altijd geil

12-09-2011 14:06 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen

Sinds dat ik gesterliseerd ben heb ik constant zin in sex en wil en kan ik altijd .

Is dit normaal of niet ????

Wie kan me meer vertellen Groetjes marc
Wie? Ik denk de uroloog.
quote:Lizzl schreef op 12 september 2011 @ 14:08:

Wie? Ik denk de uroloog.denk ik ook....
Dit komt wel vaker voor. Omdat de angst voor een eventuele zwangerschap weg is.
Ah know`t, tha shunt
Ze zijn vast een paar onderdelen vergeten weg te halen, ik zou

zeggen---------> ga terug!
Haha, groenoogje... alsof ze de zin in sex ook weghalen....

Ik zou er maar even naar informeren marc, maar ik kan me best iets voorstellen bij het 'vrije gevoel' dat je zou kunnen hebben als het alleen nog maar voor de lol is, zeg maar.
Geniet er van!
De oplossing.
is dat een probleem dan? geniet er van ja .
Joh..... Zie het iet als een probleem maar als een uitdaging!!!
quote:groenoogje1962 schreef op 12 september 2011 @ 14:24:

Ze zijn vast een paar onderdelen vergeten weg te halen, ik zou

zeggen---------> ga terug!
World of Warcraft: Legion
lekker toch, geniet er van.
Marc, die lichamelijke ingreep heeft je toch ook een geestelijke verandering doen ondergaan. Die geilheid zit tussen je oren en niet tussen je benen. Gesuggereerd is al om een MCD te gaan dragen. Een ander mogelijkheid is om libido-verlagende medicijnen te gaan gebruiken, hiervoor moet je contact met de huisarts opnemen. En als die geilheid je echt een last of een obsessie wordt, ja dan denk ik dat je naar de Verenigde Staten moet gaan waar je je in een privé kliniek kunt laten castreren.

Nageslacht verwekken is nu toch geen optie meer dus kun je je nu ook bevrijden van de dictatuur van je ballen.
quote:zomerland schreef op 13 september 2011 @ 15:20:

Marc, die lichamelijke ingreep heeft je toch ook een geestelijke verandering doen ondergaan. Die geilheid zit tussen je oren en niet tussen je benen. Gesuggereerd is al om een MCD te gaan dragen. Een ander mogelijkheid is om libido-verlagende medicijnen te gaan gebruiken, hiervoor moet je contact met de huisarts opnemen. En als die geilheid je echt een last of een obsessie wordt, ja dan denk ik dat je naar de Verenigde Staten moet gaan waar je je in een privé kliniek kunt laten castreren.

Nageslacht verwekken is nu toch geen optie meer dus kun je je nu ook bevrijden van de dictatuur van je ballen.En je volledige libido en alle andere neveneffecten van het verstoren van je hormoonhuishouding maar voor lief nemen?
quote:zomerland schreef op 13 september 2011 @ 15:20:

Nageslacht verwekken is nu toch geen optie meer dus kun je je nu ook bevrijden van de dictatuur van je ballen.Daar hoef je niet voor naar de states...............kom maar langs, ik heb in de schuur nog wel een paar bakstenen liggen, zo gepiept.
Je doet zoiets met een baksteen?

Zeer speciale en ongebruikelijke methodiek!
quote:luna400 schreef op 12 september 2011 @ 21:39:

is dat een probleem dan? geniet er van ja .

Ik vind het zelf wel altijd een probleem, als ik weer nonstop hitsig rondloop.

Ik heb geen vaste relatie maar een scharrel, en we zien elkaar gemiddeld 1x per week. Ik heb behoefte aan veel meer seks, maar ik heb tevens een druk leven en we wonen ver uit elkaar.

Lekker dan - je probeert te studeren, werken, in het huis rond te gaan, en het enige wat ervan terecht komt is rondhangen en dagdromen over seks. Heel hinderlijk soms.
lijkt mij niet zo'n probleem toch? gewoon van genieten, doe ik ook!
Lekker toch? Ook leuk voor je vrouw.
Nou Marc, ik ben niet gesteriliseerd en ik ben ook altijd geil. Dat komt denk ik dat je ouder wordt, geen angst meer hoeft te hebben voor zwangerschappen, je leven op orde hebben en je ontspan 's der voelen. Welkom bij de club.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven