Viva zoekt alle pijlers

Wat is het verhaal achter jouw forumnaam?

23-05-2016 16:17 191 berichten
Mijn vogel heet zo, niet echt spectaculair dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 23 mei 2016 @ 22:25:

[...]





Je zou een nick marktplaats moeten hebben. Ik zou jouw nick zo kopen. Sue heck!!Brad Bottig zou ik ook geweldig vinden als nick en dan dit als avatar: https://s-media-cache-ak0 ... a16a1abb0cc4a434d3713.jpg

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue! Ow en Brad! In België wordt het momenteel uitgezonden op 2BE en ik houd me in ze niet online te binge watchen
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 23 mei 2016 @ 21:30:

[...]



Ehhhh porque? Het enige bier wat ze daar drinken (het groepje van Vin Diesel) is Corona.
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
quote:MevrBeer schreef op 23 mei 2016 @ 23:24:

[...]



Het enige bier wat ze daar drinken (het groepje van Vin Diesel) is Corona. Dus eigenlijk associeer je mij met Vinnie
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje gek dus. En niet " Hihi ik ben zo lekker gek" maar een persoonlijkheidsstoornis. Welke kun je wel raden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 24 mei 2016 @ 08:07:

[...]



Dus eigenlijk associeer je mij met Vinnie Haha, zoiets inderdaad
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
Alle reacties Link kopieren
Deze community betekend voor mij nu niet meer zoveel. Komt er niet meer elke dag. Mijn meest hilarisch moment was met het foto topic. Bijna iedereen zette daar haar foto voor een paar minuten op. Wat heb ik toen gelachen zeg. Met o.a. gekke Yellow. Geen idee of ze terug is. En alle andere die ik, misschien door nick change, uit het oog ben verloren. Wat een geweldig topic was dat.

Na de befaamde rellen hier op het forum is het er niet gezelliger op geworden. Al die ban's die voor het minste geringste werden gegeven, niet leuk.

Mijn nick name. Ik vond Bailey's een heerlijk drankje, nu niet meer, en Koala's zien er aan de buitenkant zo lief en knuffelig uit maar wees gewaarschuwd
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 23 mei 2016 @ 18:05:

[...]

Ik denk bij jouw naam beslist niet aan Turks. Wel aan de kleur turquoise.



Ben je nu teleurgesteld?



haha, ja heul errug



Nee hoor, ik hou ook van die kleur. Maar het is dus voorgekomen dat ik mensen van het forum ontmoette die heel verbaasd waren dat ik niet turks was.
Lorem Ipsum
quote:yasmijn schreef op 23 mei 2016 @ 21:46:

Nou TO?



Heb je voldoende materiaal voor een kék, hip en flitsend artikel in Viva?Vast niet want we moeten mailen aldus de OP
Ook een leuk spelletje is om vergezochte verklaringen voor je nick te verzinnen die nergens op slaan. Zo heb ik al 3 butlers in mijn zwembad verzopen.
Alle reacties Link kopieren
tja als jij elke slak die in je tuin durft te komen 'butler' doopt voor hij omkomt in het gif dan klopt het wel zo'n beetje....
Lorem Ipsum
Dan ben ik wel even zoet want het wemelt hier van die krengen. En ze eten alleen mooie planten. Voor het onkruid halen ze hun neus op.



Hebben slakken eigenlijk een neus?
Alle reacties Link kopieren
goede vraag...ik ga het googlen voor je



edit nee, ze kunnen wel ruiken desondanks. maar eh, hoezo?
Lorem Ipsum
Nou ja omdat ik dus zeg dat ze hun neus ervoor ophalen. En dat resulteerde in de zinloze gedachte die jij net voor me hebt gegoogled waar ik dus te lui voor was.
quote:jopee schreef op 23 mei 2016 @ 16:23:

een afkorting/samentrekking van twee hondennamen (honden die ik in mijn jeugd had).



Joop en Pee (Wee)Mijne van twee kattennamen Thee en Emo (Emo had dezelfde looks als grumpy cat).
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 24 mei 2016 @ 14:30:

Nou ja omdat ik dus zeg dat ze hun neus ervoor ophalen. En dat resulteerde in de zinloze gedachte die jij net voor me hebt gegoogled waar ik dus te lui voor was.niet perse zinloos... ik bedacht hierdoor dat ik weer eens escargots moest gaan eten want ik haal mijn neus niet op voor slakken
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven