waar koop jij kinderkleding?

11-10-2010 19:14 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast al tig topics over geopend,maar ik kan ze zo snel niet vinden.

Waar kopen jullie de kinderkleding,en waarom?kopen jullie alles nieuw? en merkkleding?

Ik zelf heb 2 zoontjes van 5&2 jaar, en koop veel name it &h&m nieuw,dit aangevuld met 2e hands van marktplaats.

Alles wat teklein is verkoop ik weer op marktplaats,vaak voor een aardig prijsje waar ik dan weer nieuw spul van koop.

Ik schat dat ik gemiddeld 75 euro per kind per maand uitgeef aan kinderkleding

Ben heel benieuwd hoe jullie dat doen.

.
vandaag Bälla Boo

en Snoozy binnen gekregen

I'm in looooooveeee
Kleding voor mijn dochter van bijna 5 is echt een soort hobby van me geworden.

Ik koop overal, ook op MP. Ik scharrel de leukste dingen bij elkaar, echt een sport. Kost ook veel tijd, maar ach ik heb verder geen hobbies

Mijn favoriete merken zijn: Mim-pi, Oilily, Bengh, Br@nd, sommige items van Eager Beaver, Vingino, Retour.

Maar ik scharrel ook van alles bij elkaar bij Name-it, Hema, H&M zelfs een keer iets leuks gescoord bij Wibra. MP is ook ideaal, mits het nog heel goed eruit ziet en dat is vrijwel altijd zo.

Ze heeft ook heel veel kleding, maar ik vind het zo leuk!

Ik krijg altijd heel veel complimentjes over de kleding van mijn dochter.
quote:Moedervan2kids schreef op 16 oktober 2010 @ 14:37:

Maar er staan wel heel veel leuke merken op die in november / december in de uitverkoop gaan. ( hoop ik )

ehm dat hoop je of dat weet je?

gezien je eerste en enige posting op viva direct een link naar (je eigen?) webshop bevat ...

Foei foei wel de viva regeltjes lezen he voor je gaat posten !
quote::

Mijn dochter ziet er altijd leuk en verzorgd uit, daar heb ik geen merkkleding voor nodig. Zelf koop ik ook vrijwel nooit iets dat duurder is dan 30 euro.

Ik poog zo veel mogelijk ecologisch en fair trade te kopen.

Dus dan zit je vaak wel iets duurder dan C&A en H&M.

ik vind het leuk als mijn kind er goed gekleed en hip uitziet maar ik zou het toch niet zo lekker vinden als mn kast vol zou hangen met kleding Waarvan je weet dat mensen onder zeer slechte omstandigheden dat hebben moeten maken en eventueel zelfs kinderarbeid aan te pas is gekomen.
Ik koop het ondergoed van mijn dochter zoveel mogelijk bij de Hema. Die rompers zijn smal en blijven mooi na vaak wassen.

Verder koop ik bij de Jola (dat is een Brabantse winkel, volgens mij) en bij verschillende kleine winkels. De site kleertjes.com is ook favoriet hier. Veel keuze!

Tweedehands koop ik niet. Geen idee waarom. Ik wil niet dat niet.

@Moedervan2kids: Bambinotino is die winkel in Waalwijk toch? Leuk winkeltje! Ik heb er een setje van Nono gekocht voor mijn dochter.

Ik koop ook regelmatig bij Duthler. Ik vind het merk Beebies zo super. Ik zie er bijna nooit andere kindjes mee lopen en het heeft steeds van die bijzondere dingen. Leuke stiksels, grappige knoopjes, enz.
Ohja, en ik maak ook zelf kleding voor dochterlief. Bespaart ook veel en altijd bijzonder.
anoniem_118334 wijzigde dit bericht op 27-12-2010 19:57
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd
Gaan de zaken zo slecht dat jullie op deze manier reclame moeten maken Jessica Bakker?

www.kleertjes.com
Iedereen is zo lyrisch over kleertjes.com en ik begrijp dat niet zo; die site is zo enorm traag, dat ik er na twee minuten al geen zin meer in heb...

Olliewood was ooit leuk, nu niet meer. Ze hebben te weinig spullen in bepaalde maten. Komt te vaak voor dat je maat/merk aanklikt en er niets is. Er zit tegenwoordig ook spul tussen wat ik nog nieteens naar Polen zou willen sturen. Maar goed, er staat 'jottum' op en dat is voor veel mensen natuurlijk voldoende.

Jammer, ze hadden er ooit (met de nadruk op ooit) wel leuke dingen.
Koop veel bij de Jola, zit alleen in het Zuiden, maar erg leuk en betaalbaar.

Merk koop ik bij www.kleineroos.nl

Imps & Elfs voor de baby en Vinrose voor peuter. Super leuke dingen en veel goedkoper dan de winkelprijzen.
Gesloten!
Sinds wanneer hanteert een webwinkel sluitingstijden?
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor leuke kleurige jongensbabykleding! Ik hou van knalkleuren, vrolijke prints (en niet altijd auto's en vliegtuigen)
Molo, Smafolk en nog meer van die Scandinavische merken.
Jaaa, dat vind ik inderdaad leuke merken. Alleen ook Dure Merken *zei de kniepert*
Ik koop vaak bij H&M en Hema. Het zit eigenlijk altijd goed. Ik heb er twee van 1jr en 1 van 2jr, dus zou ook wel tweedehands willen kopen, maar weet niet zo goed waar. Bij Marktplaats kopen is altijd zoveel gedoe. We krijgen wel vaak kleding van familie van mijn man uit Spanje, Tuc Tuc is echt een leuk merk daarvan. Verder zou ik niet weten waar omgeving Den Haag leuke tweedehands zaken zitten.
Kleertjes en H&M online vind ik ook niets, duurt allemaal veels te lang voordat je wat hebt uitgekozen, zeker met drie kids.
Dolce en Gabbana, Chanel baby, mini Armani en vooral veel burberry. Zo leuk: een baby of een peuter met zo'n geruite trenchcoat en natuurlijk ook lakschoentjes..

Afschuwelijk!!

Ik hou wel echt van de Nederlandse kindermerken (kik kid, kidscase, imps) maar vind die veel te duur om nieuw te kopen.

Ook vaak leuk: scandinavisch design, beetje retro en echt voor kinderen. Alleen die jumpsuits staan vaak zo pyama-achtig.
[quote]fleurtje schreef op 11 oktober 2010 @ 22:23:

[...]

Veel wollen jurkjes, vestjes etc. Zou willen dat dat er er was toen ik veertien was En ik was niet ordi, viel in de categorie hockey-meisje :-)

Maar goed, dat is dan meisjeskleding, voor jongens weet ik het niet.

Volwassen kleding voor kinderen vind ik persoonlijk drie keer niks. Vind het ook niet leuk als ik dat op straat zie lopen.[/quote]

Fleurtje...als je net 13-jarige zoon 1.82 lang is en schoenmaat 44 heeft, zit er niets anders op hoor dan in een volwassen kledingwinkel z'n kleding te kopen.

Maar bij Jeans Center hebben ze hele leuke, stoere shirts, blousjes, spijkerbroeken, etc. Ook G-star is hét merk op dit moment voor die knullen (en meiden mss ook wel ?), dat koop ik ook voor hem. Hij ziet er iig altijd lekker vlot uit.
Bovenkleding (T-shirts, blouses, truien) Riverwoods, Tommy, Benneton, CKS en Gaastra.

Onderkleding (korte en lange broeken) Tom Tailor, Gaastra en C&A.

Jassen: Riverwoods en Gaastra

Sokken: Action.

Ondergoed: V&D, Ten Cate en Zeeman.

Pyama's: altijd Ten Cate, ik zweer erbij.

In principe geef ik alles weg als het niet meer past en heel af en toe zet ik nog iets op MP maar vaak wordt ik zelf al benaderd door andere moeders. Die willen het dan voor een zacht prijsje overnemen en dan heb ik geen werk aan de advertentie op MP en het versturen.

Ik koop 2 nieuwe stellen per kind per seizoen, en soms nog wat broeken tussendoor want er scheuren hier nogal wat broeken op de een of andere mysterieuze wijze .
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik koop de kleding voor mijn zoontje vaak bij H&M, C&A en Shoeby ->(vooral jeans).

Ik koop alles nieuw.

Ik koop daar omdat de kleding goed betaalbaar is en het allerbelangrijkste: omdat mijn zoontje de kleding (vooral van Disney) leuk vind.

Echt merkkleding zegt mijn zoontje nog niets (zoals gaastra en etc.) want hij is net 4 jaar.

Hij heeft wel wat van dat soort kleding in zijn kast hangen maar hij vraagt nooit of hij dat aan mag, hij vraagt altijd om zijn Toystory en Cars shirts/truien van C&A en H&M.

Als hij ooit merkkleding belangrijk gaat vinden heb ik er geen problemen mee om dat voor hem te kopen, maar ik vind wel dat hij het dan echt leuk moet vinden.

Vaak zie ik op school kids met truien van 150 euro lopen van mc gregor bijvoorbeeld. Maar dat dragen ze enkel voor de ego van de ouders en niet omdat de kinderen het zelf prachtige kleding vinden.

Ik heb een budget van 200 euro per maand voor kleding voor mijn zoon maar dit maken wij niet op hahaha. Hij kiest zelf de kleding uit en vaak word dat toch iets van Cars en dat is niet duur.
We live in a free world
Gedeeltelijk eens, maar ik heb dus geen zin om altijd tegen Hello Kitty en Spiderman aan te kijken. Ik vind het echt afschuwelijk. Dat soort kleding komt hier dus ook niet binnen, ook al vinden ze het nog zo prachtig. Als compromis hebben ze hier wel weer sokken, ondergoed en pyama´s met Disney figuurtjes.
quote:Feline31 schreef op 05 oktober 2011 @ 13:20:

Gedeeltelijk eens, maar ik heb dus geen zin om altijd tegen Hello Kitty en Spiderman aan te kijken. Ik vind het echt afschuwelijk. Dat soort kleding komt hier dus ook niet binnen, ook al vinden ze het nog zo prachtig. Als compromis hebben ze hier wel weer sokken

, ondergoed en pyama´s met Disney figuurtjes.

Haha, hier precies hetzelfde,no way dat mijn stoere bink in een cars/spongebob sweater loopt.

Ik koop best veel h&m,maar dan wel de normale stukken bv een effen of gestreepte trui.

Mickey vind ik nog net kunnen,maar dan wel een rood mickey shirt met andere kleur strepen longsleeve eronder,om het geheel wat hipper te maken.

Verder koop ik heel veel op marktplaats,aleen "zo goed als nieuw/nieuw spul, niks "gebruikt".

Jeans nieuw van WE-H&M- name it..

Ik heb 2 jongens van 6&3
Ik hing de vlag uit toen Snoezekind in de Zeeman verklaarde géén ondergoed met stripfiguren meer te willen dragen (hij was toen 5). Een gewoon blauw-wit-streepje-set was ook nog de helft goedkoper.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik koop zelf, in m'n eentje de kleren voor mijn jongens (4 en bijna 2). Dus nooit cars, bob de bouwer etc. Varieert van Wibra tot het duurdere segment dat ik dan in de opruiming koop (Gaastra, Salty dog, Mexx etc.). En omdat ze nooit zien dat die stripfigurenmeuk in de winkels hangt/online te krijgen is, vragen ze er ook niet om. Echt ideaal, zonder kinderen kleren kopen.

Zoon was gister bij de tandarts wel heel erg blij dat hij een cars tandenborstel kon kiezen. Prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven