Entertainment alle pijlers

De Bachelorette met Sylvia Geerssen

02-02-2023 20:20 587 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag stonden op videoland de eerste 2 afleveringen online en ik vind het leuk! Ik vind Sylvia ook echt een leuke vrouw. Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
BlaBla schreef:
03-02-2023 16:12
Ja, dacht ik.
Ik heb wel eens gezien dat mannen, of vrouwen, afzagen van verdere deelname. Ook na de eerste kennismaking. De persoon sprak hun niet aan.
Ja bij sommige programma's is dat idd wel zo, daar heb je gelijk in. Ook als ze wel weten om wie het gaat vertrekken er nog wel eens mensen na de eerste kennismaking.
Maar in dit geval was het wel bekend. Bij The Bachelor ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
BlaBla schreef:
03-02-2023 16:13
Dus jij bent Sylvia Geerssen 2.0? :thumbsup:
I wish!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me een leuk programma, Sylvia komt over als een lieve en oprechte vrouw. Ben benieuwd of ze hier een leuke man aan over houdt. De keuze is in ieder geval zeer gevarieerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb genoten van de eerste 2 afleveringen en kijk alweer uit naar donderdag! Maar die Otman, wat een vreselijke vent, met zijn mooie mensen obsessie.

Een paar weken geleden heb ik per ongeluk op een juice kanaal gelezen met wie Sylvia (hoogstwaarschijnlijk) eindigt, jammer dat ik dat niet meer uit mn geheugen kan wissen haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het best gênant hoe vaak sommige mannen alleen maar zeiden 'wat ben je mooi, wauw wat ben je mooi'. Alleen dat!
En nu ga ik afl 2 kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Net beide afleveringen gekeken, leuk programma!
Die mannen die alleen maar onder de indruk zijn van haar looks zijn wel echt beetje no go vind ik . Otman ook zo 1. Gelukkig is die naar huis.
Pelle schreef:
03-02-2023 10:50


Wat een verleden heeft zij zeg qua relaties.
Ik heb nooit zoveel met dit soort programma's, maar zag dit topic voorbij komen en ben toch maar eens gaan kijken, omdat veel van jullie zo enthousiast zijn over Sylvia ;-)

Maar haar relatieverleden heb ik gemist: wat was is daar zo bijzonder aan? Veel relaties, nare relaties?

Edit: inmiddels even gegoogeld en zie dat ze nare relaties met foute mannen, miskramen e.d. heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net eindelijk tijd gevonden om te kijken. Ik blijf Sylvia een leuke vrouw vinden. In de verraders vond ik haar ook heel leuk. Goed dat ze meteen 4 mannen naar huis heeft gestuurd, dan kan je beter focussen. Het zijn wel uiteenlopende types. Ik ben benieuwd wat voor man uiteindelijk haar aandacht zal weten te trekken
Alle reacties Link kopieren Quote
tv-icoon schreef:
03-02-2023 06:06
Ik heb de aankondiging gezien en zag geen interessant persoon alleen een zwaar geopereerd gezicht.
Zij is niet zwaar geopereer maar ze heeft wel fillers in haar jukbeenderen en lippen. Waarschijnlijk ook Botox.
Who cares, ik vind haar prachtig... die ogen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Aflevering 4 gezien. Ze doet het leuk, over het algemeen ben ik het wel eens met de mannen die ze naar huis stuurt. En wat ziet ze er steeds prachtig uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke vrouw, maar ze heeft al die toeters en bellen niet nodig. En waarom altijd die truttige jurken en geen hip broekpak oid?

Verder blij dat die Otman en nog wat van die mannen weg zijn. Ik vind Oscar wel leuk en Joris ook :).
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zijn wel een stel ijdeltuiten die mannen, 5/6 dagen per week sportschool. Ik vind dat dus een enorme afknapper…. :roll: Ik zou er niet op kunnen vallen, zijn mij toch te simpel, athans zo komen ze over, werken en sporten en that’s it :P
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die prinsessenjurken prachtig en zij waarschijnlijk ook. Waarom zou ze een "hip" broekpak aan moeten?
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
18-02-2023 17:35
Ik vind die prinsessenjurken prachtig en zij waarschijnlijk ook. Waarom zou ze een "hip" broekpak aan moeten?
Ach misschien omdat ik zelf gewoon niet zo’n prinses-achtig ben :P nooit geweest ook. Maar ieder zijn ding toch..
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp en een upje!

Dit soort programma's zijn echt mijn guilty pleasure haha.

Ik hoop dat ze voor Matthijs of Joris gaat. Ik weet niet zo goed wat ik van Tjeerd moet vinden, er is iets aan hem waarom ik hem niet leuk vind maar ik kan niet vertellen waarom.
Rest vind ik niks
Alle reacties Link kopieren Quote
Hine schreef:
09-03-2023 17:41
Tvp en een upje!

Dit soort programma's zijn echt mijn guilty pleasure haha.

Ik hoop dat ze voor Matthijs of Joris gaat. Ik weet niet zo goed wat ik van Tjeerd moet vinden, er is iets aan hem waarom ik hem niet leuk vind maar ik kan niet vertellen waarom.
Rest vind ik niks
Ik vind Tjeerd vooralsnog wel leuk. Ik denk dat dit sowieso de laatste 3 mannen worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Tjeerd wel sexy :$ en Joris is ook leuk :) de rest vind ik niet zo heel leuk
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Die wild rose zou ik niet willen winnen.
1. Omdat je niet één op één gevraagd wordt als je de wild rose hebt (want er wordt verwacht dat je de één op één steelt)
2. Omdat je iemand die meegevraagd wordt, moet teleurstellen.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch zou ik niet voor Tjeerd kiezen, hij lijkt mij te competitief en niet helemaal eerlijk over te komen. Joris lijkt wel oprecht en leuk :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk ook dat het om die 3 mannen gaat, maar ik denk dat Matthijs een beetje te soft voor haar is.
We gaan het zien, heerlijke entertainment haha
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
10-03-2023 10:22
Toch zou ik niet voor Tjeerd kiezen, hij lijkt mij te competitief en niet helemaal eerlijk over te komen. Joris lijkt wel oprecht en leuk :)
Ik vind Joris ook het meest oprecht overkomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook!

Ik vind tjeerd heel knap, maar Joris komt wat eerlijker over ofzo.
Ik vond Sylvia niet zo, maar naar mate de afleveringen vorderen vind ik haar steeds leuker.
Alleen vind ik haar in sport outfit en zonder make-up eigenlijk wel leuker dan met, maar das natuurlijk mijn mening!
Alle reacties Link kopieren Quote
Esther-93 schreef:
10-03-2023 10:31
Ik kijk ook!

Ik vind tjeerd heel knap, maar Joris komt wat eerlijker over ofzo.
Ik vond Sylvia niet zo, maar naar mate de afleveringen vorderen vind ik haar steeds leuker.
Alleen vind ik haar in sport outfit en zonder make-up eigenlijk wel leuker dan met, maar das natuurlijk mijn mening!
Eens :) ze heeft al die toeters en bellen niet nodig. Geen enkele vrouw trouwens.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
10-03-2023 10:26
Ik vind Joris ook het meest oprecht overkomen.
Ja leuke man is dat :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dat ook met Tjeerd, ik weet niet waarom ik dat gevoel heb dat er iets met hem is. Misschien komt dat in de volgende aflevering naar voren, want dat leek op ruzie met Samé.

Ik moet zeggen dat ik nog steeds last heb van die aflevering waarin ze moesten aangeven of ze ooit vreemd waren gegaan. Joris antwoordde bijv. met ja daardoor vind ik hem echt veel minder leuk.

Ik denk dat Giancarlo echt de liefste is van hun, maar die tatoeage... wat vreselijk zonde.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven