Mode & Beauty alle pijlers

Mooiste horloge

17-02-2011 09:12 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Olaa



Ik heb gister een nieuw horloge gekocht! Ik ben er zelf erg blij mee. Ik ben benieuw wat jullie mooie horloges vinden.



Dit is hem geworden

Laat maar even weten wat je ervan vindt.

Ik ben benieuwd.



Ciao -xxx-
Alle reacties Link kopieren
quote:Mlle_j schreef op 17 februari 2011 @ 11:33:

[...]





35 mm is me eigenlijk al te groot, ik bezin me nu op een vintage model (32 mm)..

35 is ook een vintage maat... nagenoeg alle horloges van de jaren 30 tot 80 waren 35/36.

Kleiner is uiteraard wel te vinden, maar dat zijn vaak niet hele mooie modellen en vaak een beetje iel.



Kijk hier eens voor de grap: http://www.awco.nl/index.php?taal=2&id= ... &Pagina=68
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm afgrijselijk.

Smaken verschillen!
Alle reacties Link kopieren
@ Martini



Jaa ik tuurlijk is het leuk om iemand anders zijn mening te weten. de mensen om je heen zeggen altijd dat ie mooi is ook al vinden ze em lelijk.



Wat was je vorige horloge, die al twee keer stuk is gegaan? Ja je hebt iig wel iets moois om te vragen. missch dat meerdere mensen het eventueel samen kunnen geven ;).
Alle reacties Link kopieren
Haha..dat is idd waar. Of je krijgt een reply dat iemand het wel 'apart ' vindt...dan weet je ook wel dat er eigenlijk lelijk of hoe-heb-je-het-kunnen-bedenken wordt bedoeld



Mijn vorige horloge was een tissot en heb ik heeeeel lang gedragen. Dit model maar dan zonder de diamantjes: http://www.horlogeloods.nl/horloges/dam ... t62119580/

Daarom vind ik dat de prijs wel kan..ga er toch ook weer lang plezier van hebben. Denk dat ik een stuk van martini-mate krijg en dan zelf nog een stukje van het bedrag bijleg.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt mijn smaak die tissot en JJ. maar ieder zijn ding toch. Goede compromis toch!
Alle reacties Link kopieren
quote:Helene69 schreef op 17 februari 2011 @ 10:44:

[...]





Yep!!! Een éérste bericht over de aankoop van een horloge... Ach, je weet zelf ook wel hoe dat hier werkt
Alle reacties Link kopieren
Wat een lillek ding!
Alle reacties Link kopieren
@ mamalief wat vind jij een mooi horloge dan?
zoiets als dit is dan meer mijn stijl.

Ik heb alleen nog een goede die het goed doet en die ik nog steeds mooi vind. Misschien is het wel tijd om een nieuw bandje te kopen. Ik vind alleen maar lastig om veel overbodigs te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf meer van de Swatch skin. Soms een "gewone" Swatch, afhankleijk van het model.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
@Pumps_italiaans, waarom is het lastig om veel overbodigs te hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven