Entertainment alle pijlers

Temptation Island USA

04-02-2019 12:30 375 berichten
Om verwarring te voorkomen met de Nederlandse varriant van Temptation Island, hierbij de USA versie!
Beschrijving
Amerikaanse realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan. Zij zullen, gescheiden van hun partner, omringd worden door bloedmooie vrijgezellen. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen?

Koppels
Maar niet alleen de singles zien er appetijtelijk uit, ook de koppels zijn meer dan fit. Het eerste stel dat de uitdaging aangaat is Nicole en Karl. Nicole hoopt door het programma er achter te komen of hun leeftijdsverschil van zes jaar in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Karl maakt zich vooral zorgen of zijn vriendin in de villa geen kriebels krijgt voor een ander, want juicy detail: Nicole heeft haar vorige vriendje gedumpt voor Karl.

Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

John en Kady zijn smoorverliefd op elkaar. Het enige waar Kady mee zit is dat haar lief geen 'echte man' is. Voor haar is Temptation Island dan ook de alles beslissende factor. Of ze gaan samen verder óf ze gaan voorgoed uit elkaar

Rosanna move over! Er is een nieuwe dramaqueen in town en haar naam is Shari. Al tijdens het eerste kampvuur is Shari compleet in tranen omdat haar Javen 'de grens is overgegaan'. De jongen heeft alleen niets gedaan, maar volgens zijn vriendin zit hij zwaar in de puree.

Link naar informatie https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... iet-missen
Alle reacties Link kopieren
Lukt dit?

https://www.instagram.com/p/B6vvSOIgX29 ... _copy_link
Alle reacties Link kopieren
Hmm nee dus, ik wilde het bericht hier plaatsen, maar goed nu alleen de link. Kate en David zijn weer vol bij elkaar.

Okay ik snap dat het een programma is en dat we maar een stukje zien, maar hij heeft een trio gehad en heeft met een ander het eiland verlaten.

Ik zou mij zwaar vernederd voelen
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben goed gepraat. (Lees: ze is in de gladde praatjes van David getrapt) :proud:
Alle reacties Link kopieren
Na het zien van deze aflevering twijfel ik toch aan de echtheid van dit programma.. Dat geschreeuw leek zo nep. Als het wel echt is dan is Kate dom en naïef en heeft ze dus niks 'geleerd' van haar hele 'reis'. Waar ze de hele tijd zo over bazelde in elke aflevering.
Jep naïef. Als ze nu niet wakker is geworden, wordt ze nooit meer wakker. David zal toch nog wel paar keer buiten de deur plassen?
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
01-01-2020 16:28
Jep naïef. Als ze nu niet wakker is geworden, wordt ze nooit meer wakker. David zal toch nog wel paar keer buiten de deur plassen?
Als hij het al doet met camera's laat staan als hij niet wordt achtervolgt.
Alle reacties Link kopieren
Jemig wat een dom wijf die Kate. En waarom wil David haar terug eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
01-01-2020 16:31
Jemig wat een dom wijf die Kate. En waarom wil David haar terug eigenlijk?
Misschien omdat tometa het uit heeft gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Vond de reünie teleurstellend. Ook slecht doorvragen van de presentator.

Hoe dom kun je zijn? Je man heeft met meerdere vrouwen sex op het eiland voor de camera. Alsof hij hem nu wel in zn broek zal houden. 🙈 Dom kippetje.

En ook Ashley, waarom zoenen met je ex? Serieus? Vond haar en Ben een leuker setje.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
01-01-2020 16:28
Jep naïef. Als ze nu niet wakker is geworden, wordt ze nooit meer wakker. David zal toch nog wel paar keer buiten de deur plassen?
Ze piste zelf in haar vorige relatie buiten de deur...

Maar ik vind het allemaal heel triest dit, vraag me ook echt af wat er allemaal echt van is.

Ook die Ashley G die zonder reden ineens op KB ging liggen. Eh hallo?
Alle reacties Link kopieren
Uit seizoen 1:
Morgan heeft de verloving verbroken omdat Evan vreemd is gegaan.. o_o

Bron: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -verloving
Jaaa, ik had al een idee dat dit gewoon niet kon! Hij was echt gek die kerel.
Alle reacties Link kopieren
Verbaast me niks, hoe je er aan komt, kom je er ook weer af.
Alle reacties Link kopieren
Nijntje* schreef:
13-01-2020 21:32
Uit seizoen 1:
Morgan heeft de verloving verbroken omdat Evan vreemd is gegaan.. o_o

Bron: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -verloving
Verbaast me niks. Hij ging zo makkelijk meteen met Morgan het bed in.
En daarna met jankogen voor de camera. :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het altijd zo opmerkelijk goed gaan tussen hun, dus ik dacht, het kan dus toch.

Maar nee dus....
Naomir schreef:
15-01-2020 10:41
Ik vond het altijd zo opmerkelijk goed gaan tussen hun, dus ik dacht, het kan dus toch.

Maar nee dus....
Ik ook hoor! Maar ja foto's op instagram zeggen natuurlijk ook niet alles..
Vind het wel bijzonder van hem
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hun toch stom dus net goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hun ook stom, vooral Evan met zijn moeilijke blik steeds.

Ik ben benieuwd of Evan nu ooit (of in ieder geval de komende paar jaar) nog een serieuze vriendin gaat vinden.
AnAppleADay schreef:
15-01-2020 13:24
Ik vond hun ook stom, vooral Evan met zijn moeilijke blik steeds.

Ik ben benieuwd of Evan nu ooit (of in ieder geval de komende paar jaar) nog een serieuze vriendin gaat vinden.
Een serieuze vriendin wel. Dat zijn standaard patronen. Maar of hij veranderd? Nee.. Misschien als hij 40 is misschien.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
15-01-2020 13:54
Een serieuze vriendin wel. Dat zijn standaard patronen. Maar of hij veranderd? Nee.. Misschien als hij 40 is misschien.
Maar iedereen weet toch nu hoe hij is?
Één keer zo je vriendin verlaten kan je nog afdoen als 'ja maar zij maakte hem ongelukkig, nu is het anders'
Maar bij de volgende is het precies hetzelfde.

Al zullen we wel types als Kate van David die toch een bord voor hun kop willen houden.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was er ook iets met zijn vader. Die had een affaire gehad en daardoor was hij vermoord ofzo? Hele toestand was het volgens mij. Maar goed, de appel valt niet ver van de boom dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-01-2020 15:03
Volgens mij was er ook iets met zijn vader. Die had een affaire gehad en daardoor was hij vermoord ofzo? Hele toestand was het volgens mij. Maar goed, de appel valt niet ver van de boom dus.
Ja hij is vermoord door de man van zijn vriendin.

https://people.com/crime/gavin-smith-mu ... e-preview/

Kaci heeft deze post gedeeld in haar stories. Over wie zou het gaan.
Ja klopt inderdaad.

Meestal zijn deze vrouwen heel naïef. Net zoals kate inderdaad. Woorden kunnen heel veel doen.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
15-01-2020 15:43
Ja klopt inderdaad.

Meestal zijn deze vrouwen heel naïef. Net zoals kate inderdaad. Woorden kunnen heel veel doen.
Dat denk ik ook. En ik denk dat voor vrouwen als Kate ook meespeelt dat het blijkbaar meer pijn doet om alleen te zijn dan dat het pijn doet om stiekem toch wel te beseffen dat hij een eikel is die je bedonderd. Dan wil je ook graag zijn mooie praatjes geloven en jezelf van de liefde overtuigen. Zonde voor haar dat ze zo weinig eigenwaarde heeft.
Alle reacties Link kopieren
Heb net pas de reünie gezien en ik kan gewoonweg niet geloven. Dat die Kate terug is. Zooooo dom!! Maargoed, misschien is hij wel veranderd (kuch)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven