Werk & Studie alle pijlers

Schoonmaak salaris

13-09-2011 17:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks de fibromyalgie, wil ik graag een paar uurtjes per week werken. Bij mijn vorige werkgever zat ik meer schoon te maken dan achter de kassa omdat dat beter ging dat zitten, dus dacht ik: licht schoonmaakwerk lijkt me wel leuk!

Nu heb ik dus een sollicitatie lopen, alleen kan ik nergens een salarisindicatie vinden. Het gaat dus om 'licht schoonmaakwerk'. Ik heb geen idee waar ik aan moet denken, daar ik altijd in de detailhandel heb gewerkt (en dat is een karig loontje). Hebben jullie misschien een idee wat het ongeveer zou kunnen zijn, waar ik ongeveer aan zou kunnen denken?

Thanks!
's Avonds kantoorpanden schoonmaken?

Edit: sorry lees niet goed..
Wat is licht schoonmaakwerk? Volgens mij is het altijd zwaar, wc's poetsen, stofzuigen, dweilen etc. hoort ook bij bv kantoren schponmaken gewoon bij. Heb zelf in een ziekenhuis schoongemaakt 2 uurtjes per dag.
thuiszorg?
Volgens mij moet je kijken nasr de cao van de sector waar je in gaat werken TO
maar hier de cao voor de schoonmaak

http://www.salaris-inform ... k-en-glazenwassersbedrijf
quote:blinkiebill schreef op 13 september 2011 @ 17:34:

Wat is licht schoonmaakwerk? Volgens mij is het altijd zwaar, wc's poetsen, stofzuigen, dweilen etc. hoort ook bij bv kantoren schponmaken gewoon bij. Heb zelf in een ziekenhuis schoongemaakt 2 uurtjes per dag.

Dat kan best lichamelijk inspannend zijn, maar volgens mij valt wat jij noemt toch onder licht schoonmaakwerk. Bij zwaar schoonmaakwerk stel ik me dingen als het schoonspuiten van grote machines en schrobben van met allerlei industriële vuiligheid aangekoekte vloeren voor.

TO, ik ben bang dat schoonmaakwerk meestal onderaan de cao's bungelt en dat je dus minimumloon kunt verwachten. Als er nog nergens een salaris genoemd is, betekent dat misschien dat er nog wat onderhandelruimte is? Maar daar heb ik geen verstand van, ben niet zo'n onderhandelaar. Hopelijk hebben anderen daar tips voor.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Starshine schreef op 13 september 2011 @ 17:37:

maar hier de cao voor de schoonmaak

http://www.salaris-inform ... k-en-glazenwassersbedrijfStom, ik had deze reactie over het hoofd gezien! Vraag van TO was dus al beantwoord.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven