Mode & Beauty alle pijlers

Mooiste horloge

17-02-2011 09:12 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Olaa



Ik heb gister een nieuw horloge gekocht! Ik ben er zelf erg blij mee. Ik ben benieuw wat jullie mooie horloges vinden.



Dit is hem geworden

Laat maar even weten wat je ervan vindt.

Ik ben benieuwd.



Ciao -xxx-
Alle reacties Link kopieren
Rolex explorer I 1016



Alle reacties Link kopieren
Rolex explorer I 1016.

voor mijn veel te duur!

.

Ik heb lang getwijfelt over een Juicy Couture horloge. Ik vind dat zelf een erg leuk merk!
Alle reacties Link kopieren
spam?
Alle reacties Link kopieren
Het horloge is niet mijn smaak. De diamantjes maken het ordinair.

Ik vind bepaalde modellen van Officina del Tempo erg leuk.

Mont Blanc heeft ook geweldige vrouwenhorloges.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind beide horloges in dit topic niet mooi. Ik hou meer van wat chiquer.. Dit is een beetje lomp.
deze vind ik veel leuker: http://www.beachtime.nl/tommy-hilfiger/ ... s/ar100830



vind die diamantjes ook ordi
Alle reacties Link kopieren
En wat is dan chiquer?



Zoiets



Ik heb ze overigens alle 2
Alle reacties Link kopieren
Ik draag bijna geen horloges. Als ik er al een om heb is dat een zelfgefreubelde. Althans het bandje. Het klokje komt van een hobbywinkel. Ik ben trouwens nog opzoek naar een ander klokje met een delfsblauw / hollands motief.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 17 februari 2011 @ 09:25:

deze vind ik veel leuker: http://www.beachtime.nl/tommy-hilfiger/ ... s/ar100830



vind die diamantjes ook ordi



Deze is ook wel leuk, ik vond de diamantjes juist mooi!

Ze lijken wel veel op elkaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 17 februari 2011 @ 09:29:

Ik draag bijna geen horloges. Als ik er al een om heb is dat een zelfgefreubelde. Althans het bandje. Het klokje komt van een hobbywinkel. Ik ben trouwens nog opzoek naar een ander klokje met een delfsblauw / hollands motief.Dus je maakt gewoon je eigen horloges?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou meer van een aparte uitstraling en wil voor mijn verjaardag een jacob jensen, bijv deze : http://www.horlogeloods.nl/horloges/jac ... n/new/222/

Vind de prijs alleen nog wel aan de hoge kant..dus misschien nog maar even wachten..



@TO: Vind het een leuk horloge, maar niet mijn stijl dus mij kan je er niet blij mee maken. Maar als ik jouw opening zo lees ben je helemaal happy!! Gelefeliciteerd dus met je nieuwe aanwinst!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sandra1984 schreef op 17 februari 2011 @ 09:35:

[...]





Dus je maakt gewoon je eigen horloges?Jep. Makkelijk hoor. Vriendschap bandje knopen of een grote vlecht maken van leren veters. Oogjes er aan maken en klaar. Eigenlijk wil ik nog mooie sluitingkjes aan het klokje maken. Dan kan ik het bandje aanpassen aan mijn kleding.
Wat een stoere horloges. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Ik heb mijn horloges graag wat decoratiever (heb er o.a. van Fossil en Esprit).
@spectral die schaffhausen (IWC?) vind ik mooooi! Is hij erg groot? Ik ben serieus aan het sparen voor een horloge, maar heb een erg smalle pols dus niet alles staat even goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:flatscreen schreef op 17 februari 2011 @ 09:17:

spam?Eerste bericht, link, lijkt mij van wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Martini schreef op 17 februari 2011 @ 09:49:

Ik hou meer van een aparte uitstraling en wil voor mijn verjaardag een jacob jensen, bijv deze : http://www.horlogeloods.nl/horloges/jac ... n/new/222/

Vind de prijs alleen nog wel aan de hoge kant..dus misschien nog maar even wachten..



@TO: Vind het een leuk horloge, maar niet mijn stijl dus mij kan je er niet blij mee maken. Maar als ik jouw opening zo lees ben je helemaal happy!! Gelefeliciteerd dus met je nieuwe aanwinst!!jaa ik ben zeker blij met me aanwinst! Die jacob jensen appart model! zie je niet vaak!
Alle reacties Link kopieren
De IWC is een hele mooie maat voor smalle polsen, 35mm. Die Rolex is iets groter, 36.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lloreyi schreef op 17 februari 2011 @ 10:18:

[...]





Eerste bericht, link, lijkt mij van wel.Yep!!! Een éérste bericht over de aankoop van een horloge...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op deze:





Alleen de prijs is wat minder.. ¤ 525,- grrrr
Alle reacties Link kopieren
Ha Shebyte jij ook hier.... lang geleden
Alle reacties Link kopieren
sorrie ik ben gewoon blij met m'n aankoop! ik zal geen link meer posten.. ik was gewoon benieuwd wat jullie ervan vonden en wat jullie mooie modellen vonden.
Alle reacties Link kopieren
@Shebyte



die is inderdaad erg mooi! nog even sparen (A) missch volgende keer ook een wat duurdere voor mijn. voorlopig kan ik nog wel van deze genieten!
quote:spectral schreef op 17 februari 2011 @ 10:40:

De IWC is een hele mooie maat voor smalle polsen, 35mm. Die Rolex is iets groter, 36.35 mm is me eigenlijk al te groot, ik bezin me nu op een vintage model (32 mm)..
Alle reacties Link kopieren
He Sandra..zou ook iets voor mij zijn om meteen neer te zetten Vind het ook altijd leuk om de mening van andere mensen te horen..zeker als je zelf op zoek bent.



Mijn vorige horloge is al twee keer van mijn pols gevallen en was helaas niet nogmaals te repareren. Ik heb dus een tussendoor horloge van een online sale gekocht van esprit voor 40 EUR zodat ik een nieuw horloge (hopelijk dus de JJ) kan vragen voor mn verjaardag.. Een vriendin vond dit raar omdat ik zo martini-mate op kosten zou jagen...maar ik vind dat ik beter iets zinnigs kan vragen dan dat ik eerst zelf zoiets koop en daarna weer niet weet wat ik wil. Zij krijgt bijv een pannenset voor haar verjaardag...nou dan koop ik die toch liever zelf en krijg ik iets moois

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven