vriendin zoent met 'spannende' "kennis"

woensdag 6 februari 2008 om 09:17
Rare vriendin heb jij zeg! Blijkbaar voelt ze niet voldoende voor je, anders doet ze zoiets niet lijkt me. Wat ik wel frappant vind.....ze is er wel eerlijk over geweest tegenover jou...en daarbij ook nog zegt dat er altijd die spanning is geweest!
Conclusie: Die spanning zal blijven tussen die twee...is dat een basis voor een relatie tussen jullie?
Conclusie: Die spanning zal blijven tussen die twee...is dat een basis voor een relatie tussen jullie?
woensdag 6 februari 2008 om 09:20

woensdag 6 februari 2008 om 10:19
Als ze zegt dat ze "zichzelf niet kan behoeden voor dit soort bevliegingen" klinkt dat in mijn oren alsof ze een soort vrijbrief wil voor haar gedrag, EN dat het dus vaker gebeurt/kan gebeuren.
Ze kan zichzelf immers niet behoeden voor dit soort bevliegingen....oftewel het overkomt haar gewoon?
Daar komt bij dat ze het bewust heeft opgezocht en dus ook vantevoren eigenlijk al wist dat dit kon gebeuren.
Er kan ook meer aan de hand zijn hoor...misschien is ze op zoek naar een bepaald soort spanning die ze mist/nodig heeft? Hebben jullie er al over gepraat waarom ze dit soort dingen doet? Wat zijn haar gevoelens voor jou?
Ze kan zichzelf immers niet behoeden voor dit soort bevliegingen....oftewel het overkomt haar gewoon?
Daar komt bij dat ze het bewust heeft opgezocht en dus ook vantevoren eigenlijk al wist dat dit kon gebeuren.
Er kan ook meer aan de hand zijn hoor...misschien is ze op zoek naar een bepaald soort spanning die ze mist/nodig heeft? Hebben jullie er al over gepraat waarom ze dit soort dingen doet? Wat zijn haar gevoelens voor jou?
donderdag 7 februari 2008 om 09:20
quote:CL2 schreef op 06 februari 2008 @ 12:12:
Naja, waar slaat dit dan weer op? Je hebt helemaal niet meer gereageerd en weet nu genoeg? En vervolgens wil je het topic verwijderd hebben? Niet dat dat gaat gebeuren, maar goed. Zielig.Ik ben het volledig met je eens. Dit riekt naar misbruik van de edit-functie. Ik heb dat soort ingrijpende wijzigingen (die de discussie verstoren) nog nooit eerder op een forum (met een edit-mogelijkheid) meegemaakt.
Naja, waar slaat dit dan weer op? Je hebt helemaal niet meer gereageerd en weet nu genoeg? En vervolgens wil je het topic verwijderd hebben? Niet dat dat gaat gebeuren, maar goed. Zielig.Ik ben het volledig met je eens. Dit riekt naar misbruik van de edit-functie. Ik heb dat soort ingrijpende wijzigingen (die de discussie verstoren) nog nooit eerder op een forum (met een edit-mogelijkheid) meegemaakt.
World of Warcraft: Legion
donderdag 7 februari 2008 om 10:30
quote:traveler74 schreef op 07 februari 2008 @ 00:05:
nou sorry voor diegene die dit niet zien als iemand vooruit helpen...
maar dat ben ik wel !Maar waarom moest je openingspost (en eigenlijk liefst het hele topic) verdwijnen dan?
nou sorry voor diegene die dit niet zien als iemand vooruit helpen...
maar dat ben ik wel !Maar waarom moest je openingspost (en eigenlijk liefst het hele topic) verdwijnen dan?
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 07-02-2008 10:33
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
donderdag 7 februari 2008 om 11:56
ik denk dat dit gewoon andere forumetiquette is. Bij viva blijven alle topics staan en is alleen een dik drame de reden van het veranderen/sluiten van je topic. Maar in veel andere fora is het heel normaal om een topic op slot te gooien of weg te doen als het probleem is verholpen. Beetje een technische instelling, van die topics van mijn 128bits password van mijn XP pc wil niet functioneren op mijn Vista computer. Maar goed, als je dat gewend bent dan is dit misschien een hele logische stap. Probleem klaar, dus sluiten maar.
donderdag 7 februari 2008 om 12:16
Nee, ik vind dat niet logisch, zeker niet over die onderwerpen die jij nu aanhaalt. Want een volgende keer kan een andere gebruiker met precies hetzelfde probleem zitten, dan is het fijn als er al iets over te vinden is (en andere forumleden niet wéér hun oplossing moeten typen maar gewoon naar een bestaand topic kunnen verwijzen).