Vertaalmachine songs, gat in de markt?
maandag 21 januari 2008 om 22:17
Wat denken jullie, wordt dit een vette hit?
Als een virgn Ik maakte het door de wildernis op de een of andere manier ik het door maakte wist niet hoe verloren ik was tot ik vond u ik sloeg onvolledige I'd gehad was, was ik droevig en blauw maar u maakte me ja voelen, maakte u me gevoel Glanzend en nieuw Chorus: Als Virgin dat voor de allereerste tijd zoals Virgin wordt geraakt wanneer uw hart slaat (na eerste keer, "met uw hartslag") Naast mijn Gonna geeft u al mijn liefde, jongen Mijn vrees die het allen voor u snel de ' liefde van de Oorzaak slechts kan duren bewaart langzaam verdwijnt U bent zo fijn en u bent mijn maakt me sterk, ja maakt u me gewaagde Oh uw ja uit ontdooide liefde, uw uit ontdooide liefde wat doen schrikken en koud was (chorus) Oooh, oooh, oooh U bent zo fijn en u bent mijn ik van u ' tot het eind van tijd ' Oorzaak zal zijn u me maakte ja voelen, maakte u me gevoel ik te verbergen niets heb (chorus) Als Virgin, ooh, ooh zoals Virgin voelt zo goede binnenkant wanneer u me houdt, en uw hart slaat, en u houdt van me Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh Ooh, baby kan u horen niet mijn hart voor de allereerste tijd sloeg?
Als een virgn Ik maakte het door de wildernis op de een of andere manier ik het door maakte wist niet hoe verloren ik was tot ik vond u ik sloeg onvolledige I'd gehad was, was ik droevig en blauw maar u maakte me ja voelen, maakte u me gevoel Glanzend en nieuw Chorus: Als Virgin dat voor de allereerste tijd zoals Virgin wordt geraakt wanneer uw hart slaat (na eerste keer, "met uw hartslag") Naast mijn Gonna geeft u al mijn liefde, jongen Mijn vrees die het allen voor u snel de ' liefde van de Oorzaak slechts kan duren bewaart langzaam verdwijnt U bent zo fijn en u bent mijn maakt me sterk, ja maakt u me gewaagde Oh uw ja uit ontdooide liefde, uw uit ontdooide liefde wat doen schrikken en koud was (chorus) Oooh, oooh, oooh U bent zo fijn en u bent mijn ik van u ' tot het eind van tijd ' Oorzaak zal zijn u me maakte ja voelen, maakte u me gevoel ik te verbergen niets heb (chorus) Als Virgin, ooh, ooh zoals Virgin voelt zo goede binnenkant wanneer u me houdt, en uw hart slaat, en u houdt van me Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh Ooh, baby kan u horen niet mijn hart voor de allereerste tijd sloeg?
dinsdag 5 februari 2008 om 19:20
mijn bijdrage voor vandaag :
Zeg uw gebeden kleine men Dont, mijn zoon vergeet om iedereen te omvatten Plooi u binnen, warm binnen levensonderhoud u vrij van zonde tot sandman hij slaap met één open oog komt dat uw hoofdkussen vast grijpt CHORUS de Uitgang, licht gaat binnen, neemt de Nacht mijn hand wij van aan never-never land zijn Verkeerd iets, sloot vanavond de lichte zware gedachten en zij aren't van sneeuw witte dromen van oorlog, dromen van leugenaarsdromen van de brand van de draak en van dingen die slaap met één open oog bijten zullen dat uw hoofdkussen vast grijpt CHORUS SOLO Nu bepaal ik me aan slaap (x2) ik Lord mijn ziel bid om (x2) te houden als ik sterf alvorens ik (x2) wek ik Lord mijn ziel bid om (x2) te nemen de stilte weinig baby, zegt niet een woord nooit op dat lawaai let u hoorde het enkel de dieren onder uw bed in uw kast, in uw hoofd is CHORUS die (' neem... land met ' korrel van zand vervangen) CHORUS (gedaan de normale manier) NAAR BELIEVEN LANGZAAM TE VERDWIJNEN OM
Zeg uw gebeden kleine men Dont, mijn zoon vergeet om iedereen te omvatten Plooi u binnen, warm binnen levensonderhoud u vrij van zonde tot sandman hij slaap met één open oog komt dat uw hoofdkussen vast grijpt CHORUS de Uitgang, licht gaat binnen, neemt de Nacht mijn hand wij van aan never-never land zijn Verkeerd iets, sloot vanavond de lichte zware gedachten en zij aren't van sneeuw witte dromen van oorlog, dromen van leugenaarsdromen van de brand van de draak en van dingen die slaap met één open oog bijten zullen dat uw hoofdkussen vast grijpt CHORUS SOLO Nu bepaal ik me aan slaap (x2) ik Lord mijn ziel bid om (x2) te houden als ik sterf alvorens ik (x2) wek ik Lord mijn ziel bid om (x2) te nemen de stilte weinig baby, zegt niet een woord nooit op dat lawaai let u hoorde het enkel de dieren onder uw bed in uw kast, in uw hoofd is CHORUS die (' neem... land met ' korrel van zand vervangen) CHORUS (gedaan de normale manier) NAAR BELIEVEN LANGZAAM TE VERDWIJNEN OM
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 5 februari 2008 om 19:21
dinsdag 5 februari 2008 om 19:26
Deze vind ik ook wel geinig:
De vriend u is een jongen maakt een groot lawaai
spelen in straat gaan een grote mens zijn
één of andere dag u modder op je gezicht kreeg
u grote schande
uw schoppen helemaal over de plaats zingend kunt
Wij zullen wij zullen schommelen u wij zullen wij zullen schommelen u !!!
De vriend u is een jonge mens de harde mens
die in straat gaan de wereld
één of andere dag schreeuwt overneemt u bloed op je gezicht
u grote schande
zwaaiend uw banner helemaal over de plaats kreeg
Wij zullen wij zullen schommelen u !!
zingen het wij zullen wij zullen schommelen u
De vriend u is een oude mens de slechte mens
smeken met uw ogen gaan u wat vrede
één of andere dag maakt u modder op uw gezicht
Grote schande kreeg
Iemand beter u terug in uw plaats zette
Wij zullen wij zullen schommelen !!
u zingen het wij zullen wij zullen schommelen u !!
Iedereen wij wij zullen schommelen u wij zullen wij
in orde!!
zullen schommelen u zullen !!!
De vriend u is een jongen maakt een groot lawaai
spelen in straat gaan een grote mens zijn
één of andere dag u modder op je gezicht kreeg
u grote schande
uw schoppen helemaal over de plaats zingend kunt
Wij zullen wij zullen schommelen u wij zullen wij zullen schommelen u !!!
De vriend u is een jonge mens de harde mens
die in straat gaan de wereld
één of andere dag schreeuwt overneemt u bloed op je gezicht
u grote schande
zwaaiend uw banner helemaal over de plaats kreeg
Wij zullen wij zullen schommelen u !!
zingen het wij zullen wij zullen schommelen u
De vriend u is een oude mens de slechte mens
smeken met uw ogen gaan u wat vrede
één of andere dag maakt u modder op uw gezicht
Grote schande kreeg
Iemand beter u terug in uw plaats zette
Wij zullen wij zullen schommelen !!
u zingen het wij zullen wij zullen schommelen u !!
Iedereen wij wij zullen schommelen u wij zullen wij
in orde!!
zullen schommelen u zullen !!!
dinsdag 5 februari 2008 om 19:27
quote:Lemmy schreef op 05 februari 2008 @ 19:25:
Die van Borodini is Enter Sandman van Metallica. Toch?
Klopt.
Leuk ook om nog maals op vertalen te klikken, Dan zou je denken de goede tekst weer te krijgen ( mar mss ben ik wel de inmiddels bekende mosterd enzo )
Die van Borodini is Enter Sandman van Metallica. Toch?
Klopt.
Leuk ook om nog maals op vertalen te klikken, Dan zou je denken de goede tekst weer te krijgen ( mar mss ben ik wel de inmiddels bekende mosterd enzo )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 5 februari 2008 om 19:37
Ik zie de stenen zich plaatsen in je ogen
Ik zie de gescheurde ruzie aan jou kant
Ik wacht op je
Vingervlugheid en omkering van het lot
Op een spijkerbed laat ze me wachten
En ik wacht zonder je
Met of zonder je
Met of zonder je
Door de storm bereiken we de kade
Je geeft alles maar ik wil meer
En ik wacht op je
Met of zonder je
Met of zonder je
Ik kan niet leven
Met of zonder je
En je geeft jezelf weg
En je geeft jezelf weg
En je geeft
En je geeft
En je geeft jezelf weg
Mijn handen zijn gebonden
Mijn lichaam gekneusd, ze heeft me met
Niets om te winnen en
Niets over om te verliezen
En je geeft jezelf weg
En je geeft jezelf weg
En je geeft
En je geeft
En je geeft jezelf weg
Met of zonder je
Met of zonder je
Ik kan niet leven
Met of zonder je
Met of zonder je
Met of zonder je
Ik kan niet leven
Met of zonder je
Met of zonder je
Ik zie de gescheurde ruzie aan jou kant
Ik wacht op je
Vingervlugheid en omkering van het lot
Op een spijkerbed laat ze me wachten
En ik wacht zonder je
Met of zonder je
Met of zonder je
Door de storm bereiken we de kade
Je geeft alles maar ik wil meer
En ik wacht op je
Met of zonder je
Met of zonder je
Ik kan niet leven
Met of zonder je
En je geeft jezelf weg
En je geeft jezelf weg
En je geeft
En je geeft
En je geeft jezelf weg
Mijn handen zijn gebonden
Mijn lichaam gekneusd, ze heeft me met
Niets om te winnen en
Niets over om te verliezen
En je geeft jezelf weg
En je geeft jezelf weg
En je geeft
En je geeft
En je geeft jezelf weg
Met of zonder je
Met of zonder je
Ik kan niet leven
Met of zonder je
Met of zonder je
Met of zonder je
Ik kan niet leven
Met of zonder je
Met of zonder je
dinsdag 5 februari 2008 om 19:40
Hier zijn we nog steeds samen
We zijn één
Zoveel tijd verspild
Spelletjes spelend met liefde
Zoveel tranen heb ik gehuild
Zoveel pijn van binnen
Maar baby het is niet voorbij tot het voorbij is
Zoveel jaren hebben we geprobeerd
Om onze liefde levend te houden
Maar schat, het is niet voorbij tot het voorbij is
Hoeveel keer
Hebben we het opgegeven
Maar we losten altijd onze problemen op
En al mijn twijfels en angst
Lieten me afvragen
Of ik altijd verliefd zou zijn
Zoveel pijn van binnen
Zoveel pijn van binnen
We zijn één
Zoveel tijd verspild
Spelletjes spelend met liefde
Zoveel pijn van binnen
Hoeveel keer
Hebben we het opgegeven
Maar we losten altijd onze problemen op
En al mijn twijfels en angst
Lieten me afvragen
Of ik altijd verliefd zou zijn
Zoveel pijn van binnen
Zoveel pijn van binnen
dinsdag 5 februari 2008 om 19:43
Tellende Kraaien zongen:
Ik werd in de middag verspild die op een trein wacht die ik in stukken heb gewekt en elisabeth opnieuw ik was verdwenen dit wensen u van me ik was hoopt binnen dat u ik o.k. bent hoopt u stil ik enkel wilde rust zeggen goodnight elisabeth wij allen geen cowboys konden zijn zodat zijn wat van ons clowns en wat van ons zijn dansers op de middenweg die wij van stad aan stad hebben gezworven ik hopen dat iedereen een weinig kan vinden me vlam, zeg ik mijn gebeden, dan steek ik me enkel op brand aan en ik stap op de draad op nogmaals en ik zeg goodnight elisabeth ik zal wachten op u in Baton Rouge ik u neer in Nieuw zal missen Ik zal wachten op u terwijl zij in comfortabel uitglijdt iets en ik u zal missen wanneer ik ertussen uitglijd als u zich in daffodils verpakt ik me in pijn zal verpakken en als u de koningin van Californië baby bent ik de koning van de regen ben en ik goodnight elisabeth zeg
Ik werd in de middag verspild die op een trein wacht die ik in stukken heb gewekt en elisabeth opnieuw ik was verdwenen dit wensen u van me ik was hoopt binnen dat u ik o.k. bent hoopt u stil ik enkel wilde rust zeggen goodnight elisabeth wij allen geen cowboys konden zijn zodat zijn wat van ons clowns en wat van ons zijn dansers op de middenweg die wij van stad aan stad hebben gezworven ik hopen dat iedereen een weinig kan vinden me vlam, zeg ik mijn gebeden, dan steek ik me enkel op brand aan en ik stap op de draad op nogmaals en ik zeg goodnight elisabeth ik zal wachten op u in Baton Rouge ik u neer in Nieuw zal missen Ik zal wachten op u terwijl zij in comfortabel uitglijdt iets en ik u zal missen wanneer ik ertussen uitglijd als u zich in daffodils verpakt ik me in pijn zal verpakken en als u de koningin van Californië baby bent ik de koning van de regen ben en ik goodnight elisabeth zeg
Peas on earth!
dinsdag 5 februari 2008 om 19:51
Ook niet echt een vrolijk liedje...:
Ik kan het nieuws geloven niet vandaag ik mijn ogen niet kan sluiten en het maken weggaan hoe lang, hoe lang moet wij dit lied zingen? Hoe lang, hoe lang? ' Cos. vanavond kunnen wij als één zijn, vanavond Gebroken flessen onder de voetenorganismen van kinderen die over de doodlopende straat worden uitgestrooid maar ik zal niet aan de slagvraag aandacht besteden het mijn veiligheidskopie, zet mijn veiligheidskopie tegen de muur zet De zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag Oh, gaan En de slag daar enkel begonnen met velen verloor, maar vertelt me die heb gewonnen? De geulen groeven binnen onze harten en moeders, kinderen, broers, Verscheurde zusters Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag Hoe lang, hoe moeten lang wij dit lied zingen? Hoe lang, hoe lang? ' Cos. vanavond kunnen wij als één, vanavond Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag zijn Veeg de scheuren van uw ogen af afvegen uw scheuren weg ik uw scheuren zal afvegen weg ik uw scheuren zal afvegen weg ik uw bloeddoorlopen ogenzondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag zal afvegen En het is waar wij is immuun wanneer het feit fictie en van TV werkelijkheid is. En vandaag de miljoenenschreeuw die wij en hebben gegeten gedronken terwijl morgen zij sterven. De echte slag met die enkel is begonnen om de overwinning Jesus te eisen won op... Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag..
Ik kan het nieuws geloven niet vandaag ik mijn ogen niet kan sluiten en het maken weggaan hoe lang, hoe lang moet wij dit lied zingen? Hoe lang, hoe lang? ' Cos. vanavond kunnen wij als één zijn, vanavond Gebroken flessen onder de voetenorganismen van kinderen die over de doodlopende straat worden uitgestrooid maar ik zal niet aan de slagvraag aandacht besteden het mijn veiligheidskopie, zet mijn veiligheidskopie tegen de muur zet De zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag Oh, gaan En de slag daar enkel begonnen met velen verloor, maar vertelt me die heb gewonnen? De geulen groeven binnen onze harten en moeders, kinderen, broers, Verscheurde zusters Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag Hoe lang, hoe moeten lang wij dit lied zingen? Hoe lang, hoe lang? ' Cos. vanavond kunnen wij als één, vanavond Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag zijn Veeg de scheuren van uw ogen af afvegen uw scheuren weg ik uw scheuren zal afvegen weg ik uw scheuren zal afvegen weg ik uw bloeddoorlopen ogenzondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag zal afvegen En het is waar wij is immuun wanneer het feit fictie en van TV werkelijkheid is. En vandaag de miljoenenschreeuw die wij en hebben gegeten gedronken terwijl morgen zij sterven. De echte slag met die enkel is begonnen om de overwinning Jesus te eisen won op... Zondag, bloedige Zondag Zondag, bloedige Zondag..