Werk & Studie alle pijlers

Gelogen over dokter

16-04-2019 22:11 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik zit een beetje met een probleem. Ik ben al een tijdje ziek en heb ook al medicijnen gekregen. M'n baas vraagt ook vaak hoe het gaat en gaf me laatst de indruk dat hij het niet meer zo geloofde en hij zei dat ik naar de dokter moest gaan. Ik zei dat ik dat niet kon vanwege m'n klachten maar hij zei toen dat ik iemand moest vragen of die me wou brengen. Dus zei ik dat ik dat wel ging proberen en ik naar de dokter zou gaan. Het ging echt niet dus ben ik niet gegaan. Maar mijn baas vroeg laatst weer hoe het ging en toen heb ik gezegt dat ik naar de dokter ben geweest en hij me medicijnen voorgeschreven heeft. Dit laatste is wel waar alleen heb ik deze medicijnen niet via de dokter maar via een familielid. Ik heb dus tegen de baas gelogen over dat ik bij de dokter ben geweest maar ik ben wel bang dat hij erachter gaat komen dat ik daar niet ben geweest en ik dan ontslagen word. Vooral wanneer ze de bedrijfsarts in gaan schakelen en ik daar moet zeggen dat ik niet naar de dokter ben geweest.  Wat moet ik doen?
Alsnog naar de dokter gaan?
Je slikt pillen die noet voor jou zijn. Wat allejezus dom.
Maak een afspraak bij de huisarts en ga. En kap met liegen.
Alle reacties Link kopieren
Ben je wel echt ziek? Dit is inderdaad reden tot ontslag, je werkt niet mee aan je herstel. Als jij echt niet naar arts kan, dan kan die naar jou komen
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt je medicatie niet van een arts maar via een familielid? Klinkt wel erg dubieus dit.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Als je niet naar de dokter kunt kan deze thuis komen. Nooit medicijnen slikken die niet voor jou zijn voorgeschreven super gevaarlijk! Gewoon zsm een afspraak maken.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Lekker familielid ook dat jou illegaal medicijnen geeft. Wat voor medicatie?!
Als jij je niet verlult komt je werkgever er niet achter hoor.

Medicijnen via via krijgen zonder doktersbezoek terwijl je zoooo ziek bent dat je niet naar een dokter kan is superstom heel onverstandig.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dood ziek moet je wel niet zijn als je niet eens naar de dokter kunt...
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Medicijnen slikken van een ander? Zonder diagnose? Ik zou heel hard naar de huisarts rennen. Een huisarts is er om je helpen he, tis geen boeman/vrouw.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Of je gaat werken, want je bent niet ziek, of je gaat naar je huisarts omdat je ziek bent.
Ben je betoeterd om medicijnen van familie te gaan slikken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ziek ben je, dat je wel kan werken, maar niet naar de dokter kan? Ben je wel echt ziek? Hoezo kan je niet naar de dokter? Dat is toch het eerste wat je doet zodra er ergens symptomen van zijn?
Als je klachten dusdanig zijn dan je niet naar de dokter kan, dan moet je JUIST naar de dokter...
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Medicijnen via een familielid? Zijn jullie zelf arts? Anders NOOIT voorgeschreven medicijnen van andere personen innemen.

Hop naar je huisarts.

Heb je al contact gehad met de bedrijfsarts?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Firedragon schreef:
16-04-2019 22:17
Hoe ziek ben je, dat je wel kan werken, maar niet naar de dokter kan? Ben je wel echt ziek? Hoezo kan je niet naar de dokter? Dat is toch het eerste wat je doet zodra er ergens symptomen van zijn?
Als je klachten dusdanig zijn dan je niet naar de dokter kan, dan moet je JUIST naar de dokter...
Ik denk dat dit meisje al een tijdje lekker thuis zit. Ziekgemeld zonder ziekte.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je dan dat je niet eens naar de dokter kan? Als het zo erg is komt de dokter wel naar jou of komt de ambulance je ophalen.... Ik neem aan dat je zelf ook beter wilt worden?
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
16-04-2019 22:13
Alsnog naar de dokter gaan?
Daar zat ik ook al over te denken maar voel me echt te slecht om naar de dokter te gaan. En de dokter bij mij laten komen vind ik overdreven omdat ik wel weet wat ik heb ( vandaar die medicijnen via familielid).
Het is een ingewikkeld verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Beste TO ik begrijp je bericht niet helemaal.
Hoe weet je wat voor ziekte je hebt, terwijl je niet bij een dokter bent geweest? Hoe weet je nu zeker dat je de juiste medicijnen slikt?
Ben je momenteel ziek gemeld van het werk? Zo ja, dan zul je mee moeten werken aan herstel. Als jij daarover liegt, is dat een probleem.
Hup, snel naar de huisarts. En als je daarvoor te ziek bent, kan de huisarts natuurlijk bij jou langs komen.
Alle reacties Link kopieren
Meisje1912 schreef:
16-04-2019 22:21
Daar zat ik ook al over te denken maar voel me echt te slecht om naar de dokter te gaan. En de dokter bij mij laten komen vind ik overdreven omdat ik wel weet wat ik heb ( vandaar die medicijnen via familielid).
Het is een ingewikkeld verhaal.
Vaag.... Hoezo voel je je te slecht? Dat is toch het hele punt van naar een dokter gaan? Je minder slecht voelen?
Alle reacties Link kopieren
Firedragon schreef:
16-04-2019 22:17
Hoe ziek ben je, dat je wel kan werken, maar niet naar de dokter kan? Ben je wel echt ziek? Hoezo kan je niet naar de dokter? Dat is toch het eerste wat je doet zodra er ergens symptomen van zijn?
Als je klachten dusdanig zijn dan je niet naar de dokter kan, dan moet je JUIST naar de dokter...
Laat ik 't zo zeggen dat ik niet kan staan laat staan zitten in een auto vanwege de misselijkheid.. Dit komt door een aandoening aan het evenwichtsorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Meisje1912 schreef:
16-04-2019 22:21
Daar zat ik ook al over te denken maar voel me echt te slecht om naar de dokter te gaan. En de dokter bij mij laten komen vind ik overdreven omdat ik wel weet wat ik heb ( vandaar die medicijnen via familielid).
Het is een ingewikkeld verhaal.
Smoesjes. Als je de dokter overdreven vindt, zul je weer naar je werk moeten. Of je vraagt een gesprek met de bedrijfsarts aan en legt daar uit waarom jij niet kan werken.
Slik je soms antidepressiva?
Alle reacties Link kopieren
Je maakt er een ingewikkeld verhaal van.
Ga naar de huisarts of vraag of je familielid die jou nu pillen verstrekt, je kan brengen. Of bel met de assistente.

In het beste geval bevestigt je huisarts je diagnose en krijg je de medicijnen die je nodig hebt vanaf nu gewoon via de apotheek. Het kan natuurlijk ook dat de huisarts je verder wil onderzoeken of iets anders voorschrijft, wat beter bij jou past. Het is echt onverstandig om zelf een diagnose te stellen en medicijnen van iemand anders te slikken.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Meisje1912 schreef:
16-04-2019 22:21
Daar zat ik ook al over te denken maar voel me echt te slecht om naar de dokter te gaan. En de dokter bij mij laten komen vind ik overdreven omdat ik wel weet wat ik heb ( vandaar die medicijnen via familielid).
Het is een ingewikkeld verhaal.
Op deze manier wordt het ook niet beter. Blijkbaar helpen de medicijnen van je familielid niet voldoende. Je zult echt naar de dokter moeten. Of volledig aan het werk gaan zonder dat iemand aan je werkhouding en resultaten kan merken dat je ziek bent.
Bee_Kind schreef:
16-04-2019 22:14
Ben je wel echt ziek? Dit is inderdaad reden tot ontslag, je werkt niet mee aan je herstel. Als jij echt niet naar arts kan, dan kan die naar jou komen
Als je medicatie van een ander gaat slikken ben je in je hoofd niet helemaal lekker iig...
Alle reacties Link kopieren
Meisje1912 schreef:
16-04-2019 22:23
Laat ik 't zo zeggen dat ik niet kan staan laat staan zitten in een auto vanwege de misselijkheid.. Dit komt door een aandoening aan het evenwichtsorgaan.
Dan heb je toch juist een dokter nodig?! Bel de praktijk op en leg je probleem voor. Wellicht kan de dokter bij je langskomen. Of kan de dokter je telefonisch helpen.
Je blijft nu ziek door de vicieuze cirkel waar je in zit.
Alle reacties Link kopieren
Slim bezig..... :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven