Afscheidstopic

14-11-2011 22:54 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Wij willen jullie graag de gelegenheid geven al dan niet afscheid te kunnen nemen van mede forummers.

Daarbij willen wij jullie vragen de volgende regels goed door te lezen om vervelende situaties te voorkomen:

* Het is op dit topic niet toegestaan beleidszaken te bespreken.nKlachten over beleid zijn normaal en soms ook terecht. Maar wij stellen wel de regel dat deze worden geuit via de mail: forum@viva.nl. Iedereen krijgt daarop een reactie.

* Het is niet toegestaan te praten/discussieren over eigen/andermans ban(s).

* Het is niet toegestaan je negatief uit te laten over vertrekkende dan wel, reeds vertrokken forumleden.



Let op: Wanneer deze regels worden overtreden zullen deze per direct met passende maatregelen worden aangepakt. Wij hopen uiteraard dat dit niet nodig zal zijn, want de insteek van dit topic is een positieve.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2011 14:01
Reden: Toevoeging regel
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:abby2912 schreef op 15 december 2011 @ 20:44:

[...]





Eens, iemand die hier al jaren post en met veel drama afscheid nam, is nu weer terug met een bijzonder ingewikkelde nick. Waarom dan??Volgens mij omdat ze herkent was onder die ene nick.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 15 december 2011 @ 20:40:

[...]



Daar wil ik mij even bij aansluiten. !

Kom hier trouwens even kijken wanneer Zanne afscheid heeft genomen en waarom. Zanne heeft het niet gemeld op het forum. Ze is gewoon gestopt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook terug onder een nieuwe nick, aan jullie om te raden welke. Ben benieuwd...
Alle reacties Link kopieren
heeee EmVeetje!
Alle reacties Link kopieren
He Medsie , leuk dat je er weer bent.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Ligeia schreef op 17 december 2011 @ 23:41:

Ik ben ook terug onder een nieuwe nick, aan jullie om te raden welke. Ben benieuwd... Ligeia? of Tang?
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 december 2011 @ 23:40:

[...]





Zanne heeft het niet gemeld op het forum. Ze is gewoon gestopt.Heel erg jammer. Hopelijk komt ze ooit weer terug.
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 december 2011 @ 23:38:

[...]





Volgens mij omdat ze herkent was onder die ene nick.Maar leuk dat ze er weer is!
Alle reacties Link kopieren
"Afscheid nemen bestaat niet"

M Borsato
Alle reacties Link kopieren
quote:kanariegeel schreef op 18 december 2011 @ 00:52:

"Afscheid nemen bestaat niet"

M Borsatoklopt. welkom terug
Alle reacties Link kopieren
Hoi Iris!
Alle reacties Link kopieren
quote:enter schreef op 18 december 2011 @ 00:53:

[...]



klopt. welkom terug Dank u
quote:kanariegeel schreef op 18 december 2011 @ 00:53:

Hoi Iris! Dag lieverd . Zo leuk je weer te zien!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 18 december 2011 @ 01:05:

[...]





Dag lieverd . Zo leuk je weer te zien!



En terug!



Moest even zwaaien nu het nog kan
Geniet er dan maar volop van! En niet te hard rellen hè .
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 18 december 2011 @ 01:12:

Geniet er dan maar volop van! En niet te hard rellen hè .Ik zal me met mate gedragen
Alle reacties Link kopieren
quote:enter wrote on 18 December 2011 @ 00:47:

[...]



Ligeia? of Tang?



Ja, die! Sort of...



Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 18 december 2011 @ 00:51:

[...]





Heel erg jammer. Hopelijk komt ze ooit weer terug.De vorige keer toen ze weg was heb ik haar na een tijdje, toen ik haar aan de telefoon had, kunnen ompraten om weer te komen. Maar dat moet je nooit doen als iemand net weg is . Maar ik ga het zeker weer proberen. Vind het leuk als ze op het forum is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, heb jij al die verdwenen forummerts weer omgepraat?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 december 2011 @ 01:15:

[...]





De vorige keer toen ze weg was heb ik haar na een tijdje, toen ik haar aan de telefoon had, kunnen ompraten om weer te komen. Maar dat moet je nooit doen als iemand net weg is . Maar ik ga het zeker weer proberen. Vind het leuk als ze op het forum is.Ja dat weet ik nog, toen kwam ze live in het topic terug als Heintje Davids. Zo leuk!
quote:Moonlight82 schreef op 18 december 2011 @ 01:17:

Hahaha, heb jij al die verdwenen forummerts weer omgepraat?



En C. is ook al terug. Ook zo leuk!



You can check out anytime you like but you can never leave .
Ik kan niet loepen vanuit mijn bed ( alhoewel, kan wel zit ernstig te twijfelen nu) Als kanariegeel een nieuwe poster is met een voorliefde voor de kleur geel, leuk leuk leuk!!!!



Had al gepost in het afscheidstopic hoe je mijn busreizen naar verre gehuchten opleukte, blij dat je terug bent! * zich voorneemt om mee te schrijven bij trashtopics *
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 18 december 2011 @ 01:17:

Hahaha, heb jij al die verdwenen forummerts weer omgepraat? Hihihi, nee dat niet . Zanne wel. We zaten aan de telefoon destijds en ze kon niet meer in haar oude nick dus we opende de nick Heintje David, en later nam ze de nieuwe nick, dus wie weet lukt het mij over een tijdje weer
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Patricia, je hebt nu de verkeerde voor me. Kanariegeel is iemand anders.



Ah nooit geweten dat zij Heintje David was.

Maar was die echte Heintje David dan ook al een 'Heintje' of is dat een forumgrapje geworden?

heintje was voor mijn tijd.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Jammer Moonlight82! De nick kwam mij ook bekend voor, vandaar mijn twijfel om de laptop op te starten, blij dat ik in bed ben blijven liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven