Gezondheid alle pijlers

Duizelig

14-09-2011 11:16 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Even een suffe vraag..

Ik heb al 2 weken last van evenwichtsproblemen, voornamelijk als ik bezig ben met yoga. Nu ben ik al zo'n 3 weken aan het kwakkelen maar het wilde niet doorzetten.

Tot vandaag. Bah wat voel ik me naar.

Gisteravond wilde ik het bed verschonen en was zó duizelig dat het amper lukte. Was ruim 15 minuten zwaar duizelig, werd er misselijk van.

Man heeft me over mijn rug geaaid en zo ben ik in slaap gevallen gelukkig. Maar nu ik wakker ben heb ik het nog steeds.

Ik voel me koortsig (zal zo ff temperaturen) en gewoon niet lekker. Nu heb ik gegoogled en het kan iets van een ontsteking in mijn oor zijn. Dus dacht ik ik moet de huisarts bellen. Maar op twitter lees ik er zoveel mensen over dat het vast een soort griepje moet zijn.

Zouden jullie de huisarts bellen of gewoon in bed uitzieken? Bedankt voor het meedenken alvast
Alle reacties Link kopieren
Ja die idd Cici maar omdat ik nu nog té misselijk ben moet ik een paar dagen wachten. Alles kwam er bijna uit toen ik haar pen met mn ogen moest volgen

Jij hebt dus goede ervaringen met de oefeningen? Da's fijn zeg, geeft me moed
quote:chocolover schreef op 14 september 2011 @ 21:20:

Ja die idd Cici maar omdat ik nu nog té misselijk ben moet ik een paar dagen wachten. Alles kwam er bijna uit toen ik haar pen met mn ogen moest volgen

Jij hebt dus goede ervaringen met de oefeningen? Da's fijn zeg, geeft me moed Ja ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben de eerste dagen ook heel misselijk geweest. Dat was wel gauw weer over hoor. Ik ben trouwens wel direct met de oefeningen begonnen. Uiteindelijk heeft het bij mij twee maanden geduurd voordat de klachten verdwenen waren. Nou ja verdwenen... ik ben sindsdien wel gevoelig voor duizeligheid. Maar hoe stom het ook lijkt, die oefeningen werken echt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven