Iemand nog wakker?

19-04-2018 01:24 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voel me wat onrustig... misschien iemand nog wakker
:bye:
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie het al. Je bent een nachtvlinder... ja ik ben onrustig pffff
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2018 01:41
:bye:
Nog niet moe?
Tja, heet niet voor niks zo ;-)

Vertel als je wil, ik luister.
Kleintjuh1996 schreef:
19-04-2018 01:46
Nog niet moe?
Ik heb een slaapstoornis en nu dus niet moe.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2018 01:47
Ik heb een slaapstoornis en nu dus niet moe.

Ik ben een hypogronder pfff pieker me rot
Waar pieker je nu over? Je gezondheid?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2018 01:49
Waar pieker je nu over? Je gezondheid?
Ja krijg morgen voor het eerst mijn b12 injectie... en heb tijdje al last van rare hoofdpijn ct scan gehad niks gevonden . Ik weet niet zo goed wat ik nog moet doen ... slappe linkerarm ... denk ik weer aan ALS enzo heb je beetje verstand van waardes uit bloed op
Vitamine ?
Nee, geen verstand van. Lijkt me ook echt iets wat je met een arts zou moeten bespreken. Maar waarom denk je meteen aan iets ernstigs als ALS?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2018 01:56
Nee, geen verstand van. Lijkt me ook echt iets wat je met een arts zou moeten bespreken. Maar waarom denk je meteen aan iets ernstigs als ALS?
Ja had laatst op tv gezien dat iemand t had en zn laatste reis gaat maken. Ik ben kapot bang erover. Omdat linkse arm slapper is dan rechts word gek ervan ook wel eens in mijn been.
Alle reacties Link kopieren
Ben wel bekend sinds vorig jaar met hyperventileren maar heb daar eigenlijk geen last meer van verder
En heb je professionele hulp voor je hypochondrie?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2018 01:59
En heb je professionele hulp voor je hypochondrie?
Nee start ik komende maandag mee
Oké, ik hoop echt voor je dat dat gaat helpen. Ik kan nu natuurlijk wel zeggen dat de kans dat je toch ALS hebt superklein is, maar ik denk dat je dat toch niet kunt geloven. Dat is nou net de pest met jouw ziekte. Dan zegt je verstand iets anders dan je gevoel. Lijkt me heel zwaar :hug:
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2018 02:09
Oké, ik hoop echt voor je dat dat gaat helpen. Ik kan nu natuurlijk wel zeggen dat de kans dat je toch ALS hebt superklein is, maar ik denk dat je dat toch niet kunt geloven. Dat is nou net de pest met jouw ziekte. Dan zegt je verstand iets anders dan je gevoel. Lijkt me heel zwaar :hug:
Ik hoop het ook heel erg... waarom denk je dat de kans klein is?
Alle reacties Link kopieren
Kleintjuh1996 schreef:
19-04-2018 01:54
Ja krijg morgen voor het eerst mijn b12 injectie... en heb tijdje al last van rare hoofdpijn ct scan gehad niks gevonden . Ik weet niet zo goed wat ik nog moet doen ... slappe linkerarm ... denk ik weer aan ALS enzo heb je beetje verstand van waardes uit bloed op
Vitamine ?
Ik denk dat je zelf de antwoorden op je vragen al wel hebt, klopt dat? En je weet denk ik het één en ander prima weg te redeneren. Probeer dat eens voor jezelf te doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Haai vlindertje! :hug:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
19-04-2018 02:13
Ik denk dat je zelf de antwoorden op je vragen al wel hebt, klopt dat? En je weet denk ik het één en ander prima weg te redeneren. Probeer dat eens voor jezelf te doen.
Snap niet wat je bedoelt
Alle reacties Link kopieren
Kleintjuh1996 schreef:
19-04-2018 02:16
Snap niet wat je bedoelt
Dat je zelf wel weet waar sommige van je klachten vandaan (kunnen) komen. En dat die simpel te verklaren zijn. Zoals je arm kan komen door b12 te kort. Hoofdpijn van de stress, etc.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
19-04-2018 02:18
Dat je zelf wel weet waar sommige van je klachten vandaan (kunnen) komen. En dat die simpel te verklaren zijn. Zoals je arm kan komen door b12 te kort. Hoofdpijn van de stress, etc.

Heb je verstand van b12 waardes?
Alle reacties Link kopieren
Kleintjuh1996 schreef:
19-04-2018 02:22
Heb je verstand van b12 waardes?
Ja, maar dat doet er verder weinig toe. Je hebt niet van mij geruststelling nodig maar dat moet je vanuit jezelf gaan krijgen.

Waar ben je nu precies bang voor?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
19-04-2018 02:24
Ja, maar dat doet er verder weinig toe. Je hebt niet van mij geruststelling nodig maar dat moet je vanuit jezelf gaan krijgen.

Waar ben je nu precies bang voor?
Mijn b12 waarde was 228. Bang voor ALS spierziekte. Ct scan heb ik gehad is niks uitgekomen . Heb vaak last van een soort verlamde arm en been aan de linkerkant schrik me ieders x kapot ervan
:hello:
Alle reacties Link kopieren
normandina schreef:
19-04-2018 02:26
:hello:
Ook nog wakker? Kun je niet slapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven