Woning fraude

22-05-2018 17:09 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:02
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
97.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kun je het bewijzen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
sorry dubbel
rafs wijzigde dit bericht op 22-05-2018 17:16
88.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op de website van de corporatie of daar een gedragscode staat. Misschien staat daar een meldpunt in.

En als je het zeker weet kun je het ook als klacht voorleggen aan de corporatie of de huurdersbelangenvereniging.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen bewijs . Ik weet wel zeker dat dit er is. Diegene stond op plek 218 en nu na 3 maanden 16.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook andere manier om te stijgen in plek? Zoals urgentie? Of is het voor een bepaalde woning?

Doe eens gek en vraag het eens gewoon na bij de woningbouw. Misschien hebben zij wel een een goede verklaring waarom dit zo zou kunnen zijn.
Mancave32 schreef:
22-05-2018 17:19
Nee geen bewijs . Ik weet wel zeker dat dit er is. Diegene stond op plek 218 en nu na 3 maanden 16.
als je niks kan bewijzen dan slaat je beschuldiging ook nergens op
Alle reacties Link kopieren
Dat ja.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dit is al eens op TV geweest bij één of ander oplichtingsprogramma, volgens mij bij Alberto Stegeman.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dan dat diegene €3000 heeft betaald?
Hoe weet je van die 3000 euro dan?
Ik moet sneller typen voortaan zie ik Kippenmama :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Mensen ik weet het zeker. Ik was erbij toen ze aan.het onderhandelen waren. Er is geen sprake van urgentie. Geloof mij diegene verdient het om gepakt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Gesprek opgenomen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Op Meld.nl kun je dat soort dingen melden.
Mancave32 schreef:
22-05-2018 17:30
Mensen ik weet het zeker. Ik was erbij toen ze aan.het onderhandelen waren. Er is geen sprake van urgentie. Geloof mij diegene verdient het om gepakt te worden.
Ik vind nog eerder dat de persoon van de woningbouw gepakt moet worden. Schandalig dat dit kan.
Alle reacties Link kopieren
Mancave32 schreef:
22-05-2018 17:30
Mensen ik weet het zeker. Ik was erbij toen ze aan.het onderhandelen waren. Er is geen sprake van urgentie. Geloof mij diegene verdient het om gepakt te worden.
Degene die €3000,- heeft betaald bedoel je? Lijkt mij dat ze diegene weinig kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Als je het zeker weet, dan moet je er zeker werk van maken. Ik zou beginnen bij de huurdersbelangenvereniging. Zij kunnen je vast verder helpen.
Kansloos zonder bewijs.
Alle reacties Link kopieren
Mancave32 schreef:
22-05-2018 17:30
Mensen ik weet het zeker. Ik was erbij toen ze aan.het onderhandelen waren. Er is geen sprake van urgentie. Geloof mij diegene verdient het om gepakt te worden.
Je was Erbij??
Letterlijk?
Alle reacties Link kopieren
Als je het zeker weet, kan ik me voorstellen dat je er kwaad over bent en het wilt melden. Ik vrees alleen dat je er zonder bewijs inderdaad niets tegen kunt doen. Ik hoop wel dat het aan het licht komt dat deze medewerker dit soort dingen doet, want dat kan echt niet!
Alle reacties Link kopieren
Een getuige hoeft toch niks te bewijzen?

Fraude kan je oa melden bij Meld Misdaad Anoniem.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
22-05-2018 17:51
Een getuige hoeft toch niks te bewijzen?
Getuige of medeplichtige?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof wel dat dit gebeurt.
Ik ken ook een invloedrijke man met contacten bij de woningbouw. Toen zijn dochter ging scheiden (geen kinderen), had ze ook opeens een woning. En dat in een stad waar de wachttijd jaren is en zij niet ingeschreven stond. Ze gaf toe dat ‘pa het had geregeld’.

Geen idee of je dit ergens kunt melden. Lijkt me wel zuur als je zelf op een woning wacht.
Zeker op Aruba?
verbaasd mij niets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven