Entertainment alle pijlers

How the other half live

03-08-2011 22:20 953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu op rtl 4. Wie kijkt ook?
quote:missfruztiez schreef op 14 september 2011 @ 23:17:

Ik vind het toch wel heel sneu voor Kieran, dit gaat me echt aan het hart. De ouders doen de moeite nou niet echt, maar dat jongetje gun je toch ook gewoon het beste.. wat een schatje!En dat terwijl pa en ma werkloos zijn. Ja oke er kruipt nog een jonge tweeling rond, maar dan nog heb je toch wel wat tijd over? Het huishouden kost toch geen tijd daar! En Kieran heeft nog een oudere zus, die kan hem vast ook wel af en toe helpen.
Ik vind het eigenlijk voor al die kinderen heel zielig.. Net zag je ook dat een van de peuters op de leuning van de bank klom, heel gevaarlijk! Die kinderen raken toch gewoon verloren tussen al die puin!

En die ouders... Zoek een baan en tot je die hebt, ruim op! Hoe ongezond..
Drinken die hele kleintjes nou limonade oid????????????
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gadver, die bank ziet er inderdaad al heel vies uit!
Wat zeurt die moeder nou opeens?!
Wat had ze dan verwacht? Hier heb je een nieuw huis met 5 slaapkamers en 10.000 pond?
Huh de moeder gaat vragen over dat zelf verven? Wat een gore lef heeft ze.
Ze wilde liever geld. Beetje ondankbaar. Wat heb je nou aan schilderen en opruimen?
En nu zielig doen dat ze een ander huis wil.. Pff.. Ben blij met wat je krijgt mens
Tja Ster dat was natuurlijk wel makkelijk..

Oh ik hoop zo d.at het goed komt, in ieder geval voor de kinderen, die zijn zo lief! Ik zou het erg vinden als ze op het verkeerde pad kwamen door hun achtergrond
Helaas, ik vind het arme gezin niet sympathiek.
Niet het kind hoor, voor de kindjes is het zielig.
Hoe kun je ooit rust in je hoofd krijgen met de kolerezooi in huis? Ik zou willen dat ze vragen waarom ze niet opruimt.
Nee Nastik, ik vind ze ook niet sympathiek. Maar de kinderen wel, en ik heb helemaal niks met kinderen .
quote:missfruztiez schreef op 14 september 2011 @ 23:27:

Nee Nastik, ik vind ze ook niet sympathiek. Maar de kinderen wel, en ik heb helemaal niks met kinderen .Ik ook niet, maar in dit geval ga je er spontaan van houden
quote:missfruztiez schreef op 14 september 2011 @ 23:27:

Nee Nastik, ik vind ze ook niet sympathiek. Maar de kinderen wel, en ik heb helemaal niks met kinderen .

Haha same here!

Maar nu.. straks krijgen ze een grotere woning, en dan ruimen ze vast nog steeds niet op en zijn ze beide nog werkloos.

Waarom dát niet ook bespreekbaar maken en aanpakken?
Dat rijke gezin vind ik echt heel betrokken en overwogen handelen. Totaal niet snobby
quote:fanta schreef op 14 september 2011 @ 23:29:

[...]

Haha same here!

Maar nu.. straks krijgen ze een grotere woning, en dan ruimen ze vast nog steeds niet op en zijn ze beide nog werkloos.

Waarom dát niet ook bespreekbaar maken en aanpakken?En in veel gevallen kost een groter huis meer geld.
quote:ster89 schreef op 14 september 2011 @ 23:30:

Dat rijke gezin vind ik echt heel betrokken en overwogen handelen. Totaal niet snobby Die ene dochter is ook erg sympathiek.
Slome lui!!!!!!! Ik kan er echt boos om worden. Waarom is die rijke familie ook niet kritischer?
Ja inderdaad, helemaal niet arrogant. Ik hoop dat de rijke mensen ze blijven prikkelen, zodat er toch gaat worden gewerkt !
Goh ze zijn wel ontzettend gul. Ik hoop zo dat het geld goed gebruikt gaat worden!
Hoop dat het met die kinderen goed komt!
Ik krijg nu een beeld voor ogen:

Arme vrouw doet de deur dicht en in stilte een vreugdedansje met haar man terwijl ze zeggen"SUCKERSSSSSSSSSSSSS"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven