Trio MMV
maandag 12 september 2011 om 23:59
quote:jaap70 schreef op 12 september 2011 @ 23:57:
De extra man is instrumenteel, dus na het sexen afscheid nemen en finito.
Een goede notenkraker/ vliegenmepper/ blikopener gooi je ook niet weg.
Je hoeft er niet mee te trouwen, maar een leuke man kún ( moet niet ) je koesteren.
De extra man is instrumenteel, dus na het sexen afscheid nemen en finito.
Een goede notenkraker/ vliegenmepper/ blikopener gooi je ook niet weg.
Je hoeft er niet mee te trouwen, maar een leuke man kún ( moet niet ) je koesteren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 13 september 2011 om 00:04
dinsdag 13 september 2011 om 00:07
Ergens heeft Willem gelijk; een extra man is een soort van een hulpstuk. Maar als jouw man persé wil dat jouw vibrator kleiner is dan zijn lul, dan is dat ook een rare kronkel.
Als je partner het idee heeft dat jij er meteen vandoor gaat ( of niet meer tevreden bent met hem ) als je een héle knappe kerel treft, dan is de basis om dit soort "gekkigheid " te doen - nog - niet solide genoeg.
Als je partner het idee heeft dat jij er meteen vandoor gaat ( of niet meer tevreden bent met hem ) als je een héle knappe kerel treft, dan is de basis om dit soort "gekkigheid " te doen - nog - niet solide genoeg.
dinsdag 13 september 2011 om 00:09
dinsdag 13 september 2011 om 00:11
Ik wil als man de regie wel in handen houden. Mijn ervaring is dat veel mannen bij een trio direct denken aan een soort cuckhold situatie, dat zij dan als een soort bull wel even laten zien hoe je een vrouw moet bevredigen. Nou daar ben ik gelijk klaar mee, dat is totaal niet aan de orde. Ik heb supersex met mijn vrouw ... trio is gewoon voor spanning en wat extra opwinding en that's all.
.
dinsdag 13 september 2011 om 00:12
Stel hem eens voor hoe hij het zou vinden om een trio te doen met een extra vrouw die eigenlijk net niet heeft wat hij aantrekkelijk vindt- terwijl hij de keus heeft uit 100 vrouwen die hij erg lekker vindt - ; maatje meer, andere haarkleur, tien jaar erboven, ..... dat is het toch ook nét niet dan? En alleen om jou niet al te jaloers te maken.
dinsdag 13 september 2011 om 00:13
quote:jaap70 schreef op 13 september 2011 @ 00:11:
Ik wil als man de regie wel in handen houden. En dat wil je partner ook?
Mijn ervaring is dat veel mannen bij een trio direct denken aan een soort cuckhold situatie, O, echt?
dat zij dan als een soort bull wel even laten zien hoe je een vrouw moet bevredigen. Nou daar ben ik gelijk klaar mee, dat is totaal niet aan de orde. Ik heb supersex met mijn vrouw ... trio is gewoon voor spanning en wat extra opwinding en that's all.Goh, ben je getrouwd, Jaap?
Ik wil als man de regie wel in handen houden. En dat wil je partner ook?
Mijn ervaring is dat veel mannen bij een trio direct denken aan een soort cuckhold situatie, O, echt?
dat zij dan als een soort bull wel even laten zien hoe je een vrouw moet bevredigen. Nou daar ben ik gelijk klaar mee, dat is totaal niet aan de orde. Ik heb supersex met mijn vrouw ... trio is gewoon voor spanning en wat extra opwinding en that's all.Goh, ben je getrouwd, Jaap?
dinsdag 13 september 2011 om 00:16
quote:MistyMe2U schreef op 13 september 2011 @ 00:15:
Klinkt redelijk BGB... Maar misschien heb ik alles te zwart/wit voorgsteld... Mijn vriend wil mij vooral intens bevredigd zien.... zonder de kans dat ik verliefd wordt op die ander (en ik word niet snel verliefd....)En jij bent doorgaans meteen verliefd als je een sixpack ziet?
Klinkt redelijk BGB... Maar misschien heb ik alles te zwart/wit voorgsteld... Mijn vriend wil mij vooral intens bevredigd zien.... zonder de kans dat ik verliefd wordt op die ander (en ik word niet snel verliefd....)En jij bent doorgaans meteen verliefd als je een sixpack ziet?
dinsdag 13 september 2011 om 00:20
quote:jaap70 schreef op 13 september 2011 @ 00:16:
Ja, en gelukkig. Da's mooi. Vraag me alleen al jaren af waarom je altijd doet alsof je niet getrouwd bent en op deze pijler altijd zo raar post.
En mijn vrouw denkt er ook zo over. Helemaal mooi. Dus jouw scepsis is volkomen misplaatst BGB.Kennelijk.
Ja, en gelukkig. Da's mooi. Vraag me alleen al jaren af waarom je altijd doet alsof je niet getrouwd bent en op deze pijler altijd zo raar post.
En mijn vrouw denkt er ook zo over. Helemaal mooi. Dus jouw scepsis is volkomen misplaatst BGB.Kennelijk.
dinsdag 13 september 2011 om 00:20
quote:MistyMe2U schreef op 13 september 2011 @ 00:18:
BGB geef mij maar een klein buikje ipv een 6pack...www.dikkebuikenvooreentrio.nl
BGB geef mij maar een klein buikje ipv een 6pack...www.dikkebuikenvooreentrio.nl
dinsdag 13 september 2011 om 00:23
dinsdag 13 september 2011 om 00:28
quote:jaap70 schreef op 13 september 2011 @ 00:26:
Dat denk ik ook, dat verklaart je ietwat pinnige reaktie waarschijnlijk.....oud zeer. No problem, ik ben een andere Jaap dus x
Nee hoor, geen oud zeer.
Maar sorry; heb niet op je avatar gelet. Als ik dat wel had gedaan had ik jullie Japen niet verward.
Dat denk ik ook, dat verklaart je ietwat pinnige reaktie waarschijnlijk.....oud zeer. No problem, ik ben een andere Jaap dus x
Nee hoor, geen oud zeer.
Maar sorry; heb niet op je avatar gelet. Als ik dat wel had gedaan had ik jullie Japen niet verward.