Afscheidstopic

14-11-2011 22:54 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Wij willen jullie graag de gelegenheid geven al dan niet afscheid te kunnen nemen van mede forummers.

Daarbij willen wij jullie vragen de volgende regels goed door te lezen om vervelende situaties te voorkomen:

* Het is op dit topic niet toegestaan beleidszaken te bespreken.nKlachten over beleid zijn normaal en soms ook terecht. Maar wij stellen wel de regel dat deze worden geuit via de mail: forum@viva.nl. Iedereen krijgt daarop een reactie.

* Het is niet toegestaan te praten/discussieren over eigen/andermans ban(s).

* Het is niet toegestaan je negatief uit te laten over vertrekkende dan wel, reeds vertrokken forumleden.



Let op: Wanneer deze regels worden overtreden zullen deze per direct met passende maatregelen worden aangepakt. Wij hopen uiteraard dat dit niet nodig zal zijn, want de insteek van dit topic is een positieve.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2011 14:01
Reden: Toevoeging regel
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:friezinnetje schreef op 03 december 2011 @ 17:30:

als iedereen voor zichzelf spreekt, blijft het volgens mij een stuk duidelijker.

Dat blijkt maar weer, maar ook anderen mensen spreken in wij-termijnen hoor, ook in dit topic (zelfs eentje die er commentaar op had ).
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 wrote on 03 December 2011 @ 17:23:

[...]





Tuurlijk en volgens mij wordt het allemaal al weer een stuk duidelijker. De soep wordt namelijk nooit zo heet gegeten als hij opgediend wordt .



Daar ging het mij alleen maar om. Neem ik wel de hitte van een misverstandje en van een hete bak soep voor lief. Pfoe hey!



Eens. Dat was het enige punt waar ik op doelde.



En reaguurders? Dat is toch heel erg 'Geen Stijl?'
Alle reacties Link kopieren
On-topic nog een keer: Ik neem lekker geen afscheid!

Voor zover ik er zelf iets over te zeggen heb, want mijn rikketik kan dit soort dingetjes niet meer zo goed aan...
quote:Ligeia schreef op 03 december 2011 @ 17:32:

[...]





Daar ging het mij alleen maar om. Neem ik wel de hitte van een misverstandje en van een hete bak soep voor lief. Pfoe hey!







Tijd voor een vredespijpje :



quote:Ligeia schreef op 03 december 2011 @ 17:34:

On-topic nog een keer: Ik neem lekker geen afscheid!

Voor zover ik er zelf iets over te zeggen heb, want mijn rikketik kan dit soort dingetjes niet meer zo goed aan... On topic: ik ook niet, want ik vind het veel te leuk hier!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit topic nogal nep. Ze nemen afscheid en komen binnen 1, 2, 3 weken weer terug onder een andere naam en worden binnen no time weer herkend. Waarom dan afscheid nemen...
quote:Iwannalive schreef op 03 december 2011 @ 17:37:

Ik vind dit topic nogal nep. Ze nemen afscheid en komen binnen 1, 2, 3 weken weer terug onder een andere naam en worden binnen no time weer herkend. Waarom dan afscheid nemen...







Dat is waar, is het een egodingetje dan?
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor de Heintje Davids en de Tina Turners...
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 december 2011 @ 17:38:

[...]









Dat is waar, is het een egodingetje dan?Ik weet het niet. Maar ben er nu al wel een paar keer ingestonken en ben daar klaar mee. Ik hier een beetje forumtranen laten omdat iemand weggaat (waar, hoe raar ook, je toch aan gehecht bent geraakt) en vervolgens binnen no-time weer een topic lezen dat die forummer er weer is en de draad oppakt as if nothing happend... ik ben geen pingpongbal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ligeia schreef op 03 december 2011 @ 17:11:

On-topic dan maar: Ik neem lekker geen afscheid...
Alle reacties Link kopieren
Up!

Iemand vroeg of het weg was (in het mod-topic) maar het is alleen niet meer sticky.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
-
anoniem_70427 wijzigde dit bericht op 13-12-2011 19:49
Reden: weet niet zeker of ik de naam nu wel of niet mag noemen.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
huh? Laat maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 03 december 2011 @ 17:37:

Ik vind dit topic nogal nep. Ze nemen afscheid en komen binnen 1, 2, 3 weken weer terug onder een andere naam en worden binnen no time weer herkend. Waarom dan afscheid nemen...

Daar wil ik mij even bij aansluiten. !

Kom hier trouwens even kijken wanneer Zanne afscheid heeft genomen en waarom.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 03 december 2011 @ 17:37:

Ik vind dit topic nogal nep. Ze nemen afscheid en komen binnen 1, 2, 3 weken weer terug onder een andere naam en worden binnen no time weer herkend. Waarom dan afscheid nemen...Eens, iemand die hier al jaren post en met veel drama afscheid nam, is nu weer terug met een bijzonder ingewikkelde nick. Waarom dan??
Als toevoeging op Iwannalive en Eindeloos: of ze komen nadat ze eerst onder een andere naam teruggekomen zijn, alsnog gewoon onder hun eigen naam terug....
Of ze nemen afscheid om gelijk met een nieuwe nick verder te gaan en komen later dan weer als een verloren dochter met hun oude nick terug .
Haha Molly GMTA!
Haha toevallig Iris, tegelijk getypt wellicht!
Tss, nu weer, haha moet niet gekker worden!
Wat is eigenlijk GMTA?
quote:molly74 schreef op 15 december 2011 @ 20:49:

Wat is eigenlijk GMTA?Great Minds Think Alike!
Ik vind het een geweldige afkorting Iris!
Alle reacties Link kopieren
GMTA komt uit de oude doos. M staat voor Mothers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven