Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees zoveel andere mensen op twitter dat zij ook duizelig en misselijk zijn. Het heerst vast
Chooc als je het niet vertrouwd zou ik een afspraak bij de HA maken. Kan geen kwaad als hij even naar je oor kijkt.

Hoe is het verder met iedereen, Yellow meis hoe is het met jou. Ik mis je hier

Mijn pijn is over, na gisteren die lading ibuprofen en paracetamol en goed slapen is de pijn weg! Ik was bang voor een ontsteking (wat ik vorig jaar had) maar dat is dus niet het geval. Ik helemaal blij dan kan ik mijn tandartsbezoek nog ff uitstellen
Yellow waar ben je? Ik hoop dat je je een beetje red.

Ibi Poes bleek een allergie te hebben. Nu moet ik nieuw voer kopen. Fijn. Nu heb ik 10 kilo hartstikke duur wat ik niet op kan maken. Maar misschien is het ook van een zakje ah voer wat ik had gekocht. Nou ja ik ga alles maar vervangen. Voor de zekerheid.

Choco, toch even naar de huisarts. Vriend had het een tijdje terug ook. Dat ging vanzelf weer over. Misschien heerst het nog steeds.

Mika gelukkig niet naar de tandarts :-) (weet je het zeker?)

Vraagje: ik heb bestwel een streng dieet en dat gaat best goed. Ik heb alleen een ding waar ik verslaafd aan ben. En iedere keer als ik het neem krijg ik er weer vlekken van (en het toch maar blijven nemen he). Hebben jullie tips?

voor de rest
bah hier is het echt een rotdag. Maar later reageer ik even duidelijker moet nu als een gek richting centrum iets ophalen..want anders gaan ze 10 euro vragen per dag :(
Net bij dokter geweest. Alles zag er goed uit dus waarschijnlijk is de verkoudheid in mijn oren gaan zitten. Heb dus een verstoring aan mijn evenwichtsorgaan. Ik ben nu heel zielig

Kutgeintje kan wel 2 weken duren..
Chooc maar lekker rustig aan doen, en goed dat je naar de HA bent geweest

Straw voor jou een knuf

Sabrina wat voor kattenvoer is het? Anders kan ik het misschien van je overnemen. Als je niet te ver weg woont
Mika, dat is wel lief! Maar ik woon in het westen van het land en jij in het oosten geloof ik? Ik denk dat ik de brokken aan vriend meegeef. Het krioelt daar van de katten dus dat komt wel op. Het is trouwens van Hills. Ze vinden het niet lekker ook.

Ik moet nog steeds nieuw kopen, dus voorlopig zullen ze het even met supermarktbrokken moeten doen.

straw
@mika wat fijn dat je niet naar de tandarts hoeft.

@sabrina, balen van dat kattenvoer. Maar ach liever het voer weg dan de kat ;)

Verder mbt. dieet, zou ik de inname van dat ene ding gewoon beperken. Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen pinda's ik krijg daar huisuitslag van, en mag 2x per maand wat pinda's eten en op verjaardagen. En daarna is het even 2 daagjes met jeuk lopen, maar van de pinda's afblijven is een drama voor mij .

@chocolover, zat jij niet toevallig in tram bij mij vanmiddag, daar zat ook al iemand die verkouden was en niet echt al te veel evenwicht meer had.

Verder beterschap.

Hier was het geen slechte dag, maar allerlei tegenslagen en ben nu echt doodop. Gisterenavond sliep ik pas rond 2 uur, en werd bijna om het uur wakker om oa. naar de wc te gaan en vanmorgen was ik om 7 uur wakker, terwijl de wekker om 7.35 stond.

En ik wil vertrekken en scheurt de rugzak En ik had les tot 13.50 en om 14.00 had ik een afspraak bij de psych(5 min. fietsen) en kom ik bij mijn fiets aan en ligt de ketting eraf, en het is zo een met bescherming erom, die ik niet loskon schroeven op dat moment.

Dus met fiets+rugzak met boek en laptop naar de psych gesprint en wat onhandig is dat.

Daarna mocht ik vanuit de psych 40 min. naar huis lopen

En ik moest voor 5 een product ophalen in een winkel wat gereserveerd was omdat ze anders ruim 10 euro per dag extra aan kosten gingen rekenen.

EN net de ketting er weer op gezet..maar ik heb nu koppijn en wil slapen...maar het is echt te vroeg.

Maar morgen lekker rustig dagje les van 2 tot 4
Nee dat was ik niet hoor, ik heb de hele dag in huis doorgebracht

Man heeft net boodschappen gedaan en ik heb pannenkoeken gekregen en chocola. Was het doktersrecept

Nu ff bankhangen en zo slapen..
Ja ik in het oosten Sabrina is een beetje uit de buurt. Maar je hebt er een goede bestemming voor lees ik

Chooc, pannenkoeken en chocola zo'n dokters recept heb ik nou nooit. Succes met je bankhangen en je verkoudheid

Straw dan had jij echt wel een kutdag en dat geklooi met je fiets. Je lijkt wel een beetje op Yellow

Geniet morgen lekker van je rustig dagje

Yellowwwwwww waar ben jeeeeeeeeeeeeee
Mika, mazzelkont. Hoeft ze niet naar de tandarts Gelukkig maar. Kiespijn is echt vreselijk.

Chooc moet je van de dokter niet neussprayen? Dat wil nog weleens verlichting geven. Dan slinken de slijmvliezen. Staat allemaal in verbinding.

Ben je op dieet vanwege je ME Sabrina? Of gewoon net als ik te zwaar?

Yellow je wordt gemist. Hoop dat het gaat met je
Chatty je bent niet te zwaar je hebt een mooi figuur

Hoe is het met jou Chat, alles goed? En je hubbie en kiddies
Awww wat lief dat je dat zegt Mika, maar ik ben echt te zwaar. Ik heb een BMI van 33. Das heul veul hoor

Gaat goed hier hoor.
Mika, fijn dat je kiespijn weer over is!

yellow, ik hoop dat je ok bent..

Choco, beterschap!

strawberry, wat een pech vandaaf zeg.. Morgen wordt dan vast een betere dag!

Chat, fijn dat het goed met je gaat!

Hier gaat het wel. Ben wel doodop. Intensieve dag(en) achter de rug...
In ieder geval oog je mooi Chat, dat meen ik echt

Green lekker met de beentjes op de bank en uitrusten

Nu heb ik deze week maandag en dinsdagmorgen gewerkt en ik voel me gelijk een stuk beter. Wat het toch met je kan doen als je onder de mensen bent. Ik ga morgenvroeg ook en kijken of het nodig is om vrijdagmorgen te gaan.

Ik kwam maandagmorgen daar binnen en het ging gelijk van, he Mika (echte naam dan he) en dat vond ik heel prettig. Later stond ik buiten een sigaret te roken en toen dacht ik erover na dat hij mij bij de voornaam noemde. Een traan rolde over mijn wang, hij noemde mij bij mijn voornaam! He iemand kent mij! Ik ben iemand! Je geest is een raar iets
quote:mika65 schreef op 14 september 2011 @ 21:17:

In ieder geval oog je mooi Chat, dat meen ik echt

Green lekker met de beentjes op de bank en uitrusten

Nu heb ik deze week maandag en dinsdagmorgen gewerkt en ik voel me gelijk een stuk beter. Wat het toch met je kan doen als je onder de mensen bent. Ik ga morgenvroeg ook en kijken of het nodig is om vrijdagmorgen te gaan.

Ik kwam maandagmorgen daar binnen en het ging gelijk van, he Mika (echte naam dan he) en dat vond ik heel prettig. Later stond ik buiten een sigaret te roken en toen dacht ik erover na dat hij mij bij de voornaam noemde. Een traan rolde over mijn wang, hij noemde mij bij mijn voornaam! He iemand kent mij! Ik ben iemand! Je geest is een raar iets

Hé daar mika! Natuurlijk ben je iemand. Niks meer en zeker niet minder dan een ander. Je moet jezelf niet zo naar beneden halen. Je bent een schat van een vrouw, altijd geinteresseerd in een ander en je hebt het hart op de juiste plaats. Wat zijn criteria om iets of iemand te zijn? In ieder geval geen uiterlijkheden of vette bankrekeningen. Als iemand jou het gevoel geeft dat je de moeite niet waard bent, is diegene geen knip voor z'n neus waard. Fijn dat het je goed doet om onder de mensen te zijn. Je moet je niet binnen verstoppen maar erop uit meid.

Lekker op tijd gaan slapen Green. Heb je het idee dat therapie aanslaat?

* te veel info *
Hier al in bed.

En je hebt helemaal gelijk ik lijk net yellow, alleen ik heb hem vandaag binnen een half uurtje weer weten te fixen

Verder was het eigenlijk wel een redelijke dag, en met de psycholoog beginnen dingen nu echt concreet te worden, we gaan volgende keer kijken naar wat voor soort emoties er komen te spelen tijdens mijn paniekreacties oa. ivm school.

Want doordat ik in paniek raak word ik somber en geef ik de hoop op..en het is constant een circeltje.

En zo'n doktersrecept wil ik ook wel, alleen krijg ik echt bijna altijd van die ijzerpillen of tegen de migraine ...bah...dat zijn vieze dingen.

En ik heb zaterdagje een "feestje" wel mega ver weg, maar ik kan met iemand meerijden die niet drinkt en mij dan lekker op het stationnetje afzet waar ik mijn fietsje pak
He bah Chat wat een naar verhaal. Dat moet toch niet mogen zo'n meisje met kindje op straat. Nederland is echt aan het verloederen hoor. Wat het meisje ook heeft gedaan ze heeft recht op onderdak. En voel je niet schuldig dat je haar niet mee hebt genomen naar huis, ik zou ook niet zo'n agressief meisje in huis nemen.

En bedankt Chat voor je mooie woorden

Straw die cirkel die ken ik, zit er zelf ook vaak in. Aan werken is goed.

En een feestje is altijd leuk, en niet zoveel drinken als Chooc

Ik had Yellow een mail gestuurd en ze heeft me gebeld en het gaat gewoon niet zo lekker met haar. Maar vind het mooi dat ze me gebeld heeft.

Ik ga zo naar bed nog ff lezen en dan slapen. Trusten all
quote:mika65 schreef op 14 september 2011 @ 22:54:

He bah Chat wat een naar verhaal. Dat moet toch niet mogen zo'n meisje met kindje op straat. Nederland is echt aan het verloederen hoor. Wat het meisje ook heeft gedaan ze heeft recht op onderdak. En voel je niet schuldig dat je haar niet mee hebt genomen naar huis, ik zou ook niet zo'n agressief meisje in huis nemen.

En bedankt Chat voor je mooie woorden

Straw die cirkel die ken ik, zit er zelf ook vaak in. Aan werken is goed.

En een feestje is altijd leuk, en niet zoveel drinken als Chooc

Ik had Yellow een mail gestuurd en ze heeft me gebeld en het gaat gewoon niet zo lekker met haar. Maar vind het mooi dat ze me gebeld heeft.

Ik ga zo naar bed nog ff lezen en dan slapen. Trusten all Nee, ik ga chooc echt niet nadoen..want ik word na afloop op het station afgezet en dan mag ik nog 5 minuutjes naar huis fietsen..en dat+drank zou ik niet zo snel doen...
Hallo allemaal, heel veel shit hier. Kom later weer terug Sterkte voor iedereen die het gebruiken kan.
Yellow toch...Een heel dikke voor jou.

Ik maak me zorgen om je.
quote:_yellowlove_ schreef op 14 september 2011 @ 23:19:

Hallo allemaal, heel veel shit hier. Kom later weer terug Sterkte voor iedereen die het gebruiken kan.

Meid, ik weet niet precies wat er is. Maar ik weet hoe het is om je rot te voelen!

Knuffel en sterkte ermee
Ik ben Chooc en ik hou wel van een drankie. Ben niet verslaafd ofzo hoor , niet dat jullie dat (gaan) denken!

Zo. Dag 2.

Tandarts is afgebeld, over een paar minuten ook het vrijwilligerswerk voor morgen.. Ik verveel me nu al Hebben jullie nog ideeēn voor me?

Zus heeft boekjes gebracht, ik heb series om te kijken, kan voor pc leren.. Dacht kan ook fotoboeken online maken ofzo

De tering, half 10 's ochtends en ik weet het nu al niet. Ik heb nog niet genoeg thuis gezeten he Ik mis de koffie en de mannen bij de garage Ik ben Chooc en ik ben verslaafd aan de garage en hun sexy mannen
Hi Chooc,

Ik ken het probleem van je dagen doorkomen maar al te goed. Ik zit nl al vier jaar ziek thuis. Ik heb dat ook dat ik om 10 uur denk; hoe kom ik de dag door! Te moe om te lezen, te zwak om iets te doen wat dan? Nou ja ik schuifel wat door het huis, doe een afwas, douche. Speel met de katten. Brei een sok. Kijk tv, internetten. Met een beetje geluk kan ik een beetje lezen.

Er zijn trouwens veel mooie docu's te vinden op internet. Op topdocumentaries.com geloof ik . Zoiets. Even googlen. Vind ik ook altijd wel leuk om te kijken.Series kijken is ook een goeie. Game thrones! die vond ik mooi. Wel een beetje bloederig.

Ik hoop dat je snel beter wordt. Kun je weer naar je sexy mannen.

Chat: dieet is inderdaad ivm met ME. Ik ben helaas ook een paar kilootjes aangekomen. Van een druk bestaan naar helemaal niets meer kunnen dat helpt wel he. Maar afvallen lukt nu helaas niet.

Yellow, ik hoop dat je je snel weer even meld. We maken ons zorgen hier!
quote:chocolover schreef op 15 september 2011 @ 09:28:

Ik ben Chooc en ik hou wel van een drankie. Ben niet verslaafd ofzo hoor , niet dat jullie dat (gaan) denken!

Zo. Dag 2.

Tandarts is afgebeld, over een paar minuten ook het vrijwilligerswerk voor morgen.. Ik verveel me nu al Hebben jullie nog ideeēn voor me?

Zus heeft boekjes gebracht, ik heb series om te kijken, kan voor pc leren.. Dacht kan ook fotoboeken online maken ofzo

De tering, half 10 's ochtends en ik weet het nu al niet. Ik heb nog niet genoeg thuis gezeten he Ik mis de koffie en de mannen bij de garage Ik ben Chooc en ik ben verslaafd aan de garage en hun sexy mannen

Tuurlijk ben je niet verslaafd, anders zou gedurende 1maand in mijn leven nog erger verslaafd zijn geweest, want op vakantie bij familie kan er 4 dagen per week gedronken en gefeest worden en niet zo weinig ook

Goed dat van de dagen thuiszitten en niet uithouden komt mij maar al te goed bekend voor ik heb hiervoor 2 jaar thuisgezeten(door de persoonlijke situatie) en ik verveelde me ook dood. Wat ik deed was iedere dag even een rondje maken op de fiets, bijvoorbeeld ik moet tandpasta halen ik kan hier om de hoek halen maar ipv van hier om de hoek ging ik naar het centrum en zo doode ik wat tijd.

Verder series kijken, veel op internet lezen en informeren over dingen die ik leuk vind/vond en vooral alles extra rustig doen.

Hier pas wakker en ontbeten, nu even douchen en later rond half2 op naar school..voor 2 uurtjes les

En ik moet zeggen dat het gesprek gisteren bij de psycholoog de spanning toch ietwat afneemt, het is neit weg, maar wel minder Ik ben tenminste niet meer zo mega down.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven