Overig
alle pijlers
Wat zouden jullie doen? Order geannuleerd, toch verstuurd
dinsdag 23 oktober 2018 12:17
Hoi,
Ik heb een bestelling geplaatst een tijdje geleden a 90€ en deze was niet op voorraad dus ik had de bestelling geannuleerd en netjes m'n geld terug gekregen.
Nu zullen ze het product weer op voorraad hebben want heb een mailtje gekregen dat het product verzonden is.
Ik heb dus niks betaald en straks een 'gratis' product a 90€
Collega zegt, lekker houden, hun maken een fout.
Maar voor mij voelt dat toch een beetje als stelen.
Wat zouden jullie doen?
Ik heb een bestelling geplaatst een tijdje geleden a 90€ en deze was niet op voorraad dus ik had de bestelling geannuleerd en netjes m'n geld terug gekregen.
Nu zullen ze het product weer op voorraad hebben want heb een mailtje gekregen dat het product verzonden is.
Ik heb dus niks betaald en straks een 'gratis' product a 90€
Collega zegt, lekker houden, hun maken een fout.
Maar voor mij voelt dat toch een beetje als stelen.
Wat zouden jullie doen?
#doeslief
dinsdag 23 oktober 2018 12:20
Precies!
dinsdag 23 oktober 2018 12:20
dit
dinsdag 23 oktober 2018 12:22
Vind ik niet. Het bedrijf heeft haar zaakjes niet op orde. Ik ga dan geen moeite doen om hun fout recht te zetten.
dinsdag 23 oktober 2018 12:23
Als ze zelf contact opnemen en moeite doen om hun product terug te krijgen (lees: verzendkosten betalen) werk ik uiteraard mee.Elastiekje22 schreef: ↑23-10-2018 12:22Vind ik niet. Het bedrijf heeft haar zaakjes niet op orde. Ik ga dan geen moeite doen om hun fout recht te zetten.
dinsdag 23 oktober 2018 12:38
Ja, gewoon weigeren aan de deur kan ook. Net zo handig, idd.titatovertaart schreef: ↑23-10-2018 12:34Ik had er niet eens over nagedacht en het bij de deur geweigerd. Dan komt het vanzelf wel weer bij de verzender en heb ik er geen werk mee.
dinsdag 23 oktober 2018 12:39
Het wordt naar de zaak verstuurd, dus die gaan het niet weigeren.titatovertaart schreef: ↑23-10-2018 12:34Ik had er niet eens over nagedacht en het bij de deur geweigerd. Dan komt het vanzelf wel weer bij de verzender en heb ik er geen werk mee.
Ik ga wel een mailtje sturen voordat ik alsnog de rekening krijg.
#doeslief
dinsdag 23 oktober 2018 12:41
Precies!gizzmo-returns schreef: ↑23-10-2018 12:40Gewoon even bellen
Behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden...
dinsdag 23 oktober 2018 12:52
dinsdag 23 oktober 2018 12:56
Ja het is gewoon een eenmanszaak, maar erg handig zijn ze niet in augustus op hun webshop zetten dat het product in 2-3 dagen geleverd wordt, zelf na bellen waar het blijft, niet op voorraad dus maar geannuleerd en nu alsnog verzonden.
Ze mogen het zelf komen ophalen, ik ga niet voor ze naar het postkantoor
#doeslief