Gewassen lingerie van vreemde ophangen

06-10-2017 21:06 103 berichten
Ik heb een stel kennissen over uit Zuid-Amerika. Ken ze niet heel goed, een oud-collega en zijn verloofde die ik nooit eerder ontmoet heb. Gezellig stel, ze toeren een maand door Europa. Dit is hun eerste week en ze willen - begrijpelijk - hun kleding wassen in mijn wasmachine. Ik heb echter een beetje last van wasluis dus soms komt de was niet helemaal fris uit de machine.

Het stel is nu ergens aan het eten en heeft vanmiddag de wasmachine aangezet. Valk voor ze drie uur geleden weggingen zei zij dat ze zelf de was wel zou ophangen. Ik weet echter dat de was niet altijd fris uit de machine komt als je het niet meteen eruit haalt dus ik heb het opgehangen zodra de was was uitgedraaid. Veel ondergoed, bh's enzo. Geen kinky lingerie trouwens. Mij maakt dat niet uit, verder. Maar nu ben ik een beetje in paniek, had ik dit niet moeten doen (overigens met de beste bedoelingen) en het in de machine laten zitten? Wat zouden jullie vinden?

Mijn gastvrouw die ik nooit eerder ontmoet heb, hangt mijn lingerie te drogen

Totaal aantal stemmen: 129

Bitch, blijf van mijn lingerie af (6%)
Bitch, ik zei toch dat ik het zelf zou doen (11%)
Prima meid, scheelt mij weer een hoop werk (83%)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze het hartstikke lief vinden dat jij hun was al hebt opgehangen.
En verder wat LV zegt. In het ergste geval durven ze toch niks te zeggen.
forsyth schreef:
06-10-2017 21:33
Het woord lingerie in de titel doet wonderen, dat blijkt maar weer
:proud:
Tickel schreef:
06-10-2017 21:12
Ophangen, straks heeft ze een muffe doos.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 21:25
Het ergste wat je kan gebeuren is dat ze volgende maand op een Peruviaans forum een topic openen met 'wat me nu toch is overkomen!' En dat iedereen dan in het Spaans gaat meehuilen over hoe onbeschoft het wel niet is dat jij hun lingerie hebt bepoteld. Maar het voordeel is dan weer dat jij toch niet meeleest op dat forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En? Een enorme Spaanse tirade waarin het woord 'lencería' veel voorkwam?
Ik zou mijn was niet samen met de was van een vreemde willen mengen. Al die bacteriën, bah.

Die gaan alleen maar dood vanaf 60 graden, maar duidelijk was je nooit op 60 graden anders had je geen wasluis gehad.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zou kunnen hoor To dat je haar hiermee in verlegenheid brengt. Ik ben van de zomer op vakantie geweest naar een Zuid Amerikaans land.
Ondergoed word daar op de hand gewassen en in het diepste geheim uit het zicht van de man te drogen gelegd.
In sommige culturen rust er nu eenmaal een taboe op. Bij de één in mindere maten dan bij de ander maar ik vind het dus helemaal niet gek dat jij je dit afvraagt.
forsyth schreef:
06-10-2017 21:50
ik rust mijn kaas
uhhh.. het is koffer hoor... ik rust mijn koffer :proud:

Maar de strekking van het bericht is hetzelfde
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Oh, dat is het probleem niet. Of je aan andermans was mag komen. Dat kan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bblientje schreef:
06-10-2017 22:19
Zou kunnen hoor To dat je haar hiermee in verlegenheid brengt. Ik ben van de zomer op vakantie geweest naar een Zuid Amerikaans land.
Ondergoed word daar op de hand gewassen en in het diepste geheim uit het zicht van de man te drogen gelegd.
In sommige culturen rust er nu eenmaal een taboe op. Bij de één in mindere maten dan bij de ander maar ik vind het dus helemaal niet gek dat jij je dit afvraagt.
Ja, als je er zo in staat, dan moet je geen was in de machine gooien en daarna een paar uur weggaan en denken; na mij de zondvloed.

Als t allemaal zo precair is, bewaak je de wasmachine, lijkt me
Ik heb een pleurishekel aan de was ophangen ...
Iemand die dat voor mij doet ... doe gerust!

Alleen als ze bijvoorbeeld streng gelovig zijn of hun spullen zowat met hun leven bewaken, was ik eraf gebleven.

Als ze toch beginnen vloeken doe je alsof je er geen woord van verstaat.
Of je maakt hen duidelijk dat jij vandaag ook nog je kleding proper wou zien.
Een lege kookwas doen met een groot handvol soda kristallen.

En daarna regelmatig, om de 10/15 machines of altijd na een erg vuile was zoals dekens van huisdieren, een was op 60 graden (lakens) of kookwas (handdoeken, vaatdoeken) draaien.

Van dat ondergoed was ik af gebleven.
retrostar schreef:
06-10-2017 22:18
Ik zou mijn was niet samen met de was van een vreemde willen mengen. Al die bacteriën, bah.

Die gaan alleen maar dood vanaf 60 graden, maar duidelijk was je nooit op 60 graden anders had je geen wasluis gehad.
Nou getsie wat vies, bacteriën. Bah.
_Amand schreef:
06-10-2017 21:40
Hij is weer dicht hoor.

Nee echt; de was komt stinkend uit de machine, TO noemt wasluis als de oorzaak terwijl ze niet eens weet wat het is en wanneer je gaat zoeken naar de oorzaak van stinkende was vind je gewoon de oplossing; af en toe een 90 graden was draaien. Niks wasluis/vetluis als huisvrouwenpraat. Gewoon je wasmachine onderhouden, dan is er niets aan de hand.

Sorry, TO.

On-topic; zolang er geen genante niet-uitwasbare vlekken in het wasgoed zitten kun je elkaar recht blijven aankijken volgens mij.

Sjonge, en als dat nou direct goed en krachtig hielp, had je een punt! (6)
(want ik heb al vanalles geprobeerd en was sowieso 2-wekelijks een was op 90 graden, die er overigens ook vaak stinkend uit komt)

Ik zou me er verder niet druk over maken, TO. Ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Later is nu
Als je het ophangt en niet plompverloren in de droger gooit, zou ik allang blij zijn.. en zeker niet moeilijk doen. Mijn schoonmoeder helpt me in de huishouding en doet ook af en toe de was en ja, dan zie ik af en toe ook mijn slips ineens aan de waslijn hangen.. beetje awkward, maar ik haal mijn schouders op en ben blij dat ze helpt, ook zij draagt slips toch?

Trouwens... hoe merk je dat je wasluis hebt? Had er überhaupt nog nooit van gehoord..
Ttass schreef:
06-10-2017 21:57
To, 1x in de week op 90 graden wassen met een schep soda. Gebruik je veel wasverzachter?
Helemaal niet nodig een per (twee) maand(en) is voldoende. E gewoon met een witte was erin.
forsyth schreef:
06-10-2017 22:00
Nee, al een tijd mee gestopt. Ook geen vloeibaar wasmiddel meer. Draai soms een was op 95 graden. Heeft het ook met hardheid van het water te maken?
Vloeibaar lost wel beter op als je wast op lagere temperaturen.
Als je een knop "extra water" op je machine hebt helpt ook.
Vaak is het een combi van weinig water en lage temperaturen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb inmiddels de sodatruc gebruikt, ik was regelmatig op 90 graden en ik spoel na, en ik heb nog steeds een stinkende machine.
Ellende :-(
Later is nu
MissHuo schreef:
06-10-2017 22:59
Als je het ophangt en niet plompverloren in de droger gooit, zou ik allang blij zijn.. en zeker niet moeilijk doen. Mijn schoonmoeder helpt me in de huishouding en doet ook af en toe de was en ja, dan zie ik af en toe ook mijn slips ineens aan de waslijn hangen.. beetje awkward, maar ik haal mijn schouders op en ben blij dat ze helpt, ook zij draagt slips toch?

Trouwens... hoe merk je dat je wasluis hebt? Had er überhaupt nog nooit van gehoord..
Dat ruik je, of je krijgt vage vlekken die niet meer uit je was gaan. Beetje grijzig.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat is wasluis ?

Lief toch dat je het uithangt en het kan drogen.
Toen ik nog een huisgenoot had, kwam zij in het begin weleens in mijn wasmand graaien om een was voor me te doen. Daar voelde ik me behoorlijk ongemakkelijk bij. Dat gehark in mijn gedragen ondergoed en handdoekjes die ik gebruikte na sex om de spermekliederboel op te ruimen...
Maar in jouw geval komt zij jouw wasmachine gebruiken, en als jij die nodig hebt/denkt dat er vetluis ontstaat/watdanook, heb je alle redenen om haar was eruit te halen. En het ondergoed is nu toch schoon, dus dan is er ook weinig genants meer aan. Beetje privé misschien, maar als ze zo preuts zou zijn had ze zelf wel meteen haar was uit de machine gehaald.
oldschoolchic schreef:
06-10-2017 23:05
Toen ik nog een huisgenoot had, kwam zij in het begin weleens in mijn wasmand graaien om een was voor me te doen. Daar voelde ik me behoorlijk ongemakkelijk bij. Dat gehark in mijn gedragen ondergoed en handdoekjes die ik gebruikte na sex om de spermekliederboel op te ruimen...
Das toch lief juist? En het is maar ondergoed he. Iedereen weet wat er met ondergoed is gebeurd: dat heeft tegen geslachtsdelen aangeplakt gezeten.En iedereen heeft geslachtsdelen, dus wat is nou helemaal de fuzz.
Dreamer schreef:
06-10-2017 23:01
Ik heb inmiddels de sodatruc gebruikt, ik was regelmatig op 90 graden en ik spoel na, en ik heb nog steeds een stinkende machine.
Ellende :-(
Vaatwasmachineblokje wil ook nog weleens helpen. En Hg heeft een wasmachinereiniger. Schijnt ook te werken.
oldschoolchic schreef:
06-10-2017 23:05
Maar in jouw geval komt zij jouw wasmachine gebruiken, en als jij die nodig hebt/denkt dat er vetluis ontstaat/watdanook, heb je alle redenen om haar was eruit te halen. En het ondergoed is nu toch schoon, dus dan is er ook weinig genants meer aan. Beetje privé misschien, maar als ze zo preuts zou zijn had ze zelf wel meteen haar was uit de machine gehaald.
Misschien was ze zaadgek.
DEATH schreef:
06-10-2017 23:28
Misschien was ze zaadgek.
Of ze wilde echt heel graag zwanger raken.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 23:41
Of ze wilde echt heel graag zwanger raken.
Dan kun je het beste het zaad uit de handdoek zuigen en dan in je kut uitspugen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven