Uitgerekend begin juli 2019

29-10-2018 20:27 488 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het overzichtelijk te houden, is de tabel momenteel VOL!

Voor iedereen die begin juli 2019 is uitgerekend en graag wil meeschrijven :-D.
Naam Lfd (v/m) Kind UD :heart:/ :duckie: J/M Afspraken Bzh
Vissen86 32/33 Eerste 1 juli :heart: 2 miskramen, maart '18 en juni '18
Nooit1blijvenzitten 34/32 Eerste 1 juli :heart: 31 december standaard controle Miskraam augustus 2018
Romy1982 36/ Vierde 2 juli :heart:
Piglet86 32/39 Eerste 4 juli :heart:
BB87 31/30 Tweede 9 juli ❤️❤️ 24 dec 11 wk echo
--smile-- 31/31 derde 6 juli 21 nov echo & vk
LadyLiz87 31/39 Eerste 6 juli :heart: 3 dec VK, 20-12 20 weken echo
Twijfelkontje 33/34 Tweede 7 juli :heart: 20 november, echo 7w2d
viajera87 31/33 Tweede 8 juli :heart: 18 dec echo, 19 dec vk
Bowie79 39 Derde 8 juli :heart: 14 dec termijnecho
Yaqui 34/36 Tweede 8 juli :heart: Volgende echo: 6 december
WeerZwanger90 28/30 Tweede 11 juli :heart: 24 dec tweede echo
Hoera2012 32/33 derde 7 juli :heart: 15 januari verloskunde afspraak
Bippie- 28/29 tweede 17 juli 10 december 1e echo
Meggie78 Derde
Pavo07 :hug: , Zand82 :hug:


Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:29
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
67.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vissen86 schreef:
08-11-2018 08:05
Ik hoop echt dat je met ons mee komt schrijven, zodra het moment daar is dat je je daar comfortabel bij voelt.
Ik vind het echt vreselijk dat je dat hebt moeten meemaken. Ik heb dit jaar 2 miskramen achter de rug en dit is poging 3. Ik houd mijn hart vast maar merk dat ik het juist heel fijn vind om elk klein onbenullig dingetje met totaal vreemden te delen haha. Het geeft me echt steun.

Dus dank jullie wel allemaal!
Over kwaaltjes gesproken.. en ik heb geen idee of dit zwangerschap-gerelateerd is. Maar ik merk dat ik al ruim een week ontzettend intensief en vooral ingewikkeld droom.
Normaal heb ik wel dromen waarvan ik "weet waar ze vandaan komen". Maar nu gaat het echt helemaal nergens over terwijl het heel levendig en duidelijk is. Het zijn echt hele verhalen..
Heb dit in ieder geval nooit eerder gehad én het gebeurt me nu elke dag. ook een kwaaltje? Herkenbaar voor iemand?
Wat lief van je💗
Ik heb gelukkig nu uitsluitsel dat de afwijking nu niet aanwezig is bij dit kindje. Nipt heb ik vorige week dus daarover zit ik nog in spanning.
Het zal denk ik geen onbezorgde zwangerschap worden maar hoop wel meer vertrouwen en minder angst.

Inmiddels meerdere echo’s gehad en ben vooruit gezet naar 29 juni. Ik lees wel mee, maar zal niet mee schrijven, erg lief dat je naar mij vraagt daarom reageer ik ook even.

Wat betreft de levendige dromen, check! Is echt een zwamgershapskwaal. Heel veel succes en plezier in jullie zwangerschappen gewenst en op naar een gezond kindje straks in de armen💗
Alle reacties Link kopieren
@weerzwanger90 er zijn antistoffen in mijn bloed gevonden. Ze gaan nu kijken of de stoffen waar ik antistoffen voor heb in het bloed van mijn man voorkomen. Indien dit het geval is, bestaat er een grote kans dat het kindje dit ook in het bloed heeft. Dan kan het zo zijn dat dit risico's oplevert en moet ik onder goede controle komen enzo. Hoe en wat precies hoor ik dan nog, maar eerst maar is even afwachten wat er uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Fijn Bb, dat jullie op een akkoord afstevenen. Hopelijk kan je dit dan achter je laten en nog meer gaan genieten van je zwangerschap. Mss heb je het al verteld, maar in welke branche ben je werkzaam?

Smile, wat fijn een mooie termijnecho! En wat leuk dat een vriendin ook zwanger is. Gaan jullie een beetje gelijk op? Lijkt me zo gezellig om 'samen' met iemand zwanger te zijn.. voor nu lijkt er in mijn omgeving niemand zwanger, in elk geval niet dicht bij staand.

Piglet, wanneer krijgen jullie uitsluitsel over het bloed van je man?
Ik heb je een tijdje geleden trouwens een keer een PB gestuurd met een vraag. Heb je die ook gekregen?
Ook al zo'n mooie termijnecho!! Wauw. Hoe reageerde je baas?

Simano, wat fijn dat het er vooralsnu goed uitziet! Ik wens je een goede zwangerschap en hoop dat er momenten zijn waarop je kan genieten!
Voel je vrij om af en toe mee te schrijven.

Vissen, gefeliciteerd met jullie mooie NIPT! Fijn zeg.

Hier gister de termijnecho gehad! Wat fantastisch om zo'n beweeglijke baby te zien. Tis gewoon al een kindje, zo bizar!!
Ik was wel even geraakt ja. We zijn een dag vooruit gezet en ik ben nu officieel uitgerekend op 6 juli.
We zagen een kindje spartelen en toch wilde ik vragen 'klopt het hartje???' Haha :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk he samen zwanger zijn smile! Had het de vorige zwangerschap mrt een vriendin.
Meende nu ook echt dat ze zwanger was maar afgelopen weekend dronk ze, dus het zal niet zo zijn!
Nu wel met mijn beste collega samen zwanger vind ik ook héel fijn!

Fijn twijfelkontje! Het blijft toch altijd spannend he!

Hier vandaag wéer echo.
Alles was gelukkig goed :heart:
Er zaten ‘opeens’ armpjes en beentjes aan, gek het verschil op 1 week tijd!
5 januari 12-weken echo en volgende week intake bij de vroedvrouw en info over de NIPT.

Schoonouders zojuist verteld, vorige zwangerschap waren ze erg ‘vlak’ in hun reactie.
Nu waren ze echt oprecht dolblij, zo leuk!
Mijn ouders waren ook dolblij maar die reactie wist ik al 😅
Alle reacties Link kopieren
@bippy wat fijn zon oprechte reactie van je schoonouders! Heel bijzonder ja die spartelende kindjes 😍 echt zo leuk onze kiwi's hahaha! Zo leg ik 't mijn kleuters uit! De baby is nu zo groot als een kiwi

Mijn vriendinnetje is een maand korter zwanger echt nog super pril maar onwijs leuk om dit samen te delen! Een ander vriendinnetje is ook zwanger en eind mei uitgerekend! Hopelijk nog 2 vriendinnen ook gauw raak, die oefenen nu hard voor nr 3. zou geweldig zijn voor ons en al onze kids hahaha
Alle reacties Link kopieren
Vissen, wat fijn dat je (ook al was je ongeduldig ;) ) een positieve NIPT uitslag hebt! Dan kun je nu echt optimaal gaan genieten :). en als ik het goed begrepen heb, morgen ook al weer een echo, of bedoelde je volgende week donderdag? Oh die Nub-theorie, post je een fotootje van je kleintje, kunnen we mee-denken ;) Of hou je het liever geheim :) ?

Smile, Wat leuk dat jullie samen zwanger zijn :D, om mij heen zijn er ook een paar zwanger, ook erg leuk. Jaah super goed dat jullie termijn echo ook zo goed was.

Piglet Wat ontzettend fijn dat jij ook een goede termijn echo had! Hoe is er bij jou op het werk op gereageerd en je opa hoe vond hij het :)? Wel een beetje spannender gezien de antistoffen, een kennis van mij heeft het (volgens mij) ook gehad. Ze moest inderdaad meer onder controle. Maar ik geloof verder niets. (ik was toen ook zwanger dus het is niet precies bij me blijven hangen hoe dit exact was gegaan).

Twijfelkontje Jaaa, ook voor jou zo fijn een goede termijn echo! Heerlijk dat je zelfs nog bij een vrolijk spartelend kind nog moet vragen of het hartje klopt.. (iets met zwangerschapshormonen ;-) )

Ik ben in de grafische branche werkzaam (lastige branche om werk in te vinden).

Bippy Oh voor jou ook zo fijn dat alles goed was! Leuk dat je van je schoonouders dit keer ook een leuke positieve reactie hebt gehad!

Ik ben nog even aan het wachten op mijn termijn echo; de 24e! DUURTLANG :hyper:

Ik verveel me op het moment behoorlijk. Kom niet veel verder dan de bank anders gaat het snel al mis, behoorlijk balen (misselijk). Soms heb ik een dagje dat het bij 2x p/d boven de pot blijft. Andere dagen is het misschien wel 10x, erg vervelend.
Ik hoop dat deze misselijke termijn snel achter de rug is. Ik ben het helemaal beu. Wil gewoon lekker spelen met mijn dochtertje, eropuit, een boodschapje doen e.d. maar komt goed! en anders zet ik gewoon door tot het einde en dan wordt het daarna letterlijk dubbel :heart: :heart: genieten :love: .
Alle reacties Link kopieren
Ik zal later uitgebreid reageren, maar wil even fijn nieuws delen!
De verloskundige belde net voor uitslag bloed van mn man en het gaat geen problemen opleveren voor de zwangerschap gelukkig!! Nu dus echt genieten!!
Alle reacties Link kopieren
Piglet86 schreef:
19-12-2018 18:02
Ik zal later uitgebreid reageren, maar wil even fijn nieuws delen!
De verloskundige belde net voor uitslag bloed van mn man en het gaat geen problemen opleveren voor de zwangerschap gelukkig!! Nu dus echt genieten!!
Jaaaah wat fijn; een zorg minder 🎉☺️
Alle reacties Link kopieren
Piglet wat fijn!

Wat leuk zeg de eerste termijn echo's. Fijn dat alles er nog steeds goed uit ziet. Ik mag de 27ste. Ben wel zenuwachtig hiervoor, terwijl ik steeds misselijk wordt dus het zal best wel goed zitten. Misschien kijk ik morgen wel even een collega lief aan voor een echo......

Verder goed nieuws gekregen mijn zusje is ook zwanger. Wel heel spannend want ze heeft hormonen gebruikt en tijdens de echo die ze had om haar cyclus te volgen zagen ze 3 follikels zitten. Dus ze heeft een groot risico op een twee of drieling. Gelukkig mag ze de 31ste al komen voor de eerste echo.

Passen jullie je broeken nog? Ik loop al bijna 2 weken in positie broeken. Ook zie je al echt een buikje waar gaat dit heen ik ben pas 9,5 week. Ook voel ik als ik onderaan op mijn buik duw een harde bal zitten.
Ik ga morgen uitgebreid reageren, maar heb een vraagje! Hebben jullie baby al gevoeld?

Ik ben nu 11,5 weken ver en ik voelde deze namiddag een gekriebel/plopje achter mijn schaambot. Heel diep vanbinnen. En wanneer ik het voelde wist ik meteen opnieuw hoe het voelt om de baby te voelen. Totaal geen twijfel dat het de darmen waren.

Ik heb het even opgezocht en zag dat nogal veel vrouwen dat hebben meegemaakt. Iemand van jullie ook al?
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws allemaal, zeker voor Piglet! En sterkte aan Bb...lijkt me verschrikkelijk om de hele tijd zo beroerd te zijn, wel voor een goed doel enzo, maar toch.

Hoera ik ben al 4 kilo kwijt sinds het begin van de zwangerschap (dag eetlust) dus ik pas al mijn broeken ook bijna niet meer, maar dan de andere kant op! Al lijkt het deze week wel iets te veranderen; we maken iedere zondag een foto dus dan kan ik vergelijken met vorige week

Yaqui ik voel nog helemaal niks (13 week en 3 dagen) maar het is mijn eerste dus ik heb ook geen idee waar ik op zou moeten letten! Maar wat vroeg zeg! Lijkt me wel heel cool...

Wij wachten op de uitslag van de NIPT. Vorige week donderdag geprikt dus ik verwacht m eigenlijk pas in 2019
Alle reacties Link kopieren
Update: werd gebeld door de verloskundige en alles is prima! :cheer:
Hello,

Zoals beloofd hierbij een reactie op de vorige berichtjes:

Vissen en Nooit1blijvenzitten, hoe geweldig dat de resultaten al binnen zijn en vooral dat ze zo positief zijn. Dat wordt echt met volle teugen genieten aan de feesttafels, de komende dagen.

Smile, jij hebt dus vanaf morgenavond lekker verlof!

Bippy, zo fijn om te lezen dat alles goed gaat. Het was wel te verwachten, maar het nogmaals bevestigd zien doet alleen maar extra plezier, he.

Ooh BB, heb jij nu nog al die last van kwaaltjes..Ik hoop dat ze vanaf de start van het tweede trimester verdwijnen, zodat je meer kunt gaan genieten van je eten. ;-)

Piglet, ook geweldig nieuws dat de antistoffen geen probleem zullen opleveren voor de zwangerschap! Wat een opluchting.

Hoera, hoeveel leuker kan het zijn dan samen zwanger te zijn met je zus! Wel spannend om te zien of het een twee-of drieling (?) wordt... :D

Ik geraak nog in mijn kledij, maar ik heb echt wel een grotere buik. Ongelofelijk in welk tempo deze zo groot is geworden.

Wij gaan kerst vieren bij mijn schoonbroer en schoonzus, maar zij proberen al sinds anderhalf jaar zwanger te worden. Mijn man heeft haar (zijn zus) vorig weekend laten weten dat ik zwanger ben, en ik heb nog niets gehoord van haar.

Ik zit er niet mee dat ze me niets laat weten, maar ik weet (van mijn schoonmoeder) dat ze het er (terecht) moeilijk mee heeft. Iedereen rond haar wordt zwanger of is bevallen. Ik weet niet goed hoe me te gedragen tijdens het feest. Ze is heel afstandelijk en schiet nogal snel in de verdediging, dus ik durf het niet aan te kaarten. Afin, we zien wel...
Alle reacties Link kopieren
Hoera wat leuk dat jij de mogelijkheid hebt om stiekem al eerder te spieken naar je kindje :). Heel leuk dat je zwanger mag zijn samen met je zusje! oh, wel spannend, zeker als het zelfs een drieling kan worden. Ben wel erg benieuwd hoor!

Ik pas mijn kleding nog, maar nu begint er ineens sinds een dag of 3 een buik te komen. Ineens plop, mijn baarmoeder is duidelijk al wel groot, maar dat zal wel door de tweeling komen, die voel ik dus ook al goed zitten. Binnenkort over naar de zwangerschapsbroeken.

Yaqui ja ik! oké ik weet het niet helemaal zeker, maar zou het zeggen van wel nu al een paar dagen achter elkaar, ineens beweging daar. Mijn darmen zijn ook vaak over de flos maar dat voelt toch anders voor mijn gevoel. Nadeel is als ik het opmerk dat ik dan ga opletten en het (natuurlijk) niet nog een keertje gebeurt. Bij mijn dochter voelde ik het rond de 14 weken, dat was ook al vrij vroeg.

Oh lastig is dat zeg, als je iemand om je heen hebt die ook heel graag zwanger wil raken en dat niet zo vanzelf sprekend is. Ik heb iets gelijks met mijn schoonzus. Die kon niets meer zeggen dan gefeliciteerd toen we het vertelde. Terwijl ik het toch wel bijzonder en anders vind, zwanger van een tweeling. Ik denk dat het komt omdat zij lastig een 2e kindje kan krijgen. Dit ivm haar gezondheid. Toch een soort van jaloezie denk ik. Erg jammer en lastig. Hopelijk loopt dit met kerst een beetje los.

nooit1blijvenzitten Jaaaa wat goed, een mooie uitslag, de eerste termijn helemaal goed doorheen. Fijne opluchting lijkt me.

Hier heb ik het met ups en downs steeds zwaarder, niet altijd de misselijkheid maar gisteren was ik zo op dat ik amper kon opstaan, dan is voor onze dochter zorgen ineens extra zwaar. Gelukkig voel ik me vandaag wat fitter. Dat is dan wel een hele opluchting. Helaas zijn we ivm met een bloeding en bloedprop/slijm ook nog in het ziekenhuis geweest. Heel spannend was dit. Ook omdat de echo maar lastig te maken was, eentje lag er verkeerd voor. Gelukkig was alles goed :). Er zijn wat kweekjes afgenomen om te kijken waardoor dit heeft kunnen gebeuren. Ik ben heel blij dat ik nu maandag een echo krijg en ga dan alles aankaarten. Over hoe ik me voel (of dit normaal is) en blij dat ik dan ook weer de kleintjes op de echo mag zien. Ik ga ook vragen of ik er een filmpje van mag hebben, dan kan ik ook later terug kijken. Ik merk dat ik dat wel prettig vind.

Verder weet nu bijna iedereen om ons heen wel dat we een tweeling krijgen. Sommige reacties vind ik echt enorm lastig. Wat kunnen mensen rare opmerkingen maken; Jij liever dan ik, oh dat wordt wel pittig, mij niet gezien. Of mensen die je amper ooit ziet die het helemaal (overdreven)geweldig vinden dan denk ik bemoei je er niet mee...
Moet het geloof ik maar een beetje naast me neer leggen. Iets met zwangerschaps hormonen denk ik dan ook... En het dag-in-dag-uit alleen thuis zitten is ook niet echt bevordelijk. Het wordt tijd dat ik me zo goed voel om de deur weer eens uit te kunnen; ik kijk er naar uit
Alle reacties Link kopieren
Zo ik zit eindelijk achter een laptop, waardoor uitgebreid reageren wat makkelijker is.

Bedankt voor jullie lieve berichten. Wij zijn ook erg opgelucht! Nu nog een goede NIPT en dan is het helemaal ontspannen. Ik moet nog bloedprikken, maar moet de 27e toch in het ziekenhuis zijn, dus dan laat ik gelijk even bloedprikken.
Wat fijn al die goede termijnecho's die voorbij komen! Heerlijk he om zo'n spartelende kleine in je buik te zien. Vind het ook zo wonderlijk dat ik het wel zie gebeuren, maar helemaal niks voel.

@twijfelkontje, ik had inderdaad je bericht niet gezien. Heb van de week wel geantwoord iig!
Mijn baas (+ rest van collega's) reageerde heel lief en vonden het allemaal erg leuk. Mijn baas was vooral heel geïnteresseerd en dat vond ik eigenlijk wel verrassend. Erg fijn dus. Ben ook blij dat het nu gewoon algemeen bekend is.

@BB87, ik hoop dat de kwaaltjes bij je nog beetje afnemen/dragelijker worden. Zo veel thuis moeten zitten lijkt me idd niet erg fijn! En wat zal dat schrikken zijn geweest met die bloedprop, fijn dat alles toch goed is!!

@Hoera, wat leuk samen met je zusje zwanger! Lijkt me wel bijzonder, maar dat gaat hier niet meer gebeuren die heeft er al 2 haha.

Ik pas op zich mijn broeken nog wel, maar ze zitten gewoon minder lekker. Vooral na een lange dag als de broek in mn buik heeft lopen drukken. Heb nog een paar broeken die wel ok zitten. Ik heb sinds maandag dan ook zwangerschapsbroeken aangeschaft. Ben ook vooral nog kilo's afgevallen, maar mijn buik is gewoon harder.

Verder voel ik nog niks, maar weet ook niet zo goed wat ik moet voelen natuurlijk. Bij de termijnecho gaf ze wel aan dat de placenta achter ligt, dus dat ik de baby waarschijnlijk wel vroeg zou kunnen gaan voelen. Ben benieuwd dus!

De misselijkheid lijkt hier weer een beetje af te nemen. Niet te vroeg juichen, want is wel vaker paar dagen minder geweest. Wel ben ik nog veel moe en slaap ik 's nachts onrustiger. En al die dromen.... pfff Nooit zoveel gedroomd!
Alle reacties Link kopieren
Hele fijne kerstdagen voor jullie allemaal! 🎄

Wij hebben vandaag een mooie termijn echo gehad. 7 juli uitgerekend 😀
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn!!

Inderdaad mooie feestdagen gewenst voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Goede feestdagen! Wij hadden ook een mooie termijnecho, wel teruggezet naar 17 juli als uitgerekende datum. Morgen dus 11 weken, dan gaan we het toch maar aan onze ouders vertellen. Mooi kerstwondertje! :-)
Alle reacties Link kopieren
Fijne feestdagen allemaal:)
Wat fijn BB en weerzwanger dat jullie goede termijnecho's hadden!!

Wat die broeken betreft haha, met nu ruim 12weken zwanger beginnen m'n gewone broeken steeds minder fijn te zitten. Maar de panty's vind ik nog veel erger. Ik heb nu 2 jeans aangeschaft, een trui en een jurkje. En ik moet eens goed op zoek of ik echt niks meer heb van de oudste 2!
Verder geen klachten hier #voorbeeldig
Alle reacties Link kopieren
Zo opeens een week langer zwanger als gedacht. Mijn uitgerekende datum is nu 7 juli geworden. Wel knap dan zou mijn cyclus ineens 26 dagen zijn terwijl die normaal 33 dagen is. Maar ze heeft echt 3x gemeten en het was telkens hetzelfde.
Verder zag alles er goed uit lekker bewegelijk. Leuke fotos en filmpjes meegekregen. Een hele leuke waarbij de kleine zwaait!
Alle reacties Link kopieren
hoera2012 schreef:
27-12-2018 18:58
Zo opeens een week langer zwanger als gedacht. Mijn uitgerekende datum is nu 7 juli geworden. Wel knap dan zou mijn cyclus ineens 26 dagen zijn terwijl die normaal 33 dagen is. Maar ze heeft echt 3x gemeten en het was telkens hetzelfde.
Verder zag alles er goed uit lekker bewegelijk. Leuke fotos en filmpjes meegekregen. Een hele leuke waarbij de kleine zwaait!
Wat ontzettend leuk! Die vrolijke leuke echo’s. Moet ook een erg fijn gevoel zijn volgens mij om vooruit gezet te worden. I.p.v. achteruit; dat kan alleen maar betekenen dat je kindje goed groeit 😃.
Alle reacties Link kopieren
Bb ik vind het ook wel spannend 1 week vooruit. Vorige keren ben ik bij 41.6 en 42.1 bevallen. Ik wil geen inleiding aangezien die de eerste keer eindigde in een spoed sectio. Dit wil ik niet meer meemaken. De 2de is wel vaginaal geboren maar was grensgeval, ze wilde eigenlijk al gaan inleiden. Dit heb ik toen geweigerd.
Nu ik opeens een week verder sta ben ik bang dat ik straks weer ingeleid moet worden omdat het te lang gaat duren. Ik vraag morgen nog wel nog er nog een termijn echo gemaakt kan worden als die hetzelfde zegt dan geloof ik het. Nu geloof ik het nog niet.
Verder moest ze wel heel hoog echoen vlak onder mijn navel mijn baarmoeder zat al hoog zei ze.....

Uitslagen van het bloed waren ook goed. Wel moet ik bij rode hond uit de buurt blijven ik heb er nog steeds geen antistoffen tegen. Maar dit had ik bij de andere 2 ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles goed was Hoera! Maar gek inderdaad als de termijn ineens zo anders is. Ik kan me ook nog steeds niet voorstellen dat ik van 11 naar 17 juli ben gezet. Mijn cyclus is heel regelmatig, dus vind het vreemd. Maar ja, alles was verdergoed dus we gaan het in juli hopelijk wel meemaken.

We hebben het eergisteren trouwens aan onze ouders en schoonouders verteld. Die vonden het ontzettend leuk en waren helemaal verrast. Ze dachten dat we nog wel een jaartje zouden wachten met nummer twee, haha. Maar wat waren ze blij, zo leuk om te zien!
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal!

Wat fijn dat jullie allemaal goede termijn echo's hadden en positieve reacties van familie!
Hoop dat de feestdagen voor iedereen ook heel geslaagd waren?

Onze termijnecho was heel kort en krachtig gezien ik elke 3 weken een echo gehad heb. Schoonmoeder was mee wat ze heel leuk vond. Kleintje liet zich niet zien en lag met de rug naar ons toe. Draaien was niet echt een optie dus geen nub helaas. Ik mag 30 januari voor de 20 weken echo en dan hopelijk het geslacht.
Met de feestdagen ging het prima maar sinds gisteren weer vreselijk misselijk en overgeven en dat ben ik wel beu inmiddels.
Hebben er meer al last van hun banden? Ik heb sinds 2 dagen erge last van mijn onderrug en liezen. Is dat kwestie van wennen of moet ik daar iets mee denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hmm, lijkt me wel vroeg voor bandenpijn, of ben je al erg dik? Zelf geen ervaring mee.

Bah, net gebeld door vk dat er irregulaire antistoffen zijn gevonden in mijn bloed. Ik begrijp niet helemaal wat deconsequenties ervan zijn, nogal complex verhaal. Nu binnenkort tweede keer bloedprikken om uit te vinden om welke stoffen het gaat. Iemand hier ervaring mee uit een eerderezwangerschap?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven