Entertainment alle pijlers

De Bachelorette met Sylvia Geerssen

02-02-2023 20:20 587 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag stonden op videoland de eerste 2 afleveringen online en ik vind het leuk! Ik vind Sylvia ook echt een leuke vrouw. Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hine schreef:
11-03-2023 09:24
Voor mij all of the above, maar dat moet een ieder voor zichzelf natuurlijk bepalen in een relatie. Ik denk dat bij mij bij een zoen zelfs al het vertrouwen weg is en ik er moeilijk overheen kom. Ik kan ook niks met mensen die dan zeggen 'ik was dronken'. Vreselijk. Of als ze de partner de schuld geven, ja maar als jij.. dan was ik niet vreemd gegaan. Uhm nee communiceer of maak een einde aan je relatie.

Ik heb trouwens nooit meegemaakt hoor dat iemand met wie ik een relatie had is vreemdgegaan, maar ik ben er gewoon heel erg op tegen 🙃
Ik denk dat heel veel mensen daar niet eerlijk over zijn.

Wat is Matthijs heerlijk zeg, whoah :kwijl:
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
11-03-2023 19:42
Ik denk dat heel veel mensen daar niet eerlijk over zijn.

Wat is Matthijs heerlijk zeg, whoah :kwijl:
Dat zou kunnen, maar waar is het vertrouwen als je er altijd van uit gaat dat je partner vreemd gaat?

Ik vind Matthijs ook een onwijs lekkerding. Hij is ook model geloof ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Matthijs is mij te knap ofzo :D en te knappe mannen vind ik niet aantrekkelijk :-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Joris dus echt een hele mooie man. Lijkt wel wat op Jason Statham, vind ik ook al zo,n mooierd.

Matthijs heeft mooie ogen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga wel goed op Matthijs hoor. Knappe verschijning
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat haar man er niet tussen zit.
Joris zou wellicht het beste passen maar hij is denk ik te gewoontjes voor haar. Misschien al snel te saai.
Alle reacties Link kopieren Quote
Joris was mijn favoriet totdat hij openlijk en lacherig deed over vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
11-03-2023 19:58
Matthijs is mij te knap ofzo :D en te knappe mannen vind ik niet aantrekkelijk :-D
Nee ik ben ook geen fan. Ik zie dat hij mooi is maar hij lijkt me saai en dan vind ik iemand ook minder aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Matthijs en Same zijn knap en denk ook lief.

Tjeerd zit er om zijn missie te voltooien.

Joris weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij Tjeerd ga ik steeds meer twijfelen of hij er oprecht zit of dat hij het ziet als een spelletje.
Same verrast mij steeds meer. Dacht eerst echt dat het zo'n macho was in pak. Ben ook heel benieuwd naar de volgende aflevering.

Joris is denk ik oprecht, net zoals Oscar en Matthijs.

Ik snap haar keuze wel bij de roos ceremonie deze week.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Oscar wel leuk eigelijk. Die Giancarlo vind ik wat jong overkomen. Denk dat hij ook te jong is voor Silvia in zijn doen en laten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Om heel eerlijk te zijn vond ik dat er echt gezeurd werd over die witte roos. Natuurlijk heeft Tjeerd die helicopterdate 'gestolen'. Dat had toch iedereen gedaan. Flauw om daar dan zo'n heel ding van te maken. Ook vanuit Sylvia zelf. Ik durf te wedden dat als hij die roos niet had ingezet, ze dan gezegd had dat ze zich afvroeg of hij wel serieus geïnteresseerd was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
17-03-2023 14:04
Om heel eerlijk te zijn vond ik dat er echt gezeurd werd over die witte roos. Natuurlijk heeft Tjeerd die helicopterdate 'gestolen'. Dat had toch iedereen gedaan. Flauw om daar dan zo'n heel ding van te maken. Ook vanuit Sylvia zelf. Ik durf te wedden dat als hij die roos niet had ingezet, ze dan gezegd had dat ze zich afvroeg of hij wel serieus geïnteresseerd was.
Ik kreeg zowat medelijden met Tjeerd. Wat een overdreven gezeur allemaal. En ja het was idd inpikken die date, maar zo is dat programma blijkbaar.. die verzint dat soort stomme spelletjes. En Sylvia had dan tegen dat programma moeten zeggen, doe die witte roos maar niet want onnodig.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou dat vond ik ook. Totaal op Matthijs afgeknapt, die in mijn ogen de ergste zeikerd was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een mieperds inderdaad. Dat Giancarlo zei dat hij die roos gewoon terug de grond in had gestopt, yeah right. Ze vergeten dat ze meedoen aan een tv-programma denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mirabel schreef:
17-03-2023 17:25
Nou dat vond ik ook. Totaal op Matthijs afgeknapt, die in mijn ogen de ergste zeikerd was.
Dit ja. Waar zeurt hij nou over? Tjeerd won de roos en kon de roos een keer inzetten. Dat deed hij eerst een tijd niet en dus probeerde het programma hem te verleiden met een helikoptervlucht. Ja, dan hapt hij wel. En terecht ook. Vond dat Tjeerd keurig reageerde op Matthijs, al had hij van mij ook best voor zichzelf op mogen komen. Ik denk dat het programma het niet eens goed zou vinden als de wild rose niet zou worden ingezet. En Sylvia had Samé toch alsnog op date kunnen vragen? Ze koos zelf voor Oscar en Giancarlo.

Ik zie trouwens helemaal geen klik tussen Oscar en Sylvia, jullie?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat Sylvia Tjeerd geen kus op de mond wilde geven, lijkt me niet zo'n goed teken voor Tjeerd? Of zou ze dat het hele programma niet willen doen, pas als ze een man gekozen heeft?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het ook een beetje in scene gezet dat hele gebeuren met die wild rose. Het ging ook allemaal tè gemoedelijk hè.

Ik vind het Sylvia wel sieren dat ze niet inging op die kus. Wordt altijd veels te snel en te veel gezoend vind ik. Ben benieuwd of ze er helemaal mee wacht..

Ik zie ook geen match tussen Oscar en Sylvia
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het net even afgekeken. Ik vond het niet zo chique van Oscar dat hij bij Sylvia opgooide dat Tjeerd naast zijn schoenen was gaan lopen. Hij reageerde heel netjes op de aanval van Matthijs, hou het andersom dan ook netjes.

En Giancarlo die bijna moest huilen omdat hij zijn moeder mist, serieus? 😅

Wat een afknappers deze aflevering ;-D

Ik vind dat Monica de presentatie goed doet hier, ze is echt gegroeid :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Idd een hoop afknappers, stelletje kleuters :bye: alleen Joris blijft dan nog over, ondanks zijn vreemdgaan in het verleden (in welke situatie weten we niet)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Joris niet leuk. Alleen Matthijs vond ik leuk, maar inmiddels ook niet meer. Zou het Sylvia wel echt gunnen dat haar man erbij zit.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn blijkbaar weinig leuke (single) mannen, of ze doen gewoon niet mee aan dit soort shows/ programma’s :lol:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
17-03-2023 21:04
Er zijn blijkbaar weinig leuke (single) mannen, of ze doen gewoon niet mee aan dit soort shows/ programma’s :lol:
Dat laatste vermoed ik, mijn type man zou zich in elk geval niet voor de camera te grabbel gooien 😅
Al lijkt Joris me wel een leuke, normale man.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de serie nog niet gezien maar het leek me ook wel dat het een bepaald type mannen is dat hieraan meedoet. Ik denk ook niet dat ze om aandacht verlegen zit, het is een leuke spontane vrouw maar ik kan me wel voorstellen dat ze veel foute gasten treft. Het is ook een bepaald glamour wereldje waar ze zich in begeefd. Ik kan me andersom ook goed voorstellen dat een 'simpele' goedzak misschien haar niet durft te versieren.
Ik vind Tjeerd te glad. Net als anderen hier denk ik ook dat er iets is met hem. Ik denk dat hij na 2 maanden laat vallen. Beetje macho man en die het teveel om haar uiterlijk laat draaien. Zie hem ook niet echt binden met haar.

Giancarlo, gevoeligheid mag er zijn vind ik altijd. Maar te jong.

Dan Same. Weet het nog niet met hem. Denk niet dat het echt om Sylvia draait.

Joris, ik was vergeten over het vreemdgaan. Idd een afknapper zeg.

De spoiler ook gelezen helaas. Ben benieuwd of het klopt.

Collega is bevriend met één van de vrouwen uit de tijd van Merel. Zij moesten 6 maanden bij elkaar blijven en daarna ging die meteen los. Maar waarom 6 maanden, dat is onwijs lang!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven