BGB heb je een paar voorbeelden van "elke site will do"?
En veilig sowieso!!!Doe eens gek; typ op Google iets in als " betaalde datingsites" of " lid worden swingerssites ". Laat maar weten welke opties je krijgt.
Thanx!!
BGB heb je een paar voorbeelden van "elke site will do"?
En veilig sowieso!!!Doe eens gek; typ op Google iets in als " betaalde datingsites" of " lid worden swingerssites ". Laat maar weten welke opties je krijgt.
maandag 12 september 2011 om 23:35
maandag 12 september 2011 om 23:43
quote:MistyMe2U schreef op 12 september 2011 @ 23:33:
BGB..... done that..... En door de bomen het bos niet meer zien.....
Zoveel betaalde sexdatingsites zijn er nou toch ook niet?
Wat voor man zoeken jullie? Een ervaren iemand? Een maakt niet uit wat voor ras of graag een donkere man ?
BGB..... done that..... En door de bomen het bos niet meer zien.....
Zoveel betaalde sexdatingsites zijn er nou toch ook niet?
Wat voor man zoeken jullie? Een ervaren iemand? Een maakt niet uit wat voor ras of graag een donkere man ?
maandag 12 september 2011 om 23:44
maandag 12 september 2011 om 23:46
Als je het belangrijk vindt om samen een specifieke man uit te zoeken, dan zou ik je aanraden om lid te worden van een site als SDC. Daar hebben heel veel mannen een profiel en kan je rustig op basis van de foto's en teksten samen met je vriend iemand uitzoeken. Alleen dat proces is al leuk: je komt precies van elkaar te weten welke wensen je hebt en welke mannen jullie leuk vinden. Vervolgens stuur je dan berichten naar de geselecteerde mannen en als zij ook geinteresseerd zijn dan is het verstandig overdag op een publieke plaats (zoals in een lichte kroeg) af te spreken. Als de man je bevalt kan je altijd een vervolgafspraak maken.
Als je liever gewoon in een club iemand wil tegenkomen en daar meteen mee 'aan de slag' wil gaan, dan is een parenclub de beste optie. Een club als de Fun4Two is relatief schoon en de mensen zijn meestal wel mooi. Succes ermee en veel plezier!
Als je liever gewoon in een club iemand wil tegenkomen en daar meteen mee 'aan de slag' wil gaan, dan is een parenclub de beste optie. Een club als de Fun4Two is relatief schoon en de mensen zijn meestal wel mooi. Succes ermee en veel plezier!
maandag 12 september 2011 om 23:47
quote:MistyMe2U schreef op 12 september 2011 @ 23:46:
BGB Iemand voor extra... niks meer dan dat. Maakt niet uit wat voor uiterlijk al is een aantrekkelijk en verzorgd type natuurlijk een pré. Liefde heb ik bij en krijg ik van mijn vriend.... die extra man is er voor de pure lust!En voor een site betalen is geen punt?
BGB Iemand voor extra... niks meer dan dat. Maakt niet uit wat voor uiterlijk al is een aantrekkelijk en verzorgd type natuurlijk een pré. Liefde heb ik bij en krijg ik van mijn vriend.... die extra man is er voor de pure lust!En voor een site betalen is geen punt?
maandag 12 september 2011 om 23:54
quote:jaap70 schreef op 12 september 2011 @ 23:49:
BGB: dat is volslagen onzin. Ik zoek geen man. Ik weet wat mijn partner een aantrekkelijke man vindt, dus daar let ik op en ik moet er wel een bepaalde klik mee hebben. Ben best wel kritisch wie er aan mijn vrouw zit.
Dat snap ik. Maar snapt zo'n man dat ook die kennis maakt met jou? Waarom maken jullie niet samen kennis?
Als ik zou reageren op een trio en een man wil met mij ergens een bakkie doen om te kijken of ik wel leuk ben, zou ik ook niet denken dat er een vrouw bij die man hoort. Waarom zou een man dat in jullie geval wel denken?
BGB: dat is volslagen onzin. Ik zoek geen man. Ik weet wat mijn partner een aantrekkelijke man vindt, dus daar let ik op en ik moet er wel een bepaalde klik mee hebben. Ben best wel kritisch wie er aan mijn vrouw zit.
Dat snap ik. Maar snapt zo'n man dat ook die kennis maakt met jou? Waarom maken jullie niet samen kennis?
Als ik zou reageren op een trio en een man wil met mij ergens een bakkie doen om te kijken of ik wel leuk ben, zou ik ook niet denken dat er een vrouw bij die man hoort. Waarom zou een man dat in jullie geval wel denken?
maandag 12 september 2011 om 23:55
maandag 12 september 2011 om 23:57
quote:MistyMe2U schreef op 12 september 2011 @ 23:54:
Maar de 2e man moet ook weer niet tè aantrekkelijk zijn, lees: geen bedreiging voor partner......www.lelijkemannenvooreentrio.nl
Maar de 2e man moet ook weer niet tè aantrekkelijk zijn, lees: geen bedreiging voor partner......www.lelijkemannenvooreentrio.nl