waar koop jij kinderkleding?

11-10-2010 19:14 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast al tig topics over geopend,maar ik kan ze zo snel niet vinden.

Waar kopen jullie de kinderkleding,en waarom?kopen jullie alles nieuw? en merkkleding?

Ik zelf heb 2 zoontjes van 5&2 jaar, en koop veel name it &h&m nieuw,dit aangevuld met 2e hands van marktplaats.

Alles wat teklein is verkoop ik weer op marktplaats,vaak voor een aardig prijsje waar ik dan weer nieuw spul van koop.

Ik schat dat ik gemiddeld 75 euro per kind per maand uitgeef aan kinderkleding

Ben heel benieuwd hoe jullie dat doen.

.
quote:Java schreef op 11 oktober 2010 @ 22:29:

[...]



[afbeelding]



Leuk toch? En niet ordi.
Alle reacties Link kopieren
Hier kan ik slecht tegen







Terwijl ik het allebei apart wel leuk vind.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ok, I admit: ik heb zelf een wollen jurkje van KL, dochter vond m prachtig, konijnen enzo.. Toen we tijd geleden op de Noordermarkt waren, zag Nr1 het jurkje liggen in de kleine variant. Ze wilde hem zoooo graag hebben, dus ik ben overstag gegaan. Wat vrij makkelijk bij mij gebeurt, maar dat terzijde.

In ieder geval, we hebben dus een zelfde jurkje, maar we hebben hem maar een keer samen aan gehad, maar toen waren we niet ergens samen, zeg maar. Ik werken, zij naar creche. Maar thuis was kind dolgelukkig.

En dat snap ik, dat een kind daar blij van wordt. Maar je moet als moeder niet willen dat kind er als een mini-me bij loopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap helemaal dat dochter daar dolgelukkig van wordt, maar precies wat je in je laatste zin zegt dat bedoel ik.



Maaruh is een jurk met konijntjes sowieso niet meer iets voor dochter ( ook al is het KL)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 11 oktober 2010 @ 22:59:

Ik snap helemaal dat dochter daar dolgelukkig van wordt, maar precies wat je in je laatste zin zegt dat bedoel ik.



Maaruh is een jurk met konijntjes sowieso niet meer iets voor dochter ( ook al is het KL) Woehahahaaaaa! Ken je die jurk? Vast wel. Geweldige jurk hoor, maar goed, dat vond dochter dus ook, hahahaaa. Staat haar trouwens wel beter dan dat ie mij staat, lomp ding (jurk dan, niet dochter).
Alle reacties Link kopieren
Hahaha had hem net gegoogeld en hij staat op marktplaats en ziet er idd heel lomp uit op het plaatje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb je die blauwe met lange mouwen op MP gezien? Die hebben we dus níet :-) Die van mij is minder lomp, korte mouwen, ronde hals en rood. Maar nog steeds lomp. Ik heb 'm in een s en ik verzuip er in, ik lijk wel vierkant.
Alle reacties Link kopieren
Ja die blauwe, soepjurk toch!



Ga even de rode proberen te vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zeker online gekocht?
quote:Java schreef op 11 oktober 2010 @ 23:13:

Zeker online gekocht?



Nope, in een heuse winkel. Ik kocht hem na de tweede bevalling, toen zat ie opzich prima. Wel wat lomp, maar hey, ik wás toen ook lomp. Maar een paar maanden was het dus echt Lomp met een hoofdletter.

Overigens zal ik KL nevernooit op bv MP kopen, belachelijke prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahahhah, zit te googelen op dat jurkje kom ik op Viva terecht met een uitspraak van jou



"Nouhou..... de gebreide konijnenjurk maakt erg log "
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 11 oktober 2010 @ 23:19:

Hahahahahahahhah, zit te googelen op dat jurkje kom ik op Viva terecht met een uitspraak van jou



"Nouhou..... de gebreide konijnenjurk maakt erg log "



Woehaahahahaha! Het zit me nogal hoog kennelijk.

Even foto, denk m even tig maten groter. Haal m over paar minuten weer weg



*weg*
Alle reacties Link kopieren
H&M, Zeeman, (vooral sokken, leggins, onderbroeken, dat soort basics) HEMA, vroeger ook villa happ, maar die is weg uit de plaats waar ik woon... dus nu niet zo vaak meer.

Schoonmoeder shopt echt heel veel kleertjes voor de kids en heeft een leuke smaak, dus mij hoor je niet klagen, hoef soms echt maanden niks te kopen



En eens in de zoveel tijd wip ik ff binnen bij de kringloop, daar hangen vaak zulke leuke kleertjes, nagenoeg nieuw, hartstikke leuk, en echt voor een prikkie! (vorige week nog een kei mooi nagenoeg nieuw Esprit bloesje gescoord voor 1,50 en dito staat rokje van wooden buttons ook voor 1,50 maat 140 dus als je dat nieuw zou kopen tel uit je winst!) Zeker als ze net ee groeispurt hebben gehad, kijk ik daar altijd eventjes voor "buitenspeelkleren" maar niet zelden kom ik met een tas vol buiten, met spullen die er zo mooi uit zien, dat ik het zelfs zonde vind om ze daarvoor te gebruiken... kan daar helemaal blij van worden
Alle reacties Link kopieren
oudste dochter shopt tegenwoordig soms in mijn kast
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 11 oktober 2010 @ 23:23:

[...]





Woehaahahahaha! Het zit me nogal hoog kennelijk.

Even foto, denk m even tig maten groter. Haal m over paar minuten weer weg



*weg*Hè shit, gemist.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-
-
Alle reacties Link kopieren
Wát een leuk jurkje! Voor dochter dan hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
schattig!!
quote:nouschi schreef op 11 oktober 2010 @ 23:40:

Wát een leuk jurkje! Voor dochter dan hè. Kutwijf
quote:Nachtspook schreef op 11 oktober 2010 @ 23:41:

schattig!!Bij haar staat alles schattiger dan bij mij
Alle reacties Link kopieren
Dat is volgens mij bij vaker zo bij kinderen... 2 staartjes staat bij mijn dochter ook veul schattiger dan bij mij
Alle reacties Link kopieren
Met oudste dochter maak ik nu trouwens een beetje overschakeling, die heeft nu mt 140, dan schakel je weer door naar andere winkels is me opgevallen, wat stoerder, wat grotere kinderen winkels....



Coolcat komen we nu ook wat vaker.
quote:Nachtspook schreef op 11 oktober 2010 @ 23:43:

Dat is volgens mij bij vaker zo bij kinderen... 2 staartjes staat bij mijn dochter ook veul schattiger dan bij mij





Ik heb nu trouwens wel een kinderjas, rood met vogeltjes. Echt cool. Maat 172 ofzo. Mijn kinderen vinden hem ook echt cool.



Komt vriend vrijdag thuis: die vogeltjesjas van jou he? Nou, ik zag vandaag een moeder met een kleuter fietsen en die kleuter had jouw jas aan.



Hm.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 11 oktober 2010 @ 23:46:

[...]







Ik heb nu trouwens wel een kinderjas, rood met vogeltjes. Echt cool. Maat 172 ofzo. Mijn kinderen vinden hem ook echt cool.



Komt vriend vrijdag thuis: die vogeltjesjas van jou he? Nou, ik zag vandaag een moeder met een kleuter fietsen en die kleuter had jouw jas aan.



Hm.Foto?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven