Afscheidstopic

14-11-2011 22:54 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Wij willen jullie graag de gelegenheid geven al dan niet afscheid te kunnen nemen van mede forummers.

Daarbij willen wij jullie vragen de volgende regels goed door te lezen om vervelende situaties te voorkomen:

* Het is op dit topic niet toegestaan beleidszaken te bespreken.nKlachten over beleid zijn normaal en soms ook terecht. Maar wij stellen wel de regel dat deze worden geuit via de mail: forum@viva.nl. Iedereen krijgt daarop een reactie.

* Het is niet toegestaan te praten/discussieren over eigen/andermans ban(s).

* Het is niet toegestaan je negatief uit te laten over vertrekkende dan wel, reeds vertrokken forumleden.



Let op: Wanneer deze regels worden overtreden zullen deze per direct met passende maatregelen worden aangepakt. Wij hopen uiteraard dat dit niet nodig zal zijn, want de insteek van dit topic is een positieve.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2011 14:01
Reden: Toevoeging regel
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:patricia1987 schreef op 18 december 2011 @ 02:29:

Jammer Moonlight82! De nick kwam mij ook bekend voor, vandaar mijn twijfel om de laptop op te starten, blij dat ik in bed ben blijven liggen



Nou zeg



Grapje! Ik snap helemaal dat je aan YL dacht. Heb deze nick ook heel onnadenkend gekozen eigenlijk. Zij is de enige echte gele!
Alle reacties Link kopieren
Nou dan moet je er maar kanariegeil van maken, om verwarring te voorkomen
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 18 december 2011 @ 02:34:

Nou dan moet je er maar kanariegeil van maken, om verwarring te voorkomen Goed idee!
Sorry kanariegeel! Jij bent ook vast heel leuk, vandaar dat ik dacht dat je misschien YL kon zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:patricia1987 schreef op 18 december 2011 @ 02:38:

Sorry kanariegeel! Jij bent ook vast heel leuk, vandaar dat ik dacht dat je misschien YL kon zijn Ja Batwom is heel leuk, maar ik geef graag toe.. YL is een stuk liever
Ah zo! Haha die nickchanges steeds je zou er een dagtaak aan hebben. Anyhoe, slaap lekker iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Patricia!
Dank je! Nu gooi ik mijn telefoon in een hoek, blijf maar plakken hier
Alle reacties Link kopieren
kanarie is BW?? Cool.

ik ben weer terug omdat MV een

vis door de brievenbus gooide, dat was het afgesproken teken
Alle reacties Link kopieren
quote:Meds schreef op 18 december 2011 @ 02:56:

kanarie is BW?? Cool.

ik ben weer terug omdat MV een

vis door de brievenbus gooide, dat was het afgesproken teken



Je was weggegaan zonder dag te zeggen tegen GIJS

Voelde me verlaten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Maar gijs, ik ben weer terug, speciaal voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Nu stoppen met janken graag
quote:Moonlight82 schreef op 18 december 2011 @ 02:24:

Patricia, je hebt nu de verkeerde voor me. Kanariegeel is iemand anders.



Ah nooit geweten dat zij Heintje David was.

Maar was die echte Heintje David dan ook al een 'Heintje' of is dat een forumgrapje geworden?

heintje was voor mijn tijd.Heintje Davids nam ongeveer 80 keer afscheid van de bühne, maar kwam steeds weer terug, een beetje zoals de forummers hier dus die met veel bombarie afscheid nemen maar snel weer terug zijn .
Alle reacties Link kopieren
Ah ok



Ja de uitdrukking Heintje ken ik wel, maar wist niet of dat bij de echte Heintje vandaan kwam of dat de grap pas op het forum was ontstaan.

De echte dus
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Meds schreef op 18 december 2011 @ 15:07:

Nu stoppen met janken graag



Ja mams



Mocht je niet meer zoveel on-line van paps?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
nee ik was op sabbatical, ik was paps even spuugzat
Alle reacties Link kopieren
never mind....
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven