altijd boos

14-07-2018 17:44 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd
anoniem_372903 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 09:12
98.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En waar word je dan zo boos om ?
En is dat overal net zo erg : gooi en scheld je ook bij je oma, op school, bij de train(st)er,, op je bijbaan, bij de jongen / het meisje van je dromen ?
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 14-07-2018 17:49
4.79% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als je 16 ben kan je ook bv de pil proberen
Ga naar je huisarts en vraag om hulp.
Vinden je ouders je gedrag dan wel wenselijk?
Alle reacties Link kopieren
absor schreef:
14-07-2018 17:47
Als je 16 ben kan je ook bv de pil proberen
ben al aan de pil
Alle reacties Link kopieren
. Ik wil absoluut niet zelf opzoek gaan zonder mijn ouders.

Heeft iemand tips hoe ik met mijn woede om moet gaan of hoe ik het aan mijn ouders moet vragen?

Je ouders hebben ongetwijfeld jouw woede-uitbarstingen meegemaakt, dus dan zeg je ‘pa, ma, ik wil daar vanaf. Willen jullie mee naar de huisarts zodat we kunnen horen wat de opties zijn?’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
14-07-2018 17:48
Ga naar je huisarts en vraag om hulp.
Vinden je ouders je gedrag dan wel wenselijk?
mijn ouders worden echt helemaal gek van mij. en ik word helemaal gek van hun
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-07-2018 17:46
En waar word je dan zo boos om ?
En is dat overal net zo erg : gooi en scheld je ook bij je oma, op school, bij de train(st)er,, op je bijbaan, bij de jongen / het meisje van je dromen ?
ik kan overal wel de discussie aangaan met iemand, maar niet met m’n oma of iets in die richting. maar als ik boos ben ben ik niet te stoppen
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
14-07-2018 17:56
Je ouders hebben ongetwijfeld jouw woede-uitbarstingen meegemaakt, dus dan zeg je ‘pa, ma, ik wil daar vanaf. Willen jullie mee naar de huisarts zodat we kunnen horen wat de opties zijn?’
dat is zeker een optie, dankuwel
Alle reacties Link kopieren
devrouwelijkehulk schreef:
14-07-2018 17:58
ik kan overal wel de discussie aangaan met iemand, maar niet met m’n oma of iets in die richting. maar als ik boos ben ben ik niet te stoppen
Ik had het niet over discussies. Ik vroeg of je je nergens in kunt houden met gooien en zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik had dat rond mijn 14e.
Chronisch woedend. Ik herken het nu nog als ik ongesteld moet worden.
Het kunnen deels hormonen zijn.
Maar het kan ook dat je redenen hebt om boos te zijn of dat je verdriet hebt dat zich zo uit of iets dergelijks.
Dat was bij mij ook zo.
Ik zou op school aan je mentor een gesprek vragen, misschien kun je eens met een professional op school praten, schoolmaatschappelijk werk oid.
Verder kun je misschien gaan sporten of iets met theater of zang/muziek gaan doen? Maar een idee hoor.
Succes.
Alle reacties Link kopieren
Pubers horen wel met deuren te gooien .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En gek van je ouders worden en zij van jou is ook redelijk normaal als je zestien bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-07-2018 17:59
Ik had het niet over discussies. Ik vroeg of je je nergens in kunt houden met gooien en zo.
inhouden gaat lastig. ik gooi mezelf wel eens op bed onder de dekens zodat ik mezelf geen pijn kan doen. maar meer ook niet
De boel kort en klein slaan dan weer niet.

Wat vinden je ouders dat je moet doen?
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
14-07-2018 17:59
Ik had dat rond mijn 14e.
Chronisch woedend. Ik herken het nu nog als ik ongesteld moet worden.
Het kunnen deels hormonen zijn.
Maar het kan ook dat je redenen hebt om boos te zijn of dat je verdriet hebt dat zich zo uit of iets dergelijks.
Dat was bij mij ook zo.
Ik zou op school aan je mentor een gesprek vragen, misschien kun je eens met een professional op school praten, schoolmaatschappelijk werk oid.
Verder kun je misschien gaan sporten of iets met theater of zang/muziek gaan doen? Maar een idee hoor.
Succes.
dankuwel voor uw reactie, ik zit niet op school nu dus dat wordt lastig
Alle reacties Link kopieren
devrouwelijkehulk schreef:
14-07-2018 18:03
inhouden gaat lastig. ik gooi mezelf wel eens op bed onder de dekens zodat ik mezelf geen pijn kan doen. maar meer ook niet
Stomp op een kussen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ga een stuk rennen als je boos bent. Goed voor je conditie ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
devrouwelijkehulk schreef:
14-07-2018 18:04
dankuwel voor uw reactie, ik zit niet op school nu dus dat wordt lastig
Omdat?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
14-07-2018 18:04
De boel kort en klein slaan dan weer niet.

Wat vinden je ouders dat je moet doen?
mijn ouders vinden dat ik er zelf wat aan moet veranderen en dat ik niet zo narig moet doen. maar ik probeer eigenlijk gewoon de hele dag een woedeaanval in te houden.
Alle reacties Link kopieren
devrouwelijkehulk schreef:
14-07-2018 18:08
mijn ouders vinden dat ik er zelf wat aan moet veranderen en dat ik niet zo narig moet doen. maar ik probeer eigenlijk gewoon de hele dag een woedeaanval in te houden.
Zoek een vakantiebaan
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-07-2018 18:06
Ga een stuk rennen als je boos bent. Goed voor je conditie ook.
dan ben ik zo in frankrijk
Alle reacties Link kopieren
devrouwelijkehulk schreef:
14-07-2018 18:09
dan ben ik zo in frankrijk
Heb je dat ook eens gezien, joh. Best lollig daar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
devrouwelijkehulk schreef:
14-07-2018 17:44
Hallo lieve mensen,

de laatste tijd zit ik met een probleem. Ik word heel erg snel boos. Het is echte woede. Er is niet heel veel voor nodig om mij ontzettend boos en agressief te krijgen.

Als ik zo’n woedeaanval heb gooi ik met alles om me heen, sla ik muren, ben ik echt heel gemeen tegen de mensen om me heen en voel ik me echt heel erg kloten.

Ik heb al vaker opgezocht wat ik eraan kan doen en iedereen zegt hetzelfde. Een psycholoog. Maar ik heb daar totaal geen ervaring mee en durf het mijn ouders eigenlijk ook niet te vragen. Ik ben nu 16 en ik wil wel graag hulp bij het zoeken van een psycholoog. Ik wil absoluut niet zelf opzoek gaan zonder mijn ouders.

Ik krijg de hele dag als commentaar van m’n ouders: “Doe niet zo narig.” of “Waarom ben je nu weer boos.”
Dat is ook een van de reden waarom ik het er niet echt met m’n ouders over wil hebben.

Verder heb ik mijn ouders al een keer gevraagd of het adhd kan zijn, maar ze zeggen dan altijd: “adhd en dat soort ziektes bestaan niet. kinder zijn nou eenmaal druk en soms boos.” ze geloven me ook niet als ik zeg dat ik er zelf heel veel last van heb.

Heeft iemand tips hoe ik met mijn woede om moet gaan of hoe ik het aan mijn ouders moet vragen?

Ik hoor het graag!!

groetjes
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-07-2018 18:10
Heb je dat ook eens gezien, joh. Best lollig daar.
altijd Parijs al een keer willen zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven