weer bezig
vrijdag 16 september 2011 om 17:46
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite mee
vrijdag 16 september 2011 om 18:31
quote:Kampen86 schreef op 16 september 2011 @ 18:26:
Snyg Goed! Nog 1 operatie en dan hopelijk klaar!
Hoe is het met jou, zweed en je kindje?
Ja binnenkort toch al? dat zou rond deze tijd gepland zijn of heb ik het mis?
Ik duim met je mee dat het dan helemaal over is en alles achter je kan laten
Hier gaat het goed hoor! we gaan nog steeds als een speer 9 maanden bijna!
Snyg Goed! Nog 1 operatie en dan hopelijk klaar!
Hoe is het met jou, zweed en je kindje?
Ja binnenkort toch al? dat zou rond deze tijd gepland zijn of heb ik het mis?
Ik duim met je mee dat het dan helemaal over is en alles achter je kan laten
Hier gaat het goed hoor! we gaan nog steeds als een speer 9 maanden bijna!
vrijdag 16 september 2011 om 18:34
vrijdag 16 september 2011 om 18:37
quote:Snyggin schreef op 16 september 2011 @ 18:34:
[...]
En sommige mensen moeten het er maar mee doen met wat ze hebben meegekregen...ik denk dat dit ook hier het geval is...
Ja, werkelijk.
Het is haast lachwekkend te noemen.
Vooral al je tig verschillende topics opent met dit soort van aandacht vragen.........zucht.
[...]
En sommige mensen moeten het er maar mee doen met wat ze hebben meegekregen...ik denk dat dit ook hier het geval is...
Ja, werkelijk.
Het is haast lachwekkend te noemen.
Vooral al je tig verschillende topics opent met dit soort van aandacht vragen.........zucht.
vrijdag 16 september 2011 om 18:41
quote:Kampen86 schreef op 16 september 2011 @ 18:33:
Wauw doe je goed Als ik denk aan je eerste topic!! Men gtst was er niks bij
De 29e gaat het gebeuren!
Ja goed he, we zijn al lekker kneuterig uit aan het kijken naar onze eerste Kerst en Sinterklaas samen...heb 'm ook al kennis laten maken met kruidnootjes (pepernoten of hoe je ze ook wil noemen). Je bent niet 100% ingeburgerd als je die niet met bakken eet
Wow 2 weekjes nog maar! spannend he.
(Ik weet niet waar je woont maar als je straks hulp met het een of ander nodig hebt, wil ik graag iets voor je betekenen, op de een of andere manier ben je met je verhaal altijd bij gebleven...klink wel erg stalkerig nu )
Wauw doe je goed Als ik denk aan je eerste topic!! Men gtst was er niks bij
De 29e gaat het gebeuren!
Ja goed he, we zijn al lekker kneuterig uit aan het kijken naar onze eerste Kerst en Sinterklaas samen...heb 'm ook al kennis laten maken met kruidnootjes (pepernoten of hoe je ze ook wil noemen). Je bent niet 100% ingeburgerd als je die niet met bakken eet
Wow 2 weekjes nog maar! spannend he.
(Ik weet niet waar je woont maar als je straks hulp met het een of ander nodig hebt, wil ik graag iets voor je betekenen, op de een of andere manier ben je met je verhaal altijd bij gebleven...klink wel erg stalkerig nu )
vrijdag 16 september 2011 om 19:59
Ik heb je voorgeschiedenis niet gelezen, wel de reacties hier. Blijkbaar luister je toch niet naar advies, maar voor het geval dat:
- Gebruik hoofdletter, punten en komma's.
- Schrijf volledige zinnen.
- Leg de voorgeschiedenis een klein beetje uit, ga er niet van uit dat iedereen alles nog weet en alles leest.
- Ga weg bij die jongen en ga nooit meer terug.
- Gebruik hoofdletter, punten en komma's.
- Schrijf volledige zinnen.
- Leg de voorgeschiedenis een klein beetje uit, ga er niet van uit dat iedereen alles nog weet en alles leest.
- Ga weg bij die jongen en ga nooit meer terug.