na 3 dates: hoe vertel ik hem dat ik wil stoppen?

12-12-2019 08:53 129 berichten
Ik heb via Tinder een man ontmoet. We hebben totaal 3 keer afgesproken en de laatste date hadden we ook seks. Ik heb inmiddels besloten om niet verder met hem te willen gaan. Ik heb wel zijn telefoonnummer, maar ik weet niet precies waar hij woont, dus even langs gaan om aan te bellen en de boodschap overbrengen kan niet.

De eerste twee dates waren in de stad in een café. De derde date was het volgende: hij stond ineens spontaan aan de voordeur terwijl ik eten aan het koken was (we hadden niks afgesproken). Toen ik hem binnenliet, legde hij zijn voeten (met schoenen aan) op de bank en klaagde hij erover dat ik geen afzuigkap had en dat mijn messen geslepen moesten worden (hij hielp me met koken door een tomaatje in stukjes te snijden, want hij vond dat ik te weinig groente in de maaltijd gebruikte).
Nu wil hij op vierde date en tekst hij: "het wordt wel eens tijd dat jij bij mij langs komt". Ik vermoed dat hij geld uit wil sparen om "echt" op date te gaan en dat hij het wel gemakkelijk vindt als we direct zijn bed in kunnen rollen.

Wat is een fatsoenlijke manier om hem op de hoogte te brengen van mijn besluit?
Beste dinges,
Ik wil het liever hierbij laten. Het allerbeste nog.
En dan blokkeren.

Serieus, onaangekondigd voor de derde date op de stoep staan en doen alsof je al 25 jaar getrouwd bent... Groot gelijk dat je niet verder wil. Vraag jezelf af waarom je er niets van hebt gezegd.
Alle reacties Link kopieren
En op de derde date hebben jullie seks gehad ?
Tuurlijk....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon terug appen: Ik heb nagedacht en wil ons contact stoppen. Ik wens je het beste.

Reden hoeft verder niet, jullie hebben elkaar 3x gezien he?
Ik zou ook kriegel worden van gezever over mijn messen, afzuigkap en gezeur over groentes
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
12-12-2019 08:55
Beste dinges,
Ik wil het liever hierbij laten. Het allerbeste nog.
En dan blokkeren.

Serieus, onaangekondigd voor de derde date op de stoep staan en doen alsof je al 25 jaar getrouwd bent... Groot gelijk dat je niet verder wil. Vraag jezelf af waarom je er niets van hebt gezegd.
Sterker nog: seks gehad hebt na dit vreselijke onaantrekkelijke gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon terug appen met de boodschap dat je toch geen goede klik voelt en van een nieuwe date afziet. Hopelijk laat hij het er dan bij en ziet hij er geen aanleiding in om weer bij jou op de stoep te staan.
Dus je hebt de laatste keer seks gehad terwijl hij zich zo raar gedroeg?

En gewoonbellen of een berichtje sturen en zeggen dat je het leuk hebt gehad maar verder geen gevoelens voor hem hebt en het verder laat gaan.
Alle reacties Link kopieren
Mariejan schreef:
12-12-2019 08:56
Sterker nog: seks gehad hebt na dit vreselijke onaantrekkelijke gedrag.
Dit snap ik ook niet. Je knapt op hem af en gaat dan toch seks hebben :-?
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
12-12-2019 08:55
En op de derde date hebben jullie seks gehad ?
Tuurlijk....
misschien deed hij zijn schoenen wel uit in bed??
Toen ik hem binnenliet, legde hij zijn voeten (met schoenen aan) op de bank en klaagde hij erover dat ik geen afzuigkap had en dat mijn messen geslepen moesten worden (hij hielp me met koken door een tomaatje in stukjes te snijden, want hij vond dat ik te weinig groente in de maaltijd gebruikte).

En dat vond je zo geil dat je besloot hem te neuken. Logisch.
Alle reacties Link kopieren
Bel hem dat je een nieuwe date niet ziet zitten en het contact hierbij wil laten.

Als hij langs blijft komen, zit er niets anders op dan nog verder naar het noorden te verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
De derde date was het volgende: hij stond ineens spontaan aan de voordeur terwijl ik eten aan het koken was (we hadden niks afgesproken). Toen ik hem binnenliet, legde hij zijn voeten (met schoenen aan) op de bank en klaagde hij erover dat ik geen afzuigkap had en dat mijn messen geslepen moesten worden (hij hielp me met koken door een tomaatje in stukjes te snijden, want hij vond dat ik te weinig groente in de maaltijd gebruikte).
En toen had je seks met hem? En nu wil je ermee stoppen?
Jouw goed recht maar je geeft zelf zo ook een onduidelijk signaal af.
misax wijzigde dit bericht op 12-12-2019 09:54
0.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij: "het wordt wel eens tijd dat jij bij mij langs komt".
Jij: "ik laat het liever bij 3 dates, veel geluk verder, in de liefde en in je leven".
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
12-12-2019 08:55
Beste dinges,
Ik wil het liever hierbij laten. Het allerbeste nog.
En dan blokkeren.

Serieus, onaangekondigd voor de derde date op de stoep staan en doen alsof je al 25 jaar getrouwd bent... Groot gelijk dat je niet verder wil. Vraag jezelf af waarom je er niets van hebt gezegd.

+1

Netjes zeggen dat je niet verder wilt. Je bent hem verder geen uitleg verschuldigd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-12-2019 08:59
Hij: "het wordt wel eens tijd dat jij bij mij langs komt".
Jij: "ik laat het liever bij 3 dates, veel geluk verder, in de liefde en in je leven".
Deze.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
lilalinda schreef:
12-12-2019 08:59
Hij: "het wordt wel eens tijd dat jij bij mij langs komt".
Jij:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon stoppen. Sms is prima. Ik wil niet verder door met je; zoiets is lekker duidelijk. Vraagt hij waarom niet dan zeg je geen klik ozi.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gewoon blokkeren... klaar.
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
12-12-2019 09:27
Gewoon blokkeren... klaar.
lafbekkengedrag
Niet doen hoor TO, houd je waardigheid
Je geeft wel een beetje gemengde signalen door nadat hij die afknappers heeft gedaan toch nog het bed met hem in te duiken. Ik denk wel dat ie gaat denken dat ie slecht in bed was.Maargoed dat is niet jouw probleem
Bedankt allemaal, voor de reacties!

Ik heb dit geschreven via WhatsApp met behulp van jullie feedback:

"Sorry Dinges, maar ik wil geen 4e date. Ik vind dat we te weinig raakvlakken hebben en bovendien een heel andere kijk op het leven en de invulling daarvan. Ik voel daarom geen klik en wil ons contact beëindigen.
Bedankt voor de dates die we samen hebben gehad, maar meer zit er voor mij niet in. Ik wens je veel geluk, zowel in werk, privé als in de liefde."

Wow...wat voel ik me nu opgelucht zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
12-12-2019 09:28
Je geeft wel een beetje gemengde signalen door nadat hij die afknappers heeft gedaan toch nog het bed met hem in te duiken. Ik denk wel dat ie gaat denken dat ie slecht in bed was.Maargoed dat is niet jouw probleem
was hij wellicht ook wel??
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
12-12-2019 09:29
Bedankt allemaal, voor de reacties!

Ik heb dit geschreven via WhatsApp met behulp van jullie feedback:

"Sorry Dinges, maar ik wil geen 4e date. Ik vind dat we te weinig raakvlakken hebben en bovendien een heel andere kijk op het leven en de invulling daarvan. Ik voel daarom geen klik en wil ons contact beëindigen.
Bedankt voor de dates die we samen hebben gehad, maar meer zit er voor mij niet in. Ik wens je veel geluk, zowel in werk, privé als in de liefde."

Wow...wat voel ik me nu opgelucht zeg!!!
kerstborreltje en op naar de volgende
lilalinda schreef:
12-12-2019 09:30
was hij wellicht ook wel??

Ja, dat kan natuurlijk, dat dit de druppel was. maar ik ging er een beetje van uit dat TO dat wel had vertelt als dat het geval was.
mindervanmij schreef:
12-12-2019 09:28
Je geeft wel een beetje gemengde signalen door nadat hij die afknappers heeft gedaan toch nog het bed met hem in te duiken. Ik denk wel dat ie gaat denken dat ie slecht in bed was.Maargoed dat is niet jouw probleem
klopt: hij was ook nog eens heel slecht in bed....echt heel slecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven