Entertainment alle pijlers

De Bachelorette met Sylvia Geerssen

02-02-2023 20:20 587 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag stonden op videoland de eerste 2 afleveringen online en ik vind het leuk! Ik vind Sylvia ook echt een leuke vrouw. Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Een hoop testosteron daar, je zag Sylvia terug deinzen toen er een paar op haar afspringen, je moet het maar durven!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sylvia had altijd al een bovengemiddeld mooi uiterlijk wat haar bijzonder maakt om naar te kijken. Ik geloof best dat er een spuitje Botox hier en daar zit en de wimpers en wenkbrauwen maken het geheel wat hard maar ik vind haar juist zoveel meer zichzelf dan haar voorganger Gaby. Veel leuker en spontaner ook. Fijne vrouw lijkt Sylvia me.

Veel engnekken zitten ertussen, wat inherent is aan deelname aan zo’n programma. De afvallers verbazen me dan ook niks.

Ik vind die Amsterdamse barman leuk en spontaan. Matthijs is erg leuk om te zien en de man met de witte roos lijkt me ook wel wat voor haar. De rest vind ik niet veel en bovendien een groot deel heel veel te jong.
Dutchgirly schreef:
02-02-2023 22:33
Ik moet de afleveringen nog kijken. Maar wat ik vooral zo bijzonder vind is de keuze in de mannen. Zij is 37 en dan zitten er allemaal van die gastjes bij van 26. Zijn er dan echt geen leuke mannen eind dertig te vinden?
Andersom is veel meer geaccepteerd inderdaad. Niemand vraagt ooit of de leuke vrouwen van in de 30/40/50 op zijn als het andersom is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het gaat mij niet om geaccepteerd, dit is een 37 jarige vrouw die wereldwijs is. Wat moet ze met zo'n 26 jarige wannabe dj? Ze zegt dat ze naar de liefde zoekt, maar dit komt dan meer over als ze zoekt een speeltje. Ook goed hoor, maar zeg dat dan. Of is dit gewoon slechte casting vanuit de productie?
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
02-02-2023 20:43
Ook net de eerste aflevering gezien! Ik vind Sylvia prachtig, maar die mannen ... Zit toch niet veel soeps bij, al zijn sommige leuker dan anderen. Maar als dit het niveau man is dat iemand als zij kan krijgen, is de rest van ons verloren :$
Ze is best mooi, maar lijkt mij nou echt niet dat dit iedereens droomvrouw is. Lijkt me dat je er nogal wat issues bij cadeau krijgt. Bovendien neigt ze qua uiterlijk erg naar het ordinaire, dus dat moet ook maar je smaak zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
milesdavis schreef:
03-02-2023 06:55
Valt me op dat er altijd buitenproportioneel veel dj's in zulk soort programma's zitten. Kun je daar een beetje van leven als je niet beroemd bent? Of zijn ze vooral in te huren voor feesten en partijen en komen ze lekker hitjes draaien op het 30-jarig huwelijksfeest van tante Sjaan?
Mensen doen aan die programma’s (ook bij B&B vol liefde etc.) vrijwel altijd mee voor publiciteit, die man/vrouw kan ze gestolen worden.

Overigens ja, er valt in het clubcircuit zeer goed geld te verdienen. Ik ken meerdere relatief onbekende dj’s, die harken toch zo een ton per jaar naar binnen, ook al kent het grote publiek ze niet. Vliegen daar ook voor naar Ibiza etc. Wel is het een korte carrière als je geen wereldster bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
03-02-2023 08:39
Het gaat mij niet om geaccepteerd, dit is een 37 jarige vrouw die wereldwijs is. Wat moet ze met zo'n 26 jarige wannabe dj? Ze zegt dat ze naar de liefde zoekt, maar dit komt dan meer over als ze zoekt een speeltje. Ook goed hoor, maar zeg dat dan. Of is dit gewoon slechte casting vanuit de productie?
De opnames zijn vorig jaar al een keertje uitgesteld omdat er te weinig aanmeldingen waren, dus het zal wel lastig geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh echt? Dan snap ik het wel dat ze op een gegeven moment maar door zijn gegaan met de jonge gasten die meer volgers willen, in de hoop dat die dan ook weer snel afvallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
03-02-2023 08:39
Het gaat mij niet om geaccepteerd, dit is een 37 jarige vrouw die wereldwijs is. Wat moet ze met zo'n 26 jarige wannabe dj? Ze zegt dat ze naar de liefde zoekt, maar dit komt dan meer over als ze zoekt een speeltje. Ook goed hoor, maar zeg dat dan. Of is dit gewoon slechte casting vanuit de productie?
Maar ik denk eerlijk gezegd niet ze zo’n catch is voor mannen van 40+ die hun leven lekker op de rit hebben. Ze is mooi, maar zij doet dit programma natuurlijk ook gewoon voor het geld/pr. Dus dat zegt ook wel wat over haar carrière.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
03-02-2023 09:11
Maar ik denk eerlijk gezegd niet ze zo’n catch is voor mannen van 40+ die hun leven lekker op de rit hebben. Ze is mooi, maar zij doet dit programma natuurlijk ook gewoon voor het geld/pr. Dus dat zegt ook wel wat over haar carrière.
Is dat niet met alles op tv zo? Dat mensen meedoen voor de roem en het geld. Maar uiteindelijk niks vinden.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
03-02-2023 08:39
Het gaat mij niet om geaccepteerd, dit is een 37 jarige vrouw die wereldwijs is. Wat moet ze met zo'n 26 jarige wannabe dj? Ze zegt dat ze naar de liefde zoekt, maar dit komt dan meer over als ze zoekt een speeltje. Ook goed hoor, maar zeg dat dan. Of is dit gewoon slechte casting vanuit de productie?
Ik weet niet of hij wannabe dj was, maar er zat een 26-jarige bij die 16 leek. Zelfs mijn 18-jarige dochter dacht, wat doet dat jongetje daar?

Er zitten een paar leuke mannen bij. Inderdaad die barman. En de 2 mannen die ze al kende.
Ik heb alleen nog aflevering 1 gezien, dus ik moet nog inkomen in de namen. Ik begrijp wel dat die Otman eruit is, gelukkig zeg, wat een foute man.

Sylvia vind ik leuk. Wat een verleden heeft zij zeg qua relaties.
Ze is heel knap. Maar die lippen zijn echt heel lelijk, heel onnatuurlijk. Zonde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Otman had het ook steeds over hoe mooi ze was en dat ze zijn droomvrouw was. Terecht ook dat ze opmerkte dat ze hoopte dat hij haar ook mooi vond vanbinnen. Wat dat betreft had ze hem goed door. Wat een eng mannetje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
03-02-2023 09:11
Maar ik denk eerlijk gezegd niet ze zo’n catch is voor mannen van 40+ die hun leven lekker op de rit hebben. Ze is mooi, maar zij doet dit programma natuurlijk ook gewoon voor het geld/pr. Dus dat zegt ook wel wat over haar carrière.

Als model ben je oud en meestal uitgerangeerd op je 37e.
Types als Sylvia zie je meestal om de zoveel tijd weer tevoorschijn springen. Letterlijk om in beeld te blijven.
Jaren terug deed ze ook mee aan "jouw vrouw, mijn vrouw".
De Sylvia die ik toen zag vond ik beslist geen prettig persoon. Leefde op rauwe bieten en broccoli shakes, was geobsedeerd door haar uiterlijk, had smetvrees, een behoorlijk opgeklopt ego en ze behandelde haar toenmalige partner als een kleuter.
Dus dat het geen storm liep met de aanmeldingen, verbaast me niet. Dan krijg je uiteindelijk van die broekies uit de kaartenbak van een castingbureau, die aan ieder ander random bagger programma net zo goed hadden meegedaan.
Weten die mannen van te voren om welke vrouw het gaat? Volgens mij niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
BlaBla schreef:
03-02-2023 14:36
Weten die mannen van te voren om welke vrouw het gaat? Volgens mij niet.
Jawel. Er is 2x een oproep gedaan om je op te geven, haar naam en foto stonden er gewoon bij.
Dat is toch raar? Ik dacht echt dat zij ook verrast zouden worden met de vrouw die voor hen zou staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
BlaBla schreef:
03-02-2023 14:47
Dat is toch raar? Ik dacht echt dat zij ook verrast zouden worden met de vrouw die voor hen zou staan.
En hoe zie je dat voor je dan? Dat de helft vrijwillig vertrekt omdat ze de bachelorette niks vinden? :P
Alle reacties Link kopieren Quote
BlaBla schreef:
03-02-2023 14:47
Dat is toch raar? Ik dacht echt dat zij ook verrast zouden worden met de vrouw die voor hen zou staan.
Dat is in de Amerikaanse versie wel het geval geloof ik. En bij Prince Charming ook.

Des te bijzonderder dat al de deelnemers meestal direct in katzwijm zijn. Zal wel een stukje psychologie achter zitten met moeten vechten voor 1 prooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
03-02-2023 07:42
Ze heeft wel laten doen vrees ik, ze oogt toch wat onnatuurlijk. Of het is haar dikke laag make up oid
Ze heeft vast wel wat laten doen. Maar Sylvia zag er eerder al een beetje zo uit. Had altijd al zulke dikke lippen bijvoorbeeld. Toen nog niemand dit deed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net de eerste aflevering gekeken en die jurk van Sylvia :heart: Ze lijkt me een superleuke vrouw, ze heeft in Special Forces echt mijn hart gestolen.

De mannen vind ik niks, veel jongetjes. Van twee van hen weet ik al dat ze het niet worden, want die probeerden me toe te voegen op instagram (nadat ik een reactie onder een post van Videoland had gezet) 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Mirabel schreef:
03-02-2023 15:31
Dat is in de Amerikaanse versie wel het geval geloof ik. En bij Prince Charming ook.

Des te bijzonderder dat al de deelnemers meestal direct in katzwijm zijn. Zal wel een stukje psychologie achter zitten met moeten vechten voor 1 prooi.
Nou dat moet dan wel inderdaad, anders haakt een deel toch al meteen af zou je zeggen?
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
03-02-2023 16:01
Nou dat moet dan wel inderdaad, anders haakt een deel toch al meteen af zou je zeggen?
Ik denk niet dat er veel mannen zouden afhaken bij Sylvia, toch? ;-D
_melon schreef:
03-02-2023 14:57
En hoe zie je dat voor je dan? Dat de helft vrijwillig vertrekt omdat ze de bachelorette niks vinden? :P
Ja, dacht ik.
Ik heb wel eens gezien dat mannen, of vrouwen, afzagen van verdere deelname. Ook na de eerste kennismaking. De persoon sprak hun niet aan.
apppie schreef:
03-02-2023 15:58
Ik heb net de eerste aflevering gekeken en die jurk van Sylvia :heart: Ze lijkt me een superleuke vrouw, ze heeft in Special Forces echt mijn hart gestolen.

De mannen vind ik niks, veel jongetjes. Van twee van hen weet ik al dat ze het niet worden, want die probeerden me toe te voegen op instagram (nadat ik een reactie onder een post van Videoland had gezet) 😂
Dus jij bent Sylvia Geerssen 2.0? :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren Quote
Het kan me helemaal niks boeien wie wat aan zichzelf heeft laten doen. Ik vind het een leuk mens en de rest zal me jeuken eerlijk gezegd.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven