Madrid

22-08-2007 09:48 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Begin november ga ik met vriendinnen een paar dagen naar Madrid. We gaan voor de cultuur, maar ook om te shoppen en lekker te eten (tapas, mmmmmmm).

Daarover heb ik een paar vraagjes :

* Wat moeten we echt zien?

* In welke buurt kunnen we het beste een slaapadres zoeken?

* Heeft iemand ervaring met B&B's en ken een goed adres?

* Weet iemand een leuk hotel, niet te duur maar netjes?

* Hoe zou het weer dan zijn? Zonnig of al frisjes?



Ben benieuwd en alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren


Hoi Tely,



Leuk, Madrid! Ben er zelf in mei met vriendinnen heen geweest en we hebben echt een toptijd gehad.



Zelf zaten we in een hostal, maar dat is gewoon vergelijkbaar met een hotel. Ik had hem zelf via bookings geboekt. Je boekt van tevoren en kunt nog tot 24 uur van tevoren eventueel kosteloos annuleren. Betaling vindt gewoon ter plaatse plaats. Heb de link er even bij gezocht.....te vinden op



http://www.booking.com/ho...a8ca785d5b127dc85;checkin=2007-11-22;checkout=2007-11-24



(sorry, ben niet zo goed met het inplakken van een link geloof ik dus je moet hem even copy pasten in een nieuw venster als je het wilt zien)



Hoop dat het werkt.....

Ze hebben ook nog een rechtstreekse website trouwens.



http://hostaltijcal.com/tijcal1/ingles/principal.html



Ik vond het een prima hotelletje, niet al te grootschalig, ideaal gelegen vlak naast Plaza Mayor en op korte loopafstand van Puerta del Sol. Ook in een rustige straat dus 's nachts geen brallende spanjaarden of druk verkeer onder je raam. Geloof dat wij per nacht voor een 4-persoonskamer 70 euro betaalden ofzo. Dus zo'n 25 euro per persoon..(met z'n drieën)



Zou gewoon de prijzen even vergelijken op de site rechtstreeks bij hotel en via bookings. Wij waren goedkoper uit bij de laatste. (En nee, heb geen aandelen in die toko ofzo hahahahaaa)



Verder kan ik je vragen niet zo goed beantwoorden, ben niet bepaald een kenner. Maar wij hebben iedere avond lekker gegeten bij verschillende tentjes, hartstikke goedkoop en superlekker. Ik vind het echt een onwijs leuke stad, je kunt er heerlijk shoppen, er is meer dan genoeg cultuur etc.



Veel plezier alvast!





Alle reacties Link kopieren
Dank je surfchickie!

Ik ga zeker eens op die site kijken.

We hoeven ook niet perse een hotel, vandaar mijn vraag naar B&B en hostals. Net zo relaxt!



Ik ga zo even kijken!

Thanks!



Tely

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven