Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maya snap heel goed dat je er klaar mee bent! Ik ben er bij ronde 6 al klaar mee, zoveel geduld heb ik niet!
Heel knap dat je het zo lang nog als een normaal functionerend mens hebt volgehouden.

En thanks voor het complimentje haha. Ik ben ook een ontzettende beelddenker ( echt je wil niet een dag mijn hoofd hebben, wat daar allemaal voorbij flitst de hele dag ) vandaar dat ik het misschien ook beeldend kan verwoorden?

En Suus bij mij begonnen de weeen van de mk inderdaad rond vier/vijf uur s ochtends! Dus klopt!

Stippeltje hoe voel je je nu?
Alle reacties Link kopieren
Lief meiden!! Dank voor de opbeurende woorden. Laatste keer daarvoor was zaterdag. Ik ga proberen hem vanavond en morgenavond bed in te sleuren 🙊 nog even mn best doen.
Naatje.. dat voorvocht geloof ik niet zo in. Wij hebben ongeveer 1,5 jaar voor zingen de kerk uitgedaan ( :hihi: ) En nooit zwanger van geraakt.

Haha Naat eens met de rest. Je bent echt super grappig! Vriend morgen weer terug hè? :jump:

Suus, YES! Eindelijk verlost van de kak :rofl: hopelijk blijft het nu goed gaan

LaChouffe met jou ook alles nog goed?
Alle reacties Link kopieren
Ps..stippel fijn dat de pijn mee valt!! Nu nog hopen dat de pillen hun werk doen.

Nijntje, zet de positieve lijn zich bij jou ook door qua hoofdpijn etc?
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje yup morgenavond weer terug! Dubbele espresso erin en hup gaan met die euh banaan hahaha!

:moon:

Morgenochtend weer eitjes bekijken. Spannend hoor!
Alle reacties Link kopieren
Oh en Zonnetje dat voorvocht heb ik ook maar gelezen hè, dat dat kan. Tja gewoon aan de bak dus de komende dagen! Een piek is nog geen ei, dus komt helemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd Naatje! “Een piek is nog geen ei.” Beetje zoals “één zwaluw maakt nog geen zomer” maar dan met een twist :sun: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Moos, wat heerlijk zo'n duidelijk :sun: Veel succes en plezier met de bevruchting ;)

Stippel vordert het al een beetje of gebeurt er nog steeds vrij weinig? Het is nu tijd om aan jezelf te denken en gelukkig denken je collega's ook aan je dat is wel hartverwarmend.

Maya heel begrijpelijk dat je er klaar mee bent. Goed dat je de volgende stap wilt nemen. Succes.

Zonnetje, wat balen van gisterenavond zeg. Precies op het verkeerde moment maar zoals de andere meiden ook al zeiden, je kans is nog niet verkeken. Lijkt me trouwens best wel lastig om verborgen te houden dat je in je vruchtbare periode zit. Mijn vriend zou het zo doorhebben 'huh, normaal wil je maar twee keer per week en nu elke dag'. Hoppa door de mand gevallen. Nu zeg ik gewoon ' het is weer zover' en dan weet ie gelijk hoe de vork in de steel zit 8-)

Leeuw, wat fijn dat je je hoofdpijn een beetje onder controle krijgt met die aspirine. Hoe voel je je verder? Nog geen koortslip op komst?

Starsuus ga je effe lekker met je dromen :-D geen twijfel mogelijk over de zwangerschapsverschijnselen. Kan niet wachten tot je hier het nieuws post dat je kloppend hartje hebt gezien. Nog even geduld, fijn dat je je zo relaxed voelt.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je darmen Suus! En goed teken die dromen! Ik slaap inmiddels weer heel rustig;)
En klopt idd van dat niet selectieve baarmoederslijmvlies (dat onderzoek).

Stippel, hopelijk gebeurt er nog wat. Kan uren duren! En bijwerking is idd dat het op je darmen werkt.

En Zonnetje: stijgende lijn hier ja! Hoofdpijn stuk minder, goed te doen. En al twee avonden wakker:) :yes:
Alle reacties Link kopieren
Pocassie hoe is het jou dan nu? Hoe voel je je?

Nijntje wat fijn dat je je beter voelt!!!

Slaap lekker lieve dames, ik ga morgenochtend eerst bij het consultatiebureau horen of ons kindje nog steeds te hard groeit ( als kool, niet normaal, we noemen haar ons reuzenkind) en daarna kijken of die eitjes er ook wat van kunnen!
Hopen dat ze op hun grote zus lijken, groeien met die hap en dan springen maar!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden,

Ik was gisteren een beetje gehaast dus heb maar halve berichten gelezen.
Starsuus schreef:
12-02-2019 16:54
Maandag heb ik de intake Zonnetje! En ik zal morgen eens bellen om een echo afspraak te maken. Ga toch maar in week 11 ipv week 9. Het klinkt vreselijk, sorry daarvoor, maar áls het weer mis zou gaan weet ik dat liever later dan eerder en als de echo wél goed lijkt geeft me dat meer zekerdheid als ik dichter bij die beruchte 12 weken grens zit. Bovendien voel ik me nu juist super relaxed. Dat gevoel hou ik het liefst zo lang mogelijk vast. Die echo gaat me echt een angst aanjagen dat wil je niet weten.
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen lieve Suus. Ik kan het me goed voorstellen. Als je nou zou weten dat je met 8,5 week en 11 weken ofzo een echo zou kunnen krijgen, dan zou ik vaker gaan. Maar als je er niet elke keer één kunt krijgen, dan maar zo laat mogelijk. :biggrin: Of je zou er voor moeten kiezen om een extra echo op eigen kosten te doen, Maar wat je zegt, als je er nu relaxed in staat ,, lekker door gaan zo. Maar het duurt wel laaaaaang! :O

Nijntje, wat fijn om te horen dat er verbetering in lijkt te zitten!! Eindelijk! :cheer:

Naatje succes bij het consultatiebureau met je dochter. In mijn hoofd hoor ik het liedje van Kloontje het reuzenkind :rofl: :rofl:
EN succes met eieren kijken. Ik ben erg benieuwd! Hopelijk springtie morgen? Kun je er vandaag en morgen nog voor gaan. Én als je dan zwanger zou worden, krijg je een Valentijnsbaby!! :love: Hoe romantisch.

Pocassi hahaha ja het idee van het 'geheim' houden is leuk , maar mijn vriend is ook niet helemaal achterlijk hoor. :rofl: Hij weet wel dat één keer per maand een ei springt en dat dat ongeveer rond dag 14 zou moeten zijn. Dus ik vermoed dat hij het best wel door heeft, maar niet precies. Komt misschien wel als we nog wat langer bezig zijn.

Moosje, hoe gaat het met jou? Ik zag dat ik vroeg naar jouw testen, maar dat je die allang had geplaatst. Nogmaals, ik was een beetje gehaast. Sorry! :bonk: Wij hebben dus een piek op dezelfde dag gehad :biggrin: B-) Heb je 'm gister het bed in gesleurd?? :moon: :whip:
Ik heb de mijne nog wel het bed in gekregen! Yes. Dus de kansen zijn gelukkig niet verkeken. Vanavond eens zien of het nog een keer gaat lukken :angel: :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje, goed om te horen dat het bij jullie ook weer is gelukt :moon:
Moet zo lachen om ons verschil, ik laat vriend elke dag de test zien en moet ook mee kijken naar het oplopen.
Nogal veel seks gehad wat normaal is mn test eerder positief dus nu steeds elke dag maar voor gegaan, vanavond even rust hoor :popcorn:
Benieuwd of het wat oplevert!
Nu samen op het bankje :kneel:

Starsuus, hoe was jouw nacht vannacht? Benieuwd naar je droom!

Naatje, hoe was het met je meisje bij consultatie?
Veel succes straks bij de gyn, laat je weten hoe het is gegaan?

Nijn, echt fijn dat het steeds beter gaat.
Wat een verschil hè, nu langzaam de hormonen je lijf verlaten?

Stippel, hoe is het vannacht gegaan?
Het kan echt de komende dagen nog komen. Wat een ellende is het toch. Denk aan je, want je wil niet liever dan afsluiten en vooruitkijken!

Pocassie, hoe gaat het met jou?
Hoe voel je je? Ik ben even kwijt of jullie een start met huisarts hadden gedaan?

Temp kenners;
Ma en di temp naar beneden gegaan van 36.8 naar 36.4 twee dagen, en nu naar 36.6. Kan ik stellen dat mn eisprong gister was en nu 1 dpo?
Testen zijn niet meer postief.
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
13-02-2019 08:46
Zonnetje, goed om te horen dat het bij jullie ook weer is gelukt :moon:
Moet zo lachen om ons verschil, ik laat vriend elke dag de test zien en moet ook mee kijken naar het oplopen.
Nogal veel seks gehad wat normaal is mn test eerder positief dus nu steeds elke dag maar voor gegaan, vanavond even rust hoor :popcorn:
Benieuwd of het wat oplevert!
Nu samen op het bankje :kneel:
Hahaha ik denk misschien ook dat dat komt omdat het a) ons eerste kindje is en b) ik er erg lang op heb moeten wachten voordat vriend er eindelijk ook klaar voor was. Wil de druk niet onnodig hoog maken, straks bedenkt hij zich ofzo. Dit is overigens echt irreeele angst want ik weet dat hij ook heel graag wil dat het een keer raak is. Sterker nog, na ronde 3 vond hij eigenlijk wel dat het allemaal al lang genoeg had geduurd met proberen :rofl: Like, oke waarom denk je dat ik al die tijd riep dat het wel een half jaar tot een jaar kon duren voor het raak zou zijn? :bonk: En daarnaast hebben jullie natuurlijk ook al een miskraam met veel ellende achter de rug helaas. :heart:
Dit is voor ons wel ronde 6, maar wij staan er voor de rest natuurlijk nog vrij blanco in. Daar bedoel ik overigens niet mee dat ik niet ongeduldig ben, want dat was ik 2,5 jaar geleden al :rofl:

Ik neem met een halve bil plaats naast je op de wachtbank. Misschien vanavond nog een keer proberen als het lukt ,, Dan kom ik met de andere halve bil er naast zitten. En dan duimen voor ons beide dat het raak is. Hoe leuk zou dat zijn, samen op de wachtbank. Ik gun het jullie iig ook van harte!! :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
@Zonnetje Jaaaaaa mooi dat het gisteren nog is gelukt! :cheer:

@Moos Ook lekker bezig :cheer:

@Naatje2000 Ik duim voor jou voor mooie eieren :thumbsup:

Kennen jullie dat liedje? Het is stiiiiiiiiiil in mijn baarmoeder, 't is stiiiiiiiiiil in mijn baarmoeder, 't is stiiiiiiiiiil in mijn baarmoeder, 't is stil in mijn baaaaaaaaaarmoederrrrrrr
Nou ja, dat dus :|
Alle reacties Link kopieren
Nou, we gingen vannacht dus een rondje wielrennen met z’n vieren (mijn vriend, ik, de buurvrouw en een vriendin van me) en ineens besloot mijn vriend dat we bij een vriend van hem langs moesten maar dat was een stuk verder fietsen dus dan zouden we Boer Zoekt Vrouw missen. Ik kwaad natuurlijk, dus in m’n eentje terug naar huis, waar de buurman bij ons op de bank had geslapen. Jazeker. En toen... mocht ik voor een echo langs bij Chantal Janzen (thanks Moos, haha) en die was super!! Ik hoop dat het een voorspellende droom was! (Het tweede deel dan he, liever geen slapende buurmannen op de bank.)

Moos en Zonnetje, ik heb goede hoop!! Ik ga de komende weken elke dag even duimen voor jullie! Naatje vandaag weer naar de gyn he? Ben heel benieuwd, succes! :sun: :sun:

Stippel wat balen dat er niks is gebeurd vannacht. Blijkbaar heeft je lijf nog wat meer tijd nodig om alles los te laten. Is op zich ook niet zo gek natuurlijk, maar wel jammer. Je wil verder! Dikke knuffel voor jou :hug:
starsuus wijzigde dit bericht op 13-02-2019 09:24
11.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moos dat kan je definitief zeggen als je temperatuur minimaal 3 dagen hoger is. Het zou kunnen dat je eisprong inderdaad gister was, maar dat is nog niet met zekerheid te zeggen.
Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is (of in ieder geval heel snel raak is), maar mocht dit niet zijn dan zal je in je komende cyclussen het patroon gaan zien. Hopelijk is het niet nodig en kan je die thermometer over 2 weken lekker aan de kant gooien.

Zonnetje fijn dat het toch nog is gelukt. Zoals de andere meiden al zeiden, na je piek heb je nog zo'n 36 tot 48 uur. Hopelijk over 2 weken een mooie positieve test voor jou meis. Welkom op het wachtbankje.

Starsuus ik snap je angst en dat je zo relaxt mogelijk wilt blijven. Doe wat voor jou goed voelt, dat is het aller belangrijkste.

Stippel hoe is het vannacht met jou gegaan?

Pocassie is je temperatuur nog steeds hoger?

Nijn fijn dat jij je steeds beter gaat voelen. Hopelijk wordt je snel ongesteld en pakt je lichaam je cyclus weer opnieuw op.

Naatje hoe is het gegaan vanmorgen? Zijn het nog steeds 2 eitjes?

Pingie ik zie in de tabel dat morgen jouw NOD is. Heb je al getest of merk je al iets van een nadere menstruatie?

Lynn hoe is het met jou?

Articfox lees jij nog mee? Hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Starsuus :rofl: helemaal gek

Zonnetje fijn dat het is gelukt het zou zomaar eens een winnaar kunnen zijn :sun:

Stippel, balen dat er nog steeds niks gebeurt is maar gelukkig ben je je gevoel voor humor nog niet verloren.

Moos wat heerlijk dat je partner zo meeleeft, jaloersmakend zelfs. Over die temperatuur durf ik helemaal niks te zeggen.

Met mij gaat het zo, zo. Ik merk dat ik nog enige hoop heb maar ben me geestelijk ook alweer aan het voorbereiden op het zien van het eerste bloed en de gemoedstoestand die erbij hoort tegenwoordig. Ik hoop dat het deze ronde iets beter wordt omdat we inderdaad al bezig zijn om het fertiliteitstraject in te gaan. Het feit dat we dan bijna zeker in 2019 geen tweede kindje zullen krijgen vind ik wel weer een moeilijk iets wat me nu alweer een beetje down maakt.

Van die temperatuur snap ik dus nog steeds helemaal niks maar wellicht is mij thermometer ook niet zo betrouwbaar. Vanmorgen testte ik drie keer achter elkaar en waren de waardes 36,7 36,9 en 37,0
Uitgaande van de eerste zit mijn temperatuur ongeveer op hetzelfde gemiddelde als voor mijn eisprong maar als ik uitga van bijvoorbeeld 37 dan is ie hoog maar is hij ook weer van 36.6 (gisteren) naar 37 (vandaag) gegaan dus zou dat net zo goed een eisprong kunnen aanduiden. Het is een groot mysterie maar aan de krampjes in mijn buik te voelen kan het eerste bloed elk moment het wc papier bereiken.
Als ik naar mijn ovulatietesten kijk moet mijn eisprong echter nog komen. :?:
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer alles bij te lezen, maar is dat bijna geen doen.

Naatje wat een geweldige stukjes!

Suus die dromen van jou.

Stippel hopelijk komt het alsnog op gang.

Pocassie ik snap wat je bedoelt, het is lastig. sommige meiden van onze groepje zwanger worden gaan al bijna bevallen.

Moos, geweldig die man van jou! Bij ons begint de hele kinderwens een beetje een splijtzwam te worden.

Mijn baarmoederslijmvlies blijft ondanks de utro steken op 4,6 mm. Ik ben door de utro wel veel stabieler mentaal en minder PMS klachten. Volgende week dinsdag moet ik denk ik ongesteld worden. Gaan het zien tot nu toe alleen af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik.

Vanochtend echt superleuk nieuws op mijn werk: ik mag in de zomer voor 3 maanden naar het buitenland (diverse landen) voor een speciale opdracht. Helaas wel malaria en zika gebied. Ik moet voor 1 april laten weten of ik het ga doen. Dit maakt de keuze voor een pauze veel eenvoudiger :hyper:

Dus nog 1 ronde na deze en dan ga ik definitief aan de pil. Kan ik meteen die duikvakantie boeken :hihi:.
Alle reacties Link kopieren
He balen stippel! ik heb geen ervaring met die pillen, maar misschien komt het nog? Vervelend als maar dat wachten!!

Hahaha Suus, goede dromen weer hoor 😂 een echo van Chantal Janzen zou leuk zijn 😂

Pocassi wat vervelend dat je geen idee hebt waar je nu zit in je cyclus. Vreselijk is dat. Moeten we nu nog aan de slag? Of moet ik afwachten? Als het niet raak is misschien opzoek naar een goede thermometer? Kijken of dat nog verschil maakt. Ik zal duimen dat het traject niet nodig is en er toch nog een 2019 baby komt. Dat hele wordt het een 2019 of al 2020 baby wordt ik ook wel eens droevig van ja. Klinkt meteen zo ver weg hè! :smooch:

Leeuw, wauw dat klinkt goed zeg! Dus nog 1 ronde proberen wel? Als dat lukt, geen reis en als het niet lukt lekker op reis? 3 maanden, wel lang zeg. Mag vriend mee? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Pocassie wat irritant! Toch maar investeren in een goede thermometer dan?

Leeuw wat ongelooflijk gaaf!!!! Nou als je toch die pauze wilde, ga ervoor Meis! Dan kun je het nu omzetten in iets positiefs en daarna zie je het wel weer hoe jullie het gaan aanpakken.
Mag je vriend vaak overkomen? Of laatste weken of zo erbij?
En heerlijk dat de utro werkt tegen je PMS. Dat scheelt ook voor als je straks weer gaat proberen. Kun je er met frisse moed weer tegenaan zonder als een berg op te hoeven zien tegen al die nare kwalen.
Ik ben echt zo ontzettend blij voor je!!!! ❤️

Zonnetje ik duim dat die andere bil van jou snel nederdaalt op t wachtbankje 😉

Suus die dromen, geweldig! En een echo van Chantal Janzen lijkt me echt humor, vind haar vreselijk grappig!

Stippeltje jaaaaa dat liedje ken ik ( al zong ik dat vroeger in de periode dat ik juist NIET wilde dat er iets gebeurde in mijn baarmoeder zeg maar).
Meestal in combi met liedjes over Geile beren en zo, maar dat is echt een heel ander tijdperk, eeuwen terug....
Jammer dat er nog niets gebeurt. :-?

Consultatiebureau ging goed, de kleine doet het uitstekend, loopt voor op de ontwikkeling en tja nog steeds ruim boven de groeicurve. Ik ben bang voor groeipijnen en zo dus dat vraagt ze intern nog na en dan bellen ze me.
Maar de goede vrouw was enorm enthousiast en positief en denkt dat t allemaal wel losloopt. Dus prima.
Ze wordt geen 2 meter 5 of zo.

Eitjes weer gekeken en er is er eentje nu op 17 mm. Die springt denkt ze vrijdag of zaterdag. Dan volgende week vrijdag bloed prikken en dan over drie weken weer gesprek met de arts.

Eerste waarden die ze hadden geprikt zijn terug en ik zit inderdaad in de pre meno pauze.
We moeten dus echt ieder ei benutten. Ik moet vooral doorgaan met testen dus.
Mocht ik nou geen piek vinden dan moet ik overigens weer langs komen voor een echo maar dat verwacht ze niet.

Eitjes zullen dus gaan afnemen in hoeveelheid maar niet te voorspellen hoe snel, dat kan twee jaar duren of twee maanden.
Helaas is aan die hormonen niets te doen, want het hormoon wat ze normaal geven als stimulans voor de eitjes, FSH, is bij mij al enorm hoog door die pre menopauze.
Misschien kunnen we nog gaan werken met progesteron om innesteling en bevruchting te bevorderen maar eerst eens kijken hoe dat deze ronde verloopt.

In elk geval heb ik prachtig dik slijmvlies en een heel mooi follikel, daar ligt het niet aan en ze had het zelfs al over volgende echo is er eentje bij gynaecologie want dan ben je gewoon zwanger.
Dus dat is in elk geval fijn te horen, zulke positiviteit.

Mijn ijzer was trouwens super hoog, op 8, dus dat is weer helemaal recht getrokken na de mk!

Al met al geen echte verrassingen maar ja dus wel zeker doorgaan met proberen!
Alle reacties Link kopieren
jeetje Naat, toch al in de pre meno pauze... ZIjn je kansen dan nu ook al kleiner of nog niet? Heeft het alleen te maken met minder eitjes, en niet met de kwaliteit?
Maar elk ei benutten inderdaad! Gelukkig ben je vaker snel zwanger geworden.
Ik hoop zo voor je dat het snel raak is! Gelukkig zag alles er verder zo optimaal uit.

Leeuw, weet je hoe dik je baarmoederslijmvlies moet worden wil het 'optimaal' zijn? gelukkig wel minder PMS klachten!! En ik hoop dat je er een beetje uitkomt met je vriend.
En supergaaf van je reis voor werk! ik hoop natuurlijk dat je nu of de volgende ronde zwanger bent en anders hoop ik dat je hier van kan genieten:-)

Suus, heerlijk jouw dromen :-D

Pocassie, ja dat gevoel he dat je in 2019 geen kindje in je armen houdt. Dat houdt mij ook veel bezig. 2020 klinkt zover weg.. Ik had zo graag op m'n 37ste nog een kindje gekregen. Maar helaas...

Zonnetje, jij moet wel veel geduld hebben ja!! WIl vriend eindelijk en duurt t toch nog een paar maanden. Heel normaal natuurlijk maar elke maand duurt te lang :furious:

Stippel, K*T dat er niks gaande is... Meeer kan ik er niet van maken.. :hug:

Hier vanmorgen ineens wat bloed bij het afvegen... Hoop dat het hierbij blijft en dat het riedeltjes van de vorige keer zich niet gaat herhalen. :furious:
Alle reacties Link kopieren
Hè wat gek Nijntje, hoop t ook niet voor jou!
Om antwoord op je vraag te geven: ik ben inderdaad officieel verminderd vruchtbaar, mijn AMH waarde ( das een hormoon) is 0,18 en dat is erg laag. Hoe meer naar de 0, hoe onvruchtbaarder je wordt zeg maar.
Maar er zijn nog wel eitjes alleen hoe lang er nog genoeg zijn kunnen ze niet zeggen.
De kwaliteit van de eitjes zal ook achteruit gaan met de maand dus kansen zijn er nog hoor, maar flink minder dan normaal.
Zit me nu dus suf te googlen hoe ik de vruchtbaarheid en de innesteling verder bevorder zonder dat ik nu mijn hormonen in de war schop voor de metingen. Volgende maand maar acu kijken en chines kruiden en ook tarwekiemolie.

Trouwens voor de dames die aspirine willen gebruiken: dat mag niet samen met tarwekiem, dan wordt je bloed veel te dun! Kan heel gevaarlijk zijn!

Mijn slijmvlies is nu 8,4 mm en dat is perfect rond de eisprong Nijntje, dus dat van Leeuw blijft dan inderdaad achter.
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
13-02-2019 14:55
Hè wat gek Nijntje, hoop t ook niet voor jou!
Om antwoord op je vraag te geven: ik ben inderdaad officieel verminderd vruchtbaar, mijn AMH waarde ( das een hormoon) is 0,18 en dat is erg laag. Hoe meer naar de 0, hoe onvruchtbaarder je wordt zeg maar.
Maar er zijn nog wel eitjes alleen hoe lang er nog genoeg zijn kunnen ze niet zeggen.
De kwaliteit van de eitjes zal ook achteruit gaan met de maand dus kansen zijn er nog hoor, maar flink minder dan normaal.
Zit me nu dus suf te googlen hoe ik de vruchtbaarheid en de innesteling verder bevorder zonder dat ik nu mijn hormonen in de war schop voor de metingen. Volgende maand maar acu kijken en chines kruiden en ook tarwekiemolie.

Trouwens voor de dames die aspirine willen gebruiken: dat mag niet samen met tarwekiem, dan wordt je bloed veel te dun! Kan heel gevaarlijk zijn!

Mijn slijmvlies is nu 8,4 mm en dat is perfect rond de eisprong Nijntje, dus dat van Leeuw blijft dan inderdaad achter.
Mijn slijmvlies is maar 5,1. Van 8,4 kan ik alleen maar dromen. Maar goed ik kom van 3,2 dus dit is al beter. Tarwekiemolie gebruik ik inderdaad met asperine, maar hoezo kan dat gevaarlijk zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Hier een kort berichtje van mij. Was een tijdje stil, maar ben wel op de achtergrond mee blijven lezen.
Zag dat iemand onlangs naar me vroeg. Volgens mij Naatje?

Het leek heel goed te goed te gaan. Maar afgelopen zondag 1x klodder bloed gehad en nu sinds vandaag weer telkens bij het afvegen.
Heb 2x contact gehad met assistent van gyn.
Ik moet het maar blijven aankijken zolang ik geen buikpijn heb.
Maar goed ben ondertussen wel de wanhoop nabij.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje, want hier zitten expres.
Ik gebruik nu voor de derde maand ovulatietesten.
Alleen snap ik nog steeds niet wanneer je nou het beste kunt vrijen.
Ik heb nu al twee dagen donkere streepjes, maar het is nog niet mijn piek. Normaliter is het 1 donker streepje dan piek en dan weer klaar.
Nu is het al de tweede dagen een donker streepje, dus hoop vanavond/morgen de piek te hebben.
Is het zinvol om het vanavond al gezellig te maken of juist beter morgenavond? Is vanavond nog veel te vroeg?
Alle reacties Link kopieren
Leeuw: er zit veel Vitamine E in tarwekiemolie en samen met bloedverdunners ( dus aspirine) remt dat de bloedstolling.
Werd afgeraden door mijn arts, krijg je veel te dun bloed van.

Fofinha die stress is ook niet goed voor je, dus ik zou gewoon zeggen dat je er wakker van ligt en dan mag je hopelijk langs komen voor een echo!
Even doordrammen gewoon. Sterkte lieverd!!!
Maar even: ik heb tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje ook meerdere keren bloedverlies gehad. En die zit toch echt nu naast me op de bank, gezind en wel! Alles is gewoon beter doorbloed nu! Maak je niet te gek lieverd. Morgen gewoon bellen en zeg dat je het niet meer trekt.

Mies is het streepje net zo donker of donkerder dan de test streep?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven