Viva zoekt alle pijlers

Vriendinnen gezocht in Nijmegen en omgeving

01-09-2025 07:37 1 bericht
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo Dames,

Ik ben Suzanne 42 jaar, getrouwd en moeder van een zoon van 8 jaar. Woon met veel plezier in Nijmegen met mijn gezin maar mis toch het contact met leuke dames /mede moeders hier in de omgeving. Waar je ook zo eens spontaan mee kunt afspreken. Ik heb super lieve vriendinnen maar die wonen niet in de buurt, wat afspreken niet altijd even gemakkelijk maakt, daarnaast heb ik de afgelopen jaren aardig wat op mijn bordje gehad waardoor vriendschappen zijn verwaterd, nu dat ik zelf positiever in het leven sta mede door me bezig te houden met zelfontwikkeling(ik ga in september een Alpha Cursus volgen) en spiritualiteit, bemerk ik dat er nu zelf ook meer voor open sta om in contact te komen met nieuwe dames. Ik volg op het moment een cursus voor ervaringsdeskundige, dit nu puur voor zelfontwikkeling en tevens de dingen die ik heb meegemaakt beter een plekje te kunnen geven. Het zou mooi zijn als ik in de toekomst ooit mensen middels deze cursus zou kunnen helpen. Mijn interesses zijn ergens een kopje koffie drinken/lunchen, wandelen, sporten, lezen, creatief bezig, het bezoeken van een theatervoorstelling /musical, schrijven, winkelen (opzoek naar leuke vintage winkels)of thuis een kopje thee drinken onder het genot van een goed gesprek.

Mocht het je leuk lijken om eens kennis te maken, stuur me gerust een bericht en wie weet onstaat er een mooie nieuwe vriendschap ❤️

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven