Uitgerekend begin juli 2019

29-10-2018 20:27 488 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het overzichtelijk te houden, is de tabel momenteel VOL!

Voor iedereen die begin juli 2019 is uitgerekend en graag wil meeschrijven :-D.
Naam Lfd (v/m) Kind UD :heart:/ :duckie: J/M Afspraken Bzh
Vissen86 32/33 Eerste 1 juli :heart: 2 miskramen, maart '18 en juni '18
Nooit1blijvenzitten 34/32 Eerste 1 juli :heart: 31 december standaard controle Miskraam augustus 2018
Romy1982 36/ Vierde 2 juli :heart:
Piglet86 32/39 Eerste 4 juli :heart:
BB87 31/30 Tweede 9 juli ❤️❤️ 24 dec 11 wk echo
--smile-- 31/31 derde 6 juli 21 nov echo & vk
LadyLiz87 31/39 Eerste 6 juli :heart: 3 dec VK, 20-12 20 weken echo
Twijfelkontje 33/34 Tweede 7 juli :heart: 20 november, echo 7w2d
viajera87 31/33 Tweede 8 juli :heart: 18 dec echo, 19 dec vk
Bowie79 39 Derde 8 juli :heart: 14 dec termijnecho
Yaqui 34/36 Tweede 8 juli :heart: Volgende echo: 6 december
WeerZwanger90 28/30 Tweede 11 juli :heart: 24 dec tweede echo
Hoera2012 32/33 derde 7 juli :heart: 15 januari verloskunde afspraak
Bippie- 28/29 tweede 17 juli 10 december 1e echo
Meggie78 Derde
Pavo07 :hug: , Zand82 :hug:


Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:29
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
67.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@weerzwanger, wat een super fijn nieuws!! Nu genieten idd

@romy, hopelijk komt er voor jou ook snel verlossing en kan je ook weer genieten!

Wij hebben gister voor 21 januari en pretecho gepland voor geslachtsbepaling. Nog even geduld dus!
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Wat mooi alle mooie uitslagen de meeste zijn nu volgens mij de 12 weken grens voorbij! 1/3 hebben we er maar mooi alweer opzitten. Goeien de buikjes al goed? Hier wel! Ik 1-1,5 week naar een behoorlijk buikje gegaan (zal wel met de tweeling te maken hebben denk ik).

Ik heb nu wel echt het idee dat ik dagelijks wat hoe fladderen in mijn buik. Kijk er naar uit dat het heuse trappeltjes worden! Over 1,5 week zal ik voor het eerst de hartjes horen. Tot nu alleen gezien. En 24 Jan. Een geslachtsbepalings-echo. Heel spannend. Vooral omdat ik eigenlijk echt geen idee heb!

Mijn werk is volledig afgerond, ben het er niet helemaal mee eens (eigenlijk helemaal niet mee een! Wordt zelfs boos als ik eraan denk) maar alles is achter de rug! Tijd voor een nieuwe tijd en nu voor ons gezinnetje.
Alle reacties Link kopieren
@Bb fijn dat het is afgerond en je het achter je in laten. Lekker genieten nu!

Alle andere; hartelijk gefeliciteerd met alle goede uitslagen! Erg fijn dat het bij iedereen zo voorspoedig verloopt!

Hier gaat het voorzichtig wat beter maar heb vanaf nieuwjaarsdag tot gisteren in het ziekenhuis gelegen. Buikgriep waardoor ik zelfs geen water meer binnen kon houden.. Dus uitgedroogd, glucose in enorme pieken en dalen en vreselijk verkouden was reden voor gyn om me op te nemen. Nu weer thuis en kan in ieder geval weer wat binnen houden, dus gaat voorzichtig de goede kant op. Gelukkig is met de kleine wel alles goed. Enige voordeel van op gynaecologie afdeling liggen is dagelijks een echo en/of hartje luisteren. En dat gaat gelukkig allemaal goed. Nu ik nog opknappen.
Alle reacties Link kopieren
jemig Vissen, wat een nare manier om het nieuwe jaar mee te beginnen :(
Gelukkig ben je nu weer lekker thuis, hopelijk knap je snel weer op!
Heel veel beterschap, Vissen. Wat zal dat akelig geweest zijn.. :(

Gelukkig gaat alles goed met je foetus. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Thanks dames, ja gelukkig wel. Wel grappig om te merken dat alles nu om die kleine peanut in mijn buik draait. Mijn gevoel, maar ook die van man en familie, wat ik heerlijk vind hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik lag echt op apengapen die eerste dag in het ziekenhuis, maar toen we hoorde dat alles goed was met de kleine, was het in koor "nou dat is het belangrijkste". :D
Alle reacties Link kopieren
Ah, Vissen, wat balen zeg. Maar gelukkig gaat het weer de goede kant op!
En BB87, het zal vast wennen zijn om ineens werkloos thuis te zitten tegen je wil. Hopelijk ga je je niet te erg vervelen :-).

Ik vroeg me trouwens af of jullie het misschien ook handiger vinden om een geheime (dus onzichtbare) Facebookgroep te beginnen? Ik vind dat iets makkelijker reageren. Maar dan misschien wel iemand anders die 'm aanmaakt, want ik weet niet zeker of de beheerder wel onzichtbaar is (en we hebben het nog aan bijna niemand verteld).
Als er geen animo voor is, dan is dit ook prima hoor. Maar ik vind FB in de regel wat makkelijker en overzichtelijker dan zo'n publiek forum...
Alle reacties Link kopieren
Leuk om naar uit te kijken piglet!!

Vervelend zeg Bb om toch met een vervelend gevoel het achter je te moeten laten.
Mijn buik groeit nu al véel sneller dan bij de eerste laat staan met een tweeling!

Ah balen zeg vissen! Beterschap!! En idd alles draait nu om bébé.
Ik mocht van schoonmoeder vandaag niet bukken om zoons speelgoed op te ruimen 🤪
Ze zou het liefst een glazen stolp over me heen zetten 😂

Weerzwanger voor mij is het prima!
Heb met mijn vorige groepje na de bevalling er ook een aangemaakt om de baby’s aan elkaar te showen 🙈 en we kletsen er nog steeds regelmatig in!

Hier vandaag gesprek gehad met mijn manager ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Laat-het-los is nu mijn motto!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Facebook ook prima, mij maakt het niet uit.

He vissen wat vervelend een paar dagen ziekenhuis. Gelukkig ben je weer thuis.

Bb jammer dat je met zo een rotgevoel bent weg gegaan.

Wat leuk dat sommige al beweging voelen. Ik heb soms ook het idee dat ik wat voel onderin mijn buik. Maar twijfel soms ook weer. Nou ja over de een paar weken is het gewoon duidelijk de baby.

Misselijkheid lijkt af te nemen en vermoeidheid ook. Al is het nog per dag verschillend. Wel een ander zeer vervelend kwaaltje erbij gekregen. Ik kan mijn plas niet goed meer ophouden. Wanneer ik nies of moet spugen kan ik daarna een schone broek aantrekken. Echt super vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Hoera, ik had hier tijdens en vooral na mijn tweede zwangerschap veel last van. Ik loop nu dus weer preventief bij de bekken/bekkenbodemfysio in de hoop het dit x minder erg te krijgen. Misschien ook een idee voor jou als je dit nu al zo erg hebt?

Facebook is wat mij betreft ook prima hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is wel het leuke met Facebook, dat je dan ook foto's en dergelijke kunt delen met elkaar. Is er iemand die die groep wil aanmaken? Ik wil liever niet gezien worden als beheerder omdat bijna niemand nog van mijn zwangerschap weet :winkie:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Facebook ook prima.

Vissen, wat vervelend! Gelukkig gaat het nu weer wat beter.

Ik wacht nog steeds op de nipt uitslag.... werkdag 11 is nu voorbij, wat met de feestdagen erbij al 3 weken wachten is.
Ik ga morgen maar even bellen.. duurt me veels te lang..
Romy1982 schreef:
08-01-2019 19:32
Ik vind Facebook ook prima.

Vissen, wat vervelend! Gelukkig gaat het nu weer wat beter.

Ik wacht nog steeds op de nipt uitslag.... werkdag 11 is nu voorbij, wat met de feestdagen erbij al 3 weken wachten is.
Ik ga morgen maar even bellen.. duurt me veels te lang..
In zulke gevallen is geen nieuws goed nieuws. Maar idd morgen even bellen, zodat ze het je kunnen bevestigen.

Ik ben nu al zo ongeduldig en het is pas van vorige week donderdag geleden dat ik bloed heb geprikt. Mijn huisarts zei dat het een weekje zou duren. Donderdagochtend bel ik hen dus. :D
Alle reacties Link kopieren
Leukkk!! Ik ben voor Facebook, daar kijk ikbeduidend vaker op dan hier en krijg ik meldingen haha!

Weerzwanger wat fij. Dat de uitslagen goed waren!!

Vissen wat een rot begin van 't nieuwe jaar zeg!! Hoe gaat 't nu?

Ik zal wel een poging doen tot facebookgroep aanmaken, bij ons weten de meeste mensen het wel al, al hebben we op fb nog niks gedeeld.
Alle reacties Link kopieren
Hmm het lukt me niet zonder dat ik al iemand 'een vriend' moet toevoegen in de groep? #blond #watdoeikfout
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!
Wens iedereen een supermooi 2019 toe!
Wat veel mooie uitslagen! Fijn zeg. Degenen die nog in afwachting zijn.. succes met wachten!
Vissen, wat naar dat het zo slecht met je ging! Fijn dat het met baby wel goed gaat. Hoe is het nu?

Ben ik de enige die maar niet aan het idee kan wennen? Soms is het nog zo onrealistisch voor mijn gevoel.. Ik ben nu 14w4d zwanger en heb het kindje al zien bewegen, het hartje gehoord... waarom ben ik dan niet 'over the moon ' ? Vind dat best lastig. Ik ben ook niet down ofzo, maar de wereld draait gewoon door haha. Verschil eerste versus tweede?? Voor iemand herkenbaar?

Facebook. Hoe werkt dat dan? Haha. Ben je dan wel herkenbaar? Wel leuk om wat makkelijker contact te hebben wellicht.

Groetjes Twijfel
Alle reacties Link kopieren
Jeej vissen heftige start van het nieuwe jaar! Hopelijk zit er nu een stijgende lijn in!

@romy, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat het zo lang duurt! Vooral als je overal hoort dat de uitslag snel binnen is.

@twijfelkontje, ik herken het ook wel een beetje. Ik heb wel met vlagen dat ik even heel trots ben en zo, maar ben niet constant in de wolken of er mee bezig. Het leven gaat gewoon door idd. Ik denk echter dat het ook wel mijn karakter is, ben gewoon erg nuchter.

Facebook prima, weet ook niet precies hoe het werkt gezien ik er ook niet zoveel mee doe, maar ik sluit aan.
Alle reacties Link kopieren
@Smile, fijn dat je dat wilt doen. Ik vond deze info. Je moet blijkbaar inderdaad een eerste vriend toevoegen. Hoe kan ik jou vinden op Facebook? Dan voeg ik je toe als vriend en kun je mij als eerste in de geheime groep gooien :-).

Zo maakt u een geheime groep:

Open de site www.facebook.com
Vul uw inlognaam en wachtwoord in en klik op Aanmelden.
De overzichtspagina opent. Klik in het menu op Groepen.
Klik rechtsboven op Groep maken.
Typ in het nieuwe venster onder 'Geef je groep een naam' de naam van de groep.
Klik onder 'Voeg personen toe' op Voer namen of e-mailadressen in. Typ de naam van iemand uit uw Facebookvriendenkring die u lid wilt maken van de groep. Klik op de naam van die persoon om hem of haar toe te voegen. U moet minimaal één lid toevoegen.
Onder 'Privacy selecteren' is automatisch de optie 'Besloten groep' geselecteerd. Klik op Besloten groep > Geheime groep om een geheime groep aan te maken.
Klik vervolgens op Maken.
Klik in het nieuwe venster op een pictogram dat bij uw groep past.
Klik op OK om verder te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Facebook ben ik absoluut voor. Veel makkelijker als het forum.. heb hier al vaker posts gemaakt die gewoon verdwenen bij het draaien van mn telefoon.
Je moet idd minimaal 1 persoon toevoegen om een (geheime) groep te kunnen maken. Kan gewoon een vriendin/familielid zijn en die kan je erna weer verwijderen.

Het gaat redelijk hier, vandaag weer eerste dagje werken. Kon gisteren avondeten weer niet binnen houden en ben na het eten wel heel misselijk. Alles wat ik was aangekomen ben ik inmiddels ook weer kwijt, was niet veel maar toch. Hopelijk vanaf nu weer de goede kant op.
Alle reacties Link kopieren
Vissen86 schreef:
09-01-2019 10:52
Facebook ben ik absoluut voor. Veel makkelijker als het forum.. heb hier al vaker posts gemaakt die gewoon verdwenen bij het draaien van mn telefoon.
Je moet idd minimaal 1 persoon toevoegen om een (geheime) groep te kunnen maken. Kan gewoon een vriendin/familielid zijn en die kan je erna weer verwijderen.

Het gaat redelijk hier, vandaag weer eerste dagje werken. Kon gisteren avondeten weer niet binnen houden en ben na het eten wel heel misselijk. Alles wat ik was aangekomen ben ik inmiddels ook weer kwijt, was niet veel maar toch. Hopelijk vanaf nu weer de goede kant op.
Hier helaas een beetje hetzelfde, ik was zo’n 3 kg aangekomen maar nu weer 1 kg onder mijn start gewicht.

Lig nu aan het infuus voor een oppeppertje. Flink misselijk en ziek van de zwangerschap 😔
Alle reacties Link kopieren
Oh BB! Jakkes. Sterkte hoor.. hopelijk knap je snel wat op. :hug:

Vissen, hoe gaat het werken vandaag?

Piglet, Dank voor je reactie! Nuchter ben ik ook wel, maar bij de 1e was ik wel echt over the moon. Alles kon me gestolen worden, maakte me veel minder druk om dingen want wat er ook gebeurt, we kregen een kleine!
Ik had net een ingeving nadat ik allemaal leuke reacties van mn collega's kreeg. Ik heb het ze vandaag namelijk verteld!
Ik denk dat ik bang ben/was om blij te zijn. Omdat het voor mij voelt alsof ik 'anderen opzadel met een probleem'. Werk bv. Eerdere zwangerschap was pittig waardoor ik een tijd de ziektewet in moest.
Ik merkte het ook aan mijn drempel om het anderen te vertellen.

Ik schrik van dit besef!
Ik weet dat ik heel blij en dankbaar mag zijn. Het is iets heel moois! Ook iets heel natuurlijks voor een jonge vrouw, een gezin willen stichten. Daarnaast is het helemaal niet gezegd dat de geschiedenis zich herhaalt.. en als dat wel zo is? Zo what.. de baby en mijn gezondheid zijn het belangrijkste!!

Dank voor het luisteren naar mijn monoloog, haha!
Ooh Twijfelkontje, ik begrijp je zo goed!

Maar hoe moeilijk het ook is, je moet dat echt leren loslaten. Je kiest er zelf niet voor hoe je zwangerschap verloopt. Mss ben je nu wel op en top fit tot de laatste week.

Zoals je zelf zegt, het belangrijkste is dat je nu een nieuw leven op de wereld zult zetten. :love:
Alle reacties Link kopieren
Dames,
Als één van jullie mij even je e-mailadres PB't (doe ik eerst een schietgebedje dat ie aankomt) en dan kan ik de Facebook groep aanmaken. Als ik hem heb aangemaakt, zal ik hier even updaten met de naam van de groep

Ik neem aan dat ik jullie dan moet uitnodigen op naam of e-mailadres? Omdat het een geheime groep is? Of kunnen mensen hem opzoeken als ik de naam hier doorgeef?
Mocht ik mensen moeten toevoegen, dan moet iedereen die erin wil mij even PB'en (vergeet het schietgebedje niet)
Alle reacties Link kopieren
Tis gelukt denk ik toch nooit1blijvenzitten?
Alle reacties Link kopieren
Met dank aan Bippy is er nu een groep genaamd "De Juli-babygroep" (sorry dames, de inspiratie heeft even vakantie).
Omdat het een geheime groep is, kunnen jullie de groep niet opzoeken om te verzoeken lid te worden. Ik kan alleen jullie toevoegen.
Als je in de groep wilt zul je mij dus even moeten PB'en en dan stuur ik je een vriendschapsverzoek en voeg ik je toe aan de groep.

Alternatief is om de groep om te bouwen naar een besloten groep, die is wel vindbaar maar dan kunnen andere mensen volgens mij zien wie er in die groep zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven