Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een weertje hier dertig graden!

Star, hoe loopt het feestje?

Amalia, heb jij het leuk gehad gisteren? Druk zeker?

Mal, hoe was het gegaan vannacht met jullie allemaal?
quote:Jinny schreef op 11 september 2011 @ 14:01:

Mal, hoe was het gegaan vannacht met jullie allemaal?Alles gaat goed!
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn te lezen Mal! Is hij nu weer thuis? Hoe heeft J. het gehad?
30 graden Jin, heerlijk! Hier staan de slippers, laarzen, en nieuwe winterschoenen naast elkaar onder de kapstok, we wisselen ze iedere dag weer af .

Mal ben je een beetje tot rust gekomen dit weekend? Is Malman goed aangekomen?

Alle kindjes goed verwend op hun verjaardag?

SYTYCD aan het kijken, Dan blijft leuk :-) .
Mooie zonnebril van Ralph wel Mal

Kindje verwend. Dora-boek van Bam de grote favoriet, moest mee naar bed en KDV zelfs
Hieperdepiep voor Eetje! Van harte gefeliciteerd. Wat leuk dat het zo´n succes was!
Dank je wel!
O, ik was al bang dat ik mijn zonnebril daar had laten liggen Star kon hem al niet vinden.

Mr J heeft het volgens mij heel leuk gehad! Toen ik hem kwam ophalen was hij wel meteen aan het gebaren van; daar is mijn tas en ik wil nu weg , maar hij heeft niet gehuild, lekker geslapen, goed gegeten, fijn gespeeld, kortom, voor herhaling vatbaar denk ik.

Vanmorgen liep het eigenlijk ook gesmeerd met aankleden, brood eten en alles klaarmaken, dus ik mag nog niet klagen. Vanmiddag komt mijn vriendin helpen en samen eten, kijk ik naar uit. V wel een beetje aan het spoken de laatste tijd, wil te vaak nog drinken 's nachts dus dat is wel een beetje vermoeiend. Vandaag wilde ik bijslapen, maar hij wil niet echt slapen vandaag, beetje mopperig, mist misschien ook papa wel.

Malman is in het huisje, het is daar prachtig weer (31 graden) huisje was mooi en volgens mij heeft hij er wel zin in nu. Hij vindt het concept 'alles mag niks moet' nog wel wat lastig om zelf in te vullen
Stressed is just desserts spelled backwards
HIEP HIEP HOERA VOOR EETJE!!!

Mal, fijn dat J. het zo naar z'n zin gehad heeft!

Jin, 30 graden! Ik ben jaloers!
Is Eetje vandaag jarig? Van harte! Fijn dat het feest zo geslaagd was! Mooie taart had je, moeders aan het werk gezet? Ik zag hem op fb voorbij komen.

Mal hoe vond jij het een weekend alleen met V?
Yeah, Eetje alweer 2!! Nog van harte met je kleinste meisje Star! Verjaardagsstress overleefd?!

Sorry dat ik er zo weinig ben, heb het enorm druk op werk en ben buiten dat vooral moe. Maar ik lees wel mee hoot!
Nog gefeliciteerd met Eetje Star!
Dank jullie!

Yep, weer overleefd Hel

voor jou.

Kokos, hoe is het bij jou??
Star, Er was er een jarig hoera hoera! Gefeliciteerd nog met jullie dametje!

En succes met het komen " ik ben twee en zeg " jaar.

Hé Kokos, hoe is het nou?

Hé Juud, hoe is het nou?

Hel, balen zeg van die drukte, of is het wel leuk allemaal? Met dametje alles prima? En heeft ze de nieuwe Lellie laarzen al op tv gezien

Mal, Fijn zeg dat het weekend zo goed is verlopen, ben je zelf ook wat tot rust gekomen?

Jinny, 30graden??? Hier is het weer gewoon herfst hoor. Eens kijken wat Parijs het weekend brengt. En hoe staat het er voor qua verbouwingsplannen?

Bam, worden de zaken alweer drukker?
Hier gaat het lekker allemaal, T fietst alweer door de tuin en had verzonnen dat we dat ook best wel naar school konden doen... Niet dus Hij moet toch echt nog twee weken wachten. Ben nu zijn persoonlijke manicure, zijn hand van de gipsarm vervelt helemaal dus 2x per dag crèmepje in masseren.

En hij heeft van het weekend voor kapper gespeeld, bij Loeki! Dus we hebben nu een jong poesje met korte snorharen en hapjes uit zijn rugvacht. Het is leuk dat hij niet bang is voor de jongens maar hij laat dus werkelijk alles toe.

Het weekend was gewoon leuk, visite gehad, en visite en een feestdag in het durrep.

En nu weer aan het werk en nu ff forum tijd met een bakkie
Mal, wat heerlijk dat het een succes was dit weekend. Fijn! Veel plezier met je vriendin.

Hel, gij MeelezerT! Vervelend dat je zo moe bent. Houd moed!

Kokos, hoi! Hoe is het nou?

Enka, de aannemer moet zich melden met de plannen, daar wachten we op. Knap fietsen met gips! Ooh, warme poes, dat is zielig!
Hoi,

Met ons gaat het goed. Tim is nog steeds een vrolijk ventje met een zeer eigen willetje en slaapt ein-de-lijk de meeste nachten door Lianne verandert met de dag, zo leuk. Ik heb hele andere gesprekken met haar, dat herkennen jullie vast.

Helaas heb ik weer een zieke oom (lymfeklierkanker) die te horen heeft gekregen dat hij is uitbehandeld. Gelukkig hebben 2 ooms positief nieuws gehad en een vriendin van mij ook.

Ik zou graag wat vaker weer willen meeschrijven met jullie, als jullie het goed vinden.
Kokos, wat een naar nieuws. Ik zou het heel leuk vinden als je weer vaker komt buurten. Leuk! En wat fijn dat het met Tim en Lianne zo goed gaat.
Warme poes Jin? Zal wel tegenvallen met zo'n kortgeknipt vachtje

Moet stiekem wel lachen Enka

Twee en ik zeg nee is hier al tijdje aan de gang
ja met mij ken je lachuh he (doelt op die warme poes)
Ja was echt bijna thee tegen scherm
Gezellig Kokos, welkom thuis!

Rot van je oom, wat verdrietig
En over vachtjes en poesjes: nog even en ik moet kotsen ja. Niet lekker. Dus.
:puke:
BAN, BAN, Ban!!!!!

Zij moet een ban! Zij doet de kotssmiley naar mij!

(slaap lekker madchen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven