Gewassen lingerie van vreemde ophangen

06-10-2017 21:06 103 berichten
Ik heb een stel kennissen over uit Zuid-Amerika. Ken ze niet heel goed, een oud-collega en zijn verloofde die ik nooit eerder ontmoet heb. Gezellig stel, ze toeren een maand door Europa. Dit is hun eerste week en ze willen - begrijpelijk - hun kleding wassen in mijn wasmachine. Ik heb echter een beetje last van wasluis dus soms komt de was niet helemaal fris uit de machine.

Het stel is nu ergens aan het eten en heeft vanmiddag de wasmachine aangezet. Valk voor ze drie uur geleden weggingen zei zij dat ze zelf de was wel zou ophangen. Ik weet echter dat de was niet altijd fris uit de machine komt als je het niet meteen eruit haalt dus ik heb het opgehangen zodra de was was uitgedraaid. Veel ondergoed, bh's enzo. Geen kinky lingerie trouwens. Mij maakt dat niet uit, verder. Maar nu ben ik een beetje in paniek, had ik dit niet moeten doen (overigens met de beste bedoelingen) en het in de machine laten zitten? Wat zouden jullie vinden?

Mijn gastvrouw die ik nooit eerder ontmoet heb, hangt mijn lingerie te drogen

Totaal aantal stemmen: 129

Bitch, blijf van mijn lingerie af (6%)
Bitch, ik zei toch dat ik het zelf zou doen (11%)
Prima meid, scheelt mij weer een hoop werk (83%)
Alle reacties Link kopieren
OMG, ze heeft lingerie? Straks blijkt ze ook te poepen!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ten eerste niet dat je niks doet aan die smerige wasmachine.

Ten tweede: als jij zo vriendelijk bent hun was op te hangen, moeten ze dat dankbaar accepteren. Anders hadden ze zelf thuis moeten blijven om na de wasbeurt de spullen uit de machine te halen. En als het om nette onderbroeken en keurige BH's gaat, zou ik me daar niet druk om maken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nou ja, andere cultuur enzo. Ik weet niet hoe private ze is
Pejeka, ik verdelg de wasluis waar ik kan hoor, maar it's work in progress
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk zou het wel heel fijn vinden als je dat voor me zou doen eigenlijk.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ophangen, straks heeft ze een muffe doos.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik denk dat ik me wel een beetje ongemakkelijk zou voelen maar wel blij zijn dat je het opgehangen hebt.
Ben zelf een keer de was bijna een hele dag vergeten en het was dus gaan stinken in de machine en ik neem aan dat je gasten geen zin hebben om alles opnieuw te wassen op een kort programma. En daarnaast is de was nu ook sneller droog.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet hoor, is toch alleen maar aardig? En het is toch jouw wasmachine, voor het zelfde geld had je hem zelf nodig toch.
Alle reacties Link kopieren
En die wasluis verschijnt alleen als je de was nog een uurtje in de machine laat zitten?
himalaya wijzigde dit bericht op 06-10-2017 21:26
1.69% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
forsyth schreef:
06-10-2017 21:10
Nou ja, andere cultuur enzo. Ik weet niet hoe private ze is
Je hebt goed gehandeld en volgens de Nederlandse cultuur; opgeruimd en netjes :winkie:
Paniek? Serieus?
Kolere, ik loop de hele dag te goochelen met de al dan niet gewassen lingerie van anderen.
Zou ook gewoon zoiets zeggen; Ik heb de was alvast opgehangen want dan blijft het zo lekker ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Want niemand anders draagt bh's, slips, strings, boxers enz?
SallySpectra schreef:
06-10-2017 21:17
Paniek? Serieus?
nou nee, maar ik overwoog serieus een seconde om het hele zaakje weer terug te gooien in de wasmachine. Ze lijkt een beetje preuts.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 21:17
Kolere, ik loop de hele dag te goochelen met de al dan niet gewassen lingerie van anderen.
Blij dat jij ieder issue altijd weer in het juiste perspectief plaatst :high5:
lucky82 schreef:
06-10-2017 21:19
Want niemand anders draagt bh's, slips, strings, boxers enz?
Nou nee, maar ik realiseer me dat dat een heel Nederlandse manier is om naar dingen te kijken
pejeka schreef:
06-10-2017 21:10
Ik snap ten eerste niet dat je niks doet aan die smerige wasmachine.

Ten tweede: als jij zo vriendelijk bent hun was op te hangen, moeten ze dat dankbaar accepteren. Anders hadden ze zelf thuis moeten blijven om na de wasbeurt de spullen uit de machine te halen. En als het om nette onderbroeken en keurige BH's gaat, zou ik me daar niet druk om maken.
Hoe zien die er uit?
Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze volgende maand op een Peruviaans forum een topic openen met 'wat me nu toch is overkomen!' En dat iedereen dan in het Spaans gaat meehuilen over hoe onbeschoft het wel niet is dat jij hun lingerie hebt bepoteld. Maar het voordeel is dan weer dat jij toch niet meeleest op dat forum.
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog nooit gehoord van wasluis..... :blond:

Als je zo nu en dan je (lege!) masjien even laat draaien op kookwas met een beetje biotex, dan ruikt het vast weer fris!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 21:25
Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze volgende maand op een Peruviaans forum een topic openen met 'wat me nu toch is overkomen!' En dat iedereen dan in het Spaans gaat meehuilen over hoe onbeschoft het wel niet is dat jij hun lingerie hebt bepoteld. Maar het voordeel is dan weer dat jij toch niet meeleest op dat forum.
:proud:
Ik zou me overdonderd voelen. Van kleins af aan heb ik geleerd dat niemand aan je onderbroek mocht zitten of zelfs zien. Ik was als 9 jarige met sunlight zeep mijn onderbroeken aan het poetsen. Ik ben Surinaamse.
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 21:31
0.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kan alleen maar met open mond lezen dat een volwassene het over wasluis heeft. Wasluis. Echt?
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 21:25
Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze volgende maand op een Peruviaans forum een topic openen met 'wat me nu toch is overkomen!' En dat iedereen dan in het Spaans gaat meehuilen over hoe onbeschoft het wel niet is dat jij hun lingerie hebt bepoteld. Maar het voordeel is dan weer dat jij toch niet meeleest op dat forum.
:puh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven