Gezondheid alle pijlers

Ik voel me heel erg ellendig :(

10-12-2018 18:42 56 berichten
Ben al het hele weekend aan het sukkelen met verkoudheid, hoofdpijn,keelpijn etc. Gisteren het grootste gedeelte van de dag geslapen want ik was zo moe. Afgelopen nacht bijna niet geslapen van het hoesten en dergelijke. Vanmorgen dacht ik van het gaat wel weer dus hup wat paracetamol erin en gaan. Maar wat was ik blij dat ik na m'n werk m'n bed weer in kon! Alleen kan ik nu dus niet slapen door die loopneus, het vele hoesten en hoofdpijn :sick:
Ga dadelijk even douchen zodat alles een beetje kan stomen, hopelijk helpt dat.
Hopelijk gaat het zo weer over...
Laat me raden... Je bent een man?
:HA:
LammeTak schreef:
10-12-2018 18:43
Laat me raden... Je bent een man?
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ellendig is? Als je al zo depressief als een hond bent, er een einde aan wil maken, daaroverheen nog een gigantisch kutbericht krijgt, en dan niemand van je behandelaars kunnen bereiken.
Ruilen?
anoniem_376070 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 18:47
0.72% gewijzigd
.
LammeTak schreef:
10-12-2018 18:43
Laat me raden... Je bent een man?
:HA:

Nouja, kan alleen blij voor je zijn dat je blijkbaar nog nooit écht ziek bent geweest.
LammeTak schreef:
10-12-2018 18:43
Laat me raden... Je bent een man?
:high5: :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Je bent te vroeg weer gaan werken. Zorg dat je eerst goed uitziekt.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
10-12-2018 18:46
Weet je wat ellendig is? Als je al zo depressief als een hond bent, er een einde aan wil maken, daaroverheen nog een gigantisch kutbericht krijgt, en dan niemand van je behandelaars kunnen bereiken.
Ruilen?
Doen we een wedstrijdje?
Alle reacties Link kopieren
@goguma, vervelend dat jij je zo rot voelt. Het klinkt als een flinke verkoudheid of een griep, en die zijn vaak niet met een paar dagen over. Het enige wat je kunt doen, is goed uitzieken. Ook al lukt het niet direct, je valt uiteindelijk vast in slaap. Welterusten!
Anoniem262821034 schreef:
10-12-2018 18:46
Weet je wat ellendig is? Als je al zo depressief als een hond bent, er een einde aan wil maken, daaroverheen nog een gigantisch kutbericht krijgt, en dan niemand van je behandelaars kunnen bereiken.
Ruilen?
:hug:

Ik vind de titel ook wat hyperbolisch voor een koutje
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 19:04
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik kan me best voorstellen dat TO zich beroerd voelt hoor. Als je dan nog gaat werken, ben je kapot als je thuis bent.

TO, veel beterschap en hopelijk kan je vannacht wel goed slapen.
Life is short. Eat dessert first.
Anoniem262821034 schreef:
10-12-2018 18:46
Weet je wat ellendig is? Als je al zo depressief als een hond bent, er een einde aan wil maken, daaroverheen nog een gigantisch kutbericht krijgt, en dan niemand van je behandelaars kunnen bereiken.
Ruilen?
Jeetje situaties kun je toch niet vergelijken en zeker niet de jouwe en die van TO
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
10-12-2018 19:05


Jeetje situaties kun je toch niet vergelijken en zeker niet de jouwe en die van TO

Excuus, maar de titel schoot me even ernstig verkeerd voor een verkoudheidje.
.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
10-12-2018 19:05


Jeetje situaties kun je toch niet vergelijken en zeker niet de jouwe en die van TO

Excuus, maar de titel schoot me even ernstig verkeerd voor een verkoudheidje.
.
Alle reacties Link kopieren
De verkoudheid die rond gaat, duurt wel 3 weken. En zit tegen een griep aan. Haal dus boodschappen in huis, Neusspray, keelsnoepjes en soep. Ben bang dat het nog wel erger gaat worden.
De titel vind ik niet zo handig gekozen.
Verder beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk hoop ik het voor jou niet. Zorg goed voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
10-12-2018 19:10
De verkoudheid die rond gaat, duurt wel 3 weken. En zit tegen een griep aan. Haal dus boodschappen in huis, Neusspray, keelsnoepjes en soep. Ben bang dat het nog wel erger gaat worden.
Yep, ik heb hem ook gehad. Na 1,5 week dacht ik dat het beter ging, en een dag later begon het weer van vooraf aan.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap! Betere titel: Beetje ziekjes...
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
10-12-2018 19:10
De verkoudheid die rond gaat, duurt wel 3 weken. En zit tegen een griep aan. Haal dus boodschappen in huis, Neusspray, keelsnoepjes en soep. Ben bang dat het nog wel erger gaat worden.
Oh, vertel? Het rhinovirus is deze keer een variant die familie is van het influenzavirus? Waarom lezen we van dit heel bijzondere, voor onmogelijk gehouden verschijnsel niet meer in de pers?

TO, je zal het moeten doen met oma's tips, zakdoekjes, keelsnoepjes en vooral veel slapen totdat je beter bent. Tip uit mijn familie: leg een vers doorgesneden ui naast je bed. Dat doet je slijmvliezen slinken zodat je weer door je neus kunt ademen. Stinkt het? Ja klopt, maar dat ruik je zelf toch niet door je verkoudheid.

@Anoniem: dikke knuffel en een sterkte wens! Ik had de neiging om een vergelijkbaar berichtje te schrijven, maar omdat het topic inmiddels langer was, heb ik genoeg bedenktijd kunnen nemen door even door te lezen... Wees trots op jezelf dat je vandaag overleefd hebt zonder die hulptroepen die uit bleven!
Als het zo blijft meld ik me morgen ziek. Heb me gisteren ook even naar de kruidvat gesleept voor keelsnoepjes en dergelijke. Dat ging net. Heb net even gestoomd onder de douche en duik nu m'n bed weer in en hopelijk slaap ik zo.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
10-12-2018 19:09
Excuus, maar de titel schoot me even ernstig verkeerd voor een verkoudheidje.
Er zijn altijd mensen die het vele malen beroerder hebben. Maar dat ontneemt toch niemand het recht om zich om welke reden dan ook ellendig te voelen? Als ik mijn teen stoot, dan kan ik ook even flink vloeken, ook al is het natuurlijk vele malen erger als je het helemaal zonder tenen moet stellen. Wat empathie jegens een ander, ondanks je eigen ellende, mistaat niemand.
Alle reacties Link kopieren
Goguma schreef:
10-12-2018 19:18
Als het zo blijft meld ik me morgen ziek. Heb me gisteren ook even naar de kruidvat gesleept voor keelsnoepjes en dergelijke. Dat ging net. Heb net even gestoomd onder de douche en duik nu m'n bed weer in en hopelijk slaap ik zo.
Ik zou je adviseren om nu vast ziek te melden en morgen in bed te blijven. Valt het morgen mee, dan kun je overmorgen weer aan het werk. Maar ik denk dat je vannacht beter geholpen bent met een goede nachtrust zonder de wekker als stoorzender.
Nummer*Zoveel schreef:
10-12-2018 19:21
Er zijn altijd mensen die het vele malen beroerder hebben. Maar dat ontneemt toch niemand het recht om zich om welke reden dan ook ellendig te voelen? Als ik mijn teen stoot, dan kan ik ook even flink vloeken, ook al is het natuurlijk vele malen erger als je het helemaal zonder tenen moet stellen. Wat empathie jegens een ander, ondanks je eigen ellende, mistaat niemand.
mooi gezegd! had t niet beter kunnen zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven