Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naatie wat goed, lekker genieten dan nu!

Amalia, ik lag in een deuk bij je brievenbus-schreeuw verhaal haha!

Het is wat met 3 mannen om je heen.

Wat zijn er eigenlijk veel jongens, broers etc. hier, bij Bridges vast een roze wolk straks!

Tot zover, we gaan naar cursus (over de VAT techniek, bekend?).
Nou, ben blij dat jullie er de humor van inzien, ik vond het vooral koud

Wat een gedoe op dat kdv Hel, vreselijk. Wanneer ga je in je nwe huis? Ben je van dat stomme mens af.
Jee Naat, zal even schrik geweest zijn

Gelukkig is alles goed Hoe ver ben je nu idd?

Hel, hoewel het schattig is kan ik me voorstellen dat je best wel boos kan worden om dat krabben. Doet ook gewoon echt zeer neem ik aan?

Ik kreeg vandaag een trein tegen mijn hoofd. Werd ik ook echt boos om

Raar mens trouwens op kdv. Afscheid korter houden?! Dat bepaal je toch zelf zeker wel. Ok, als je om elf uur nog niet weg bent valt er iets voor te zeggen.

Amaal, ik moest eerlijk gezegd ook wel even gniffelen om je verhaal
Nou mannetje heeft een fikse verkoudheid, met mogelijke oorontsteking. Oor was eentje schoon, andere wel rood en geirriteerd. Dus of net over ontsteking heen (kwam ook troep uit dit weekend) of het kan nog verder gaan ontsteken. Dus goed in de gaten houden. Hij moet vrijdag echt aan het opknappen zijn, anders weer heen en een kuurtje. Prompt ging het vandaag wel weer goed, zul je altijd zien haha! Dus wel naar kdv waar hij zich prima vermaakt heeft gelukkig. kon ik even bijslapen.

En nu misselijk en "opeens" de zenuwen voor de bevalling. (schrijf ook op hangmoeders en daar staat op mijn banner sinds vandaag dat het nu elk moment kan gebeuren... *slik*...) Straks kan ik het niet meer... En als ik bevallen ben, ben ik waarschijnlijk nooit meer zwanger hierna! Suffe muts ben ik hè...

Naatie: gefeliciteerd met je goede echo! was even spannend dus. Je bent nu dus rond de 12 weken als ik goed reken? Fijn joh!!! Foto van je spruit?

Hel: wat vervelend dat het z\o ging. Hoe is het nu verder gegaan vandaag? Tsja weet niet of ik er meteen wat van zou zeggen. Hier werd mij ook verteld dat het afscheid korter was dan bij de babygroep, met name omdat peuters het meer door krijgen en mama's het vaak moeilijker vinden om weg te gaan dan de kindjes (als je het maar blijft uitstellen natuurlijk) Afscheid duurt hier tussen 5 en 10 min. tsja lastig... ik zou in ieder geval een week aankijken en als zij weer zo bot reageert zou ik er wel wat van gaan zeggen...

Amalia: sorry maar hier ook hardop gegniffeld om jouw verhalen... erg vervelend voor jou inderdaad, maar leuk om na te vertellen later!

Compu"cursus zegt mij niets. Maar wel veelplezier!

Jin: fijn dat Thomas wat opknapt. Redt je het een beetje met je mannen? Leuk toestel!!! Ik zou een hartige taart erbij doen,ook altijd lekker!

Cin: hoe was assepoes? Klinkt elke keer super als ik het zo zie op tv, zo lekker zwijmelen bij meisjesdingen!!!
Suus: oeh 13 dagen nog maar! Lekker!!! Dat is echt aftellen!!!
oeh en roze wolk bij mij? ben benieuwd! Phoenix van hangmoeders heeft een dochter, en die heeft echt heerlijk veel roze! Ziet er zooooo lief uit...
Bridge hoe was het bij de arts?

He bah Hel wat vervelend om haar daar zo achter te laten. Maar wat zei ze dan dat ze jou zo heeft gekwetst?

Cin hoe was Assepoester? Gelijk zo'n Jurk voor Sam gekocht (altijd handig zo'n hulpje in huis )

Jin doet je vaatwasser het weer? Euh voor bij de soep, even denken hoor.. kruidenboter of andere smeerkaasjes? Vind ik altijd wel lekker bij de soep. Wat voor een soep ga je maken?
Zie mijn berichtje juud... Alles oké daar?
Bridges, herkenbaar hoor, die 'angst' voor het bevallen en hetgeen erna. Straks nooit meer zwanger... Nooit meer dat gezellige gevoel in je buik (maar ook niet meer die enorme stompen, steken, maagzuur, rusteloze benen). En dat bevallen dat gaat echt wel lukken hoor. En anders word je wel een handje geholpen. Nog even, nog even, nog even!!! Leuk leuk leuk. Ben benieuwd of je de jongensparade hier doorgaat.

Zo, ze liggen er allebei in, heerlijk. Berend om 10 voor half 9 erin gegooid. 40 min vroeger dan normaal, dus ik ben benieuwd.

Wat suf zeg, dat 40 dagen zonder sex. Het zal je kind toch zijn die meedoet! Ze zijn best jong allemaal. Hmm, ik ben niet preuts, maar zo bijdehand was ik niet hoor. alhoewel.. nouja, ik had mijn liefje natuurlijk al.
Amalia: wat hebben jullie met Laurens gedaan toen jij ging bevallen?
Amaal je kan gelukkig als snel terecht in het ziekenhuis, fijn! haha en wat een acties met Laurens. Komt me allemaal heel erg bekend voor, helaas . Waarom zet je de klinken van de deur niet om? Dan kunnen ze ze niet meer open krijgen, hier een succes!

Naat dat is schrikken maar gelukkig een goeie echo! En dan gaan we natuurlijk voor 8-9-8.

Gats Jin rekeningen zijn stom! Ik heb er helaas veel te veel ervaring mee.

Heerlijk aftellen Suus!

Ooh en ondertussen heb ik ook al gelezen wat de opmerkingen en hoe het bij de ha was. Het afscheid hier op het kdv duurt nog geen 5 minuten en het is ook niet de bedoeling dat je bij ze gaat zitten o.i.d. Een kus en dan moet je gaan. Maar ja dat is dan ook meer het tuchtverblijf .

Spannend Bridge dat je bijna gaat bevallen, ben zo benieuwd wat je krijgt.

Bam die foto komt eraan. Gister ging ik al mijn foto's uploaden van de camera. Maar dat ding is zo traag en opeens gaf ie een foutmelding aan dus ik hoop morgen.

Morgen ook naar de tandarts om gaatjes te boren, bah! Op een gegeven moment moeten ze toch uitgeboord zijn, ik snap niet dat ik nu nog steeds gaatjes kan hebben .

Nou ga csi kijken en daarna mijn tent is top, leuk!

Daahaag!
Bridges, ik had afgesproken dat hij naar mijn zus kon, maar op de dagen dat zij al haar kinderen thuis had (allemaal, 3 ha ha) werd het een beetje zwaar (vooral omdat ze haar baby 5 weken voor mij heeft gehad). In dat geval zou mijn vader bijspringen. Ik beviel op een woensdag, de dag dat haar kinderen niet naar het kdv gingen. Ik heb dus mijn vader gebeld en die heeft met haar samen bij haar opgepast. En als het 's nachts zou zijn, dat weet ik niet meer. Ik geloof dat ik dan ook mijn vader zou bellen en als die er niet op tijd zou zijn, zou de vriend van mijn zus hier op de bank gaan liggen tot mijn vader er was.

Wat gaan jullie met Ties doen? Zoals je bij Jinny zag is er altijd wel een oplossing.

Juud, ik vind het dus geen pan van die omgekeerde deurkrukken, sorry. En uitstel. Maar als meneer dit vaker gaat doen is het mss toch een optie.

Oh leuk, er zit een stel bij Mijn Tent Is Top die hun kleren hebben afgestemd. Suf, ha ha. Ik zei tegen lief dat wij dat ook wel kunnen doen, maar die keek me heel raar aan. Kan ook zijn omdat hij enorm veel last van zijn nek heeft.
Oja Hel, ik heb nooit problemen gehad met de tijd van het afscheid nemen op het kdv. Het is toch leuk en gezellig om even een puzzeltje of een boekje te doen met je kind? Tss, alsof je uren blijft. Je moet toch werken, dus je gaat heus wel weer weg.

Ik heb zelfs bij het halen Berend wel eens daar gevoed, ha ha. Vond de leidster wel gezellig. Maar ik bleef nooit heel lang hoor, mijn zus bleef wel altijd heel lang. Bij het oude kdv in Amsterdam stond er zelfs koffie klaar voor de ouders!

Waarom mag je niet lang blijven en hoelang wíl je blijven dan? Staan ze te klokken ofzo? Ik vind het vreemd en het komt heel onvriendelijk over. Je geeft het kostbaarste af wat je hebt, en dan moeten ze je daar een heel fijn gevoel geven. Ik zou echt zsm met de leidster gaan praten hierover of naar de directie. Echt, het is je kind die daar achterblijft! Jij en ook Mare moet zich daar veilig en fijn voelen.

Ik zou ook even in het boekje lezen van het kdv of hier iets over instaat. Meestal hebben ze er wel regels over opgeschreven.

Bij het peuterspeelzaaltje waar Laurens straks heen gaat vragen ze zelfs of je nog even een spelletje met je kind speelt voor je weggaat.

Maargoed, iedereen heeft andere regels natuurlijk.

Sterkte!
Sorry meiden, ik kom echt echt echt morgen bijlezen, want volgens mij mis ik hier heel veel! Net is de kapper geweest en de hele familie is weer fris en fruitig. Oeii Tobias heeft korte haren! Maar dat groeit zo hard, dus niet zo erg.

Ik ga nu lekker naar bed, tot morgen ( echt echt echt waar )
zo mag ik me even voorstellen??

Ris, 29 jaar, getrouwd, 1 geweldig, leuk, lief, schattig jongetje van 2 en zwanger vande 2e. En mijn digidinnetjes enorm aan het verwaarlozen. Ik kan me echt nog niet vaak achter de pc zetten. Zal jullie, niet vol met hormonen zittende vrouwen, er niet te veel mee vermoeien. Vind dat dus lastig, omdat ik weet dat er verschillende meiden graag met me willen ruilen.

Nou hier gaat alles wel goed. Mark is alleen vanmorgen enorm op zijn mooie koppie gevallen en heeft nu een enorm ei op zijn voorhoofd met een schaafwond erbij en een geschaafde neus. Hij struikelde over zijn voeten toen de schoolbel ging. Gezichtje vol met modder... Gelukkig was ik er niet bij, was mee gaan brullen denk ik. Vanmorgen had ik weer controle bij de dokter. Stormde hier nogal, maar wel droog. Dus mark laarsje aan het regenjasje over zijn jas en lopen maar. Dus ik zeg tegen hem; nou van mem mag de sinne (zon) wel weer snel komen. Gaat ie roepen; sinne! Sinne! Poppeke

Mark wist dat de dokter naar de baby ging kijken, dus zei hij de hele tijd. Dokter liet hartje wat langer horen, vond ik vooral erg leuk. Kruimel komt al tot mijn navel! Gaat echt snel. Dus nog op de weegschaal (schrik) en urine testen. Was ook allemaal goed. Over 4 weken mag ik weer. Dus wij de laarsjes weer aan. Vond de dokter zo super dat ik met dit weer niet de auto pakte. Dus ik zei; ik ben langer bezig met hem erin zetten dan dat we rijden. Nou je zou ze de kost moeten geven die dus wel de auto pakken, zei hij. Zwaar overgewicht en 300 meter verderop wonen en toch met de auto komen. Dus het zou met mij echt wel weer goed komen na de bevalling (ik gaf een kleine angst aan, omdat de kilo's echt snel gaan nu) Daar moet ik me dus maar niet te druk om maken.

Nou zijn jullie weer wat op de hoogte, ik ben bij blz 150 met lezen, dus dat laat ik maar zitten denk ik... Wilde wel dat ik minder kon werken, zodat ik vaker achter de pc kan kruipen, maar helaas... Ben bang dat jullie het vaker mijn met afwezigheid moeten doen...

Ga nu snel mijn bedje weer in, morgen weer werken.

Hele dikke tût en ik denk wel aan jullie hoor, groetjes ris
Goedeavond!

Vriendin was vanochtend met jongste op visite, oudste gaat nu naar de basisschool. Jongste is helemaal weg van Lianne, zo lief! Ze knuffelen elkaar en geven kusjes. Dat wordt nog wat

Mickey, heeft Sam een leuke verjaardag gehad?

CD, wat een mooie foto's op AK. En een prima bevalling. En nog een goede kraamhulp, da's mooi.

Jin, ik vond je vraag helemaal niet bot overkomen. Je mag me alles vragen, geen probleem. Als ik er niet op wil antwoorden merk je het vanzelf :-).

Onze tuin is niet zo heel groot, alhoewel Lianne gisteren riep dat ze in de zandbak wilde spelen, ha, ha. Ik loop meestal een rondje door de wijk met haar, op de schommel (bij mij op schoot) vind ze erg leuk. Of ik ga een stukje met haar fietsen.

Afwasmachine weer gemaakt? Geen suggestie voor soep met broodje. Ik hou niet van soep

Leuke schommel! Even tussen 2 haakjes; heb je ondertussen zo'n hamerbank gescoord? Die wilde je toch voor Thomas?

Amalia, da's iets minder goed nieuws. Maar inderdaad maar even de orthopeed afwachten.

Cin, leuk gehad bij Assepoester? Dat wordt toch door Do gezongen???

Ach, die Gijs met zijn ballonnen, hij is er vol van.

Bridges, huisarts nog wat kunnen doen voor Ties?

Hel, ik sluit me aan bij de rest: het is niet de bedoeling dat je met tranen in je ogen naar huis gaat. Schrijf het op en vraag een gesprek aan, dit gaat zo niet. Mosterd. Maar goed, het feit dat het je zo dwars zit, is niet lekker Hel.

Noos, hoi! Wat leuk dat je wat vaker hier bent. Positief gesprek gehad bij de bank?

Suze, nog even de schouders eronder en dan....een nieuwe start!

Hoe is het met Juul?

Amalia, je had je ochtend wel. Oh, en Laurens weet precies wat 'ie doet! Wat een stiekemerd, maar volgens mij handel je hartstikke goed.

Geen traphekje, da's lastig. Wij hebben de deurklink van de achterdeur verticaal gezet, is dat misschien een idee?

Bridges, voor Ties en voor jou.
Naatie, gefeliciteerd!
Hé Ris, lekker dat alles goed gaat (behalve die val van Mark dan). Wat lief, die opmerking over de zon.

Rustig aan hè. Dikke kus terug.

Ik ga wat drinken en slapen. Ben echt in een winterslaap de laatste nachten, ha, ha!
Hahahahaha Hel, ik ga echt niet met 3 kinderen naar de Efteling hoor! Zie je het voor je? Met Gijs en Cas naar een musical?

Junior en Junior-Junior zaten keurig opgeborgen in het KDV

Aan het supermoederschap zitten ook grenzen hoor!

De musical was erg leuk! Sam vond het echt helemaal prachtig! En inderdaad, in die hele dure jurk die ze vorig jaar in Disney gekregen heeft.

Do kan echt mooi zingen, ze heeft tenminste niet zo'n typische musicalstem.

En die jurk he ... die vond Sam natuurlijk helemaal geweldig!

Heerlijk, zo'n meid om dit soort dingen mee te doen. Jongens hebben natuurlijk wel hun eigen dingen maar eerlijk is eerlijk, ik ben maar erg gelukkig met m'n oudste waar ik zulke moederdochterdingen mee kan doen.

Helen, bij ons op het KDV mogen we ook niet 'rustig' afscheid nemen. We geven de kinderen af na een dikke knuffel en moeten verdwijnen. Dat heeft meer te maken met rust voor de andere kinderen. Die worden onrustig van al die vreemde papa's en mama's in hun veilige ruimte. Zo mogen wij dus ook niet in hun ruimte komen, we geven ze op de drempel af. Ik kan me daar wel in vinden. Bij Sam op school is het nog 'erger' , daar zet ik haar bij de poort van de speelplaats af.

Ok, ik moet naar bed. Morgen met Gijs naar de HA en dan gelijk maar voor een bloedprikbrief voor mij vragen ook. Ik blijf maar moe, heb volgens mij nog steeds bloedarmoede.

Trusten allemaal!

Moggu!

Cin hoe was het bij de huisarts? Doorgestuurd voor een prikje?

Amalia wat sjit dat Berend misschien een spreidbroekje aan moet. Ik maakte me er toen ook mega druk om maar het hoefde niet! S haar knietjes zaten op ongelijke hoogte ofzo maar het was te minimaal. Wat een opluchting. Grote kans bij Berend ook. Wat was je weer gezellig aan het beppen gister. Zit hier vaak met een grijns achter de pc jouw perikelen te lezen

Hoe ging het vannacht? En hoe is het met man zijn nek? Speenvarkens zijn het ook soms he.

Naatie super he, het hartje horen! Dan weet je tenminste dat je het niet allemaal hebt verzonnen! Heb ik tenminste! Gefelicteerd!

Rissie haaai! Fijn dat het goed gaat met je! Die kilo's gingen bij mij ook weer vrij snel maar ik eet nu op het laatst om half 8 sávonds nog wat en daarna echt niks meer of fruit en thee. Verder neem ik ook geen koek meer. Het helpt echt enorm hoor! Ik was in de decembermaand echt teveel aangekomen en wilde niet in dat tempo doorgaan. Vind het echt zonde omdat ik ook na Shanna zoveel afgevallen was.

Leuk he Kokos, dat contact met andere kindjes, ik kan daar ook zo van genieten! Bij de bank ging het goed, toch weer wat omlaag met de rente. Van 4,85 naar 4,7. Scheelt toch. Ik ben tevreden!

Ja ik merkte dat ik jullie miste dus stel wat minder hoge eisen aan mezelf wat reageren betreft, anders lukt het haast niet, als je eerst zoveel moet bijlezen! Ben jij weer wat opgeknapt inmiddels?

Hel wat zei die medewerkster van kdv dan? Dit is idd niet de bedoeling hoor. Het gaat wel om je bloedje die je haar toe moet kunnen vertrouwen!

Bridge hoe is het met je? 6 februari is ook een mooie dag om te bevallen! Weet niet waarom.... Spannend weer! Hoe is het met Ties?

Oh ik moet zo ook naar de ha met Shanna, heeft ook een ontploffing in haar oortje gehad lijkt wel.

Tot laterrrrrrr!
Hallo!!

De tuinmannen zijn hier eindelijk bezig. Pff, ben echt klaar met al die mensen in en om mijn huis. Nu ook weer een tegenvaller met het terras. Dat moet worden afgegraven omdat door de nwe tuindeur anders al het water naar binnen loopt. Weer ruim 800 euries erbij, zucht. Maarja, we hebben geen keus, anders staat al het water hier in huis bij een flinke regenbui. Ik denk dat ik voortaan maar seizoensgroente haal en bij de Lidl alle boodschappen haal En de kinderen moeten snel zindelijk worden zodat we ook geen luiers meer hoeven te kopen. Bezuinigen dus! Zucht.

Ooooh Cin, je maakt me jaloers met al die meisjespraatjes! Hoe blij ik ook ben met mijn 2 mannen, een meisje is toch nog wel een grote wens van me. Maarja, voorlopig komt hier nog geen kind meer want lief is klaar met 2. Die moet ik eerst nog ompraten. En als ik dan weer zwanger zou raken is de kans op een jongen groter dan een meisje. Wat ik niet erg zou vinden hoor. Maar een meisje zou ik ook wel errug leuk vinden. Heerlijk al die jurkjes, gefrunnik met het haar. Nu moeten mijn nichtjes iedere keer stilzitten omdat ik vlechtjes maak of staartjes, ha ha.

Eehhhh, wie is die Ris die hier meeschrijft Flauw.

Ik ga met de kleine man memory doen. heeft ie voor z'n verjaardag gekregen. Kijken of hij het principe snapt.

Doei!
Oh-oh ik moet even wat kwijt hoor. Alle mannen zijn ook hetzelfde . M heeft vandaag een kennismakingsbezoek met een nieuwe accountmanager van een verzekeringsbedrijf maar dat blijkt dus een soapactrice te zijn geweest vroeger en ze heeft ook in de Playboy gestaan (best wel een mooie vrouw) , dus hij was helemaal zenuwachtig vanmorgen en zoeken naar zijn favo aftershave enzo, en een vriend van zijn baas die M nu helpt op de zaak (baas is net geopeerd) zit nu ook al helemaal tip top daar aanwezig haha. Ik durf te wedden dat ze allebei als schoothondjes achter haar aanlopen lol.

Gisteren heeft M heel lang aan de telefoon gehangen met Juudman en die helpt ons met een mooie keuken voor het nieuwe huis. Echt superlief! Leuk ook om te merken dat hij zo gek is op zijn vak. Gistermiddag het koopcontact getekend dus het wordt nu allemaal wel heel echt. Nu is het alleen nog wachten op de verstrekker of de financiering rond komt. En dan zouden we over 2 weken de sleutel al kunnen hebben . Snel he!

Lijkt me een goed plan om dan maar eens een meeting in deze mooie woonplaats te gaan regelen in de vroege zomer, want we willen graag 1 mei over gaan. En dan gaan kleine man en ik nog op vakantie half mei.
Stressed is just desserts spelled backwards
Haai meisjes en supermamma's

Oh da's naar een ontploft oortje Noos. Heeft ze er last van. Mooie rente hebben jullie bedongen trouwens! Goed voor in het achterhoofd als wij vrijdag en maandag met banken gaan praten... Hoe lang vast hebben jullie?

Rissie, heej, maak je niet druk hoor, 't is hier voor de gezelligheid en niet voor de moet he . Fijn dat alles goed gaat met jullie.

CD, ik zat gisteren zo vol van m'n kdv verhaal dat ik helemaal vergeten ben om te melden dat ik helemaal onder de indruk was van je bevallingsverhaal! En wat een prachtig mannetje met z'n blonde haartjes!

Bridges, mijn moeder vertelt altijd dat ze toen de weeen van haar 2e bevalling begonnen ineens zo'n aha-gevoel had, en dat het toen verder vanzelf ging. Zo gaat het bij jou vast ook! Knuffel!

Ohh, en dat heb ik ook, zo'n spijt-gevoel dat ik (waarschijnlijk) nooit meer zwanger zal zijn. Van de week bedacht ik zelfs dat ik misschien, als het op m'n pad zou komen, wel draagmoeder zou willen zijn voor iemand die me na aan het hart ligt. Was maar een gedachte hoor, ik weet helemaal niet of ik dat zou kunnen: een kindje dragen en baren en het dan "weggeven". Maar ik vond zwanger zijn en een kindje op de wereld zetten gewoon geweldig. En dat wij zelf nou geen wens voor een tweede kindje hebben neemt niet weg dat ik wel nog een keer zwanger zou willen zijn. Beetje maf misschien...

Juud, hoe is het met Mart, al wat beter? En joe?

Mal, alles rustig bij jullie? Zijn jullie al druk aan het regelen voor het nieuwe huis?

Grappig dat de "regels" voor brengen en afscheid nemen zo verschillen! Dat van die eigen ruimte, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ze hebben er hier geloof ik geen echte regels voor. Ik vind alles best, weet ook wel dat kort in principe het best werkt, maar het was meer de toon en het moment waarop ze het zei. Ik verwacht op z'n minst even een persoonlijke begroeting zo'n eerste keer en liep dus met Mare het lokaal rond om af te wachten wanneeer Mens klaar was met haar gezellige gesprek met een andere moeder. Een andere vader zat een boekje voor te lezen (dus kort afscheid nemen is niet de regel), met vijf kindjes er omheen, dus ik ging daar met Mare bij zitten in de hoop dat het haar aandacht zou pakken. Enfin, toen ik haar 's middags ophaalde sprak ik de andere leider (een jongen, leuk vind ik dat), en die zei dat het kon helpen om bij het wegbrengen even een boekje met haar te lezen of op de grond te gaan zitten en spelen. Dus het is puur willekeurig.

Anyway, kabouter had het de rest van de dag helemaal naar 'dr zin gehad, lekker gespeeld, gegeten en geslapen (zo bizar, bij de baby's en thuis wil ze niet meer slapen, maar op de peutergroepr gaan ze na het middageten met z'n allen tegelijk naar bed en dan slaapt ze dus wel gewoon anderhalf uur, maf kind...), al een vriendinnetje gevonden... Helemaal goed. Ze was hartstikke vrolijk toen ik haar op kwam halen en heeft in de auto wel vier keer gezegd dat R (leider) lief is. Dus mama heeft weer eens helemaal voor niks tranen gestort en zal haar digidinnetjes niet meer lastigvallen met geklaag over Het Mens .
Ohhh Mal, dat gaat snel, geweldig! Leuk leuk leuk, keuken uitzoeken... Bijna jammer dat er in ons huis al eentje zit die okee is... Ha ha, ik zie de mannen al zitten in hun zondagse pakken Wie is dat dan, die soapie-die-in-playboy-heeft-gestaan?

Amelia, djiezzz, dure grap zeg... Moet man nog maar wat overuurtjes draaien toch? De Lidl is ook zowat als je een Gooische villa hebt Ah, en jij dacht dat een meisje garantie biedt op leuke jurkjes en gefruttel met strikjes? Suus en ik kunnen je uit de droom helpen

Meeting bij jullie in mei goed plan Mal, dan doen we er in november eentje bij mij (krijgen als het goed is in oktober de sleutel pas)!

Ohja zeg, zou het bijna vergeten, maar wij gaan vanmiddag het koopcontract tekenen...Is dat nog een beetje een feestelijk gebeuren eigenlijk, of is dat meer de overdracht bij de notaris? Ik heb een doosje bonbons voor de verkopers (ook omdat we hen al ontmoet hebben en het zo klikte), maar weet helemaal niet of we hen wel zien. Nou ja, ik heb het in m'n tas zitten, zie wel. Anders zullen we ze zelf op moeten eten .
Goedemorgen meiden!

Heb niet werkelijk alles bijgelezen maar wel van de laatste 3 dagen, maar ik merk dat mijn geheugen me nog behoorlijk in de steek laat, kan me nog moeilijk concentreren ook.

Maar ja, ik wil ook te snel alweer vanalles, terwijl ik net 11 dagen geleden bevallen ben. Toch voelt het alsof Twan er altijd al was, zo'n schatje is het!

Kevin is nu even bij opa en oma, spelen met z'n nichtje, vindt ie geweldig en opa kwam hem dus even voor een uurtje ophalen.

De bv loopt nu erg goed gelukkig, alleen bevat mijn rechterborst minder voeding dan de linker, maar hij is wel onwijs goed gegroeid in die 10 dagen dat de kraamhulp er was! Hij woog gisteren al 3730 gram! De vk zei ook dat hij zo snel al over zijn geboortegewicht was, terwijl dat normaal vaak pas met 2 weken is.

En de kraamhulp was er dus gisteren tot 12 uur voor het laatst. Mis d'r nu al, was zo leuke vrouw, gewoon net als mij, erg fijn dus! Was ook heel blij dat het goed klikte tussen Kevin en haar, hij gaf d'r de 2e dag gelijk al een kusje toen hij naar bed ging 's middags! En hij ging haar wel helpen met klusjes, terwijl hij mij juist van de wal in de sloot helpt.... nou ja, ze vond het in ieder geval een erg wijs en leuk ventje! En ze vond dat hij al heel goed praat en precies duidelijk kan maken wat hij wel en niet wil!

Nou ja, genoeg over mij, Kevin en Twan, alleen raak ik er niet over uitgepraat, hahaha.

Mal: fijn dat jullie aan Juud en man goede vriendschap hebben overgehouden en elkaar kunnen helpen met dingen! Waar het internet al niet goed voor is he!

Amalia: hopen dat het meevalt met Berends heupjes!

Nog nagedacht eigenlijk over die baan bij het kdv of doe je dat helemaal niet meer? Want die vacature bleef toch nog open een poosje?

Bridges: oeh, spannend nu voor jou! Ik kijk tenminste met een heel goed gevoel terug op de bevalling, doe mij er nog maar 2 van zulke!

Hoop dat het bij jouw ook meevalt!

Cin: leuk, Assepoester! Fijn idd dat je dat soort dingen lekker met Sam kunt doen! Lijkt mij ook geweldig om dat te doen met dochter, ik zal straks wel achter de lijn staan bij het voetballen, haha.

Maar wij geven de moed niet op hier, misschien wordt de 3e wel een meid! Al heb ik soms het gevoel dat ik gewoon een jongensgezin krijg!

Hel: vervelend zeg, die situatie bij het kdv. Moeilijk hoor.

Suze: fijn dat het aftellen op werk begonnen is! Per wanneer begin je dan bij je nieuwe werkgever? Hoe gaat het verders?

Oja, deurklinken hier zijn ook niet meer veilig, wij hebben ze ook omhoog staan (eigenlijk al heeeeeeeeeeeeeeel lang omdat hij er vrij snel bij kon) maar zoon is lang en kan de deur van woonkamer naar hal wel loskrijgen, en anders pakt ie gewoon een stoel erbij en doet het zo. Dat doet ie overigens met alles waar hij niet zo bij kan! Als ik nu aan het voeden ben haal ik de hele klink maar uit de deur, anders is het echt niet te doen!

Ben veel te bang dat hij gekke capriolen uithaalt op de trap enzo, ondakns dat traphekje! Denk ook dat hij zo doorheeft hoe dat werkt! En dat hakje zet er nog geen dag voor, of meneer klom al via de zijkant omhoog!!!!!!!!!!!! Gelukkig kwam ie niet ver, maar ik vind het veel te gevaarlijk! Jullie merken al, tis d'r eentje die je geen moment uit het oog kunt verliezen!

Nou, ik ga even Twan voeden, Kevin komt dan weer thuis om 12 uur en dan broodje eten, en tussen 13.00-14.00 komt de wijkverpleegkundige langs.

Groetjes en tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven