Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: vrouwen met bijzonder kledingstuk

17-04-2019 12:02 20 berichten
Heb jij een kledingstuk met een bijzonder verhaal? Een jasje dat je droeg toen je partner je ten huwelijk vroeg? Een broek die je bijna elke dag aanhad tijdens je wereldreis? En zou je daarmee op de foto willen in ons tijdschrift VIVA?

Mail jouw verhaal + een foto van jezelf met het kledingstuk + je maten o.v.v. 'bijzonder kledingstuk' naar redactie@viva.nl en we nemen indien je kans maakt contact met je op.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet je je maten opgeven? Ik ga er vanuit dat iemand dat kledingstuk waarmee ze op de foto wil past, wat maakt het dan uit of het maat 34, 44 of 54 is?
Nouschi schreef:
17-04-2019 12:06
Leuk idee!

Ja jouw sluier en mijn rokje! Even een verhaal schrijven :-D
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
17-04-2019 12:20
Waarom moet je je maten opgeven? Ik ga er vanuit dat iemand dat kledingstuk waarmee ze op de foto wil past, wat maakt het dan uit of het maat 34, 44 of 54 is?
scherp!
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
17-04-2019 12:20
Waarom moet je je maten opgeven? Ik ga er vanuit dat iemand dat kledingstuk waarmee ze op de foto wil past, wat maakt het dan uit of het maat 34, 44 of 54 is?
Waarschijnlijk omdat ze een afspiegeling van de samenleving willen/moeten, dus een dunne, een gewone en een dikke 🙈
Als jullie Kiki de zak geven wil ik er eens over denken.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-04-2019 12:21
Ja jouw sluier en mijn rokje! Even een verhaal schrijven :-D
Je bedoelt hemdje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
17-04-2019 12:25
Als jullie Kiki de zak geven wil ik er eens over denken.

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een halve sok die mijn, inmiddels overleden, hond deels opgegeten had. Mag dat ook? Willen jullie dan mijn schoenmaat weten?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik heb éindelijk een bh die past, mag dat ook?
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
17-04-2019 13:09
Ik heb éindelijk een bh die past, mag dat ook?
Oh ik zoek ook nog een goede, welke tip jij?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
17-04-2019 13:11
Oh ik zoek ook nog een goede, welke tip jij?
Elomi:

Deze: https://www.wehkamp.nl/elomi-size-beugelbh-544112/

En de Morgan Branded BH

Heaven! Ik heb een hele grote maat, dus ben enorm blij met mooie, charmante en goed steun gevende bh's :love:
Trotter schreef:
17-04-2019 12:20
Waarom moet je je maten opgeven? Ik ga er vanuit dat iemand dat kledingstuk waarmee ze op de foto wil past, wat maakt het dan uit of het maat 34, 44 of 54 is?
Voor de styling van de rest van je outfit. Het maakt inderdaad niet uit welke maat je hebt.

Groetjes,
Redactie VIVA
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
17-04-2019 13:13
Elomi:

Deze: https://www.wehkamp.nl/elomi-size-beugelbh-544112/

En de Morgan Branded BH

Heaven! Ik heb een hele grote maat, dus ben enorm blij met mooie, charmante en goed steun gevende bh's :love:
Ja dat vermoedde ik al. Heb nou nooit iemand met cup A, B of C horen juichen dat ze een goed passende beha hebben gevonden :biggrin: Ik ga kijken, thanx!!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Internetredactie schreef:
17-04-2019 13:19
Voor de styling van de rest van je outfit. Het maakt inderdaad niet uit welke maat je hebt.

Groetjes,
Redactie VIVA

Dat word dan een vlag op een modderschuit. Wat sommige stylisten doen is om te janken.

Ik pas
the_Wicked_Witch schreef:
17-04-2019 12:25
Als jullie Kiki de zak geven wil ik er eens over denken.
Hahaha!

Ik erger me rot dat Kiki zo'n zooitje maakt van haar werk op een verzekeringskantoor. Daar worden mijn declaraties afgehandeld. @$^!
On topic: mijn bijzondere kledingstuk is mijn doopjurk. Maar die pas ik niet meer.
Heeft er nog iemand een baby met maat 56? Dan heb ik een doopjurk om de kleine aan te trekken.
the_Wicked_Witch schreef:
17-04-2019 12:25
Als jullie Kiki de zak geven wil ik er eens over denken.
👍🏻 Wat een ongelofelijk dom (lichtge)wicht is dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven