waar koop jij kinderkleding?
maandag 11 oktober 2010 om 19:14
Er zijn vast al tig topics over geopend,maar ik kan ze zo snel niet vinden.
Waar kopen jullie de kinderkleding,en waarom?kopen jullie alles nieuw? en merkkleding?
Ik zelf heb 2 zoontjes van 5&2 jaar, en koop veel name it &h&m nieuw,dit aangevuld met 2e hands van marktplaats.
Alles wat teklein is verkoop ik weer op marktplaats,vaak voor een aardig prijsje waar ik dan weer nieuw spul van koop.
Ik schat dat ik gemiddeld 75 euro per kind per maand uitgeef aan kinderkleding
Ben heel benieuwd hoe jullie dat doen.
.
Waar kopen jullie de kinderkleding,en waarom?kopen jullie alles nieuw? en merkkleding?
Ik zelf heb 2 zoontjes van 5&2 jaar, en koop veel name it &h&m nieuw,dit aangevuld met 2e hands van marktplaats.
Alles wat teklein is verkoop ik weer op marktplaats,vaak voor een aardig prijsje waar ik dan weer nieuw spul van koop.
Ik schat dat ik gemiddeld 75 euro per kind per maand uitgeef aan kinderkleding
Ben heel benieuwd hoe jullie dat doen.
.

vrijdag 7 oktober 2011 om 15:25
Ik koop de kleding voor mn dochter altijd nieuw. Mijn favoriete zaakjes zijn C&A, en H&M. Daar hebben ze veel Hello Kitty, Mickey Mouse en Cars kleding. Daar is ze helemaal fan van. Ook bestel ik nog wel eens online bij neckermann of bonprix. Toen ze nog babymaten had kocht ik ook vaak bij de hema, zeeman en prenatal, maar de peuterkleding vind ik daar niet zo leuk dus nu koop ik daar bijna nooit meer.
Ik probeer met kleding kopen zoveel mogelijk rekening te houden met haar smaak, ik trek tenslotte zelf ook geen dingen aan die ik niet mooi vind.
Ik probeer met kleding kopen zoveel mogelijk rekening te houden met haar smaak, ik trek tenslotte zelf ook geen dingen aan die ik niet mooi vind.
vrijdag 7 oktober 2011 om 18:13
wibra-zeeman-c&a-heel soms H&M en Hema.
echt bij de goedkope zaken dus. Ze draagt het maar zo kort en ook bij deze winkels hebben ze leuke dingen voor zeer weinig geld (hema en V&D vind ik vaak al best duur vergeleken met wibra en zeeman). Soms ga ik naar een kledingbeurs als die in de buurt gehouden wordt. En heb 1x een groot kledingpakket via marktplaats gekocht.
echt bij de goedkope zaken dus. Ze draagt het maar zo kort en ook bij deze winkels hebben ze leuke dingen voor zeer weinig geld (hema en V&D vind ik vaak al best duur vergeleken met wibra en zeeman). Soms ga ik naar een kledingbeurs als die in de buurt gehouden wordt. En heb 1x een groot kledingpakket via marktplaats gekocht.
vrijdag 7 oktober 2011 om 18:20
Ik koop wat ik leuk vind en koop niet op basis van merken.
Ik loop altijd de volgende winkels standaard af, C&A, Zeeman, Wibra, Shoeby, V&D Soms de H&M en de Hema. Vind de Hema best prijzig voor de kwaliteit die ze aanbieden.
Via MP koop ik nooit, ik heb een beetje last van smetvrees dus als ik er dan aan denk dat iemand anders het al heeft gedragen dan gaan mijn haren al omhoog staan..
Ik koop niet iedere maand nieuwe kleding, dat vind ik persoonlijk overdreven.
Ik loop altijd de volgende winkels standaard af, C&A, Zeeman, Wibra, Shoeby, V&D Soms de H&M en de Hema. Vind de Hema best prijzig voor de kwaliteit die ze aanbieden.
Via MP koop ik nooit, ik heb een beetje last van smetvrees dus als ik er dan aan denk dat iemand anders het al heeft gedragen dan gaan mijn haren al omhoog staan..
Ik koop niet iedere maand nieuwe kleding, dat vind ik persoonlijk overdreven.

zaterdag 8 oktober 2011 om 21:18
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:35
C&A, soms V&D, prenatal (veel in de sale), H&M. En ik heb zeer vlakbij een tweedehands kinderkleding winkeltje zitten. Het mooie is dat zij alleen spullen inneemt die er echt nog super uitzien. Ik heb daar verschillende H&M jeans vandaan voor ongeveer 3,50 per stuk, maar volgens mij zijn ze echt nooit gedragen. Zien eruit alsof ze nog helemaal nieuw zijn!!! Heb daar echt al hele mooie kledingstukken vandaan van de duurdere merken (esprit/mexx/eager beaver/tumble n dry etc.)

zaterdag 8 oktober 2011 om 21:49
Ik koop niet iedere maand nieuwe kleding, dat vind ik persoonlijk overdreven.[/quote]
Ik ook niet hoor, maar dat komt meer omdat ik niet zoveel tijd heb om te shoppen. Ik koop meestal 2x per jaar aan het begin van het voorjaar of najaar gelijk voor een heel seizoen in als de nieuwe collecties er zijn. Soms koop ik tussendoor nog wel eens wat als dat toch nog nodig is. Lijkt me trouwens wel lekker om zoals bv Witbloempje een budget van 200 euro per maand te hebben voor de kids. Dan zou ik ook zeker desnoods tijd máken om dan met mn dochter ff flink los te gaan in de stad.
Ik ook niet hoor, maar dat komt meer omdat ik niet zoveel tijd heb om te shoppen. Ik koop meestal 2x per jaar aan het begin van het voorjaar of najaar gelijk voor een heel seizoen in als de nieuwe collecties er zijn. Soms koop ik tussendoor nog wel eens wat als dat toch nog nodig is. Lijkt me trouwens wel lekker om zoals bv Witbloempje een budget van 200 euro per maand te hebben voor de kids. Dan zou ik ook zeker desnoods tijd máken om dan met mn dochter ff flink los te gaan in de stad.

maandag 6 februari 2012 om 18:22
Ik (met 2 dochters van 2 en 7) koop het overal waar ik iets leuks zie. De afgelopen jaren heb ik jurkjes en rokjes van 80 euro gekocht in een boetiekje hier in de buurt, wel eens een spijkerbroek van 140 euro bij een dure webshop en laatst winterjassen van 150 euro per stuk, maar ook spijkerbroeken van 9 euro in de uitverkoop bij V&D en shirtjes van 2 euro per stuk bij de Wibra of C&A. En alles daartussenin. Ik struin vaak webwinkels af en loop in mijn woonplaats bij dure winkeltjes naar binnen, maar koop ook bij H&M en de Hema. Er is een tijd geweest dat ik echt alleen maar dure merkkleding voor mijn kinderen kocht, maar nu probeer ik de dure dingen te laten hangen. Lukt me niet altijd (ik vind het zo leuk als ze er mooi uitzien), maar gaat wel steeds beter. Ik koop het wel altijd nieuw, op Marktplaats kun je niet goed zien of het er nog mooi uitziet.
maandag 6 februari 2012 om 18:30
Ik koop heel veel kleding via MP. Nieuw en zo goed als nieuw. Van Bengh, Br@nd, Mim-pi en Vingino vooral. En ook wel diezelfde merken in de uitverkoop bij webwinkels.
Nieuw koop ik van alles maar meestal Name-it, Hema, soms H&M als er iets naar mijn zin hangt. En ik pluk ook wel eens iets bij Wibra en Zeeman mee, maar dat is echt toeval, 95% is niks en soms hangt er ineens iets leuks tussen.
Ondergoed en leggings en maiilots haal ik voornamelijk bij Hema, en ook wel regelmatig bij Zeeman.
Nieuw koop ik van alles maar meestal Name-it, Hema, soms H&M als er iets naar mijn zin hangt. En ik pluk ook wel eens iets bij Wibra en Zeeman mee, maar dat is echt toeval, 95% is niks en soms hangt er ineens iets leuks tussen.
Ondergoed en leggings en maiilots haal ik voornamelijk bij Hema, en ook wel regelmatig bij Zeeman.

vrijdag 1 mei 2015 om 12:12
Ik Shop voor mijn zoontje ook veel bij de Zara, vooral broekjes. Goede kwaliteit en pasvorm voor een heel fijn prijsje. Verder koop ik veel online en zoek ik wel naar kleding waar ik niet de halve klas in tegenkom. Ik shop ook nog wel op MP, maar geen broekjes. Wel een leuk spijkerjasje van Vingino bijvoorbeeld. Online shop ik weleens bij Kids department, Orange Mayonnaise, River20four, Sama Sama shop etc.
vrijdag 1 mei 2015 om 12:29
2 meiden van 2 en 5 ( mt 86/92 en 116) Ondergoed en sokken: Zeeman
Broeken: Wibra skinny ( smal met aantrekkoort)
Truitjes: Wibra H&m V&d
Schoenen : van Haren of Shoetime
Ketting/haarspeltjes : Action
Krijg ook veel merkkleding van schoonzus ( Mexx, Esprit, Gap, Ralph lauren)
Geen budget voor kleren koop wanneer nodig ( te klein/kapot/versleten)oudste is dit jaar 12 cm in de lucht geschoten en nog steeds hard groeiende.
Broeken: Wibra skinny ( smal met aantrekkoort)
Truitjes: Wibra H&m V&d
Schoenen : van Haren of Shoetime
Ketting/haarspeltjes : Action
Krijg ook veel merkkleding van schoonzus ( Mexx, Esprit, Gap, Ralph lauren)
Geen budget voor kleren koop wanneer nodig ( te klein/kapot/versleten)oudste is dit jaar 12 cm in de lucht geschoten en nog steeds hard groeiende.