Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Nu weer verder met wieden in mijn Pokébag om plaats te maken voor Gen5. Ik stond gisteren op het punt om weer wat ruimte bij te kopen voor de Community Day, maar toen zag ik dat ik o.a. 43 Pikachu in voorraad had. Dus ik ben gisteren al even bezig geweest met uitzoeken en kon zo al bijna 60 plekken vrijmaken. Nu de rest.
Alle reacties Link kopieren
Die paaseieren... vandaag een Happiny en een Elekid, pffff. Gooide net een Excellent bal op een Feebas, maar ik moet nog 3 psychés/steel-types, dus helaas. En community day gemist vanwege ander evenement hier. Wanneer komt Gen5?
Alle reacties Link kopieren
Morgen gen 5 (vanaf 22 u), ben benieuwd of er dan ook weer nieuwe special research opdrachten komen. En of er dan ook weer wat léuks uit de eieren komt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat gen 5 er al zo snel aan zou komen. Leuk!
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
15-09-2019 17:05
Die paaseieren... vandaag een Happiny en een Elekid, pffff. Gooide net een Excellent bal op een Feebas, maar ik moet nog 3 psychés/steel-types, dus helaas. En community day gemist vanwege ander evenement hier. Wanneer komt Gen5?
Ik heb ook geen shinies, hier was een wijkfeest, heb iets van 20 turtwig aangeklikt en daarna vond ik het wel best. Leuk als ik een shiny tegenkom, maar ik ga er geen doel (meer) van maken, dat frustreert alleen maar. Net zoals ik niet alle Shadow pokemon hoef, ik heb er een paar en dat volstaat.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
15-09-2019 15:13
Nu weer verder met wieden in mijn Pokébag om plaats te maken voor Gen5. Ik stond gisteren op het punt om weer wat ruimte bij te kopen voor de Community Day, maar toen zag ik dat ik o.a. 43 Pikachu in voorraad had. Dus ik ben gisteren al even bezig geweest met uitzoeken en kon zo al bijna 60 plekken vrijmaken. Nu de rest.
Ik moet ook dringend opruimen. In mijn storage zitten nog een paar honderd te ruilen mons van de exotische bestemming waar ik deze zomer was. Eens kijken of ik mijn kinderen kan interesseren voor een ruilsessie. Storage vergroten kan niet meer...
Eze, had je meegekregen dat je storage tot 2500 kan sinds ergens deze zomer?

Comm day vandaag lekker rustig aan gedaan. Ik liep samen met een vriendin die haar dochter bij zich had in de wandelwagen. Dan ga je niet zo snel. En het spel liep ook steeds vast de eerste 2 uur. Maar toch nog genoeg shinies gevangen voor alledrie de evoluties. Verder had ik deze week ook een shiny Tauros en een shiny Mr Mime en ook nog een Clamperl. Blij mee!
36 eieren uitgebroed deze week, nul shinies.

Vandaag bij cd wel geluk, 6 shiny turtwigs. Leuk voor de evolve en evt ruilen, maar verder niets qua IV.
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
15-09-2019 18:25
Eze, had je meegekregen dat je storage tot 2500 kan sinds ergens deze zomer?

Comm day vandaag lekker rustig aan gedaan. Ik liep samen met een vriendin die haar dochter bij zich had in de wandelwagen. Dan ga je niet zo snel. En het spel liep ook steeds vast de eerste 2 uur. Maar toch nog genoeg shinies gevangen voor alledrie de evoluties. Verder had ik deze week ook een shiny Tauros en een shiny Mr Mime en ook nog een Clamperl. Blij mee!
Gifgroen, ja, dat had ik meegekregen. Helaas :) Ik heb nu 2499 Pokemon. Moet dringend opruimen dus.

Cool, tauros met gekke koeienziekte! En zelfs die enge clown is Shiny leuk!
Wow 2499! Dan mag je wel een beetje opruimen ja...

Ik zit nu op ongeveer 1800 en daarvan kunnen er 200-300 weg. Dat zijn er die ik nu bewaar om te ruilen. Dus wat zeldzamere voor lucky trade; pokémon van ver weg voor de KM badge en dubbele legendaries, shinies en Unown.
Yoyo76 schreef:
15-09-2019 10:34
Is nog geen afgesproken tijdstip!

Revenna, wanneer kun jij? Vandaag ergens einde middag? Eerst community dayen. ;)
Oh sorry, ik lees het nu pas. Mijn excusus
Alle reacties Link kopieren
revenna schreef:
15-09-2019 22:25
Oh sorry, ik lees het nu pas. Mijn excusus
Geen probleem hoor! Maar wanneer kun je? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk een Farfetch'd! Jeej! Nog wel eerst een 8e Kangaskahn uitgebroed, maar het is gelukt. :jump:
0 Shiny's nog gezien afgezien van de shiny turtwigs gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Is er iets mis met de gifts? Vandaag nog geen gehad, terwijl er normaal al veel in de ochtend versturen. Net nu ik er nodig 1 moet openen... :|
Yoyo76 schreef:
16-09-2019 08:59
Is er iets mis met de gifts? Vandaag nog geen gehad, terwijl er normaal al veel in de ochtend versturen. Net nu ik er nodig 1 moet openen... :|
Komt eraan! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Bospaddestoeltje schreef:
16-09-2019 09:16
Komt eraan! :biggrin:
Haha, thanks! :bigkiss:
10 km ei van het wandelen al binnen, helaas. ;)

Maar ik heb de gift ontvangen! Het viel even op omdat ik er normaal minimaal een stuk of 4 te openen heb vroeg in de ochtend. Maar ik denk dat iedereen uitslaapt. :rofl:
Dacht al even dat sommigen misschien niet weten dat je niet persé hoeft te openen om te kunnen versturen. Ik klik de gift nu ook vaak weg, tot ik ruimte heb voor een ei.
Geen community day gedaan, wel wat Tortwigs gevangen maar geen één shiny helaas (en toch wel bijna 300 candy).

2 x tot 4 great curveballs gekomen, jeetje wat een frustrerende opdracht is dit zeg, waar ben ik aan begonnen!

En wat ik ook wel even kwijt wil: ik vind het erg jammer dat het soms moeilijk lijkt te zijn om ei-afspraken te maken. Ik zie het nu bij emceetje gebeuren en had het zelf ook. Op mijn poging om een ei-afspraak te maken wordt niet gereageerd, maar ik kreeg ook al dagen geen gifts meer (terwijl dat daarvoor steeds regelmatig was) dus ik kreeg de indruk dat men wel in de gaten had dat we ultra's zouden worden. Ik heb uiteindelijk maar wat gestuurd zonder ei, maar eigenlijk vind ik het wat onsportief. Dat is voor mij nou net de meerwaarde van vrienden via het forum boven random codes.
Yoyo76 schreef:
16-09-2019 09:31
Haha, thanks! :bigkiss:
10 km ei van het wandelen al binnen, helaas. ;)

Maar ik heb de gift ontvangen! Het viel even op omdat ik er normaal minimaal een stuk of 4 te openen heb vroeg in de ochtend. Maar ik denk dat iedereen uitslaapt. :rofl:
Dacht al even dat sommigen misschien niet weten dat je niet persé hoeft te openen om te kunnen versturen. Ik klik de gift nu ook vaak weg, tot ik ruimte heb voor een ei.
Haha, dat heb ik ook. Ik was deze ochtend toevallig wat later ja. Ik merk dat ik voorheen alles redelijk snel uitpakte, en nu gifts bewaar voor de lege eierplekken en dan het overzicht een beetje kwijt ben. En dat meer mensen dat doen, gezien de hoeveelheid ongeopende gifts. :rofl:
Ik heb vorige week tot 3 x toe gehad dat er een ei uit een stop kwam vallen nét voordat er eentje was uitgebroed dus heb echt nog maar één plek voor een 7 km ei. De rest is bijna allemaal 10 km (je weet wel, die eieren die vorige week niet uit de stops wilden komen).

Nu kan ik even niets meer uitpakken, want ik heb de wandelbeloning gehad en m'n tas zit weer vol. En het weer nodigt niet uit om zo een rondje te gaan doen en gyms leeg te battelen voor muntjes. Dat zal voor meer mensen gelden ben ik bang, dus de kans dat ik zelf uit een gym gegooid wordt schat ik vandaag ook wat lager in. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Bospaddestoeltje schreef:
16-09-2019 09:41
En wat ik ook wel even kwijt wil: ik vind het erg jammer dat het soms moeilijk lijkt te zijn om ei-afspraken te maken. Ik zie het nu bij emceetje gebeuren en had het zelf ook. Op mijn poging om een ei-afspraak te maken wordt niet gereageerd, maar ik kreeg ook al dagen geen gifts meer (terwijl dat daarvoor steeds regelmatig was) dus ik kreeg de indruk dat men wel in de gaten had dat we ultra's zouden worden. Ik heb uiteindelijk maar wat gestuurd zonder ei, maar eigenlijk vind ik het wat onsportief. Dat is voor mij nou net de meerwaarde van vrienden via het forum boven random codes.
Je bedoeld bij mij? Ik heb van 2 al heel lang gifts staan om te openen, waarbij we ultra friends worden. Inmiddels zijn het er 4. Ik wacht al meer dan een week op een afspraak die we kunnen maken. Ik wil het zo netjes mogelijk doen, zodat we allemaal kunnen profiteren. Het blijkt inderdaad lastig te plannen. Misschien leest niet iedereen altijd alle berichten? Er wordt best veel gepost de laatste tijd. Ik vond het ook juist zo mooi dat het hier zo goed afgesproken werd, daarom ben ik braaf aan het wachten. Hopelijk hoor ik vandaag wanneer we kunnen eien. Ik kan eigenlijk altijd wel, al is het tussendoor tijdens werk. Maar zou het wel fijn vinden om alle 4 tegelijk te kunnen doen. Dat zou toch moeten lukken. :)
Gewoon nemen zoals het komt, zou ik zeggen. Ik ei zelf nooit, vooral omdat ik niet te snel naar L40 wil maar ook omdat ik weet dat ik die afspraken toch niet altijd onthoud of kan nakomen vanwege mijn onregelmatige werk.

Ik heb vrienden van alle soorten en maten: sommigen sturen alleen en openen (bijna) nooit, anderen openen alleen en sturen (bijna) nooit, sommigen spelen schijnbaar slechts eens in de maand, en met drie anderen sta ik al maandenlang (!) op 1 dag van best friends, alleen openen zij mijn gifts maar niet en sturen mij ook niets meer :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nooit naar friendlevels. Ik ei ook nooit aangezien ik al ruim level 40 ben. Als iemand meld een ei aan te willen zetten hou ik er rekening mee en stuur ik gifts maar open zelf niets. Krijg ik niets te horen, dan pech en open ik wanneer die gift aan de beurt is. Mensen waar alles al weken bij stil staat verwijder ik.
Yoyo76 schreef:
16-09-2019 09:56
Je bedoeld bij mij? Ik heb van 2 al heel lang gifts staan om te openen, waarbij we ultra friends worden. Inmiddels zijn het er 4. Ik wacht al meer dan een week op een afspraak die we kunnen maken. Ik wil het zo netjes mogelijk doen, zodat we allemaal kunnen profiteren. Het blijkt inderdaad lastig te plannen. Misschien leest niet iedereen altijd alle berichten? Er wordt best veel gepost de laatste tijd. Ik vond het ook juist zo mooi dat het hier zo goed afgesproken werd, daarom ben ik braaf aan het wachten. Hopelijk hoor ik vandaag wanneer we kunnen eien. Ik kan eigenlijk altijd wel, al is het tussendoor tijdens werk. Maar zou het wel fijn vinden om alle 4 tegelijk te kunnen doen. Dat zou toch moeten lukken. :)
Nee, wij zijn toch al ultra's geworden (op afspraak ;) )?

Als je vrienden hebt via dit forum, en je ziet dat je een stap maakt in de vriendschap, dan is het toch niet teveel gevraagd om weer even dit forum te checken voor een ei-afspraak? En anders gewoon gifts blijven sturen en het bij de ander laten zou ik zeggen. En tuurlijk kun je die stap wel eens missen, dat is dan pech. Maar stoppen met gifts sturen en je hier ook niet melden, dat vind ik jammer.
BowGirl35 schreef:
16-09-2019 10:31
Ik kijk nooit naar friendlevels. Ik ei ook nooit aangezien ik al ruim level 40 ben. Als iemand meld een ei aan te willen zetten hou ik er rekening mee en stuur ik gifts maar open zelf niets. Krijg ik niets te horen, dan pech en open ik wanneer die gift aan de beurt is. Mensen waar alles al weken bij stil staat verwijder ik.

Zelfs dat doe ik eigenlijk nooit. Maar mijn vriendenlijst wordt inmiddels erg lang (vind ik dan, ik heb er nu zo’n 85) en ik scroll me soms een ongeluk, dus mogelijk ga ik toch wat mensen verwijderen die al maandenlang en niet openen en niet sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook bevriend met een aantal mensen van het forum, maar ben het overzicht kwijt welke vriend bij welke nick hoort. Zelf kijk ik bijna nooit naar vriendschaplevels, dus het kan zijn dat ik een gift open en daarmee per ongeluk een level omhoog ga.
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Alle reacties Link kopieren
Maar soms willen mensen meerdere levels-up combi eren, en dan is het best wel lastig om dat goed af te spreken.

Ik open ook niet veel eieren, omdat ik dan daarna weer veel weg moet gooien omdat ik te veel ballen heb ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven