Relaties
alle pijlers
Gewassen lingerie van vreemde ophangen
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:06
Ik heb een stel kennissen over uit Zuid-Amerika. Ken ze niet heel goed, een oud-collega en zijn verloofde die ik nooit eerder ontmoet heb. Gezellig stel, ze toeren een maand door Europa. Dit is hun eerste week en ze willen - begrijpelijk - hun kleding wassen in mijn wasmachine. Ik heb echter een beetje last van wasluis dus soms komt de was niet helemaal fris uit de machine.
Het stel is nu ergens aan het eten en heeft vanmiddag de wasmachine aangezet. Valk voor ze drie uur geleden weggingen zei zij dat ze zelf de was wel zou ophangen. Ik weet echter dat de was niet altijd fris uit de machine komt als je het niet meteen eruit haalt dus ik heb het opgehangen zodra de was was uitgedraaid. Veel ondergoed, bh's enzo. Geen kinky lingerie trouwens. Mij maakt dat niet uit, verder. Maar nu ben ik een beetje in paniek, had ik dit niet moeten doen (overigens met de beste bedoelingen) en het in de machine laten zitten? Wat zouden jullie vinden?
Het stel is nu ergens aan het eten en heeft vanmiddag de wasmachine aangezet. Valk voor ze drie uur geleden weggingen zei zij dat ze zelf de was wel zou ophangen. Ik weet echter dat de was niet altijd fris uit de machine komt als je het niet meteen eruit haalt dus ik heb het opgehangen zodra de was was uitgedraaid. Veel ondergoed, bh's enzo. Geen kinky lingerie trouwens. Mij maakt dat niet uit, verder. Maar nu ben ik een beetje in paniek, had ik dit niet moeten doen (overigens met de beste bedoelingen) en het in de machine laten zitten? Wat zouden jullie vinden?
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:10
Ik snap ten eerste niet dat je niks doet aan die smerige wasmachine.
Ten tweede: als jij zo vriendelijk bent hun was op te hangen, moeten ze dat dankbaar accepteren. Anders hadden ze zelf thuis moeten blijven om na de wasbeurt de spullen uit de machine te halen. En als het om nette onderbroeken en keurige BH's gaat, zou ik me daar niet druk om maken.
Ten tweede: als jij zo vriendelijk bent hun was op te hangen, moeten ze dat dankbaar accepteren. Anders hadden ze zelf thuis moeten blijven om na de wasbeurt de spullen uit de machine te halen. En als het om nette onderbroeken en keurige BH's gaat, zou ik me daar niet druk om maken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:15
Ik denk dat ik me wel een beetje ongemakkelijk zou voelen maar wel blij zijn dat je het opgehangen hebt.
Ben zelf een keer de was bijna een hele dag vergeten en het was dus gaan stinken in de machine en ik neem aan dat je gasten geen zin hebben om alles opnieuw te wassen op een kort programma. En daarnaast is de was nu ook sneller droog.
Ben zelf een keer de was bijna een hele dag vergeten en het was dus gaan stinken in de machine en ik neem aan dat je gasten geen zin hebben om alles opnieuw te wassen op een kort programma. En daarnaast is de was nu ook sneller droog.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:20
nou nee, maar ik overwoog serieus een seconde om het hele zaakje weer terug te gooien in de wasmachine. Ze lijkt een beetje preuts.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:21
Blij dat jij ieder issue altijd weer in het juiste perspectief plaatstLady*Voldemort schreef: ↑06-10-2017 21:17Kolere, ik loop de hele dag te goochelen met de al dan niet gewassen lingerie van anderen.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:24
Hoe zien die er uit?pejeka schreef: ↑06-10-2017 21:10Ik snap ten eerste niet dat je niks doet aan die smerige wasmachine.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:25
Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze volgende maand op een Peruviaans forum een topic openen met 'wat me nu toch is overkomen!' En dat iedereen dan in het Spaans gaat meehuilen over hoe onbeschoft het wel niet is dat jij hun lingerie hebt bepoteld. Maar het voordeel is dan weer dat jij toch niet meeleest op dat forum.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:28
Lady*Voldemort schreef: ↑06-10-2017 21:25Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze volgende maand op een Peruviaans forum een topic openen met 'wat me nu toch is overkomen!' En dat iedereen dan in het Spaans gaat meehuilen over hoe onbeschoft het wel niet is dat jij hun lingerie hebt bepoteld. Maar het voordeel is dan weer dat jij toch niet meeleest op dat forum.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:28
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:31
Lady*Voldemort schreef: ↑06-10-2017 21:25Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze volgende maand op een Peruviaans forum een topic openen met 'wat me nu toch is overkomen!' En dat iedereen dan in het Spaans gaat meehuilen over hoe onbeschoft het wel niet is dat jij hun lingerie hebt bepoteld. Maar het voordeel is dan weer dat jij toch niet meeleest op dat forum.